Dit komt wel eens voor waardoor de techieker tijd verliest maar dit is ook de minderheid.skynetbbs schreef: Electriciens durven nog steeds niet garant te staan of ze alle 8 kabeltjes goed aankoppelen
(Sleutel op de deur ervaring)
Mobistar lanceert TV-product in "quintuple" pack
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 88 keer
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Heb op een ander forum (dat van canal digitaal) gelezen dat mobistar zou meeliften op de tv vlaanderen sats...
Dit zou toch volgens mij een zeer stomme zet zijn van beide partijen??
Dit zou toch volgens mij een zeer stomme zet zijn van beide partijen??
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
Waarom? Transponders huren is duur, dus als de kost gedeeld wordt is er toch voor allebei winst? Het kan alleen maar voordelig zijn voor de satelliet-kijker als er meer klanten zijn. Meer klanten = meer centen = meer kanalen mogelijk. Klanten die van TV-Vlaanderen zouden overstappen naar Mobistar geven geen verschil (want TV Vlaanderen verhuurt aan Mobistar, dus operationele kost blijft gedekt), maar klanten die niet van Belgacom / Telenet naar TV Vlaanderen willen overstappen om allerhande redenen (*bweik*, ne satelliet, da's lelijk) doen dat misschien wel als ze een quintuple aanbieding hebben bij Mobistar.
Ik kan het gebruik van open formaten zoals DVB alleen maar toejuichen. Daar kun je tenminste mee doen wat je zelf wil qua opnames edm.
Ik hoop alleen dat Mobistar vanaf het begin goede support geeft op dit product want er is imho meer wat er mis kan gaan dan bij Belgacom of Telenet.
Ik kan het gebruik van open formaten zoals DVB alleen maar toejuichen. Daar kun je tenminste mee doen wat je zelf wil qua opnames edm.
Ik hoop alleen dat Mobistar vanaf het begin goede support geeft op dit product want er is imho meer wat er mis kan gaan dan bij Belgacom of Telenet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
'k ben eens nieuwsgierig als er nu meer vlaamse kanalen op satelliet zullen komen (regionale omroepen, gunktv, TMF e.d)
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Het probleem is bij de regionale kanalen, die mogen blijkbaar alleen in de regio worden uitgezonden. Dus daarom nooit via sat. (hebben ze mij ergens ooit wijsgemaakt)Roygenz schreef:'k ben eens nieuwsgierig als er nu meer vlaamse kanalen op satelliet zullen komen (regionale omroepen, gunktv, TMF e.d)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Zijn via telenet digikabel niet alle regionalen ineens verkijgbaar ?
Mischien is mobistar op de hoogte van dat er meer zenders op DVB-T komen (zie http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=56&t=27230)
en gaan ze een multipack uitbrengen dat zowel op sat als dvb-t (on)gecodeerde kanalen bevat, via 1 ontvanger met interactiviteit?
Ik denk al bv aan, de regionalen/VRT+/anderen via dvb-t maar niet via sat beschikbaar (zullen)zijn.
Al hoop ik dat er meer kanalen op sat komen...
Mischien is mobistar op de hoogte van dat er meer zenders op DVB-T komen (zie http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=56&t=27230)
en gaan ze een multipack uitbrengen dat zowel op sat als dvb-t (on)gecodeerde kanalen bevat, via 1 ontvanger met interactiviteit?
Ik denk al bv aan, de regionalen/VRT+/anderen via dvb-t maar niet via sat beschikbaar (zullen)zijn.
Al hoop ik dat er meer kanalen op sat komen...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Nee (en dat is trouwens een wettelijk regeling van onze Vlaamse regering waar TN niets aan kan doen).SplinterByte schreef:Zijn via telenet digikabel niet alle regionalen ineens verkijgbaar ?
Als je geluk hebt zit je wel in een regio waar 2 zenders op de kabel zitten, maar dan nog moet je je decoderen van regio verzetten (ik kijk zo bijvoorbeeld naar ATV - woon dichter bij Antwerpen - ipv. RTV).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
stefke schreef:Het probleem is bij de regionale kanalen, die mogen blijkbaar alleen in de regio worden uitgezonden. Dus daarom nooit via sat. (hebben ze mij ergens ooit wijsgemaakt)Roygenz schreef:'k ben eens nieuwsgierig als er nu meer vlaamse kanalen op satelliet zullen komen (regionale omroepen, gunktv, TMF e.d)
das flauwe kul... want ze zetten wel hun "stream" op hun internet website... dus je kunt ze zelfs in Spanje tegenkomen;
ook tonen ze alleen regionaal nieuws/programma's... geen films/series/muziek...
slechts puur eigen content
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
ben benieuwd of hun settop boxen trekken op eg een "slingbox"/"slinglink"....
want met digitale televisie kun je hooguit 2 televisies aankoppelen op 1 adres...
en met satteliettv moet je ook al speciale coax uitrollen overal en de nodige splitters aanschaffen
want met digitale televisie kun je hooguit 2 televisies aankoppelen op 1 adres...
en met satteliettv moet je ook al speciale coax uitrollen overal en de nodige splitters aanschaffen
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
IK vraag mij af of in die maandelijkse 55 euro ook de raw copper van belgacom inzit...bij sommige abbos moetje nog bijbetalen om het koperpaartje van belgacom te mogen gebruiken om er het adsl signaal van een andere provider op te zetten, wordt bij mobistar preciesniet over gesproken...
Heb zelf nog geen ervaring met sateliet, is de beeldkwaliteit ervan echt zoveel beter dan telenet, ook hd? zo'n satelietschoteltje tegen mijne achtergevel hangen is geen probleem voor mij. Lijkt me eigenlijk best een interessant pakket...
Het enige waar ik mee zit is dat ik nu een onbeperkt dommel abbo heb, en vooral gratis newsserver erbij! Die kan ik eigenlijk niet meer missen...
[ Post made via mobile device ]
Heb zelf nog geen ervaring met sateliet, is de beeldkwaliteit ervan echt zoveel beter dan telenet, ook hd? zo'n satelietschoteltje tegen mijne achtergevel hangen is geen probleem voor mij. Lijkt me eigenlijk best een interessant pakket...
Het enige waar ik mee zit is dat ik nu een onbeperkt dommel abbo heb, en vooral gratis newsserver erbij! Die kan ik eigenlijk niet meer missen...
[ Post made via mobile device ]
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Bij de Mobistar-abonnementen is er geen kost voor het koperpaar. Dat zit bij de prijs inbegrepen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
bedankt voor de info! dan zit ik ook nog een beetje de indruk dat alle functies voor smartphones (remote control, remote programming EPG en streaming TV) blijkbaar voor iphones zijn? Zoals altijd worden die dingen voor iphones geprogrammeerd, en worden de overige smartphones (want mobistar spreekt toch degelijk over smartphones) weeral vergeten. Heb zelf een Galaxy s (android), en dit besturingssysteem is tegenwoordig toch minstens zo populair als een iphone? Zou daar van bij het begin reeds ondersteuning voor zijn?Lord Utopia schreef:Bij de Mobistar-abonnementen is er geen kost voor het koperpaar. Dat zit bij de prijs inbegrepen.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Eh. In het pack van 55 euro zit al ongelimiteerd internet, internet everywhere, fixed voice en gratis M* Circle.