Sugesties alternatieve ISP ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gesloten
fouteboel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 feb 2009, 01:52

Hallo,


Ik ben op zoek naar een alternatieve ISP die ADSL2+ (Niet vdsl2 en ook niet nodig gezien de kleine afstand) met 1,5 a 3Mbit up snelheden en stabiel is!

Voorwaarde GEEN BGC of TelenET !!

Ik denk dan aan Freedomnet, edpnet in het bijzonder !? Iemand uit oostende hier ervaring mee?


Ik heb het zowat gehad met dommel!!



De laatste weken niet anders dan dsl verbinding problemen gehad !!

Heb er eigenlijk al vanaf DAG 1 last van gehad (Nu reeds 2 a 3 jaar terug), maar de laatste tijd kan het wel tot 3x in 20minuten wegvallen !!!

Wanneer ik hen contacteer om het probleem aan te kaarten, schuiven ze telkens de zwarte piet door naar bgc of mijzelf !!

Dat terwijl ik het volgende heb ondernomen:

1. Een 3e spik splinternieuwe modem router speciaal heb aangeschaft op hun aanbeveling, namelijk D-link 2640b

2. Bgc technieker is niet 1x niet 2x maar 3x tot bij mij geweest , heeft een nieuwe verdeeldoos geplaatst, een nieuwe contactdoos (heb er maar 1) geplaatst en een nieuwe bgc splitter mij cadaue gedaan (iets wat hij eigenlijk niet mag doen van bgc zo zegt ie zelf)

3. Als gevolg zijn de lijnwaardes lichtjes verbetert. Voor de dommelcircus was mijn Downstream 10db & upstream 6db = dsl problemen allom, nu Downstream 7,6 upstream 29,6db = stukken minder disconnects. Ooit zag ik dat ik lijnwaardes van 20+db downstream and 30+ db upstream en NOG STEEDS DSL verbinding problemen :eek: !!!

4. Volgens line attenuation in modem en de technieker die het met zijn flaptop heeft uitgemeten zit ik slechts 500 - 600 meter van de centrale :???: .. Dat is ook zoiets, na één van de véle telefoontjes naar dommel ooit stond de attenuation op 30 en 40+ db wat wil zeggen dat ik inneens verder van de centrale verwijderd ben terwijl ik nog altijd op hetzelfde adres woon !!!

Desondanks dit allemaal, nog steeds te pas en on te pas Dsl onderbrekingen !

Dit is wat dommel van hun kant nog altijd beweert & argumenteert na al die ingrepen van mijn kant!:

1. Signaal tussen verdeelkastje en telefooncontact doos bij mij thuis is nog altijd slecht (nadat ik die 4 puntjes bovenaan in dit postje geschreven heb ondergaan !!), maar signaal van contactdoos naar modem zou goed zijn !! En daarom stond ik toen op type G.dmt met ineens 1/3 van mijn vorige download snelheid en jawel 1/12 van mijn vorige uploadsnelheid (5+ Mbit / down 160Kbit/up) !!! In plaats van AnnexM (Adsl2+ +/- 16Mbit down & 2,4 Mbit up) aldus dommel !!

Dan laten ze mij maar het werk van de technieker verknoeien zeg maar en laten ze me de bedrading van de telefoon eruit halen omdat dit dan volgens hen de oorzaak kon zijn .... niet dus!!! Nog altijd zelfde probleem ik zo vlug mogelijk de bedrading terug aangesloten terwijl het nog vers in het geheugen zat. En inneens een half uur later had ik AnnexM adsl2+ terug met de oude snelheden op de uploadsnelheden na. Upload schomelt nu nog het éne moment op 900+ Kbit en het andere moment terug 2,2Mbit !!!
Een telefoontje (alwéér) naar dommel , vol verwondering zegt dommel dat ik terug goede lijnwaardes had en vroeg mij wat ik erraan heb verholpen . Dan denk ik (wie is hier de ICT expert eigenlijk !!) :!:

Waarop ik zei, dat ik net mezelf dezelfde vraag stel naar jullie toe. Want volgends dommel was het dsl signaal tussen verdeelkastje en contactdoos nog O zo slecht toen ik dommel een paar telefoontjes terug aan de lijn had!!

En ik had geen technieker in zakformaat die het eventjes snel kwam oplossen voor me :| !!


En 2e argument en tevens een klassieker was, het moet je modem terug zijn .... Jawel hoor, alweer een 3e splinternieuwe modem D-Link 2640b met een firmware zo gloednieuw dat ie niet eens beschikbaar is op de dlink website.
Firmware datum vanop mijn modem dateert van 8 Maart 2010 versie EU_5.0.0. De versie op dlink site is 4.0 :???:

Ik ben aan het einde van mijn latijn met dommel, en zeg ik daarom mijn abbo op!


Wie van oostende heeft ook zo een memorable (onvergetelijke) momenten over gehouden aan dommel ?



spruitjesgeur,

fouteboel,
Laatst gewijzigd door fouteboel 08 okt 2010, 20:12, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

En waarom geen Belgacom of Telenet? Telenet kan ik nog begrijpen omdat hun 'vrij downloaden' een klucht is, maar Belgacom is toch sterk bezig tegenwoordig vind ik.
fouteboel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 feb 2009, 01:52

KK schreef:En waarom geen Belgacom of Telenet? Telenet kan ik nog begrijpen omdat hun 'vrij downloaden' een klucht is, maar Belgacom is toch sterk bezig tegenwoordig vind ik.

Vanwege hun limieten ! Niet zozeer download limiet maar bij hen is zowel download alsook UPLOAD gelimiteerd toch ?
Liefst FUP .... maar dat is nog altijd zeldzaam de dag vandaag!

En ik wil niet meer betalen dan 30 a 40 euries Rawcopper/telefonie incluis!


edit: wat ik nog vergat te vermelden is.. dommel heeft me ook een "alternatief" voorgesteld waardoor alle problemen als bij wonder van de baan zou zijn toen ik hen aan de foon had.

1. Raw copper activeren = BGC telefonie opzeggen

2. Metteen abbo upgraden (errr op de uploadsnelheid na dan) van mijn huidige cityconnect naar cityline !!

Wat vinden jullie daarvan ?

fouteboel ?

groetjes,
Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

fouteboel schreef: Wat vinden jullie daarvan ?
fouteboel ?
De enige foute boel is jouw ongepast woordgebruik: telenet, dommel ...

Wat wil je eigenlijk bereiken ?
1) Gewoon eens je frustraties luchten over de ISP's ?
2) Of is dit een vraag om hulp (bij de keuze van een alternatieve ISP) ?
In dit geval interesseert jou hele (langdradig) Dommel verhaal ons echt niet.

Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Naast Dommel zijn er geen providers die 1,5 tot 3 Megabit up aanbieden via ADSL2+. Voor hoger dan 640 kbps, moet je voor VDSL2 gaan.

Voor een VDSL2-lijn zonder vaste lijn, raw copper inclusief, met fair use policy, kom je automatisch uit bij Belgacom (Comfort+optie FUP).
Of natuurlijk Scarlet Tel+Internet voor 40 euro.

Scarlet = Belgacom, dus dat zal je ook niet willen.

EDPnet = 49,95 euro voor VDSL2 + vaste lijn + fup.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

fouteboel schreef:En ik wil niet meer betalen dan 30 a 40 euries Rawcopper/telefonie incluis!
Euries ?
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

philippe.deleye schreef:
fouteboel schreef: Wat vinden jullie daarvan ?
fouteboel ?
De enige foute boel is jouw ongepast woordgebruik: telenet, dommel ...
Volledig akkoord, dit soort mensen hoort hier wat mij betreft niet thuis. Zeer zwakke moderatie.
quistnix schreef:
fouteboel schreef:En ik wil niet meer betalen dan 30 a 40 euries Rawcopper/telefonie incluis!
Euries ?
Inwoners van euro :eek: ?.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Astralon schreef:
philippe.deleye schreef: Volledig akkoord, dit soort mensen hoort hier wat mij betreft niet thuis. Zeer zwakke moderatie.
Geef ons even de tijd, ajb, ik was gisteravond niet meer online ;).

Als antwoord op topic starter: wat je vraag lijkt me moeilijk. Als je disconnect problemen hebt op adsl bij Dommel, dan zal je die waarschijnlijk ook hebben bij anderen want fysiek zijn dat dezelfde lijnen / technologie. VDSL2, indien beschikbaar, zal je wel een heel stabiele snelle lijn kunnen garanderen maar dan kom je er zeker niet met minder dan 40 euro. En dan ga je ook best af zijn bij Belgacom of Scarlet.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Goztow schreef:Geef ons even de tijd, ajb, ik was gisteravond niet meer online ;).
Is zeker niet persoonlijk! Maar om één of andere reden blijft dit soort mensen mij bij.

Het is niet de eerste keer dat deze gebruiker zo zondigt tegen de forumregels en wat mij betreft tegen de regels van goed fatsoen.
Een ander topic waar hij in de fout gaat (ook al gemodereerd) en dan even een quote uit een ander topic dat jammer genoeg (ook) niet gemodereerd werd.
Ik had het wel gedacht en nog gezegd dat dit draadje tot nergens toe ging leiden met luitjes als jullie die hier er maar errop los zeiken en rond de pot draaien zoals stront in een pispot.
.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

ADSL2+ + 1,5 a 3Mbps up + geen Dommel = onmogelijk.
Enige alternatief: VDSL2 (keuze uit rits providers, allen op Belgacom-netwerk) of Telenet.

Einde thread.
ooh. shiny.
fouteboel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 feb 2009, 01:52

Lord Utopia schreef:Naast Dommel zijn er geen providers die 1,5 tot 3 Megabit up aanbieden via ADSL2+. Voor hoger dan 640 kbps, moet je voor VDSL2 gaan.
En wat is er mis met FreedomNet? Die biedt quazie op allemaal hun abbo's 3mb up lijntje aan (aldus hun webpagina)

Lord Utopia schreef: Voor een VDSL2-lijn zonder vaste lijn, raw copper inclusief, met fair use policy, kom je automatisch uit bij Belgacom (Comfort+optie FUP).
Of natuurlijk Scarlet Tel+Internet voor 40 euro.

Scarlet = Belgacom, dus dat zal je ook niet willen.

EDPnet = 49,95 euro voor VDSL2 + vaste lijn + fup.
Zoals ik al zei, vdsl2 lijn hou ik als laatste optie voor de éénvoudige redenen.

1. Heb pas nieuw aangekochte adsl2 modem router die ik nog wil gebruiken
2. D-link 2640b is hoegenaamd niet VDSL compatiebel :nono:
3 Ik woon op een héél korte afstand van de centrales voor mijn adsl2 nochtans.

Wat betreft BGC isp, kom ik op mijn stappen terug. Want toen ik voor een anderhalf jaar a 2 jaar bij hen was op ditzelfde adress had ik HOEGENAAMD GEEN ENKEL NOEMENSWAARDIGE problemen op mijn toen ADSL lijn.

De circus is pas begonnen wanneer ik imigreerde naar dommel !! Eigenaardig toch dat mijn telefoonlijntje wel goed genoeg was voor BGC maar ineens niet meer adequaat is voor dommel !!! En ik ben niet de enige die kampt met exact hetzelfde probleem bij dommel zo lees ik her en der!

Voor wat mijn mening waard is hier, bedankt voor je objectieve mening LordUtopia.



En aan alle andere miereneukers/posters, als het de bedoeling is om juist en alleen ZOUT in de mensen hun WONDE te strooien die hier een bijna schrijnend verhaal neerpennen. Dan horen jullie volgens mij Überhaupt hier niet en nergens in een forum thuis , en zou je beter zelf OPROTTEN punt. comma, andere lijn





Met veel minachting,

minachtend,

fouteboel,
Laatst gewijzigd door fouteboel 08 okt 2010, 20:13, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Beste Fouteboel,

1. Rode kleur is alleen toegelaten voor moderators. Gelieve dit aan te passen of een moderator zal het voor jou doen.
2. Uw taalgebruik is beneden alle peil. Alle mensen in dit draadje, ken ik als vriendelijke en behulpzame mensen. Wanneer je echter begint met denigrerend taalgebruik dan krijg je de bal teruggekaatst.

Om toch de moeite te nemen om te antwoorden op uw punt : Freedomnet is een Dommel reseller. Heb je problemen met de Dommel infrastructuur dan heb je 99% kans ook problemen met de Freedomnet infrastructuur. Enkel Dommel (en zijn resellers) bieden 3Mbit/s upload aan op ADSL2+ en dan enkel waar Dommel zijn eigen infrastructuur heeft staan.

Uzzi
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Uzzi schreef:Heb je problemen met de Dommel infrastructuur dan heb je 100% kans ook problemen met de Freedomnet infrastructuur.
FTFY.
ooh. shiny.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

fouteboel schreef: Heb pas nieuw aangekochte adsl2 modem router die ik nog wil gebruiken.
Dit is geen goede reden om niet naar VDSL2 te gaan:
1. Je hebt deze kost nu toch gemaakt, of je die nu gebruikt of niet verandert niets aan de prijs.
2. Bij BGC krijg je een gratis VDSL2 modem, dus geen extra kost.
3. Als je toch je nieuwe modem/router wil blijven gebruiken, kan dat. Je schakelt gewoon het (ADSL) modem gedeelte uit, en je gebruikt die verder als router - achter de VDSL2 modem.
4. Je kan eventueel je modem 2de hands verkopen. Nu is hij nog iets waard, binnen een of twee jaar niets meer.
5. VDSL2 is de technologie van de (nabije?) toekomst. Het is niet vooruitdenkend om niet te willen overstappen als je wel op VDSL2 aansluitbaar bent. Dan ben je ook klaar voor toekomstige snelheidsverhogingen, TV enz.

[EDIT] verkeerde info over Annex M verwijderd
Groeten,
Philippe.
Laatst gewijzigd door philippe_d 06 okt 2010, 09:34, in totaal 1 gewijzigd.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

fouteboel schreef:


En aan alle andere miereneukers/posters, als het de bedoeling is om juist en alleen ZOUT in de mensen hun WONDE te strooien die hier een bijna schrijnend verhaal neerpennen. Dan horen jullie volgens mij Überhaupt hier niet en nergens in een forum thuis , en zou je beter zelf OPROTTEN punt. comma, andere lijn




Denk jij nu echt dat met dergelijke houding tegenover mensen die zovele anderen hier reeds geholpen hebben, deze nog bereid zijn om je te helpen???

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Mischien kunnen we deze thread gewoon sluiten bij gebrek aan elementaire beleefdheid van de topicstarter tegen zowat alles & iedereen :???:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ik heb mij van 2 kanten laten zien:
1) ik heb de TS ook al gewezen op zijn incorrect woordgebruik.
2) Niettegenstaande dit heb ik een (uitgebreid) antwoord geschreven op de inhoud zelf. Onder het motto (a) ik laat me niet uit het lood slaan door kritiek (gewoon negeren) en (b) andere users hebben (misschien) iets aan mijn antwoord.

Maar ik hoop dat de TS nu wel begrepen heeft uit de vele reacties dat zijn gedrag niet op prijs gesteld wordt.

Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Annex m is compatible met een klassieke telefoonlijn, bij de frequentie wordt er gewoon een stuk van de download vervangen door de upload., maar deze overlapt niet de klassieke telefonie.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

redman schreef:Annex m is compatible met een klassieke telefoonlijn, bij de frequentie wordt er gewoon een stuk van de download vervangen door de upload., maar deze overlapt niet de klassieke telefonie.
Redman, bedankt voor de correctie, ik ben dus verkeerd.
Ik zal mijn post editen (stuk over Annex M verwijderen)
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

fouteboel,

Graag wat respect voor de mensen die hier zitten (en je proberen te helpen).

Je kan roepen zoveel je wilt. Maar als niemand nog naar je luistert.
Dan praat je enkel nog tegen jezelf.

Een schuldige (Dommel of Belgacom) aanwijzen is heel "gemakkelijk"'. Je afreageren op anderen ook.
Dit lucht op. Voel jij je beter bij. Maar fijn voor de anderen is dit niet. Stel jezelf eens in hun plaats...

Je internet probleem. Is dit Dommel zijn schuld ? Voor hetzelfde geld heeft Belgacom ergens een kabel verstoken. Of een update uitgevoerd, waar niemand weet van heeft (ook Dommel niet). Daarnaast is de helpdesk van Dommel (maar welke helpdesk is dit niet ? :wink:) vaak onwetend. Bij standaard problemen, geven ze vaak standaard antwoorden zoals: trek je modem eens uit, of je modem zal stuk zijn (koop een nieuwe modem). Maar juist is die conclusie daarom niet! Dommel is niet alwetendheid. Zo een helpdesk is eerder onwetend. Je kan je daar terug op afreageren. Op die ontwetendheid van die mensen. Dit lucht op. Maar verder geholpen ben je daarmee niet. Dus vrij zinloos. Zo een reactie, vind je niet ?

Daarnaast, dient alles wat met syncen van je lijn te maken heeft, door Belgacom nagekeken te worden. Zij zijn beheerder van het netwerk. Je kan de schuld bij Dommel leggen. Maar dit hoeft niet waar te zijn. Je kan de schuld bij Belgacom leggen. Maar dit hoeft ook niet waar te zijn. Om een "schuldige" in dit IT gebeuren te vinden heb je tijd nodig. Dit weet je niet zomaar, op één, twee, drie.

Zo ben ik zelf een paar jaar geleden heel boos geweest op Belgacom omdat ik "hoopte" ADSL2+ snelheden te krijgen. Ik dacht dat ik dichtbij een ADSL2+ tussencentrale aangesloten was. Maar die info bleek (veel later) niet correct te zijn. Mijn tussencentrale ondersteunt geen ADSL2+ (of niet meer). Waardoor ik niet op ADSL2+ aangesloten kan worden. VDSL is de toekomst (en daar investeert Belgacom in). Dus als ik "betere" snelheden wens te krijgen (dan wat ik nu heb), dien ik naar VDSL over te schakelen.

Die omschakeling naar VDSL is ook iets wat men je hier al aangeraden heeft. En terecht !
VDSL is de toekomst. VDSL is sneller, stabieler. Dit is de lijn die je nodig hebt.

Als jij niet in een nieuwe VDSL modem wilt investeren (en geen zin hebt om je huidige modem op kapaza of elders tweedehands te verkopen). Als jij zo koppig wilt blijven en liever voor een verouderde oplossing op ADSL2+ technologie gaat (ADSL2+ waar door Belgacom niet meer in geïnvesteerd wordt). Dan moet jij dat maar weten. Dat is dan jouw keuze. Jouw beslissing.

In geval je die ADSL2+ lijn toch nog in orde wenst te krijgen. Zul je Dommel moeten blijven aanspreken. Die dit dan "diepgaander" (in samenspraak met Belgacom) zal moeten onderzoeken.

Is je vertrouwen in Dommel weg ? Dan zou ik bij Belgacom klant worden. Tenslotte zijn zij veel sneller "bereid" een eigen klant te helpen, dan een klant bij een alternatieve ISP. Elke DSL trafiek loopt via hun netwerk. Dit is in hun handen. Ze hebben zelfs een dienst storingen waar je naartoe kan bellen. Dus in geval van dergelijke problemen, zit je bij de juiste bron.

Overigens, als Belgacom je situatie niet in orde kan brengen. Dan kan niemand dit meer.
En rest je enkel Telenet nog als "degelijk" alternatief.

Gent32m
Laatst gewijzigd door Gent32m 06 okt 2010, 14:07, in totaal 2 gewijzigd.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Ik had zo ook iets van, welke mogelijkheid schiet er dan nog over.
Geen internet nemen, of zelf een hoop kritiek krijgen :roll:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
fouteboel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 feb 2009, 01:52

Gent32m schreef:fouteboel,

Graag wat respect voor de mensen die hier zitten (en je proberen te helpen).

Jawil hoor "Respectable mensen hier" die mij "proberen te helpen" zegt ie dan :eek:

Moet je de volgende citaaten onderaan dit berichtje nog eens errop na lezen jij Mr.Gent , allemaal persoonlijke-beside the point- irrellevante reacties na mijn 1ste postje/draadje terwijl mijn 1ste berichtje totaal gericht was aan het adres van Ver-DOMMEL en hoegenaamd geen lid van userbase heb aangevallen. Trouwens, hoe kan ik dan de spreekwoordelijke bal hebben gekaatst en metteen iemand van hier hebben aangevallen als ik het draadje ben begonnen :think: .
Pas na al die uit de context gehaalde reacties van jullie heb ik eens geduchtig mijn gedachten goed gezegd of maw de spreekwoordelijke bal terug gekaatst jawel.


Dit is de hulp die ik kreeg na mijn eerste postje van onze mede verdommelaartjes en telesletjes en dat moet ik dan van Mijnheer.gent volledig ter harte nemen en daarvoor nog respect opbrengen.

voorbeeldje:
philippe.deleye schreef:
fouteboel schreef: Wat vinden jullie daarvan ?
fouteboel ?
De enige foute boel is jouw ongepast woordgebruik: telenet, dommel ...

Wat wil je eigenlijk bereiken ?
1) Gewoon eens je frustraties luchten over de ISP's ?
2) Of is dit een vraag om hulp (bij de keuze van een alternatieve ISP) ?
In dit geval interesseert jou hele (langdradig) Dommel verhaal ons echt niet.
Behulpzaam hOor ... heel Constructief jawel hoOr ... :smash2:

Astralon schreef: Volledig akkoord, dit soort mensen hoort hier wat mij betreft niet thuis. Zeer zwakke moderatie.
Nog meer zout in de wonde strooie = getuigt dan van respect hoor en behulpzaamheid hoor !! Als ik reacties als dit lees denk ik dan vooral aan :offtopic: vindt je dat nu zelf ook niet een héél klein beetje (pb mij je antwoord als je niet door de mand wil vallen en voor schut wil staan ok?)
quistnix schreef: Inwoners van euro :eek: ?.
Dit is dan behulpzaam wezen hoor jawell hoor. Ik denk dan .... lieve :help: waar bent gij !

Astralon schreef: Het is niet de eerste keer dat deze gebruiker zo zondigt tegen de forumregels en wat mij betreft tegen de regels van goed fatsoen.

Wederom Astralon rondje 2 die mij maar wat graag in de bloemetjes met doornen wil zetten. Behulpzaam...ik denk het niet Respect al evenmin... de volharding echter om mij in een slecht daglicht te zetten hebben jullie helemaal onder knie zo vind ik !!


Goed dan.. Ik wil dan nog juist dit draadje afronden met het volgende.

Voor de véle slachtoffertjes die ik heb gemaakt op userbase.be, heb ik een vreugdedansje ingestudeerd die ik met iedereen wil dele.





En het refrijntje gaat als volgt.

NAN...NAN...NAAAA NAAAA... NAN...NAN...NAAAA NAAAA... HEY HEY JOLEIT .... GOODBYE VER..DOMMEL



Want ja hoor, OOK IK HEB DOMMEL :thumbs: OPGEZEGD :thumbs: EN IK MOEST DAAR GEEN 2X OVER NADENKEN :bdaysmile: :banana:
Afbeelding
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

*Zucht* :roll:

Hier moet dringend eens wat harder opgetreden worden, want het begint hier meer en meer op een kleutertuin te lijken. :x
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

1. Leer Nederlands met goed gestructureerde zinnen. Dan zijn deze niet alleen begrijpbaar voor jezelf, maar ook voor de mensen die je hier willen helpen.
2. Het is hier geen MSN/Chat/SMS, maar een forum. Gelieve je taalgebruik ook hier naar aan te passen.
3. Als je vind dat niemand hier een deftig/zinvol antwoord geeft op je vraag, waarom blijf je dan verder doen op UB?

Soit, bij deze sta je ook in mijn vijandenlijst (zoals die van veel anderen vermoed ik)!
Het gaat je goed!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Genoeg geweest...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gesloten

Terug naar “Dommel”