Geen hotmail meer

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Sinds gisteren geen toegang meer voor e-mail. Telkens de melding "verkeerd wachtwoord" Nu heb ik vernomen dat er in Europa z'n 10.000 e-mail gebruikers met hetzelfde probleem zitten. Iemand met raad ?
Avast en CC claener(cookies verwijderd) gebruikt....geen rultaat
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Zelf heb ik geen problemen maar hier zou je je wachtwoord opnieuw moeten kunnen instellen.
Let op, je wordt wel eerst gevraagd om deel te nemen aan een tevredenheidsenquête :angel: .
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Astralon schreef:Zelf heb ik geen problemen maar hier zou je je wachtwoord opnieuw moeten kunnen instellen.
Let op, je wordt wel eerst gevraagd om deel te nemen aan een tevredenheidsenquête :angel: .
Daar lukt het spijtig genoeg niet....er moet toch iets gebeurd zijn, mijn echtgenote heeft hetzelfde probleem. Mijn dochter gebruikt dezelfe pc en heeft geen probleem. Alle 3 gebruiken we natuurlijk een verschillend paswoord.....
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Microsoft krijgt Hotmail-storing niet gefikst:
Gepubliceerd: Woensdag 29 september 2010

Microsofts gratis e-maildienst Hotmail kampt nog steeds met storingen. Gebruikers hebben al weken last van een haperend login-systeem, dat willekeurig logins weigert.

De storing in de login voor Hotmail loopt daarmee al zeker vier weken. Microsoft heeft begin deze maand al aan Webwereld verteld dat het de kwestie onderzoekt. Dat was in een sussende reactie op een langdurige storing van eind augustus, die al de derde was in de afgelopen maanden. In alle gevallen ligt de fout bij de inlog-servers die Hotmail gebruikt.

Tips
Webwereld-lezers tippen de redactie dat de storing nog altijd voortduurt. De melding "die al enkele dagen in beeld komt: 'Er wordt onderhoud aan de service gepleegd. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw. Als het langer duurt dan een uur, laat het ons dan weten.'"

Een andere lezer meldt: "Een groot aantal gebruikers ik denk zowel uit Nederland als uit België krijgen bij het inloggen steeds de melding dat zij reeds te veel keren geprobeerd hebben in te loggen met verkeerde gegevens." Deze tipgever geeft aan dat er angst heerst onder gebruikers dat ze effectief hun account kwijt raken, "waar soms belangrijke zaken in toekomen of zich in bevinden".

Fora vol met klachten
Microsoft Nederland moet nog antwoorden op vragen van Webwereld hierover, maar zegt deze middag met een reactie te komen. Ondertussen staan de fora voor Microsofts Windows Live-diensten met actuele meldingen van en klachten over de loginproblemen. De meeste discussiethreads zijn te vinden bij het forum voor cloud-login Windows Live ID. Ze staan daar ook vermeld als 'Meest actieve' discussies.

Formeel gezien zijn enkele van die discussiethreads afgesloten, met een groen vinkje. Dat suggereert dat de besproken kwestie is opgelost. Maar niets blijkt minder waar. Nieuwe meldingen en klachten komen tot op de dag van vandaag binnen.

'Gebruik andere inlog-server'
Supportmedewerkers van Microsoft mengen zich met tips in de online-discussies om via andere Windows Live ID-servers in te loggen op Hotmail. De door de medewerkers aangereikte supportpagina geeft onder meer een link naar een hulppagina waar de gebruiker kan bekijken op welke login-server hij of zij uitkomt.

'Niet langer dan 4 uur'
Op de supportpagina stelt Microsoft: "Omdat dit een tijdelijke situatie is, is er van jouw kant geen verdere actie nodig. Je kunt na enige tijd weer proberen je aan te melden met je account. Ook als je deze melding langer ziet dan 1 uur, het duurt normaal niet langer dan 4 uur."

"Als je na meer dan 4 uur nog steeds niet kunt aanmelden in je account, post dan alsjeblieft je probleem samen met je account naam in het Accounts en wachtwoorden forum door hier te klikken." Die meldingspagina loopt nog altijd over van de klachten over niet kunnen inloggen. Deze ook weer doorverwijzende supportpagina wordt dan ook niet bepaald nuttig geacht: "71270 van 283.799 mensen vonden deze oplossing behulpzaam", staat er te lezen bij de Ja/Nee-knop.

Browsercache legen
Ook het rijtje 'Top oplossingen' staat vol meldingen over de inlogproblemen. De daar aangedragen oplossingen blijken echter niet alle gebruikers te kunnen helpen. Microsoft geeft ook nog het advies om de browserinstellingen (van IE7 en 8) te optimaliseren, wat onder meer het legen van de browsercache omvat.

Naast de landingspagina voor Windows Live ID is ook het Hotmail-portaal flink gevuld met klachten. Naast de meldingen staan ook daar door Microsoft aangedragen oplossingen voor de aanhoudende inlogproblemen. Uiteindelijk wordt ook daar vandaan weer verwezen naar de hierboven al genoemde supportpagina; met de mededeling dat dit probleem slechts van tijdelijke aard is.

'Kortstondig, en beperkt'
Begin deze maand verklaarde directeur Jacqueline Smit, verantwoordelijk voor consumentenmarketing en daarmee ook consumentendiensten als Hotmail, dat het om "kortstondige outages" ging. Bovendien zouden die slechts een beperkt aantal Hotmail-gebruikers raken. Zij relativeerde de "tientallen posts op de fora" door te wijzen op het feit dat er in Nederland 6 miljoen Hotmail-gebruikers zijn.

Ondertussen zet Microsoft zijn maildienst, die wereldwijd 360 miljoen gebruikers telt, nu neer onder de noemer van cloud. Het stelt dus al meer dan 10 jaar aan cloud computing te doen. De Windows-producent heeft het in 1996 opgerichte Hotmail eind 1997 overgenomen voor zo'n 400 miljoen dollar. De oorspronkelijk op FreeBSD en Apache draaiende webmaildienst is gekocht om de eigen online-dienst Microsoft Network (MSN) te versterken.
.
Laatst gewijzigd door polle 04 okt 2010, 21:04, in totaal 1 gewijzigd.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

polle schreef:
Astralon schreef:Zelf heb ik geen problemen maar hier zou je je wachtwoord opnieuw moeten kunnen instellen.
Let op, je wordt wel eerst gevraagd om deel te nemen aan een tevredenheidsenquête :angel: .
Daar lukt het spijtig genoeg niet....
Dus als ik het goed begrijp heb je je wachtwoord kunnen wijzigen maar werkt het nog steeds niet?
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Heel dit probleem heb ik al een aantal maanden...en als het niet lukt blijft alles hangen dan gewoon terug hotmail in google intypen soms kom je er dan direct op soms moet je nogmaals inloggen.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Astralon schreef:
polle schreef:
Astralon schreef:Zelf heb ik geen problemen maar hier zou je je wachtwoord opnieuw moeten kunnen instellen.
Let op, je wordt wel eerst gevraagd om deel te nemen aan een tevredenheidsenquête :angel: .
Daar lukt het spijtig genoeg niet....
Dus als ik het goed begrijp heb je je wachtwoord kunnen wijzigen maar werkt het nog steeds niet?
Niet kunnen wijzigen.
vg,
Pol
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Bij mijn vrouw was het ook juist hetzelfde.
Ook paswoordreset gedaan via windowsLive en dat werkte voor een hele week niet.
Daarstraks heb ik heel de geschiedenis van IE leeggemaakt en sindsdien werkt het terug. Nu vroeg hij om het passwoord opnieuw in te stellen.
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

geraak dr ook niet meer in pfff gmail stukken beter en nooit probs. :beerchug:
Live life to the Max
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

regeri schreef:geraak dr ook niet meer in pfff gmail stukken beter en nooit probs. :beerchug:
Mijn vrouw kan er terug in.....na een week. Echter al haar postvak-in items zijn weg. Verzonden en contakt personen zijn er nog.
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

polle schreef:
regeri schreef:geraak dr ook niet meer in pfff gmail stukken beter en nooit probs. :beerchug:
Mijn vrouw kan er terug in.....na een week. Echter al haar postvak-in items zijn weg. Verzonden en contakt personen zijn er nog.
Nu ook m'n dochter en schoonzoon "geblokkeerd" door MS. Beide zelfstandig beroep....hopeloos.
80% van m'n kenniskring kan niet meer op hotmail. SCHANDALIG van MICROSOFT....
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

polle schreef:Nu ook m'n dochter en schoonzoon "geblokkeerd" door MS. Beide zelfstandig beroep....hopeloos.
Als uw dochter en schoonzoon gebruik maken van hotmail voor professioneel gebruik, dan zijn ze inderdaad hopeloos. :roll:
0% van m'n kenniskring kan niet meer op hotmail. SCHANDALIG van MICROSOFT....
Ge had maar beter uw best moeten doen om die 80% te overtuigen om naar gmail over te stappen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Of de spamfilter van MS kreeg argwaan :lol:
Laatst gewijzigd door honda4life 05 okt 2010, 22:16, in totaal 1 gewijzigd.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

honda4life schreef:Of de spamfilter van MS kreeg argwaan :lol:
Sorry maar wat is een spamfilter ? Leg dat eens uit aub. In gewone taal voor een senior.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Mijn post was eigenlijk totaal irrelevant nadat ik uw topic terug gelezen had.
Mijn verontschuldigingen
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”