Praktijken van Belgacom.

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
rayonnage
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 sep 2010, 13:03

Wij zijn verleden jaar in september verhuisd naar een nieuw adres, wegens stopzetting van de zaak en dit wegens pensioen, wij hebben bij Belgacom de verhuis aangegeven en die hebben een nieuwe aansluiting gemaakt op het nieuwe adres, het oude adres was reeds opgegeven, en alle nieuwe rekeningen komen hier toe en wat nu, deze maand gaat er toevallig iemand van de eigenaar van het gebouw van vroeger daar naar binnen, (de brievenbus is zelfs toegekleefd, dus is onder de deur geschoven) en vindt een omslag van Belgacom, bij nazicht zit daar nog een rekening in van over enkele maanden en geadresseerd op dit oude adres, na het bellen van bijna een kwartier naar Belgacom Brussel, zeggen deze dat er al een deurwaardersexploot verzonden is en eigenaardig genoeg nu wel naar ons nieuwe adres, dus was er niemand op het oude adres binnen geweest dan hadden wij het raden naar waarvoor dit was.
Is dit wel normaal dat een mens dan nog de deurwaarderskosten moet betalen voor iets waar zijzelf de oorzaak van zijn.
De grote hebben de macht in handen en kunnen altijd alles opeisen, zelfs als ze verkeerd zijn.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

rayonnage schreef:zeggen deze dat er al een deurwaardersexploot verzonden is
Een deurwaardersexploot... en dat omdat je één betaling hebt gemist... en daar blijkbaar ook geen herinnering van gehad hebt ?

Heb je dit trouwens niet kunnen uitpraten aan de telefoon... zij moeten toch je adreswijziging in hun systeem kunnen vinden ?
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Sorry, maar ik vind dit soort posts volledig zinlooos.
Gewoon Userbase gebruiken om eens je frustraties te luchten (en je hiervoor wellicht speciaal hebt aangemeld) brengt niet veel toegevoegde waarde, tenzij ...
- je een vraag hebt (vb hoe je hierop het beste reageert) of hulp zoekt.
- of je andere gebruikers wil verwittigen over malafide praktijken.

Maar in dit geval gaat het hier om een (éénmalige) vergissing - die kan voorkomen - en die waarschijnlijk ook probleemloos rechtgezet kan worden. Stap eens een Belgacomwinkel binnen en leg je probleem uit.

Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Betaal uitsluitend de openstaande factuur. Belgacom moet de deurwaarderskosten betalen.
Zie ook jaarverslag van de ombudsman voor telecommunicatie.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”