Google Streetview vandaag (29/09/2010) in Diksmuide

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 788
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 58 keer

Vandaag eens vroeg thuis van het werk, en wat zie ik passeren vanuit de badkamer?? De Streetview camerawagen, in de Willem Telllaan in Diksmuide! Vermoed dat ze heel Diksmuide aan het doen zijn vandaag!

[img]
IMAG0372.jpg
[/img]

IMAG0372.jpg
(1022.6 KiB) 187 keer gedownload


[img]
IMAG0373.jpg
[/img]

IMAG0373.jpg
(761.7 KiB) 176 keer gedownload
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

KRL100 schreef:Vandaag eens vroeg thuis van het werk, en wat zie ik passeren vanuit de badkamer?? De Streetview camerawagen, in de Willem Telllaan in Diksmuide! Vermoed dat ze heel Diksmuide aan het doen zijn vandaag!


Hier in de buurt waren ze meer dan een jaar geleden ook. Een klein oranje autootje met de camera's in het midden van het dak. De foto's staan nog steeds niet op GE trouwens.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Je bent toch iets speciaals buiten gaan doen :P
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

@KRL100: De helft van uw links werken niet. Van de 2 foto's die wel zichtbaar zijn zie ik niets speciaal waarom die wagen van google moet zijn, de rode strepen op de motorkap doet mij iets anders vermoeden., misschien brengen de overige 2 foto's meer duidelijkheid. De vlaamse overheid is trouwens ook met een gelijkaardig project bezig om alles verkeersborden in kaart te brengen.

@on4bam: Ze wachten nog steeds op toelating van de overheid om deze online te mogen plaatsen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Trojan schreef:@on4bam: Ze wachten nog steeds op toelating van de overheid om deze online te mogen plaatsen.


Weet het probs met pricacy e.d.
Ik hou het vooral in het oog in geval mijn nummerplaat of tronie herkenbaar zijn. :twisted:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Dit lijkt mij toch ook geen GS auto te zijn. Die van GS hebben 1 grote camera-constructie centraal op het dak staan op een verhoog van minstens 1m. Heb er een maand of 6 ene zien rijden op de Brusselse Ring en alle foto's die ik er al van gezien heb waren een gelijkaardige constructie.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Trojan schreef:zie ik niets speciaal waarom die wagen van google moet zijn, de rode strepen op de motorkap doet mij iets anders vermoeden


Ik ben Google reeds een klein jaar geleden verschillende keren tegen gekomen op de E313... en dat was een gans andere auto (ook met de typische Google camera's) welke duidelijk gemarkeerd was als Google auto. Ik denk eerder dat dit één of ander project is van de Vlaamse gemeenschap om weet ik wat te inventariseren (verkeersborden ?).
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Dat met die verkeersborden is een maand ofzo geleden gestopt meen ik. De laatste stad die ze moesten doen was roeselare.
Tijdens de rondritten bleek al dat er veel te veel borden rond hingen :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Dat zijn onderaannemers van Google éh.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

r2504 schreef:
Trojan schreef:zie ik niets speciaal waarom die wagen van google moet zijn, de rode strepen op de motorkap doet mij iets anders vermoeden


Ik ben Google reeds een klein jaar geleden verschillende keren tegen gekomen op de E313... en dat was een gans andere auto (ook met de typische Google camera's) welke duidelijk gemarkeerd was als Google auto. Ik denk eerder dat dit één of ander project is van de Vlaamse gemeenschap om weet ik wat te inventariseren (verkeersborden ?).


Een jaar geleden reed er ook eentje in Leuven rond ( met Duitse nummerplaten ). Maar had idd ook duidelijk een sticker van Google er op plakken. Bovenstaande lijkt me daar geen wagen van te zijn (kan wel een wagen zijn van 1 of andere GSP fabrikant of kaarten voor GPS). Hieronder mijn encounter met google ;)

google1.jpg
(48.07 KiB) 133 keer gedownload

google2.jpg
(49.29 KiB) 130 keer gedownload
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Uw camera had precies een beetje teveel gedronken. :wink:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

KRL100 schreef:
IMAG0373.jpg


Spijtig dat de kwaliteit van de foto zo slecht is... er staat duidelijk iets op de deur van de auto, al kan ik het niet lezen.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik denk persoonlijk ook dat dit geen Google auto was, ook geen onderaannemer.
Een cartografische firma lijkt mij ook logischer, al meen ik mij te herinneren dat die meestal in een kampeerauto rond rijden. De camera's die op het dak staan lijken mij eerder ontworpen voor metingen uit te voeren. De "strepen" op de motorkap en het logo op de belettering op de zijkant doen mij vermoeden dat het de AGIV (Agentschap voor geografische informatie Vlaanderen) was.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”