Vandaag eens vroeg thuis van het werk, en wat zie ik passeren vanuit de badkamer?? De Streetview camerawagen, in de Willem Telllaan in Diksmuide! Vermoed dat ze heel Diksmuide aan het doen zijn vandaag!
[img] [/img]
[img] [/img]
Google Streetview vandaag (29/09/2010) in Diksmuide
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Hier in de buurt waren ze meer dan een jaar geleden ook. Een klein oranje autootje met de camera's in het midden van het dak. De foto's staan nog steeds niet op GE trouwens.KRL100 schreef:Vandaag eens vroeg thuis van het werk, en wat zie ik passeren vanuit de badkamer?? De Streetview camerawagen, in de Willem Telllaan in Diksmuide! Vermoed dat ze heel Diksmuide aan het doen zijn vandaag!
Bye, Maurice
https://on4bam.com
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
@KRL100: De helft van uw links werken niet. Van de 2 foto's die wel zichtbaar zijn zie ik niets speciaal waarom die wagen van google moet zijn, de rode strepen op de motorkap doet mij iets anders vermoeden., misschien brengen de overige 2 foto's meer duidelijkheid. De vlaamse overheid is trouwens ook met een gelijkaardig project bezig om alles verkeersborden in kaart te brengen.
@on4bam: Ze wachten nog steeds op toelating van de overheid om deze online te mogen plaatsen.
@on4bam: Ze wachten nog steeds op toelating van de overheid om deze online te mogen plaatsen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Weet het probs met pricacy e.d.Trojan schreef: @on4bam: Ze wachten nog steeds op toelating van de overheid om deze online te mogen plaatsen.
Ik hou het vooral in het oog in geval mijn nummerplaat of tronie herkenbaar zijn.
Bye, Maurice
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Dit lijkt mij toch ook geen GS auto te zijn. Die van GS hebben 1 grote camera-constructie centraal op het dak staan op een verhoog van minstens 1m. Heb er een maand of 6 ene zien rijden op de Brusselse Ring en alle foto's die ik er al van gezien heb waren een gelijkaardige constructie.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik ben Google reeds een klein jaar geleden verschillende keren tegen gekomen op de E313... en dat was een gans andere auto (ook met de typische Google camera's) welke duidelijk gemarkeerd was als Google auto. Ik denk eerder dat dit één of ander project is van de Vlaamse gemeenschap om weet ik wat te inventariseren (verkeersborden ?).Trojan schreef:zie ik niets speciaal waarom die wagen van google moet zijn, de rode strepen op de motorkap doet mij iets anders vermoeden
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Dat met die verkeersborden is een maand ofzo geleden gestopt meen ik. De laatste stad die ze moesten doen was roeselare.
Tijdens de rondritten bleek al dat er veel te veel borden rond hingen
Tijdens de rondritten bleek al dat er veel te veel borden rond hingen
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Dat zijn onderaannemers van Google éh.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Een jaar geleden reed er ook eentje in Leuven rond ( met Duitse nummerplaten ). Maar had idd ook duidelijk een sticker van Google er op plakken. Bovenstaande lijkt me daar geen wagen van te zijn (kan wel een wagen zijn van 1 of andere GSP fabrikant of kaarten voor GPS). Hieronder mijn encounter met googler2504 schreef:Ik ben Google reeds een klein jaar geleden verschillende keren tegen gekomen op de E313... en dat was een gans andere auto (ook met de typische Google camera's) welke duidelijk gemarkeerd was als Google auto. Ik denk eerder dat dit één of ander project is van de Vlaamse gemeenschap om weet ik wat te inventariseren (verkeersborden ?).Trojan schreef:zie ik niets speciaal waarom die wagen van google moet zijn, de rode strepen op de motorkap doet mij iets anders vermoeden
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Spijtig dat de kwaliteit van de foto zo slecht is... er staat duidelijk iets op de deur van de auto, al kan ik het niet lezen.KRL100 schreef:
Ik denk persoonlijk ook dat dit geen Google auto was, ook geen onderaannemer.
Een cartografische firma lijkt mij ook logischer, al meen ik mij te herinneren dat die meestal in een kampeerauto rond rijden. De camera's die op het dak staan lijken mij eerder ontworpen voor metingen uit te voeren. De "strepen" op de motorkap en het logo op de belettering op de zijkant doen mij vermoeden dat het de AGIV (Agentschap voor geografische informatie Vlaanderen) was.
Een cartografische firma lijkt mij ook logischer, al meen ik mij te herinneren dat die meestal in een kampeerauto rond rijden. De camera's die op het dak staan lijken mij eerder ontworpen voor metingen uit te voeren. De "strepen" op de motorkap en het logo op de belettering op de zijkant doen mij vermoeden dat het de AGIV (Agentschap voor geografische informatie Vlaanderen) was.