nieuwe smartphone
-
- Starter Plus
Ik ben de aankoop aan het overwegen van een Samsung Wave omdat die (volgens verkoper) het dichts aanleunt bij een Iphone. Het is geen Iphone , dat weet ik , maar Iphones zijn evenwel buiten mijn budget.
Zijn er betere dan samsung Wave?
Zijn er betere dan samsung Wave?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Samsung Galaxy S is veelbelovend, maar dan zit je al in de price range van de iPhone. Wat moet jouw foon allemaal kunnen, wat moet er inbegrepen zijn, enz. Als je veel wil, ga je meestal ook veel betalen.
-
- Starter Plus
wel regelmatig mijn mails checken en sociale netwerken checken en surfen. Eigenlijk alles wat de wave al kan maar Iphone is te duur voor mij
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dat kan je zelfs met een toestel van 150 euro... ipv. Samsung Wave van 380 euro.dirkdewolf schreef:wel regelmatig mijn mails checken en sociale netwerken checken en surfen.
-
- Starter Plus
Het scherm moet ook wat zijn . ne vriend van mij heeft een HTC (meer wet ik niet ) mar dat scherm is echt klein
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Een vrij goedkope smartphone kan perfect je taak vervullen.
Wat je wel mist zijn een paar eenvoudige, maar toch zéér gebruiksvriendelijke functies.
Zoals automatisch switchen tussen wifi enzo.
Wat je wel mist zijn een paar eenvoudige, maar toch zéér gebruiksvriendelijke functies.
Zoals automatisch switchen tussen wifi enzo.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Starter Plus
ik zou moeten kunnen switchen want thuis hebben we wifi en wil gemakkelijk mijn agenda ook synchroniseren.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
En heb je 1 (primaire) agenda, of wil je verschillende agenda's synchroniseren?
Informeer je zeker goed over de mogelijkheden van het "dynamisch" omgaan met verbindingen, het aantal kalenders, beperking in grootte e-mail en dat soort zaken.
Dit maakt nu net het verschil tussen een smartphone van 150€ en het dubbele en meer
Informeer je zeker goed over de mogelijkheden van het "dynamisch" omgaan met verbindingen, het aantal kalenders, beperking in grootte e-mail en dat soort zaken.
Dit maakt nu net het verschil tussen een smartphone van 150€ en het dubbele en meer
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Starter Plus
ik heb één agenda die ik meest gebruik (outlook) op mijn Ipad gebruik ik er twee
-
- Erelid
Ik ben mijn huidige Samsung Omnia meer dan beu en ben net als jij ook aan het uitkijken naar iets anders. Windows Mobile heeft echt afgedaan, zo'n onbruikbare OS. Nooit meer Windows op mijn gsm.
KK heeft een serieus goede aanbeveling gedaan, want die Apollo vind ik er toch wel zeer aantrekkelijk uitzien en heeft goede specificaties. De prijs is bovendien zeer degelijk (base.be - > 199 euro).
Veel meer dan Twitter, een paar websites, sms'en, foto's maken heel af en toe en misschien een paar apps (dat wijst de toekomst uit), doe ik niet.
Ik ga er eens een nachtje over slapen.
KK heeft een serieus goede aanbeveling gedaan, want die Apollo vind ik er toch wel zeer aantrekkelijk uitzien en heeft goede specificaties. De prijs is bovendien zeer degelijk (base.be - > 199 euro).
Veel meer dan Twitter, een paar websites, sms'en, foto's maken heel af en toe en misschien een paar apps (dat wijst de toekomst uit), doe ik niet.
Ik ga er eens een nachtje over slapen.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Ben toevallig ook zelf op zoek naar iets soortgelijks, gezien de vriendin haar gsm aan vervanging toe is...
Ik ben zelf geen grote fan van LG, maar dit toestelletje is toch wel erg scherp geprijsd -> LG Optimus GT540. Als je niet top-of-the-bill wenst (te betalen), dan lijkt dit me een prima budget-Android.
Ik ben zelf geen grote fan van LG, maar dit toestelletje is toch wel erg scherp geprijsd -> LG Optimus GT540. Als je niet top-of-the-bill wenst (te betalen), dan lijkt dit me een prima budget-Android.
ooh. shiny.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
de wave is een goed toestel (goeie camera met flits en hd video opname), natuurlijk hang je dan vast aan het bada platform... ik heb er niet echt zicht op welke apps er daar reeds voor uit zijn.
zoals elders beschreven in the case for Bada gezegd werd:
The “feature phone” market is in dire need of a vast refresh and Samsung’s Bada could very well be the solution. With a flexible platform, an application marketplace, open web standards, and an excellent user interface, customers looking for a great smart phone-like experience will finally be able to have one.
smart phone-like experience, inderdaad
en ik zou persoonlijk toch ook liever gaan voor android toestel...
zoals gezegd hierboven is de i5800 of i5801 een mooi toestel voor deftige prijs, resolutie van het scherm is wel een minpunt. foto valt nog mee, video is waardeloos, geluid valt ook mee.... het prijsverschil met de samsung galaxy s is wel erg groot, dan krijg je een veel beter scherm en betere camera (maar flitser ontbreekt). die keuze zal dus puur van het aanwezige budget afhangen lijkt me
en HTC heeft ook mooie toestellen, maar die ken ik minder goed
zoals elders beschreven in the case for Bada gezegd werd:
The “feature phone” market is in dire need of a vast refresh and Samsung’s Bada could very well be the solution. With a flexible platform, an application marketplace, open web standards, and an excellent user interface, customers looking for a great smart phone-like experience will finally be able to have one.
smart phone-like experience, inderdaad
en ik zou persoonlijk toch ook liever gaan voor android toestel...
zoals gezegd hierboven is de i5800 of i5801 een mooi toestel voor deftige prijs, resolutie van het scherm is wel een minpunt. foto valt nog mee, video is waardeloos, geluid valt ook mee.... het prijsverschil met de samsung galaxy s is wel erg groot, dan krijg je een veel beter scherm en betere camera (maar flitser ontbreekt). die keuze zal dus puur van het aanwezige budget afhangen lijkt me
en HTC heeft ook mooie toestellen, maar die ken ik minder goed
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik heb mijn Samsung Galaxy S i9000 (16GB) op marktplaats.nl gekocht voor 380€ (unbranded, nog verzegeld in doos met 2 jaar garantie).
Je neemt er uiteraard wel een risico omdat je eerst het geld moet overschrijven en dan moet wachten op de levering (tenzij je het zelf gaat oppikken natuurlijk). Maar het prijsverschil met de officiële Belgacom-prijs heeft me toch snel overstag doen gaan. En voorlopig heb ik nog geen spijt gehad van mijn keuze, een prachtig toestel: schitterend 4" scherm, multimedia (divx) ondersteuning, kortom alles wat ik nodig heb.
Je neemt er uiteraard wel een risico omdat je eerst het geld moet overschrijven en dan moet wachten op de levering (tenzij je het zelf gaat oppikken natuurlijk). Maar het prijsverschil met de officiële Belgacom-prijs heeft me toch snel overstag doen gaan. En voorlopig heb ik nog geen spijt gehad van mijn keuze, een prachtig toestel: schitterend 4" scherm, multimedia (divx) ondersteuning, kortom alles wat ik nodig heb.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
[offtopic] Ik vind de TS een mooi voorbeeld van hoe de media het publiek brainwasht met de iPhone. Ik kende tot voor kort ook niets van Smartphones en dacht ook dat iPhone het enige was waar je al die leuke apps kon op draaien. Tot je eens begint rond te kijken en te lezen en je inziet dat met eender welke degelijke Smartphones al die zaken mogelijk zijn en je bovendien een stuk grotere vrijheid hebt.
Pas op, ik heb niets tegen de iPhone want qua design en gebruikseenvoud lijkt het onevenaarbaar, maar het is zonde dat de hele media-hype en marketingmachine ervoor zorgt dat het bredere publiek helemaal geen weet heeft van de alternatieven. [/offtopic]
Dus aansluitend bij eerdere reacties: eigenlijk wil je niet persé een iPhone want op een hoop andere smartphones kun je ook heel veel wat je op een iPhone kunt en voor een veel zachtere prijs. Ik snap je opmerking van schermgrootte van die HTC niet, tenzij het een of ander ouder model was. Vergeet ook niet dat het niet is omdat je een groter scherm hebt, dat je ook meer op het scherm krijgt. De meeste toestellen hebben een resolutie van 800x480. Als je dat te klein vindt, ga je toch richting iPhone 4 moeten die nog meer pixels heeft.
Ik zou gewoon eens een MediaMarkt of zo binnenlopen en eens de smartphones daar uitproberen. Normaal zijn ze gebruiksklaar en online. Kun je direct zien hoe gemakkelijk (of niet) mail, Facebook e.d. zouden lukken. Ben zelf ook aan het 'shoppen' maar ben er ook nog helemaal niet uit. Het is vaak heel moeilijk om specs te kunnen vergelijken, vind ik. (bvb wat heeft de Wave minder dan de Galaxy S, of wat heeft de Legend minder dan de Desire).
Pas op, ik heb niets tegen de iPhone want qua design en gebruikseenvoud lijkt het onevenaarbaar, maar het is zonde dat de hele media-hype en marketingmachine ervoor zorgt dat het bredere publiek helemaal geen weet heeft van de alternatieven. [/offtopic]
Dus aansluitend bij eerdere reacties: eigenlijk wil je niet persé een iPhone want op een hoop andere smartphones kun je ook heel veel wat je op een iPhone kunt en voor een veel zachtere prijs. Ik snap je opmerking van schermgrootte van die HTC niet, tenzij het een of ander ouder model was. Vergeet ook niet dat het niet is omdat je een groter scherm hebt, dat je ook meer op het scherm krijgt. De meeste toestellen hebben een resolutie van 800x480. Als je dat te klein vindt, ga je toch richting iPhone 4 moeten die nog meer pixels heeft.
Ik zou gewoon eens een MediaMarkt of zo binnenlopen en eens de smartphones daar uitproberen. Normaal zijn ze gebruiksklaar en online. Kun je direct zien hoe gemakkelijk (of niet) mail, Facebook e.d. zouden lukken. Ben zelf ook aan het 'shoppen' maar ben er ook nog helemaal niet uit. Het is vaak heel moeilijk om specs te kunnen vergelijken, vind ik. (bvb wat heeft de Wave minder dan de Galaxy S, of wat heeft de Legend minder dan de Desire).
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
HTC heeft een paar modellen met kleinere schermen, zoals de HTC Wildfire en de HTC HD Mini.Tomby schreef:Ik snap je opmerking van schermgrootte van die HTC niet, tenzij het een of ander ouder model was.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
'k heb recent een wildfire gekocht vrij goedkoop in vergelijking met wat het allemaal kan, min puntjes van android zijn dat google zich er te veel in geprofileerd heeft, .. en eigenlijk dat het os android lang niet af is, .. of althans die indruk heb ik als je iets of wat smartphone wil gebruiken, in mijn ogen is dat centraliseren, van agenda mail telefoon enz, .. dan zit het er gewoon niet in tenzij je alles via google doet, android is wel door google gemaakt of whatever, .. maar ik had verwacht omdat het opensource was dat er toch wel iets meer mogelijkheden zouden zijn, ..KK schreef:Persoonlijk zou ik toch voor een Android toestel gaan, zoals bv. het kleine broertje van de Galaxy S, de Galaxy Apollo I5800. Kost een pak minder dan de Wave en je hebt veel meer keuze in apps en games op de Android Market.
grootste teleurstelling is dat het volledig java is, .. bovenop linux, .. maar zeker waar voor je geld, .. zijn enorm veel apps voor op market, .. alhoewel ik nog steeds niet gevonden heb auto updates te doen, .. maar kom. 'k vind het zeker geen slechte telefoon, maar ik had net iets meer verwacht.
Ligt misschien beetje aan mezelf had helemaal niet verwacht dat android zo gebruik zou maken van java en heb er dus ook niet naar gekeken, ..
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
Wow, dat is echt wel goedkoop. Al zie ik er ook opstaan voor maar €250 euro. In ieder geval bedankt voor de tipMaglor schreef:Ik heb mijn Samsung Galaxy S i9000 (16GB) op marktplaats.nl gekocht voor 380€ (unbranded, nog verzegeld in doos met 2 jaar garantie).
-
- Elite Poster
Enige aanbevelingen overigens qua shops ? Nagenoeg alle winkels lijken de adviesprijs te hanteren. Enkel smartphoneshop.be (aka pdashop.be etc..) zit daar iets onder maar ook niet spectaculair veel.
In Nederland zijn er precies toch wel betere deals te doen als ik zo op de pricewatch van tweakers.net kijk.
In Nederland zijn er precies toch wel betere deals te doen als ik zo op de pricewatch van tweakers.net kijk.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
voor België de voordeligste f-mobile.be
in nederland krijgen ze gratis toestel bij verlenging abo, dus inderdaad op marktplaats zijn er goeie deals te doen, mijne komt er ook van, ben hem wel gaan ophalen
in nederland krijgen ze gratis toestel bij verlenging abo, dus inderdaad op marktplaats zijn er goeie deals te doen, mijne komt er ook van, ben hem wel gaan ophalen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
-
- Erelid
Ik heb me gisteren een Samsung Apollo cadeau gedaan. Ik heb eerst gekeken naar de pricewatch op Tweakers.net, maar daar was de goedkoopste Apollo aan 210 euro. Ik heb hem voor 199 euro in de lokale BASE-shop gekocht. De verkoper was zelf aan het twijfelen om een Android toestel te nemen, hij keek naar de HTC's. 't Zou ook zijn eerste ervaring worden.
Ik ben alvast zeer blij van het toestel en het OS. Direct al een paar gratis apps gedownload van de Android App Store (Speedtest Ookla, Twitter for Android, Opera Mini, Facebook, MyYoutube).
Het toestel werkt zeer vlot, mooi beeld, kan verbazend goed typen, nauwkeurige GPS, wifi N, enz. En dit in combinatie met Mobile Vikings wat me niet doet wakker liggen over torenhoge datakosten.
Ik had daarvoor een Samsung Omnia met daarop Windows Mobile 6.5 Pro. Nooit meer. Nooit... meer. Hij is alles het tegenovergestelde van de Apollo. Toevallig: de BASE-verkoper had hetzelfde toestel nog in zijn winkel liggen, maar hij krijgt het niet verkocht aan de straatstenen (voor 400 euro, wat wil je). Hij had gemaild naar BASE Marketing om de prijs te verlagen, maar ze willen niet. Tja.
Ik ben alvast zeer blij van het toestel en het OS. Direct al een paar gratis apps gedownload van de Android App Store (Speedtest Ookla, Twitter for Android, Opera Mini, Facebook, MyYoutube).
Het toestel werkt zeer vlot, mooi beeld, kan verbazend goed typen, nauwkeurige GPS, wifi N, enz. En dit in combinatie met Mobile Vikings wat me niet doet wakker liggen over torenhoge datakosten.
Ik had daarvoor een Samsung Omnia met daarop Windows Mobile 6.5 Pro. Nooit meer. Nooit... meer. Hij is alles het tegenovergestelde van de Apollo. Toevallig: de BASE-verkoper had hetzelfde toestel nog in zijn winkel liggen, maar hij krijgt het niet verkocht aan de straatstenen (voor 400 euro, wat wil je). Hij had gemaild naar BASE Marketing om de prijs te verlagen, maar ze willen niet. Tja.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik zou een beetje willen voortborduren op dit topic. Ik ben eveneens op zoek naar een GSM/Smartphone. Mijn eisen liggen in het verlengde van dirkdewolf en Lord Utopia : bellen en SMS'en (doh !), wat rondsurfen (thuis via WPA2 beveiligde WIFI) en mails checken. Er is echter 1 bijkomende vereise die absoluut onontbeerlijk is : hij moet dual-sim zijn. Ik wil mijn GSM/SMS verkeer scheiden van mijn data-verkeer (lees : surfen en mailen).
Ik heb op het internet gezien dat je dual-sim adapters kan kopen waardoor je op GSM's/smartphones die eigenlijk maar geschikt zijn voor 1 SIM kaart toch met 2 SIM kaarten kan werken. Kan dit zomaar voor alle GSM's (zoals bijvoorbeeld de Samsung Apollo die hierboven vermeld is) ?
Daarnaast ben ik op zoek naar een zo goedkoop mogelijke data-only provider. Ik ken Viking Mobile waar je voor 12€ per maand een 2GB Data-only abonnement kan nemen. Zijn er andere/betere/goedkopere ?
Alvast bedankt !
Uzzi
Ik heb op het internet gezien dat je dual-sim adapters kan kopen waardoor je op GSM's/smartphones die eigenlijk maar geschikt zijn voor 1 SIM kaart toch met 2 SIM kaarten kan werken. Kan dit zomaar voor alle GSM's (zoals bijvoorbeeld de Samsung Apollo die hierboven vermeld is) ?
Daarnaast ben ik op zoek naar een zo goedkoop mogelijke data-only provider. Ik ken Viking Mobile waar je voor 12€ per maand een 2GB Data-only abonnement kan nemen. Zijn er andere/betere/goedkopere ?
Alvast bedankt !
Uzzi
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Mobile Vikings is absoluut de goedkoopste operator voor prepaid data-only. Over abonnementen (postpaid) kan ik niets zeggen, maar ik heb de indruk dat ze zelfs daar onder gaan.Uzzi schreef:Daarnaast ben ik op zoek naar een zo goedkoop mogelijke data-only provider. Ik ken Viking Mobile waar je voor 12€ per maand een 2GB Data-only abonnement kan nemen. Zijn er andere/betere/goedkopere ?
Zijn er "betere" data-only? Ja, oa Proximus heeft een betere 3G-dekking. MV werkt via Base en zoals je allicht weet gebruikt Base EDGE, en ook wel 3G in een aantal steden (steeds meer en meer ondertussen) maar voorlopig met een op 1Mbps afgeknepen snelheid. In de praktijk blijkt zelfs EDGE nog ruim voldoende voor surfen, mail, twitteren, foursquare,... Alleen als je YouTube bekijkt of gaat tetheren en dan zwaar downloaden, dat je het snelheidsverschil merkt.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Elite Poster
Ik had eerst dezelfde dual-SIM eis, omdat ik anders constant met 2 gsm's moet rondlopen (heb er immers een van mijn werk, maar dus zonder data). Uiteindelijk viel dat zwaar tegen. Ik wou immers Android, en daar zijn er nagenoeg geen dual SIM toestellen voor verkrijgbaar behalve enkele obscure uitzonderingen. Bij de grote/gekende merken vond ik in elk geval niets. Misschien dat het met WiMo of Symbian iets beter is.
In mijn zoektocht ben ik ook op die adaptors gevallen. Die dingen kan je bezwaarlijk een work-around noemen, maar veeleer een dirty hack. Om te beginnen moet je de chips van de originele SIMs uitknippen om ze dan in het adaptorke te steken. Bovendien is dergelijke adaptor vaak dikker dan een standaard SIM kaart waardoor ze in veel GSMs niet goed of zelfs helemaal niet passen. Het grootste nadeel is echter nog dat je telefoon natuurlijk helemaal geen weet heeft van 2 SIMs en je bvb altijd maar 1 SIM actief hebt en dus op de andere niet bereikbaar bent. In jouw geval zou dat betekenen dat je niet kan bellen of gebeld worden als je aan het surfen bent met je data-SIM.
Ivm provider lijkt de keuze vrij gemakkelijk met MV tenzij 3G absoluut vereist is. Voorlopig doe ik het zelf zelfs nog helemaal zonder (ook al omwille van het dual-SIM probleem) en gebruik voorlopig gewoon de SIM van mijn werk en gebruik enkel Wifi om online te geraken. Zal wel zien hoe lang het duurt eer ik Edge/3G voor het eerst ga missen.
In mijn zoektocht ben ik ook op die adaptors gevallen. Die dingen kan je bezwaarlijk een work-around noemen, maar veeleer een dirty hack. Om te beginnen moet je de chips van de originele SIMs uitknippen om ze dan in het adaptorke te steken. Bovendien is dergelijke adaptor vaak dikker dan een standaard SIM kaart waardoor ze in veel GSMs niet goed of zelfs helemaal niet passen. Het grootste nadeel is echter nog dat je telefoon natuurlijk helemaal geen weet heeft van 2 SIMs en je bvb altijd maar 1 SIM actief hebt en dus op de andere niet bereikbaar bent. In jouw geval zou dat betekenen dat je niet kan bellen of gebeld worden als je aan het surfen bent met je data-SIM.
Ivm provider lijkt de keuze vrij gemakkelijk met MV tenzij 3G absoluut vereist is. Voorlopig doe ik het zelf zelfs nog helemaal zonder (ook al omwille van het dual-SIM probleem) en gebruik voorlopig gewoon de SIM van mijn werk en gebruik enkel Wifi om online te geraken. Zal wel zien hoe lang het duurt eer ik Edge/3G voor het eerst ga missen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Hier sinds een paar maand een HTC Desire en ik ben er enorm tevreden over. Mijn HTC doet tevens dienst als GPS toestel. Ik heb Sygic Mobile Maps geïnstalleerd. Wifi, quadband, bluetooth... je kan het zo gek niet bedenken of de Desire heeft het wel. AMOLED scherm van 3,7 inch als ik mij niet vergis. Het scherm past zich automatisch aan als je het toestel horizontaal of verticaal houdt. En zo kan ik nog even doorgaan. En dat voor een Apple Macintosh gebruiker. Ge moet niet vragen
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Ik zou eerst Xperia X10 kopen (kon die voor 300 € op de kop tikken), maar door afwezigheid van software updates (nog altijd android 1.6) afgehaakt....
mooi toestel is:
opvolger van Desire, Desire HD. (release: 7 oktober) http://www.astel.be/HTC-Desire-HD-Desir ... rcommandes
- 1 GHz Qualcomm MSM 8255 processor
- Android 2.2 (Froyo) with HTC Sense
- Internal phone storage: 1.5 GB
- RAM: 768 MB
- 123 x 68 x 11.8 mm (4.84 x 2.68 x 0.46 inches)
- 164 grams (5.78 ounces) with battery
- 4.3-inch SLCD touch screen with 480 x 800 resolution
- HSPA/WCDMA: • Europe/Asia: 900/2100 MHz • Upload speed of up to 5.76 Mbps and download speed of up to 14.4 Mbps
- Quad-band GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz
- Internal GPS antenna
- G-Sensor
- Digital compass
- Proximity sensor
- Ambient light sensor
- Bluetooth® 2.1 with FTP/OPP for file transfer, A2DP for wireless stereo headsets, and PBAP for phonebook access from the car kit
- IEEE 802.11b/g/n WiFi
- 3.5 mm stereo audio jack
- Standard micro-USB (5-pin micro-USB 2.0)
- 8.0 megapixel color camera with auto focus and 2x LED flashlight
- 720p HD video recording
- Audio supported formats – Playback: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma (Windows Media Audio 9) • Recording: .amr
- Video supported formats – Playback: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv (Windows Media Video 9), .avi (MP4 ASP and MP3), .xvid (MP4 ASP and MP3) • Recording: .3gp
- 1230 mAh battery
- Talk time: Up to 320 minutes for WCDMA, Up to 550 minutes for GSM
- Standby time: Up to 490 hours for WCDMA, Up to 420 hours for GSM
- microSD expansion (SD 2.0 compatible)
- 100 ~ 240 V AC, 50/60 Hz DC output: 5 V and 1 A AC adaptor
- Dolby® Mobile and SRS surround sound
- Share pictures, video or music to your big screen TV or PC display via DLNA® (Digital Living Network Alliance)
of (wel andere klasse)
LG Electronics (LG) announced today that it will introduce a series of fast, powerful smartphones starting in the fourth quarter of 2010 utilizing the second generation NVIDIA® Tegra™ mobile processor, Tegra 2. Tegra 2 includes the world’s first dual-core CPU, which powers through complex tasks to achieve significant leaps in performance.
LG will integrate Tegra 2 into its smartphones, providing them with unprecedented power, speed and graphics capability. These smartphones will be part of LG’s Optimus Series, a new line of innovative mobile products.
LG selected NVIDIA Tegra because it enables a new mobile experience and content capabilities. Tegra 2 features a number of mobile “firsts”: the first mobile dual-core CPU, the only ultra low-power NVIDIA GeForce® GPU and the first 1080p HD mobile video processor. Taking full advantage of the two speedy 1 GHz processors sharing the workload in Tegra 2, consumers can experience up to 2x faster web browsing and up to 5x faster gaming performance over single core processors running at 1 GHz. NVIDIA’s leadership in graphics also delivers flawless 1080p HD video playback, console-quality gaming and amazing 3D capabilities.
“LG is committed to making its Optimus Series smart devices the de facto standard in speed and graphics performance,” said Chang Ma, Vice President of Marketing Strategy Team, LG Mobile Communications Company. “We selected NVIDIA because it is the visual computing leader and has a long history of creating amazing consumer experiences.”
“The ultimate smartphones will be powered by Tegra, the world’s most advanced mobile processor,” said Phil Carmack, senior vice president of NVIDIA’s mobile business. “LG is one of the most popular consumer brands, and their Optimus Series of devices with Tegra is further validation of the processor’s ability to deliver an unrivaled, turbocharged media experience.”
LG’s Optimus Series smartphones featuring the NVIDIA Tegra 2 mobile processor will debut starting in the fourth quarter of the year.
http://www.lg.com/be_ne/mobiele-telefon ... us-One.jsp
http://www.multimediawereld.be/lg-komt- ... g-optimus/
http://www.techradar.com/news/phone-and ... iew-716089
http://www.gsmhelpdesk.nl/read-rss.php?id=5527
http://www.anandtech.com/show/3892/lg-o ... in-q4-2010
http://gizmodo.com/5631491/tegra-2-to-b ... -of-phones
http://www.allaboutphones.nl/nieuws/546 ... s-One.html
mooi toestel is:
opvolger van Desire, Desire HD. (release: 7 oktober) http://www.astel.be/HTC-Desire-HD-Desir ... rcommandes
- 1 GHz Qualcomm MSM 8255 processor
- Android 2.2 (Froyo) with HTC Sense
- Internal phone storage: 1.5 GB
- RAM: 768 MB
- 123 x 68 x 11.8 mm (4.84 x 2.68 x 0.46 inches)
- 164 grams (5.78 ounces) with battery
- 4.3-inch SLCD touch screen with 480 x 800 resolution
- HSPA/WCDMA: • Europe/Asia: 900/2100 MHz • Upload speed of up to 5.76 Mbps and download speed of up to 14.4 Mbps
- Quad-band GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz
- Internal GPS antenna
- G-Sensor
- Digital compass
- Proximity sensor
- Ambient light sensor
- Bluetooth® 2.1 with FTP/OPP for file transfer, A2DP for wireless stereo headsets, and PBAP for phonebook access from the car kit
- IEEE 802.11b/g/n WiFi
- 3.5 mm stereo audio jack
- Standard micro-USB (5-pin micro-USB 2.0)
- 8.0 megapixel color camera with auto focus and 2x LED flashlight
- 720p HD video recording
- Audio supported formats – Playback: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma (Windows Media Audio 9) • Recording: .amr
- Video supported formats – Playback: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv (Windows Media Video 9), .avi (MP4 ASP and MP3), .xvid (MP4 ASP and MP3) • Recording: .3gp
- 1230 mAh battery
- Talk time: Up to 320 minutes for WCDMA, Up to 550 minutes for GSM
- Standby time: Up to 490 hours for WCDMA, Up to 420 hours for GSM
- microSD expansion (SD 2.0 compatible)
- 100 ~ 240 V AC, 50/60 Hz DC output: 5 V and 1 A AC adaptor
- Dolby® Mobile and SRS surround sound
- Share pictures, video or music to your big screen TV or PC display via DLNA® (Digital Living Network Alliance)
of (wel andere klasse)
LG Electronics (LG) announced today that it will introduce a series of fast, powerful smartphones starting in the fourth quarter of 2010 utilizing the second generation NVIDIA® Tegra™ mobile processor, Tegra 2. Tegra 2 includes the world’s first dual-core CPU, which powers through complex tasks to achieve significant leaps in performance.
LG will integrate Tegra 2 into its smartphones, providing them with unprecedented power, speed and graphics capability. These smartphones will be part of LG’s Optimus Series, a new line of innovative mobile products.
LG selected NVIDIA Tegra because it enables a new mobile experience and content capabilities. Tegra 2 features a number of mobile “firsts”: the first mobile dual-core CPU, the only ultra low-power NVIDIA GeForce® GPU and the first 1080p HD mobile video processor. Taking full advantage of the two speedy 1 GHz processors sharing the workload in Tegra 2, consumers can experience up to 2x faster web browsing and up to 5x faster gaming performance over single core processors running at 1 GHz. NVIDIA’s leadership in graphics also delivers flawless 1080p HD video playback, console-quality gaming and amazing 3D capabilities.
“LG is committed to making its Optimus Series smart devices the de facto standard in speed and graphics performance,” said Chang Ma, Vice President of Marketing Strategy Team, LG Mobile Communications Company. “We selected NVIDIA because it is the visual computing leader and has a long history of creating amazing consumer experiences.”
“The ultimate smartphones will be powered by Tegra, the world’s most advanced mobile processor,” said Phil Carmack, senior vice president of NVIDIA’s mobile business. “LG is one of the most popular consumer brands, and their Optimus Series of devices with Tegra is further validation of the processor’s ability to deliver an unrivaled, turbocharged media experience.”
LG’s Optimus Series smartphones featuring the NVIDIA Tegra 2 mobile processor will debut starting in the fourth quarter of the year.
http://www.lg.com/be_ne/mobiele-telefon ... us-One.jsp
http://www.multimediawereld.be/lg-komt- ... g-optimus/
http://www.techradar.com/news/phone-and ... iew-716089
http://www.gsmhelpdesk.nl/read-rss.php?id=5527
http://www.anandtech.com/show/3892/lg-o ... in-q4-2010
http://gizmodo.com/5631491/tegra-2-to-b ... -of-phones
http://www.allaboutphones.nl/nieuws/546 ... s-One.html
Laatst gewijzigd door satsurfer 28 sep 2010, 12:14, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
@ Tomby
Na vandaag wat rondgesurft te hebben, ben ik tot dezelfde conclusies gekomen :
* Deftige dual-sim smartphones bestaan (nog) niet
* Dual sim adapters trekken niet op veel : de kwaliteit is bedenkelijk, de installatie is op z'n zachtst gezegd prutswerk en je moet er inderdaad altijd aan denken om van SIM kaart te wisselen. Niet echt praktisch dus.
Ik zal moeten uitkijken naar een andere oplossing. Tijd brengt raad
* Dual sim adapters trekken niet op veel : de kwaliteit is bedenkelijk, de installatie is op z'n zachtst gezegd prutswerk en je moet er inderdaad altijd aan denken om van SIM kaart te wisselen. Niet echt praktisch dus.
Ik zal moeten uitkijken naar een andere oplossing. Tijd brengt raad
-
- Elite Poster
tja, zelfs gewone regular dual sim phones zijn schaars. Dan moet je een model nemen dat je niet bevalt en zo.Uzzi schreef:@ Tomby
Er is niet echt een markt voor, anders zouden er wel meer modellen zijn.
een smartphone is al niet zo energiezuinig, laat staan een dual sim.....
heb ook nog zo'n dual sim adapter op ebay gekocht, kaartje geknipt => naar de vaantjes (nieuwe moet kopen)
dus nu riskeer ik er mij niet meer aan....
evt. optie van een kleine, platte extra telefoon?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
Ha, daar is zeker een markt voor, ik wacht daar ook al 5 jaar op. Maar waarom 1 telefoon maken waar je 2 sims in kan steken als je er ook geen kan maken waardoor men verplicht is 2 telefoons te kopen?
-
- Elite Poster
ik snap je redenering niet.....Mathy schreef:Ha, daar is zeker een markt voor, ik wacht daar ook al 5 jaar op. Maar waarom 1 telefoon maken waar je 2 sims in kan steken als je er ook geen kan maken waardoor men verplicht is 2 telefoons te kopen?
dual sim phones zijn meestal 30% duurder dan gewone met dezelfde functies, dus 2 phones verkopen of 1 dual-sim maakt niet veel uit
check eens stby en spreektijd bij dual-sims!
belcompany of phonehouse verkoper zei ook ooit tegen mij dat er daar bijna geen vraag naar is....
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Zou de HTC Desire HD voldoen om als navigatie in de wagen te gebruiken?
Ik loop nu ook met 2 gsm's rond (werk/bijberoep) maar overweeg om inkomende gesprekken van 1 toestel door te schakelen (op mijn kosten) naar de HTC Desire HD en sipdroid te gebruiken om de 2de gsm zo veel als mogelijk te bannen.
Uitgaande gesprekken dus zo veel mogelijk via voip (over wifi) en anders bellen met het andere gsm nummer + nummerweergave blokkeren.
Ik loop nu ook met 2 gsm's rond (werk/bijberoep) maar overweeg om inkomende gesprekken van 1 toestel door te schakelen (op mijn kosten) naar de HTC Desire HD en sipdroid te gebruiken om de 2de gsm zo veel als mogelijk te bannen.
Uitgaande gesprekken dus zo veel mogelijk via voip (over wifi) en anders bellen met het andere gsm nummer + nummerweergave blokkeren.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Elite Poster
tuurlijk, kon al 8 jaar geleden op PDA's.seagull schreef:Zou de HTC Desire HD voldoen om als navigatie in de wagen te gebruiken?
veel software voor navigatie....
http://www.navdroyd.com/onbord-turn-by- ... n-software
Android software supporting OpenStreetMap
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Android
- seagull
- Elite Poster
- Contacteer:
Blijkbaar zou de HTC Desire HD out of the box goede navigatiemogelijkheden bieden.
Maps zijn gratis. Alleen turn by turn en traffic info zijn betalend.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Optie zit ingebakken in Android 2.2 (Froyo) - geen idee of dat al uit is voor de Wildfire.Ofloo schreef:zijn enorm veel apps voor op market, .. alhoewel ik nog steeds niet gevonden heb auto updates te doen,
Laatst gewijzigd door devilkin 28 sep 2010, 18:04, in totaal 1 gewijzigd.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Android 2.2 dus
Turn by turn is ook gratis, alsook traffic info alleen heb je een dataverbinding nodig (bij verkeerd rijden wordt er anders niet herberekend)seagull schreef:Blijkbaar zou de HTC Desire HD out of the box goede navigatiemogelijkheden bieden.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Ik heb zelf de HTC Desire en gebruik die als primair multimedia apparaat. Ook in de wagen word die bij mij als GPS gebruikt met de Sygic software. HAd voordien de Navigon Mobile Navigator, maar Sygic vind ik iets overzichtelijker. Werkt perfect en zeer snel.seagull schreef:Zou de HTC Desire HD voldoen om als navigatie in de wagen te gebruiken?
Grtz,
Sasuke
-
- Elite Poster
Ik vind die HD toestellen toch veel te lomp eigenlijk. Het is in de eerste plaats nog altijd een telefoon die je altijd en overal op zak wil hebben. Over het raar zicht om met zo een plaat aan je oor te staan, zal ik maar zwijgen .satsurfer schreef:mooi toestel is: opvolger van Desire, Desire HD.
Neen, serieus, ik heb de HD2 al gezien en dat lijkt me toch onhandig groot. De Desire Z lijkt dan wel weer interessant met een fysiek toetsenbord, maar hij is ook alweer een stuk dikker/zwaarder dan de gewone Desire.
Ben dan uitendelijk gewoon voor de huidige Desire gegaan.
- seagull
- Elite Poster
- Contacteer:
Vanaf een bepaalde leeftijd mogen de letters wat groter zijn zodat ik niet constant met mijn leesbrilleke moet bellen.Tomby schreef:Ik vind die HD toestellen toch veel te lomp eigenlijk.
-
- Erelid
Ik ril bij het idee van een foon te hebben met Windows Mobile op. Dat OS is prehistorisch en zeker niet aan te raden. Voor 70 euro meer heb je een Apollo met een degelijk Android.cloink schreef:'t Is Windows en made in China, maar toevallig gezien vandaag: http://dxurl.com/44903