hallo
ik heb grote interesse voor mobistar ADSL, eigenlijk voor hun totaalpakket met mobistar TV. Maar ik vraag mij af of er bij hun ADSL aboos een newsserver inbegrepen zit? Zo ja, werkt die voor alle groepen en is die beperkt in snelheid of limiet? Zit momenteel bij dommel, en heb onbeperkte toegang. Anders moet ik een payserver overwegen...
Newsserver mobistar ADSL?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Voor zover ik weet zijn er slechts 2 Belgische ISP's die binary newsservers aanbieden : Dommel (onbeperkt zolang je niet op mediumband zit) en Edpnet (max 10GB per maand). Bij alle overige ISP's zal je een payserver moeten nemen. Die zijn al beschikbaar van +/- 2,5€ per maand.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
heb je eventueel een linkje van zo'n payserver? XSnews en eweka heb ik al bekeken, maar wss zijn er tientallen, en goedkopere?Uzzi schreef:Voor zover ik weet zijn er slechts 2 Belgische ISP's die binary newsservers aanbieden : Dommel (onbeperkt zolang je niet op mediumband zit) en Edpnet (max 10GB per maand). Bij alle overige ISP's zal je een payserver moeten nemen. Die zijn al beschikbaar van +/- 2,5€ per maand.