ik wou vragen of iemand hetzelfde probleem heeft voorgehad als de mijne
probleem:
22/09/2010 woensdag heb ik 20 euro saldo gekocht via mastercard, vandaag 24/09/2010 staat de transactie in mijn krediet rekening van de bank, verricht op woensdag 22/09/2010.
probleem is dat er nog altijd geen 20 euro saldo toegerekend is op mijn simyo balans, onder verbruiksverleden mysimyo staat er dat ik nog niets van saldo verbruikt heb sinds woensdag. wat raar is dat ik wel gratis minuten gekregen heb maar geen 20 euro saldo.
dit is een screenshot van mijn herlaad verleden
heb woensdag de klantendienst via mail gecontacteerd ivm met mijn probleem maar nog geen oplossing gekregen. weet iemand of ik de klantendienst telefonisch kan bereiken? vind nergens telefoon nummer van de klantendienst op de website alleen email.
Simyo probleem prepaid
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Nooit meegemaakt, maar Simyo kennende komt dit wel in orde. Toen ik er nog klant was heb ik ook de helpdesk een paar keer nodig gehad en ben ik toch steeds goed geholpen geweest.
In het uiterste geval kan je de betaling via je kredietkaart altijd protesteren. Voor VISA gebeurt dit via BCC als ik me niet vergis. Voor Mastercard weet ik eigenlijk niet wie je zou moeten contacteren, je bank misschien?
In het uiterste geval kan je de betaling via je kredietkaart altijd protesteren. Voor VISA gebeurt dit via BCC als ik me niet vergis. Voor Mastercard weet ik eigenlijk niet wie je zou moeten contacteren, je bank misschien?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
hmm ik had geen probleem
(had 0 euro over... dus 10 euro erbij via Mastercard)
22/09/2010 10:55:27 Reload via web / Action Simyo: added 1800 free seconds. niet beschikbaar 10,00 Euro 10,00 Euro
saldo nu 9,90 euro , 30minuten te bellen gratis....en ruimschoots geldig
best ticketje openen bij Simyo zodat ze hun logs kunnen nagaan voor jouw
(had 0 euro over... dus 10 euro erbij via Mastercard)
22/09/2010 10:55:27 Reload via web / Action Simyo: added 1800 free seconds. niet beschikbaar 10,00 Euro 10,00 Euro
saldo nu 9,90 euro , 30minuten te bellen gratis....en ruimschoots geldig
best ticketje openen bij Simyo zodat ze hun logs kunnen nagaan voor jouw
de klantendienst van simyo is echt een ramp
drie dagen voor ik een ticket beantwoord krijg kan nu wss weer tot maandag wachten voor ik weer een reactie krijg
ik ga veranderen naar een operator met een betere klantendienst.
base is al geen optie is ook van kpngroup belgium zie ik
drie dagen voor ik een ticket beantwoord krijg kan nu wss weer tot maandag wachten voor ik weer een reactie krijg
ik ga veranderen naar een operator met een betere klantendienst.
base is al geen optie is ook van kpngroup belgium zie ik
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Qua helpdesk heeft dat niets met elkaar te maken. Ik ben uiterst tevreden van de helpdesk van BASE.loopback schreef:base is al geen optie is ook van kpngroup belgium zie ik
Alsook hoort Mobile Vikings bij de betere qua helpdesk-ondersteuning, en die werken ook via het KPN Netwerk (behoren wel niet tot de KPN Group)
nog altijd geen antwoord gekregen van simyo, kan al zes dagen niet bellen met mijn gsm
heeft het zin om de betaling met bcc.be te protesteren, enige kans dat ik mijn geld terug zie?
heb al een klacht voor bemiddeling ingedient bij www.ombudsmantelecom.be iemand hier ervaring mee?
heeft het zin om de betaling met bcc.be te protesteren, enige kans dat ik mijn geld terug zie?
heb al een klacht voor bemiddeling ingedient bij www.ombudsmantelecom.be iemand hier ervaring mee?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
neen die ombudsdienst is een lege doosloopback schreef:nog altijd geen antwoord gekregen van simyo, kan al zes dagen niet bellen met mijn gsm
heeft het zin om de betaling met bcc.be te protesteren, enige kans dat ik mijn geld terug zie?
heb al een klacht voor bemiddeling ingedient bij http://www.ombudsmantelecom.be iemand hier ervaring mee?
bcc.be is ook niet handig
Contact
Simyo
KPN Group Belgium
Neerveldstraat 105
1200 Brussel
Fax +32 (0) 484 00 72 04
BTW BE 462 925 669
Simyo Customer Care
Mail naar: contact.simyo ad kpngroup.be
probeer anders even via de witte gids binnen te geraken telefonisch...
simyo reageert normaliter wel binnen de 5 werkdagen
Bij Mobile Vikings was er ook even een paypal probleem verleden week maar dat is dan wel vrijwel binnen de 24h rechtgezet
-
- Member
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 06 jun 2010, 11:24
Beetje meer uitleg misschien? Waaraan lag het probleem nu? Bij mijn weten en ervaring heb ik steeds heel correcte en volledige hulp/feedback/assistentie van Simyo gekregen.loopback schreef:heb vandaag 20 euro saldo ontvangen
probleem opgelost
vandaga mail gekregen vam simyoerikarckens schreef:Beetje meer uitleg misschien? Waaraan lag het probleem nu? Bij mijn weten en ervaring heb ik steeds heel correcte en volledige hulp/feedback/assistentie van Simyo gekregen.loopback schreef:heb vandaag 20 euro saldo ontvangen
probleem opgelost
"Beste klant
Inmiddels werd deze belwaarde toegevoegd aan uw balans.
Met vriendelijke groeten
Marnix
simyo.be support"
geen verdere uitleg gekregen wat de oorzaak was van het probleem
kreeg vandaag ook een antwoord van de ombudsdienst
"De Ombudsdienst voor Telecommunicatie heeft uw klacht van 25/09/2010, handelend over "Producten en Diensten ‑
Prepaid cards mobilofonie" in goede orde ontvangen. Na onderzoek van de gegevens heb ik uw klacht ontvankelijk
verklaard en in behandeling genomen."
"De Ombudsdienst voor Telecommunicatie heeft uw klacht van 25/09/2010, handelend over "Producten en Diensten ‑
Prepaid cards mobilofonie" in goede orde ontvangen. Na onderzoek van de gegevens heb ik uw klacht ontvankelijk
verklaard en in behandeling genomen."
-
- Elite Poster
- Berichten: 4539
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Ik kom nu net hetzelfde tegen.
Voorheen nooit problemen gehad met Simyo, als ik betaalde stond het direct op mijn rekening.
Zaterdag stond mijn belwaarde op 0,00€.
Ik herlaad via ING Homepay, geld is weg van mijn rekening, maar saldo op mijn GSM wordt niet geüpdated.
Al verschillende mails gestuurd naar die helpdesk, maar er komt gewoon geen reactie.
Gecontroleerd bij ING, zij bevestigen dat het geld sinds VANDAAG op de rekening van KPN Group staat.
Dat is vreemd, want normaal gezien staat dat er onmiddellijk.
Het systeem van Simyo is heel goed, zolang je geen support nodig hebt, want met mail voel je je compleet in de kou staan.
Voorheen nooit problemen gehad met Simyo, als ik betaalde stond het direct op mijn rekening.
Zaterdag stond mijn belwaarde op 0,00€.
Ik herlaad via ING Homepay, geld is weg van mijn rekening, maar saldo op mijn GSM wordt niet geüpdated.
Al verschillende mails gestuurd naar die helpdesk, maar er komt gewoon geen reactie.
Gecontroleerd bij ING, zij bevestigen dat het geld sinds VANDAAG op de rekening van KPN Group staat.
Dat is vreemd, want normaal gezien staat dat er onmiddellijk.
Het systeem van Simyo is heel goed, zolang je geen support nodig hebt, want met mail voel je je compleet in de kou staan.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 4539
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Of het hetzelfde systeem is als BASE weet ik niet, maar het komt op rekening van BASE terecht, want Simyo is onderdeel van de KNP group en gebruikt het netwerk van BASE.
Probleem bij Simyo is dat je enkel via mail kunt communiceren.
Als de tegenpartij dus maar één keer om de 2 dagen antwoordt, sta je daar.
We zijn ondertussen 3 werkdagen verder, ze hebben al erkend dat er zaterdag een probleem was met webbetalingen.
Ze vragen om een bewijsje dat de betaling gebeurd is.
Ik stuur een screenshot van mijn Homebanking door, en vraag of dat voldoende is.
Dat is ondertussen meer dan 24 uur geleden...
Als ik tegen vrijdag niets heb ga ik klacht indienen bij de ombudsman.
Dit is gewoon schandalig.
Probleem bij Simyo is dat je enkel via mail kunt communiceren.
Als de tegenpartij dus maar één keer om de 2 dagen antwoordt, sta je daar.
We zijn ondertussen 3 werkdagen verder, ze hebben al erkend dat er zaterdag een probleem was met webbetalingen.
Ze vragen om een bewijsje dat de betaling gebeurd is.
Ik stuur een screenshot van mijn Homebanking door, en vraag of dat voldoende is.
Dat is ondertussen meer dan 24 uur geleden...
Als ik tegen vrijdag niets heb ga ik klacht indienen bij de ombudsman.
Dit is gewoon schandalig.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Wat staat er op je Homebanking? (=Webreload BASE?) Waarschijnlijk is het hetzelfde systeem.
Bij mij hebben ze eerst het probleem herkent, en na 1 week (want ik bleef zagen) zeiden ze gewoon: "Sorry, verkeerde nummer werd herladen". Als ik meer info vraag, dan krijg ik die niet.
Het nummer mocht ik logischerwijze niet zien, maar ik heb stiekem meegekeken en de eerste 4 cijfers waren al compleet anders. (terwijl ik tweemaal het nummer had gecontroleerd)
Een klacht per mail neergelegd bij BASE, maar geen reactie.
Misschien gewoon de ombudsman inschakelen. Uiteindelijk heb ik niets te verliezen want het geld ben ik al kwijt (volgens BASE)...
Bij mij hebben ze eerst het probleem herkent, en na 1 week (want ik bleef zagen) zeiden ze gewoon: "Sorry, verkeerde nummer werd herladen". Als ik meer info vraag, dan krijg ik die niet.
Het nummer mocht ik logischerwijze niet zien, maar ik heb stiekem meegekeken en de eerste 4 cijfers waren al compleet anders. (terwijl ik tweemaal het nummer had gecontroleerd)
Een klacht per mail neergelegd bij BASE, maar geen reactie.
Misschien gewoon de ombudsman inschakelen. Uiteindelijk heb ik niets te verliezen want het geld ben ik al kwijt (volgens BASE)...