I-Office in pack met gratis BTV?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wout-Altea
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 mei 2010, 11:40
Twitter: Wout_Dedoncker
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Indien een klant voldoet aan alle voorwaarden om gratis BTV te kunnen krijgen (helemaal gratis met de promo voucher id),
maar hij heeft I-Office, kan je dan een gratis BTV aanbieden?

Thanks voor antwoord asap!
"Als Presales Agent moet je van je hart een steen maken, een hart faken, een huid van leer hebben en op een professionele manier met een zoete stem de klant duidelijk maken wat jouw product betekent voor zijn/haar bedrijf."
KISS: Keep It Simple Stupid
Gebruikersavatar
Wout-Altea
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 mei 2010, 11:40
Twitter: Wout_Dedoncker
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

nudge, anyone?
"Als Presales Agent moet je van je hart een steen maken, een hart faken, een huid van leer hebben en op een professionele manier met een zoete stem de klant duidelijk maken wat jouw product betekent voor zijn/haar bedrijf."
KISS: Keep It Simple Stupid
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Best eens bellen naar de helpdesk, vrees is.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Wout-Altea
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 mei 2010, 11:40
Twitter: Wout_Dedoncker
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Aldaar ikzelf vaker bezig ben met die producten gaan ze me daar zeker niet kunnen helpen.
Blijkbaar is het geen probleem, ik vroeg het me enkel af omdat bij I-Office je automatisch gedowngrade wordt naar ADSL2+ ipv VDSL2.
Thanks anyway ;)
"Als Presales Agent moet je van je hart een steen maken, een hart faken, een huid van leer hebben en op een professionele manier met een zoete stem de klant duidelijk maken wat jouw product betekent voor zijn/haar bedrijf."
KISS: Keep It Simple Stupid
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Wout-Altea schreef:omdat bij I-Office je automatisch gedowngrade wordt naar ADSL2+ ipv VDSL2.
Fout. Dit was vroeger zo maar nu niet meer.

I-Office optie is een optie bovenop een Favorite of Intense aansluiting. Dus zolang je een dergelijke verbinding in je pack hebt mag dit volgens mij geen probleem zijn.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
Wout-Altea
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 mei 2010, 11:40
Twitter: Wout_Dedoncker
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

VOiD schreef:
Wout-Altea schreef:omdat bij I-Office je automatisch gedowngrade wordt naar ADSL2+ ipv VDSL2.
Fout. Dit was vroeger zo maar nu niet meer.

I-Office optie is een optie bovenop een Favorite of Intense aansluiting. Dus zolang je een dergelijke verbinding in je pack hebt mag dit volgens mij geen probleem zijn.
Thanks!
"Als Presales Agent moet je van je hart een steen maken, een hart faken, een huid van leer hebben en op een professionele manier met een zoete stem de klant duidelijk maken wat jouw product betekent voor zijn/haar bedrijf."
KISS: Keep It Simple Stupid
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”