Hey,
omdat mijn domeinnamen bijna weer aan hun jaarlijkse vernieuwing toe zijn, ben ik nieuwsgierig naar welke registrar/hoster me de beste voorwaarden kan bieden wat betreft prijs...
Wie heeft er bv. ervaring met transIP?
alvast bedankt voor de snelle antwoorden
domeinnaam
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Transip is niet slecht...domeintje schreef:Hey,
omdat mijn domeinnamen bijna weer aan hun jaarlijkse vernieuwing toe zijn, ben ik nieuwsgierig naar welke registrar/hoster me de beste voorwaarden kan bieden wat betreft prijs...
Wie heeft er bv. ervaring met transIP?
alvast bedankt voor de snelle antwoorden
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Prijs is niet het enige dat belangrijk is.
Dit is de reden dat ik klant ben bij Gandi: http://www.gandi.net/no-bullshit
Dit is de reden dat ik klant ben bij Gandi: http://www.gandi.net/no-bullshit
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
- Contacteer:
Als je gewoon jaarlijks wil betalen, en het voor de prijs doet, raad ik versio aan.
Momenteel zit ik nog met enkele domeinnamen bij "mijndomeinreseller"... vrij goed geprijst, en veel meer mogelijkheden.
Transip is zeker ook een goede partij.
Bij Versio & Transip zijn de domeinnamen wel enkel "goedkoper" onder bepaalde voorwaarden
Momenteel zit ik nog met enkele domeinnamen bij "mijndomeinreseller"... vrij goed geprijst, en veel meer mogelijkheden.
Bij Versio & Transip zijn de domeinnamen wel enkel "goedkoper" onder bepaalde voorwaarden
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Gemakshalve voor een stapeltje domeinen zit ik bij jouwdomein.be2Flip schreef:Als je gewoon jaarlijks wil betalen, en het voor de prijs doet, raad ik versio aan.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
ik zit bij webreus.nl voor 4 domeinen.
Eén domein host ik bij ook hen omdat die 24/7 online moet zijn, de andere zijn meer privé-gerelateerd en die host ik zelf. (Al had webreus 1,5 jaar geleden een downtime van ruim 1 dag, en is mijn downtime nog maar enkel geweest bij overschakeling naar nieuwe ISP ).
Zeer tevreden van hun support en goedkoop, al merk ik nu dat die versio nog goedkoper is.
Eén domein host ik bij ook hen omdat die 24/7 online moet zijn, de andere zijn meer privé-gerelateerd en die host ik zelf. (Al had webreus 1,5 jaar geleden een downtime van ruim 1 dag, en is mijn downtime nog maar enkel geweest bij overschakeling naar nieuwe ISP ).
Zeer tevreden van hun support en goedkoop, al merk ik nu dat die versio nog goedkoper is.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
alfahosting is natuurlijk heel bekend en heeft heel goeie service maar zijn over het algemeen duurder. Nu actie: 22 € voor .be voor 5 jaar (BTWi).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Over het algemeen goede ervaringen met alfahosting. Ze hebben een behulpzame en geduldige helpdesk.
Als je enkel domain parking of forwarding doet kan je beter een registrar kiezen waar je zelf controle hebt over dns.
Als je enkel domain parking of forwarding doet kan je beter een registrar kiezen waar je zelf controle hebt over dns.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Als reseller heb je wel controle over DNS bij hen, maar dan moet je wsl ook wel een hostingpakket nemen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ik ga geen reseller pakket nemen om wat te experimenteren met dns, ipv6 en mijn server thuis, daar is het wat te duur voor.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
OVH hier. Ik ben klant bij hen voor de prijs want het gaat toch maar om een domeinnaam. Facturatie e.d. verloopt zeer vlot.
DNS beheer doe ik bij OVH of gewoonweg zelf.
DNS beheer doe ik bij OVH of gewoonweg zelf.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Inderdaad vergeten. Heb ook nog een gratis .net domein via Belgacom. Als mijn domein xyz.be is, heb ik bij Belgacom xyz.net genomen met een redirect, enkel om te beletten dat een concurrent die domeinnaam zou inpikken.Stormlord schreef:afgezien van 1 gratis domein van bij mij dommel account