De 2 desktops hier zijn via Ruckus met de BBOX2 verbonden (1 sender, 2 receivers). Bij het sharen van folders zorgt dit blijkbaar voor problemen, de folders worden zichtbaar maar bij het opendoen ervan valt de netwerkverbinding weg. De 3 ruckus moesten worden heropgestart om het probleem op te lossen. Is dit op te lossen ?
Bedankt !
ps: ik had dit probleem niet via BBOX1 en een wired netwerk ... maar sinds de overschakeling naar VDSL was deze opstelling niet meer mogelijk.
Ruckus Home Network probleem
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
waarom kan je geen gebruik meer maken van een wired oplossing met VDSL? Dit zou toch geen verschil mogen geven?Kheopsys schreef:ps: ik had dit probleem niet via BBOX1 en een wired netwerk ... maar sinds de overschakeling naar VDSL was deze opstelling niet meer mogelijk.
De reden dat ik dit vraag is om te bekijken of je al dan niet kan terugkeren naar een wired oplossing.
De BBOX2 kon alleen op het aansluitpunt worden geplaatst, dit is 2 verdiepingen lager dan waar de desktops staan...PowerSoft schreef:waarom kan je geen gebruik meer maken van een wired oplossing met VDSL? Dit zou toch geen verschil mogen geven?Kheopsys schreef:ps: ik had dit probleem niet via BBOX1 en een wired netwerk ... maar sinds de overschakeling naar VDSL was deze opstelling niet meer mogelijk.
De reden dat ik dit vraag is om te bekijken of je al dan niet kan terugkeren naar een wired oplossing.
die ruckussen zijn ingesteld om dtv te streamen ... ik heb ooit een switch achter zon ding willen plaatsen
en kreeg maar 1 ip adres dus maar 1 pc aan de praat . viel niets aan te doen .
Ik vermoed dat de ruckus het verkeer dat die shares teweeg brengen niet juist kan interpreteren .
daar het blijkbaar alleen verkeer kan verzorgen tussen 1 ip adres en de router .
en kreeg maar 1 ip adres dus maar 1 pc aan de praat . viel niets aan te doen .
Ik vermoed dat de ruckus het verkeer dat die shares teweeg brengen niet juist kan interpreteren .
daar het blijkbaar alleen verkeer kan verzorgen tussen 1 ip adres en de router .