Tonercartridge : origineel of alternatief ?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

Heeft er iemand uitgebreide ervaring (zowel negatief als positief) voor levering en gebruik van toners voor hp printers, maar dan niet van het merk HP (bv. van de firma Ecotone) ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Ik ben wel eens bezig geweest om hp toners te hervullen.
1 het is een smerig boeltje .
2 na 1 a 2 hervulbeurten zijn die dingen versleten.

Hervullen van toners = zijn geld niet waard.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Toner = Poeder zeker hé.
Kan je wel zeggen dat het hervullen van vloeibare inkt nooit hetzelfde is qua kwaliteit als originele.
Ookal koop je inkt voor jouw model, deze is nooit identiek, en je merkt het na een aantal jaar wel aan je printertje hoor, dat dit niet steeds zo goed is, en dat je toch de reinigingskoppen zelf moet reinigen van alle smurrie die er aan plakt.
Let wel op, veel moderne printers hebben een chip op hun cardridgen, wanneer je de cardridge verwijdert en je plaatst hem terug, weet je printer nog hoeveel inkt er in zit.
Bijvullen van deze is onmogelijk, zonder dat je nieuwe chips hebt, of een apparaatje om deze te resetten.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Kijk hier eens naar http://www.cartouchetop.be/printer-7165-dx-3850.html.
Ik geloof dat bij een kleine bestelling(minder dan 45€) er nog 5€ port bijkomt.U moet het maar eens nakijken.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

alternatief gekocht voor hp 2015

Tot nu toe geen enkel verschil met origineel (zwart-wit)
PS: 123inkt.nl is veel goedkoper (voor mijn printer)
honda4life
Elite Poster
Elite Poster

Bij printers/copiers met vaste koppen, kan je inderdaad minder slijtage krijgen op de hervulde toners.
Heb je slechte inkt/toner, en je koppen werken niet meer zoals het hoort, kan je natuurlijk wel je printer weggooien.
Je hebt nu waarschijnlijk goede toner gevonden, blijf hem dan ook daar bestellen, en niet voor 2€ goedkoper een uit china ofzo hé :lol:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
honda4life
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb hier besteld:
http://stores.benl.ebay.be/vhbw24-Shop

Geld overgedragen via paypal (kan ook me overschrijving), even later op de dag mailtje dat item verzonden was, en 2 dagen later zat het in de bus!
Wel iets duurder dan china, maar liever een beetje meer kwaliteit en een snelle levering :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”