Regelmatig disconnects met Cityconnect
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Sinds dat we klant zijn bij Dommel eigenlijk nooit te klagen gehad. Snelheid was prima, internet viel nooit weg, en de klantendienst heeft ons altijd goed geholpen (als dat nodig was). Sinds kort echter frequente disconnects. Opeens valt de verbinding van de modem met het ADSL-netwerk weg. Ik kan de modem/router nog perfect bereiken en de lijnstatus ziet er allemaal ook nog goed uit, maar de DSL-interface status staat down. Als je handmatig (de juiste) instellingen forceert staat het wel weer up, maar zonder enig verschil.
Ik had overigens al een tijd last van een snelheid die lager ligt dan wat gebruikelijk was. Als ik alles opengooide kwam ik rond de 14Mbps uit (1800KB/s ongeveer), nu synchroniseert mijn lijn maar aan 13Mbps (zodat ik maar zo'n 1600KB/s haal in het beste geval). Ik dacht eerst dat het aan de modem lag die ik een tijd terug had getest, maar bij het terugzetten van de vertrouwde Linksys WAG200G en ook een test met een WAG320N bleek dat er niet veel veranderd was.
Nu is de volgende stap een mail naar Dommel om te vragen of ze me op een lager profiel kunnen zetten, in de hoop dat de disconnects dan alleszinds verdwenen zijn, maar ik blijf het gek vinden aangezien er een maand terug nog geen vuiltje aan de lucht was. Het lijkt overigens ook op bepaalde uren van de dag voor te komen - vandaag en gisteren was er een groot deel van de dag geen probleem maar zowel vandaag als gisteren ligt de lijn er rond dit uur uit (zo rond 8-9u 's avonds). Overigens heb ik er niet zoveel last mee, ik heb nog een gedeelde Telenet-verbinding en Mobile Vikings waarmee ik toch nog wel even vooruit geraak, maar het is wel irritant dat het soms wel/soms niet werkt.
Ik had overigens al een tijd last van een snelheid die lager ligt dan wat gebruikelijk was. Als ik alles opengooide kwam ik rond de 14Mbps uit (1800KB/s ongeveer), nu synchroniseert mijn lijn maar aan 13Mbps (zodat ik maar zo'n 1600KB/s haal in het beste geval). Ik dacht eerst dat het aan de modem lag die ik een tijd terug had getest, maar bij het terugzetten van de vertrouwde Linksys WAG200G en ook een test met een WAG320N bleek dat er niet veel veranderd was.
Nu is de volgende stap een mail naar Dommel om te vragen of ze me op een lager profiel kunnen zetten, in de hoop dat de disconnects dan alleszinds verdwenen zijn, maar ik blijf het gek vinden aangezien er een maand terug nog geen vuiltje aan de lucht was. Het lijkt overigens ook op bepaalde uren van de dag voor te komen - vandaag en gisteren was er een groot deel van de dag geen probleem maar zowel vandaag als gisteren ligt de lijn er rond dit uur uit (zo rond 8-9u 's avonds). Overigens heb ik er niet zoveel last mee, ik heb nog een gedeelde Telenet-verbinding en Mobile Vikings waarmee ik toch nog wel even vooruit geraak, maar het is wel irritant dat het soms wel/soms niet werkt.
Laatst gewijzigd door a3ke 18 sep 2010, 09:49, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Tag in topictitel verwijderd
Reden: Tag in topictitel verwijderd
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
Welke stad?
Ik heb gisteren en vandaag ook problemen ondervonden in lier
Ik heb gisteren en vandaag ook problemen ondervonden in lier
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Antwerpen, meer bepaald Hoboken.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
ik had wel synch , maar geen internet verbinding ... fritz herstarten gaf net hetzelfde
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Er wordt keurig gesynct met de ADSL-lijn, maar daar blijft het bij...
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
desteven schreef:Zelfde probleem te Wilrijk, heb ik de indruk. Heb nu de Fritzbox van Dommel vervangen (gebruik VOIP toch niet) door eigen modem/router (van SMC), eens zien of het daarmee beter blijft...
desteven
ik heb dit probleem ook al bijna 3 weken....
kun je even prive contact met me opnemen? thx
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
mijn verbinding valt op bepaalde uren constant uit....dommelgebruiker schreef:desteven schreef:Zelfde probleem te Wilrijk, heb ik de indruk. Heb nu de Fritzbox van Dommel vervangen (gebruik VOIP toch niet) door eigen modem/router (van SMC), eens zien of het daarmee beter blijft...
desteven
ik heb dit probleem ook al bijna 3 weken....
kun je even prive contact met me opnemen? thx
heb zelfs al gehad dat ze elke 20 seconden uitviel en dit uren lang....
ik woon in hoboken en zit ook aangesloten in de centrale in wilrijk....
ik heb hierover al grote discussie bij dommel,die beweren dat het aan mij ligt!!!
nu blijkt dat er nog meerdere mensen zijn....
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Hmm, blijkbaar ben ik niet de enige.
Nu heb ik overigens wel gewoon terug internet, gisterenavondlaat (rond 12u, iets daarvoor) ook. Zien wat het vanavond wordt.
Die kans is klein als je internet even goed onderuit gaat als de enige verbonden client een Ubuntu-laptop isrmag schreef:Misschien een trojan gevangen. Kan zijn dat de snelheid daarmee onderuit gehaald word. Eventueel met TCPView kijken welke connecties open zijn.
Nu heb ik overigens wel gewoon terug internet, gisterenavondlaat (rond 12u, iets daarvoor) ook. Zien wat het vanavond wordt.
Hetzelfde hier in Deurne: periodes van regelmatige disconnects, soms om de minuut. Ik heb een ticket ingediend bij Dommel, ben benieuwd wat hun reactie is. Aangezien zoveel mensen in dezelfde regio problemen hebben, lijkt het me toch alsof er iets structureel aan de gang is...
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
En nu is het hier ook weer weg, na gisterenavond nog gewoon up te zijn. Ik ga vandaag ook eens een ticket invoeren (met verwijzing naar hier), misschien dat het ze dan opvalt dat er wel iets mis is.
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
Andy2125 schreef:Sinds vrijdagavond valt de verbinding hier na precies 5 minuten steeds weg. Na een minuutje kan ik weer verder voor 5 minuten. Ook in Deurne.
hier valt de verbinding iedere 5 minuten uit... regio hoboken...
bij wie nog??
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Hebben we al niet genoeg mensen in diezelfde regio met problemen, dan? Ben nu bezig met een service ticket naar Dommel, met een verwijzing naar hier. Als ze de moeite doen om het te lezen, weten ze dat het niet bij de gebruiker ligt.
EDIT: Ik heb overigens totaal geen internet meer vandaag... ligt er al uit sinds vanmorgen.
EDIT: Ik heb overigens totaal geen internet meer vandaag... ligt er al uit sinds vanmorgen.
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 19 sep 2010, 17:29
Hier in mechelen zijn er ook problemen met het cityconnect (bij mij dan toch). Ik verlies niet de ADSL sync, maar wel de TCP/IP connectie vervalt precies.
Ineens sta ik wel op fastpath in plaats van interleaved. En ik weet dat fastpath niet degelijk werkt bij mij, in het verleden al een wijziging naar interleaved moeten aanvragen wegens instabiele verbinding.
Ineens sta ik wel op fastpath in plaats van interleaved. En ik weet dat fastpath niet degelijk werkt bij mij, in het verleden al een wijziging naar interleaved moeten aanvragen wegens instabiele verbinding.
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
ik sukkel al 3 weken met dit probleem...vanbogaertetienne schreef:Hier in mechelen zijn er ook problemen met het cityconnect (bij mij dan toch). Ik verlies niet de ADSL sync, maar wel de TCP/IP connectie vervalt precies.
Ineens sta ik wel op fastpath in plaats van interleaved. En ik weet dat fastpath niet degelijk werkt bij mij, in het verleden al een wijziging naar interleaved moeten aanvragen wegens instabiele verbinding.
dommel heeft al technieker gestuurd en die vond niks bij me thuis..... nee normala he het ligt niet aan mij.....
ze hebben me daarvoor ook al een interventie aangerekend van 127 euro!! schandalig!!!
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
- Locatie: Leuven (016)
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
In Leuven is het stabiel ... zie hier nu net wel dat de lijn er zaterdag nacht even 10-15min uitlag maar daar voor had ik bijna een maand uptime.
Trouwens is city-* niet altij een dynamic sync? Bij mij toch wel, modem zoekt bij booten altijd naar beste sync snelheid en dat durft soms wel eens varieren.
Trouwens is city-* niet altij een dynamic sync? Bij mij toch wel, modem zoekt bij booten altijd naar beste sync snelheid en dat durft soms wel eens varieren.
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
ChelloExtremer schreef:In Leuven is het stabiel ... zie hier nu net wel dat de lijn er zaterdag nacht even 10-15min uitlag maar daar voor had ik bijna een maand uptime.
Trouwens is city-* niet altij een dynamic sync? Bij mij toch wel, modem zoekt bij booten altijd naar beste sync snelheid en dat durft soms wel eens varieren.
sinds vandaag 20/09 geen disconnecties meer wel volgende lijnwaardes die ik heel raar vind.... vroeger had ik 12 mbits download
Max. DSLAM throughput kBit/s 24000 3000
Min. DSLAM throughput kBit/s 512 32
Attainable throughput kBit/s 7936 944
Current throughput kBit/s 7408 944
Latency 16 ms 15 ms
Bit swap on off
Seamless Rate Adaption off off
Impulse Noise Protection 2.1 2.0
L2 Power mode disabled - -
Signal-to-noise ratio dB 8 10
Line attenuation dB 27 9
Power cutback dB 0 0
Loss of
Signal Loss of
Frame Forward Error Correction Cyclic Redun-
dancy Check No Cell Delineation Header Error Control
CPE 0 0 13074282 874 0 0
COE 0 0 0 0 0 0
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Hier is alles nog steeds down. Al sinds gisteren totaal niets meer hier. Zelfs geen ADSL-sync. Ik ga nog eens testen met een andere modem (je weet maar nooit) maar ik vrees ervoor. Het support-ticket dat gisteren is aangemaakt (en waarop de volgende werkdag, vandaag dus, een reactie zou moeten komen) is ook nog onaangeroerd.
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
oi oi
als je naar dommel een ticket opent met problemen,antwoorden ze meestal niet direct,....
probeer eens een mail te sturen met vraag naar info.... daar krijg je direct reactie op!
nogthans zijn er maar 2 mensen die actief de mails beantwoorden,en beiden schuiven ze graag direct alle oorzaak naar de klant toe,of belgacom....
mijn lijn monitoren ze telkens voor 24 uur,dit al 3 weken en nu antwoorden ze zelfs niet meer op m'n mails....
ze sluiten m'n tickets af zonder reactie!
van welke regio bent u juist?
Grtzzz
als je naar dommel een ticket opent met problemen,antwoorden ze meestal niet direct,....
probeer eens een mail te sturen met vraag naar info.... daar krijg je direct reactie op!
nogthans zijn er maar 2 mensen die actief de mails beantwoorden,en beiden schuiven ze graag direct alle oorzaak naar de klant toe,of belgacom....
mijn lijn monitoren ze telkens voor 24 uur,dit al 3 weken en nu antwoorden ze zelfs niet meer op m'n mails....
ze sluiten m'n tickets af zonder reactie!
van welke regio bent u juist?
Grtzzz
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Verrek! Zojuist de Linksys WAG200G door de SpeedTouch (met in elkaar gehackte configfiles) vervangen en het internet werkt! Nu sta ik wel compleet voor een raadsel. De Linksys WAG200G in kwestie werkt namelijk perfect op de Belgacom-lijn van een kennis (zojuist nog getest), en heeft perfect gewerkt op mijn eigen Dommel-lijn tot een paar dagen terug. Exact hetzelfde met de 2de Linksys die ik hier heb liggen (WAG320N).
Nu ja, het werkt weer als vanouds, met regelmatige disconnects. Geen idee wat ik daar nog aan kan doen.
Ik ben overigens van Hoboken (Antwerpen).
Nu ja, het werkt weer als vanouds, met regelmatige disconnects. Geen idee wat ik daar nog aan kan doen.
Ik ben overigens van Hoboken (Antwerpen).
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
ik ben ook van hoboken,en heb net hetzelfde probleem....Petervanakelyen schreef:Verrek! Zojuist de Linksys WAG200G door de SpeedTouch (met in elkaar gehackte configfiles) vervangen en het internet werkt! Nu sta ik wel compleet voor een raadsel. De Linksys WAG200G in kwestie werkt namelijk perfect op de Belgacom-lijn van een kennis (zojuist nog getest), en heeft perfect gewerkt op mijn eigen Dommel-lijn tot een paar dagen terug. Exact hetzelfde met de 2de Linksys die ik hier heb liggen (WAG320N).
Nu ja, het werkt weer als vanouds, met regelmatige disconnects. Geen idee wat ik daar nog aan kan doen.
Ik ben overigens van Hoboken (Antwerpen).
welke omgeving in hoboken juist?
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 187 keer
Ik heb ook problemen gehad, geen internet gedurende twee dagen.
In de instellingen van de modem moest ik van de helpdesk het vast ip adres verwijderen en dhcp aankruisen.
Na modem reset alles OK
In de instellingen van de modem moest ik van de helpdesk het vast ip adres verwijderen en dhcp aankruisen.
Na modem reset alles OK
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Ja - dat is me ook opgevallen. Weeral geen idee hoe het mogelijk is, maar handmatig de juiste instellingen forceren deed het niet, terwijl ik na het aanzetten van DHCP (waarbij ik exact dezelfde instellingen toegewezen kreeg) wel verbinding had. Was overigens ook nog met de Linksys (de SpeedTouch heeft die optie niet).
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
als jij een connectie krijgt merk je dan ook dat het aan een lager profiel is?Petervanakelyen schreef:adres verwijderd (privavcy).
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Da's toevallig Dat is vlakbij. En inderdaad, als ik verbinding heb, synchroniseert hij op een lager profiel dan ik daarvoor had (hoewel het niet zo heel veel scheelt). Iets mis met de lokale DSLAM ofzo?
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
ik haalde vroeger net geen 10 mbitsPetervanakelyen schreef:Da's toevallig Dat is vlakbij. En inderdaad, als ik verbinding heb, synchroniseert hij op een lager profiel dan ik daarvoor had (hoewel het niet zo heel veel scheelt). Iets mis met de lokale DSLAM ofzo?
nu haal ik nog maar max 7.5 mbits
dommel heeft me al technieker gestuurd en me ook aangerekend want het lag aan mij zeiden ze....bekabeling enz
ik heb deze factuur niet betaald en heb aangetekend opgezegt want ik heb dit al 3 weken....
we ziten allemaal in de centrale van wilrijk aangesloten he
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Vroeger lukte de 14Mbit/s hier nog net, maar nu synchroniseert hij maar aan 13Mbit (en ik haal er net 12). En ik geloof inderdaad ook dat we in Wilrijk zijn aangesloten. Niet alleen is de afstand tot de centrale aan mijn lijnwaarden te zien best wel groot, er zijn ook nog andere users in dit topic met dezelfde problemen ook aangesloten op Wilrijk.
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
ik vind het spijtig dat ik nog maar recent weet dat dit geen individueel probleem is wnat ik heb al enorme discussies met dommel gehad en uiteindelijk nu sinds 17 september aangetekend opgezegd:(Petervanakelyen schreef:Vroeger lukte de 14Mbit/s hier nog net, maar nu synchroniseert hij maar aan 13Mbit (en ik haal er net 12). En ik geloof inderdaad ook dat we in Wilrijk zijn aangesloten. Niet alleen is de afstand tot de centrale aan mijn lijnwaarden te zien best wel groot, er zijn ook nog andere users in dit topic met dezelfde problemen ook aangesloten op Wilrijk.
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Tja... ik ben blij dat ik medestanders op Userbase gevonden heb en dat ik het niet alleen ben. Ik moet overigens eerlijk zeggen dat ik ook al naar de concurrentie ben aan het kijken geweest, als ze op mijn support ticket als antwoord eens niet gaan zeggen dat het aan mij ligt en het probleem oplossen ben ik weer tevreden, als dat niet het geval is weet ik nog niet direct wat het wordt, eerst nog even afwachten.
Sowieso moet dit probleem worden opgelost en ik hoop dat ze zich er een beetje op focussen, want na 2 maanden internet dat eigenlijk maar half werkt wordt het wel eens flink tijd.
Sowieso moet dit probleem worden opgelost en ik hoop dat ze zich er een beetje op focussen, want na 2 maanden internet dat eigenlijk maar half werkt wordt het wel eens flink tijd.
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
je mag gerust mij ook aanhalen bij dommel,ze kennen mij daar ondertussen al goed genoeg maar een technieker sturen,die dan zegt dat het aan het netwerk ligt en dat er bij mij niks aan kan gedaan worden en die technieker vertrekt nadien ,zonder een oplossingPetervanakelyen schreef:Tja... ik moet eerlijk zeggen dat ik ook al naar de concurrentie ben aan het kijken geweest, als ze op mijn support ticket als antwoord eens niet gaan zeggen dat het aan mij ligt en het probleem oplossen ben ik weer tevreden, als dat niet het geval is, weet ik nog niet wat ik ga doen maar het zal alleszinds minder positief zijn.
Sowieso moet dit probleem worden opgelost en ik hoop dat ze zich er een beetje op focussen, want na 2 maanden internet dat eigenlijk maar half werkt wordt het wel eens flink tijd.
en dan stuurt dommel nog eens een factuur van 147 euro interventiekosten aan???
en als ik zeg dat ik die niet wil betalen zeggen ze dat iedere interventie moet betaald worden als er geen oorzaak gevonden word!
dommel sluit ondertussen al mijn tickets af zonder antwoord....
echt schandalig!!!
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Dat is inderdaad ook niet erg positief. We hebben in het begin overigens ook eens problemen gehad met onze lijn (2009 nog ergens) en de Belgacom-technieker vond niets en is ook nog geen 10 minuten binnengeweest maar liet ook een rekening achter. Gewoon betaald, maar het was best hoog voor 10 minuten 'testen' waar we zelf ook al achter gekomen waren...
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
ja maar ik vind dat ze dit niet mogen doorrekenen de fout ligt niet bij de klant....Petervanakelyen schreef:Dat is inderdaad ook niet erg positief. We hebben in het begin overigens ook eens problemen gehad met onze lijn (2009 nog ergens) en de Belgacom-technieker vond niets en is ook nog geen 10 minuten binnengeweest maar liet ook een rekening achter. Gewoon betaald, maar het was best hoog voor 10 minuten 'testen' waar we zelf ook al achter gekomen waren...
maar dan maken ze je dat wel wijs.....
als ze dat bij 20 klanten doorrekenen kunnen ze op onze kosten hun apparatuur veranderen dat stuk is....allezja
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Ik vind ook dat ze maar moeten bewijzen dat de fout bij mij ligt (dat kunnen ze toch niet) voor ze een rekening uitdelen, als dat niet het geval is (zoals hier) mogen ze met hun rekening opkrassen.
Enfin, ik ga me er niet al te druk in maken, ik ben al blij dat ik terug iets van internet heb en ik wacht geduldig af op het antwoord op m'n ticket.
Enfin, ik ga me er niet al te druk in maken, ik ben al blij dat ik terug iets van internet heb en ik wacht geduldig af op het antwoord op m'n ticket.
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
Petervanakelyen schreef:Ik vind ook dat ze maar moeten bewijzen dat de fout bij mij ligt (dat kunnen ze toch niet) voor ze een rekening uitdelen, als dat niet het geval is (zoals hier) mogen ze met hun rekening opkrassen.
Enfin, ik ga me er niet al te druk in maken, ik ben al blij dat ik terug iets van internet heb en ik wacht geduldig af op het antwoord op m'n ticket.
lol die rekening boeken ze gewoon op je klantnummer en je zit ermee hoor;-)
Na de overstap van Belgacom adsl naar Dommel Cityconnect Lite vorige week, zijn er disconnects s'avonds vanaf de eerste dag van aansluiting.
Tijdens de werkdag lijkt alles normaal.
Is dit een kapotte dslam bij dommel of gewoon over belasting van de infrastructuur ?
Locatie : Berchem omgeving belgielei
Tijdens de werkdag lijkt alles normaal.
Is dit een kapotte dslam bij dommel of gewoon over belasting van de infrastructuur ?
Locatie : Berchem omgeving belgielei
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
ninja1 schreef:Na de overstap van Belgacom adsl naar Dommel Cityconnect Lite vorige week, zijn er disconnects s'avonds vanaf de eerste dag van aansluiting.
Tijdens de werkdag lijkt alles normaal.
Is dit een kapotte dslam bij dommel of gewoon over belasting van de infrastructuur ?
Locatie : Berchem omgeving belgielei
hallo,
op 16/09/2010 stuurde ik dommel een aangetekend zenden voor de opzeg van mijn verbinding
normaal op 16/10/2010 is de opzegperiode voorbij....
nu blijkbaar sluit dommel me pas af op 15/11 kan dit zomaar?
ik moet ze normaal niet meer betalen,want ik betaal 1 maand voorruit...