Hoi,
Voorheen was ik klant bij Tele2 en nu dus automatisch klant bij Base (KPN). Ik heb nu 'telefonie classic', dat is toch een contract voor onbepaalde duur hé?
Dus toch gewoon 1 maand vooropzeg?
Verder heb ik ook nog een vaste lijn bij belgacom dan hoef ik mij toch geen zorgen te maken voor het verliezen van mijn telefoonnummer ofwel? Nummerbehoud is toch gekoppeld aan fysieke lijn en niet aan een abonnement bij een serviceprovider?
Alvast bedankt!
opzeggen classic?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1616
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 87 keer
Als je een classic line hebt bij belgacom, met het juiste bijhorende telefoonnummer, dan ben je normaal niet je telefoonnummer kwijt als je iets bij base opzegt, want het telefoonnummer is "eigendom" van belgacom en daar zeg je niets op.
Zo denk ik er toch over, en als ik uw situatie goed begrijp. Mss nog iemand die dit kan bevestigen/ontkennen?
[
Post made via mobile device ]
Zo denk ik er toch over, en als ik uw situatie goed begrijp. Mss nog iemand die dit kan bevestigen/ontkennen?
[
