opzeggen classic?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
anakintjc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 aug 2006, 15:26

Hoi,

Voorheen was ik klant bij Tele2 en nu dus automatisch klant bij Base (KPN). Ik heb nu 'telefonie classic', dat is toch een contract voor onbepaalde duur hé?
Dus toch gewoon 1 maand vooropzeg?

Verder heb ik ook nog een vaste lijn bij belgacom dan hoef ik mij toch geen zorgen te maken voor het verliezen van mijn telefoonnummer ofwel? Nummerbehoud is toch gekoppeld aan fysieke lijn en niet aan een abonnement bij een serviceprovider?

Alvast bedankt!
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1616
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

Wat voor lijn heb je bij belgacom? Is uw telefoonnummer "eigendom" van Base of van Belgacom. Van welke provider krijg je de rekening als je belt via dat telefoonnummer?
anakintjc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 aug 2006, 15:26

Ik heb een 'Classic' lijn maar bel wel via Base (factuur)...
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1616
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

Als je een classic line hebt bij belgacom, met het juiste bijhorende telefoonnummer, dan ben je normaal niet je telefoonnummer kwijt als je iets bij base opzegt, want het telefoonnummer is "eigendom" van belgacom en daar zeg je niets op.

Zo denk ik er toch over, en als ik uw situatie goed begrijp. Mss nog iemand die dit kan bevestigen/ontkennen?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”