Hoi,
Ik vroeg mij af hoelang dat een overstap van Dommel naar Belgacom zou duren?
Graag zou ik dan het pack Telephony + Internet (Comfort) willen nemen. Nu ben ik dus al wel in het bezit van een actieve dsl-lijn en bijbehorende 'Classic'-lijn.
- Vroeger had ik mijn login binnen een paar uur maar met de overstap van isp
(dsl-signaal) is dat misschien anders?
- Mijn contract loopt de 25ste af, best een aangetekende brief sturen zodat ik dan op 25/10 belgacom heb of hoe zouden jullie het doen? Hoe gebeurt de facturatie dan trouwens juist? Die vijf dagen tellen toch niet voor een ganse maand of wordt het dan gewoon doorgeschoven?
Graag jullie reactie...
Alvast bedankt!
overstap van dommel: duurtijd activatie?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Je maand opzeg gaat bij Dommel altijd in bij de eerstvolgende reset van je teller.
Dus jij zou zeker moeten opzeggen VOOR 25/09.
En als je naar Belgacom belt voor een overstap dan gaat het zeer snel en dan moet je ook geen 50€ activatie betalen.
Dus jij zou zeker moeten opzeggen VOOR 25/09.
En als je naar Belgacom belt voor een overstap dan gaat het zeer snel en dan moet je ook geen 50€ activatie betalen.
Als ex-dommel klant even bijvertellen : Dommel geeft je geen bevestiging wanneer je opzegging wordt doorgevoerd. Dit wist ik op voorhand en heb dan ook geen aanvraag tot opzegging bij Dommel gedaan ... je vraagt gewoon een internet abo aan bij Belgacom en zij doen die overplaatsing automatisch. Volgens mij is dat beter anders bestaat de kans dat je enkele dagen zonder internet zit !