Het is niet mijn bedoeling om de discussie over FUP terug op te rakelen, maar ik heb liever een limiet van 500GB (1TB met nachtsurfen) dan een FUP. Duidelijke afspraken, geen gezever achteraf.
Enfin, iedereen kiest de provider waarvan hij tevreden is. Maar ik vind dat sommige mensen toch wel heel goedkope argumenten op tafel gooien om een provider af te breken.
Dommel is er op vooruitgegaan
-
- Premium Member
- Berichten: 544
- Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 117 keer
Dommel is mijns inziens hier in België momenteel nog steeds de enige die geen FUP/AUP traffiekbeperking oplegt (in tegenstelling tot e.g. Telenet).
Het klopt zeker dat hun administratie en communicatie niet altijd perfect is en dat er serieuze problemen zijn geweest met het homeconnect/VOIP gebeuren de eerste maanden.
Nu moet ik zeggen dat ook de andere (vaak veel grotere) partijen ook in hetzelfde bedje ziek zijn (als we praten over administratie en communicatie)...
De ironie is dat de grote telecombedrijven vaak erg slecht zijn in hun basisproduct: communicatie, intern en met klanten ... Ook Belgacom en Telenet gaan met facturatie geregeld de mist in, en het duurt soms maanden vooraleer foute facturatie is rechtgezet (ik spreek uit eigen ervaring met beide partijen).
Technisch werkt het allemaal vrij goed bij Dommel (kleine probleempjes die je wel bij elke provider eens hebt buiten beschouwing gelaten), en ook de helpdesk is er serieus op vooruit gegaan sinds die periode. Het spijtige is dat ze voor veel zaken ook afhankelijk zijn van Belgacom en het daar dus vaak GRONDIG fout loopt met installaties en afspraken (Bewust om klanten van andere partijen te koeieneren? Dommel is toch een serieuze klant voor Belgacom lijkt me... ) ...
Het klopt zeker dat hun administratie en communicatie niet altijd perfect is en dat er serieuze problemen zijn geweest met het homeconnect/VOIP gebeuren de eerste maanden.
Nu moet ik zeggen dat ook de andere (vaak veel grotere) partijen ook in hetzelfde bedje ziek zijn (als we praten over administratie en communicatie)...
De ironie is dat de grote telecombedrijven vaak erg slecht zijn in hun basisproduct: communicatie, intern en met klanten ... Ook Belgacom en Telenet gaan met facturatie geregeld de mist in, en het duurt soms maanden vooraleer foute facturatie is rechtgezet (ik spreek uit eigen ervaring met beide partijen).
Technisch werkt het allemaal vrij goed bij Dommel (kleine probleempjes die je wel bij elke provider eens hebt buiten beschouwing gelaten), en ook de helpdesk is er serieus op vooruit gegaan sinds die periode. Het spijtige is dat ze voor veel zaken ook afhankelijk zijn van Belgacom en het daar dus vaak GRONDIG fout loopt met installaties en afspraken (Bewust om klanten van andere partijen te koeieneren? Dommel is toch een serieuze klant voor Belgacom lijkt me... ) ...
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Je moest eens weten ...Stormlord schreef:Het spijtige is dat ze voor veel zaken ook afhankelijk zijn van Belgacom en het daar dus vaak GRONDIG fout loopt met installaties en afspraken (Bewust om klanten van andere partijen te koeieneren? Dommel is toch een serieuze klant voor Belgacom lijkt me... ) ...
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Member
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Inderdaad. Eerst moesten ze bij Freedomnet ongeveer 1-2 weken wachten op Belgacom ivm. firmware voor mijn VDSL2 modem. Daarna moest ik nog eens 2 weken wachten omdat Belgacom niet eens een activeringsdatum had doorgegeven omdat er blijkbaar ineens problemen waren met onze regio. Zeikers :/