Wie kan me helpen aan een aantal Belgische en/of Nederlandse open proxy's met een degelijke snelheid.
Alvast bedankt!
Groeten Jdebrabanter
Open Proxy's
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
waarom heb je dit nodig?jdebrabanter schreef:Wie kan me helpen aan een aantal Belgische en/of Nederlandse open proxy's met een degelijke snelheid.
Alvast bedankt!
Groeten Jdebrabanter
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
Je hebt je dus blijkbaar enkel op dit forum geregistreerd om te vragen achter open proxy's? Zo'n proxy's worden dikwijls misbruikt voor dingen als IP bans ontwijken of anoniem ergens de troll te gaan uithangen...
Zoals eerder gezegd, vrees ik dat je hiervoor aan het verkeerde adres zit.
Zoals eerder gezegd, vrees ik dat je hiervoor aan het verkeerde adres zit.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Nu, ik ben ook wel geïnteresseerd in Nederlandse (of Amerikaans) proxy's of VPN-mogelijkheden... Ik wil namelijk Spotify of Hulu wel eens uitproberen
Maar inderdaad: vrijwel alles wat je met zo'n open proxy zou kunnen uitvoeren druist wel ergens tegen een of andere wet of regel...
Maar inderdaad: vrijwel alles wat je met zo'n open proxy zou kunnen uitvoeren druist wel ergens tegen een of andere wet of regel...
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Vandaar die 'vrijwel'.
Los van het kunnen testen of een site bereikbaar is vanaf een andere locatie... Welke legitieme reden kan je nog hebben om een dergelijke proxy te gebruiken?
Los van het kunnen testen of een site bereikbaar is vanaf een andere locatie... Welke legitieme reden kan je nog hebben om een dergelijke proxy te gebruiken?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Geo routing etc ?
Heb lange tijd https://www.overplay.net/ gebruikt voor Hulu enz te bekijken. Niet gratis maar werkt wel heel goed.
Heb lange tijd https://www.overplay.net/ gebruikt voor Hulu enz te bekijken. Niet gratis maar werkt wel heel goed.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 52 keer
Koop toegang tot een deftige VPN-service.
De meeste bieden servers aan in Nederland (Belgische servers heb ik nog niet zien langskomen).
Open proxies zijn meestal niet erg koosjer.
De meeste bieden servers aan in Nederland (Belgische servers heb ik nog niet zien langskomen).
Open proxies zijn meestal niet erg koosjer.