Dommel is er op vooruitgegaan

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
kozzmic
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 nov 2008, 23:47

Nadat ik 3 maand moest wachten om eindelijk aangesloten te raken, 2 jaar terug, eigenlijk nooit problemen gehad. Je krijgt zelfs mailtjes weer van de helpdesk binnenn het uur, vroeger werden ze nooit beantwoord. Hetzelfde met bellen, binnen de minuut, ervoor een uur of langer aan de wacht.

Als het goed is mogen we het ook zeggen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat is inderdaad een vooruitgang! Zo verder doen, Dommel. ^^
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

kozzmic schreef:Nadat ik 3 maand moest wachten om eindelijk aangesloten te raken, 2 jaar terug, eigenlijk nooit problemen gehad. Je krijgt zelfs mailtjes weer van de helpdesk binnenn het uur, vroeger werden ze nooit beantwoord. Hetzelfde met bellen, binnen de minuut, ervoor een uur of langer aan de wacht.

Als het goed is mogen we het ook zeggen.
Dan moeten ze serieus geïnvesteerd hebben in nieuw personeel, want over nooit beantwoorde mails, niet binnen geraken bij hun helpdesk is er hier al veel gevloekt. Maar zoals je zegt, als het goed is mag het zeer zeker gezegd worden.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Volgende week eens proberen, ik verwacht nog een creditnota van hun ;-)
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

iceke schreef:Volgende week eens proberen, ik verwacht nog een creditnota van hun ;-)
Ik denk dat ze nog moeilijk doen om terugbetaling in cash. Maar factuur correctie doen ze al een pak beter. Toen ik van netconnect naar homeconnect ging duurde het bijna een jaar voor ze de waarborg van de fritzbox van toen in mijn homeconnect rekening hebben afgetrokken. Terwijl een paar maand terug met mijn overschakeling van homeconnect naar cityline werd de homeconnect factuur binnen een week gecorrigeerd dus heb niet extra moeten betalen.

Ze zijn momenteel heel goed bezig en hopelijk hebben ze van hun fouten geleerd als ze verder willen uitgroeien.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

vraag me af of het te maken heeft met interne verbeteringen of klanten die gevlucht zijn tijdens de chaos
suiker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 16 feb 2010, 18:15

Bij Dommel hebben ze in elk geval het scherpste aanbod voor de gewone internetgebruiker.

http://lianka.schedom-europe.net/produc ... ellen.html

* maximum 4,6 mbps downloadsnelheid
* maximum 512 kbps uploadsnelheid
* 60 gb dataverkeer per maand

Prijs:
# eerste 6 maanden €13,95/mnd. Daarna €17,95/maand
# minimum contractduur van 12 maanden
# activatiekost: €0,00
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

suiker schreef:Bij Dommel hebben ze in elk geval het scherpste aanbod voor de gewone internetgebruiker.

http://lianka.schedom-europe.net/produc ... ellen.html

* maximum 4,6 mbps downloadsnelheid
* maximum 512 kbps uploadsnelheid
* 60 gb dataverkeer per maand

Prijs:
# eerste 6 maanden €13,95/mnd. Daarna €17,95/maand
# minimum contractduur van 12 maanden
# activatiekost: €0,00
Telenet start is toch goedkoper, geen vaste lijn nodig, anders is het geloof ik wel het goedkoopste, zeker cityconnect lite.
suiker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 16 feb 2010, 18:15

Oeps, nu valt m'n euro waarom Belgacom in ware maffia stijl iedereen met een vaste lijn 6 euro cadeau doet, zodat men een jaar vast hangt (uiteraard zonder dat de mensen hierom gevraagd hebben en in een begeleidende brief wordt geïnsinueerd dat de klant een verbintenis heeft aangegaan).

Kwestie van niet teveel klanten te verliezen aan Telenet die een shake kunnen nemen op telefonie en internet samen, en daar veel goedkoper mee af zijn. Jaja, altijd maar dezelfde miserie met die staatsbedrijven. Denken boven de wet te staan.
Musashi
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 feb 2010, 21:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

silencer schreef: Telenet start is toch goedkoper, geen vaste lijn nodig, anders is het geloof ik wel het goedkoopste, zeker cityconnect lite.
Dat vraag ik me nu af..moet ik geen kabelkost betalen als ik een telenet start heb?
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Musashi schreef:
silencer schreef: Telenet start is toch goedkoper, geen vaste lijn nodig, anders is het geloof ik wel het goedkoopste, zeker cityconnect lite.
Dat vraag ik me nu af..moet ik geen kabelkost betalen als ik een telenet start heb?
jawel, die moet je altijd blijven betalen als je tv wil (tenzij je belgacomtv of tvv hebt moet je dit niet betalen)
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Musashi
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 feb 2010, 21:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Ah ok, dus dan moet ik bij de prijzen van telenet de kabelkost bijtellen.
suiker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 16 feb 2010, 18:15

Musashi schreef:Ah ok, dus dan moet ik bij de prijzen van telenet de kabelkost bijtellen.
Iedereen die kabel heeft, heeft sowieso Telenet. Zij hebben na overnames van de onafhankelijke kabelaanbieders tegenwoordig een monopolie op de kabel.

Welkom in Vlaanderen anno 2010!
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

suiker schreef:
Musashi schreef:Ah ok, dus dan moet ik bij de prijzen van telenet de kabelkost bijtellen.
Iedereen die kabel heeft, heeft sowieso Telenet. Zij hebben na overnames van de onafhankelijke kabelaanbieders tegenwoordig een monopolie op de kabel.

Welkom in Vlaanderen anno 2010!
Telenet, het volgende 'staatsbedrijf' dat zich aan een campagne mag verwachten?
suiker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 16 feb 2010, 18:15

ispwatch schreef:
suiker schreef:
Musashi schreef:Ah ok, dus dan moet ik bij de prijzen van telenet de kabelkost bijtellen.
Iedereen die kabel heeft, heeft sowieso Telenet. Zij hebben na overnames van de onafhankelijke kabelaanbieders tegenwoordig een monopolie op de kabel.

Welkom in Vlaanderen anno 2010!
Telenet, het volgende 'staatsbedrijf' dat zich aan een campagne mag verwachten?
Een campagne? ... Ik stel gewoon "objectief" vast dat Telenet een monopolie heeft op de kabel en dat dit concurrentieel niet kan.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

suiker schreef:
ispwatch schreef:
Telenet, het volgende 'staatsbedrijf' dat zich aan een campagne mag verwachten?
Een campagne? ... Ik stel gewoon "objectief" vast dat Telenet een monopolie heeft op de kabel en dat dit concurrentieel niet kan.
Ik geef je gelijk wat dat monopolie betreft hoor, ik heb zelf meermaals gesteld dat waar BGC op dat monopolie wordt aangekeken men TN maar laat doen (VOO trouwens ook en gezien die vooral in het zuiden van het land actief zijn waar afstand tot de centrale een grotere rol speelt dan in Vlaanderen wegkomen met nog slechtere aanbiedingen dan TN).
suiker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 16 feb 2010, 18:15

ispwatch schreef:
suiker schreef:
ispwatch schreef:
Telenet, het volgende 'staatsbedrijf' dat zich aan een campagne mag verwachten?
Een campagne? ... Ik stel gewoon "objectief" vast dat Telenet een monopolie heeft op de kabel en dat dit concurrentieel niet kan.
Ik geef je gelijk wat dat monopolie betreft hoor, ik heb zelf meermaals gesteld dat waar BGC op dat monopolie wordt aangekeken men TN maar laat doen (VOO trouwens ook en gezien die vooral in het zuiden van het land actief zijn waar afstand tot de centrale een grotere rol speelt dan in Vlaanderen wegkomen met nog slechtere aanbiedingen dan TN).
Ik ben helemaal niet pro of contra die of die, ik stel gewoon de pijnpunten vast in de telecom. En daar zijn wij consumenten (evenals alternatieve ISP's) de dupe van. Pas op, weet dat de fout grotendeels bij de politiek ligt.
Was het niet voor 50 jaar dat Telenet het monopolie op kabel heeft gekregen? Tja, TN zegt daar ook niet nee tegen hé. Dat monopolie is Europees gezien totaal onwettig, maar dat was VTM ook met haar 18 jarig reclamemonopolie bij oprichting in 1989. Hetgeen Europees in 1995 werd veroordeeld en teniet gedaan.

http://docs.vlaamsparlement.be/website/ ... 56235.html

Als compensatie voor het verloren monopolie gaf men VTM snel snel 2 landelijke radiozenders, waar ze nu een reclamemonopolie op hebben. Zie je? Zo werkt politiek. Een bende schurken in 3-delig maatpak bij mekaar.

:bang:

Niks dan lof voor alternatieve providers zoals Dommel! Het is een wonder dat we hier zelfs nog alternatieve providers hebben met al die oneerlijke concurrentie.

:evil:
Laatst gewijzigd door suiker 28 aug 2010, 22:07, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Musashi schreef:
Dat vraag ik me nu af..moet ik geen kabelkost betalen als ik een telenet start heb?
Als je geen televisie hebt komt er geen kabelkost bij.
vb enkel internet start abo is alleen internet
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
suiker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 16 feb 2010, 18:15

Patje schreef:
Musashi schreef:
Dat vraag ik me nu af..moet ik geen kabelkost betalen als ik een telenet start heb?
Als je geen televisie hebt komt er geen kabelkost bij.
vb enkel internet start abo is alleen internet

En die kabelverbinding betaalt Telenet zelf? :lol:
Daar gaan de poppetjes natuurlijk aan het dansen. Enkel de zon gaat voor niets op. Je moet het binnentrekken van de kabel betalen + de aansluitingskost van TN. Uw goedkoop abonnementje wordt al gauw een zeer duur abonnementje als je 't allemaal uitrekent. Maar denk dat dit eerder uitzonderlijk is. Wie heeft er nu geen tv-kabel? Er zijn echter wel promoties lopende bij TN die het aansluiten van internet op de kabel goedkoper maken.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

suiker schreef:
Patje schreef:
Musashi schreef:
Dat vraag ik me nu af..moet ik geen kabelkost betalen als ik een telenet start heb?
Als je geen televisie hebt komt er geen kabelkost bij.
vb enkel internet start abo is alleen internet

En die kabelverbinding betaalt Telenet zelf? :lol:
Daar gaan de poppetjes natuurlijk aan het dansen. Enkel de zon gaat voor niets op. Je moet het binnentrekken van de kabel betalen + de aansluitingskost van TN. Uw goedkoop abonnementje wordt al gauw een zeer duur abonnementje als je 't allemaal uitrekent. Maar denk dat dit eerder uitzonderlijk is. Wie heeft er nu geen tv-kabel? Er zijn echter wel promoties lopende bij TN die het aansluiten van internet op de kabel goedkoper maken.
wat is dat nu voor zever? Telenet heeft NOOIT kabel abbo geld gevraagd als je enkel internet wou. (Mss enkel bij die 1euro internet optie dat ooit bestond met 64/64 kbps snelheid :roll: )

En wtf is telenet start?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Denk dat ze willen bedoelen het Start abo van telenet (Basicnet) want telenet start zelf bestaat niet
of er is (start2surf wat in principe ook basicnet is maar dan koop je een pc goedkoper en je krijgt uw surf abo)

http://telenet.be/1981/0/1/nl/thuis/int ... 2surf.html
http://telenet.be/257/0/1/nl/thuis/inte ... icnet.html
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
suiker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 16 feb 2010, 18:15

liger schreef: wat is dat nu voor zever? Telenet heeft NOOIT kabel abbo geld gevraagd als je enkel internet wou. (Mss enkel bij die 1euro internet optie dat ooit bestond met 64/64 kbps snelheid :roll: )

En wtf is telenet start?
Hé, dat heb ik niet gezegd hé dat je nog eens kabelabo erbij moet nemen. Ik zeg alleen dat ooit eens iemand de kost om de kabel in je huis te trekken moet betalen. Idem dito koperen telefoondraad. Maar zowat in alle huizen ligt kabel, dus die moet je bij de start van een abo bij TN inderdaad al niet meer betalen. De meesten hebben ook nog eens kabeltv (waarom leg je anders kabel in huis?), dus ja, mensen betalen sowieso al voor hun kabeltv. Blijft enkel nog de kost van je TN abonnementje over.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

suiker schreef:
liger schreef: wat is dat nu voor zever? Telenet heeft NOOIT kabel abbo geld gevraagd als je enkel internet wou. (Mss enkel bij die 1euro internet optie dat ooit bestond met 64/64 kbps snelheid :roll: )

En wtf is telenet start?
Hé, dat heb ik niet gezegd hé dat je nog eens kabelabo erbij moet nemen. Ik zeg alleen dat ooit eens iemand de kost om de kabel in je huis te trekken moet betalen. Idem dito koperen telefoondraad. Maar zowat in alle huizen ligt kabel, dus die moet je bij de start van een abo bij TN inderdaad al niet meer betalen. De meesten hebben ook nog eens kabeltv (waarom leg je anders kabel in huis?), dus ja, mensen betalen sowieso al voor hun kabeltv. Blijft enkel nog de kost van je TN abonnementje over.
wat en telefoondraad ligt niet in zowat alle huizen?

Je verwoordt werkelijkheid alsof je als je bij telenet zich aansluit je "maar" voor internet betaalt maar bij belgacom veel meer en zo in meeste gevallen. Dit is fout.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

suiker schreef: De meesten hebben ook nog eens kabeltv (waarom leg je anders kabel in huis?), dus ja, mensen betalen sowieso al voor hun kabeltv.
Satteliettv :twisted:
Musashi
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 feb 2010, 21:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

dus adsl is = + maandelijkse kost telefoonlijn of raw copper
telenet = + maandelijkse kost kabel
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Musashi schreef:dus adsl is = + maandelijkse kost telefoonlijn of raw copper
telenet = + maandelijkse kost kabel
Niet altijd. Ge hebt DSL-providers waarbij de kost in het abonnement vervat zit, bij andere komt dat nog bij de abonnementsprijs.
Bij Telenet hebt ge enkel de analoge kabel nodig indien je een abonnement wenst op Digitale TV (of wanneer het vervat zit in een Shake+).
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Over offtopic gesproken....

on topic, zeer tevreden van cityconnect plus (+- 2jaar).
Laatst gewijzigd door crapiecorn 30 aug 2010, 11:57, in totaal 1 gewijzigd.
suiker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 16 feb 2010, 18:15

Die net connect lite is gewoon de max tegenwoordig. Voor 18 euro een hoog volume (60GB) en snelheid (6MB/0,64).
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Zoals hierboven reeds aangehaald gaat dit enkel op in het geval dat je een vaste lijn hebt. Icm raw copper kan je beter Scarlet Internet nemen.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Erwin1970
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 dec 2008, 18:11

Dommel is er op voorruit gegaan?
We zijn even ingedommeld.

Geduld, geduld, geduld… Domme_l.

Alvorens je bij Dommel wordt aangesloten dien je de activatiekosten te betalen
samen met de eerste maand abonnementsgeld.
Eens je aangesloten bent is men vergeten dat je dat al betaald hebt.
Als het ware facturen ze om de week, terwijl dat elders om de maand is.
In Juli kreeg ik al de factuur van september.
Op 30 juli betaal ik september, en in augustus sturen ze je die opnieuw.
Na me te informeren ontving ik uiteindelijk een mail terug dat de betalingen
in orde waren tot oktober 2010.
Oef denk je dan, nu laten ze je ff gerust.
Nee, het begint opnieuw. Waarom zou je reageren denk je dan, je hebt betaald.
Hun administratie is gewoon hopeloos, nu ze hebben me afgesloten terwijl
er meer dan 2 maanden vooruit betaald zijn.
De redenen die ze aanhalen is dat hun systeem geen vrije mededelingen kan lezen.
Terwijl ik daar thans dezelfde mededeling had geschreven als per e-mail ontvangen.
Nog thans was het van mijn rekening af.
Dan laten ze het na om zich te verontschuldigen, nee, het is je eigen fout zeggen ze
dan, en u moet nu maar enkele dagen wachten voor je we lijn terug activeren.
Wat zou je wel niet voor hebben bij een technisch probleem.
Dommel was voor mij een test, en Dommel is er niet op geslaagd.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb weinig positief over dommel te zeggen, maar als je geen gestructureerde mededeling kan invoeren dan heb je andere problemen lijkt me
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

crapiecorn schreef:Over offtopic gesproken....

on topic, zeer tevreden van cityconnect plus (+- 2jaar).
Yupz, die cityconnect formules zijn kei-goed. Maar beperkt beschikbaar (enkel in de steden).
Lucky you :-D
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Tom735
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 feb 2008, 12:16

Ik ga helaas van provider moeten veranderen. Ik ben al jaren trouwe klant van Dommel, maar ik moet toch mee met mijn tijd en naar telenet overstappen.

Reden:
Ik zit al een aantal jaar op 2MBit/s. Niet zo heel erg, maar de telefoon (homeconnect) doet raar wanneer ik ondertussen internet.
Nu heb ik een verhoging in snelheid aangevraagd en wat heb ik gekregen: een verlaging in snelheid --> 1MBit/s (slechte lijn belgacom)
Dat is toch wel een snelheid van jaren 90 vind ik.

De enige die dan nog overblijft is telenet. Jammer genoeg geen alternatieve isp.

Ik ben nog eventjes aan het wachten naar het aanbod van Mobistar in oktober (blijkbaar tv en internet via de sateliet), maar daarna is het telenet.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ik veronderstel dat er bij jou nog geen vdsl mogelijk is? indien niet, ja... dan zit er inderdaad niets anders op dan telenet :-(
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Al een dik jaar geen noemswaardige problemen gehad dus nog een tevreden klant en de nieuwsgroepen doen het uitstekend net een 12gb van 636dagen binnen!
enkel de echo op de voip stoort!
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Tom735
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 feb 2008, 12:16

xenne schreef:ik veronderstel dat er bij jou nog geen vdsl mogelijk is? indien niet, ja... dan zit er inderdaad niets anders op dan telenet :-(
Nope, geen VDSL. Ik denk niet dat het er snel van gaat komen ook.
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Erwin1970 schreef:Dommel is er op voorruit gegaan?
We zijn even ingedommeld.

Geduld, geduld, geduld… Domme_l.

Alvorens je bij Dommel wordt aangesloten dien je de activatiekosten te betalen
samen met de eerste maand abonnementsgeld.
Eens je aangesloten bent is men vergeten dat je dat al betaald hebt.
<snip>
Haha, hier van 't zelfde. Maar na 5 keer klagen was het nog niet in orde. Het gekloot aan de MTU enkele maanden geleden en de soms belachelijke routing waren hier de druppel. Maar ja, dan moest ik weer opzeggen en ander internet nemen...

1) De snelheidsverhoging dd. 1 september is er nog steeds niet.
2) €39 de maand voor hun prul met limieten

resulteerde in 3)
Daaaaag Rommel, welkom EDPnet :beerchug: :banana:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Hier heel tevreden Cityconnect gebruiker. Snelheid is prima (16Mbps), klantendienst antwoord snel (en leest mee op Userbase heb ik gemerkt) en geen enkel probleem i.v.m. betaling buiten het feit dat ze hun facturen wel iets ordelijker zouden mogen opstellen.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

ctgilles schreef:1) De snelheidsverhoging dd. 1 september is er nog steeds niet.
2) €39 de maand voor hun prul met limieten
1. De snelheidsverhoging komt er tussen 1 september en het einde van dit jaar. Mensen moeten eens leren lezen ... :roll:
2. 500 GB (1TB met nachtsurfen) noem ik nu niet echt een limiet

Bij Edpnet betaal je ook 34,95€ + 5€ = 39,95€ voor FUP. En we weten allemaal hoe vaag een FUP wel kan zijn.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Een FUP die wel zeer ruim is.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”