Verleden jaar ben ik een abonnement aangegaan bij Belgacom voor TV, telefonie en Internet, en nu na één jaar ben ik terug overgeschakeld naar Scarlet voor alles, ik ben tevreden, doch heb een tweede decoder van Belgacom die ik kocht, en dit voor een tweede TV toestel, doch dit toestel dat werkt met twee stekkers met afstandsbediening wil nu niet meer werken en geeft telkens op het scherm software Belgacom TV, en na een moment verschijnt er Error 2, GEEN VERBINDING MET HET BELGACOM NETWERK !
* Controleer de filter tussen modem en verbinding.
* Herstart de modem (gebruik de aan/uit schakelaar of schakel de stroom uit-en aan)
* Wacht tot het DSL lampje van de modem brandt
* Herstart de decoder (schakel de stroom uit -en aan)
Voor meer details of het telefoonnummer van de helpdesk, raadpleeg de installatiegids.
Dit heb ik nu geprobeerd, doch geen resultaat, de 3 lichtjes op de decoder blijven constant branden.
Bij Scarlet die met Belgacom TV werkt, doch met een andere box, maar wel dezelfde decoder voor de 1° TV gebruikt en dit met de naam Belgacom erop, zegt men dat ik een 2° decoder van hen moet huren.
Spijtig, maar wat dan met deze aangekochte decoder ? Weet iemand een oplossing voor het probleem ?
Decoder van Belgacom
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Elke decoder heeft een eigen serienummer, dat moet gelinkt worden aan uw abo. Normaal gezien kan BGC wel het nummer van een gekochte linken aan je abo, maar of scarlet dat ook kan??? Geen idee.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken