Opzegging dxAdsl: aangetekende brief wordt niet afgehaald
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
[email protected]driesve schreef:@liger: jij hebt naar de support gestuurd, bedoel je daarmee Harelbeke?
en
hun adres dat op factuur voorkwam (en op de site stond), ik geloof dat het antwerpen was belcrowlaan ofzoiets
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Dat adres (wat trouwens niet zo ver van bij mij thuis is) wordt ondertussen niet meer gebruikt.
Het adres op de factuur is trouwens gewijzigd naar het adres van Scarlet.
Scarlet Belgium NV
Belgicastraat 5
1930 Zaventem
Toen ik vorige week met iemand van FullAdsl belde (met een aanbod om over te stappen naar Scarlet), en ik vroeg naar waar ik mijn opzegging moest sturen, Harelbeke of Zaventem. Hij viel uit de lucht met Harelbeke en wist van niets, en stelde toen voor om het naar beide te sturen, maar dat is wel 2 x 5.9 euro.
Ik ga het denk ik enkel naar Scarlet sturen. (daar zullen ze hun zending wel aannemen) en vervolgens mailen naar [email protected] en [email protected] en dan ook ineens de domiciliering stopzetten (heb betaald tot 31 oktober, dus ze moeten dan geen geld meer afhalen).
Dit lijkt mij wel in orde?
Het adres op de factuur is trouwens gewijzigd naar het adres van Scarlet.
Scarlet Belgium NV
Belgicastraat 5
1930 Zaventem
Toen ik vorige week met iemand van FullAdsl belde (met een aanbod om over te stappen naar Scarlet), en ik vroeg naar waar ik mijn opzegging moest sturen, Harelbeke of Zaventem. Hij viel uit de lucht met Harelbeke en wist van niets, en stelde toen voor om het naar beide te sturen, maar dat is wel 2 x 5.9 euro.
Ik ga het denk ik enkel naar Scarlet sturen. (daar zullen ze hun zending wel aannemen) en vervolgens mailen naar [email protected] en [email protected] en dan ook ineens de domiciliering stopzetten (heb betaald tot 31 oktober, dus ze moeten dan geen geld meer afhalen).
Dit lijkt mij wel in orde?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Ik heb hetzelfde meegemaakt, maar heb gereageerd dat de datum van mijn aangetekend schrijven wel de officiële opzegdatum is, vermits ik de procedure uit hun algemene voorwaarden gevolgd heb, maar dat het mijn fout niet is dat het adres op de website verkeerd is. Ze hebben dit aanvaard en het bedrag van het abonnement tussen de 2 datums terugbetaald.liger schreef:Heb dan bevestiging van pozeg teruggekregen (van scarlet ) met datum van schrijven via mail (logisch aangezien brief is teruggekomen)
Als bewijs heb ik wel een kopie van mijn brief en een scan van het postbewijs doorgemaild.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik heb op 21 september mijn aangetekende brief verzonden naar het adres dat op de factuur staat, vermits de aangetekende post in Harelbeke niet wordt opgehaald en ze mij altijd hebben verteld dat het adres op de factuur het officiële is.
Verder heb ik ook diezelfde avond mijn opzegging per mail verstuurd naar [email protected] en [email protected].
Tot op de dag van vandaag heb ik nog niets ontvangen.
Begin deze week hebben ze nog het abonnementsgeld tot 31 oktober (wat dus al 10 dagen te veel is) van mijn rekening gehaald.
Voor de zekerheid heb ik de domiciliëring al stopgezet, en zonet nog een tweede mail gestuurd.
Aan de telefoon krijg ik voorlopig ook geen antwoord, ik krijg eerst mooie verwelkoming, vervolgens een wachtmuziekje en kom dan bij iemand die van niets weet (en klonk als een gewoon gezin, ik excuseerde mij en vroeg of ze dxadsl kende, maar ze legde in). Vreemd...
-----------------------------------------
Ondertussen heb ik de methode gevonden: bellen naar Full Telecom/Full ADSL, 078/077.165.
Daar heb ik het uitgelegd en daar werd mij dan verteld dat
-> altijd schriftelijk per mail wordt bevestigd
-> het twee weken duurt voordat de aangetekende zendingen verwerkt zijn.
Verder werd mij daar ook verteld dat het aangetekend naar Zaventem moest gestuurd worden.
Verder heb ik ook diezelfde avond mijn opzegging per mail verstuurd naar [email protected] en [email protected].
Tot op de dag van vandaag heb ik nog niets ontvangen.
Begin deze week hebben ze nog het abonnementsgeld tot 31 oktober (wat dus al 10 dagen te veel is) van mijn rekening gehaald.
Voor de zekerheid heb ik de domiciliëring al stopgezet, en zonet nog een tweede mail gestuurd.
Aan de telefoon krijg ik voorlopig ook geen antwoord, ik krijg eerst mooie verwelkoming, vervolgens een wachtmuziekje en kom dan bij iemand die van niets weet (en klonk als een gewoon gezin, ik excuseerde mij en vroeg of ze dxadsl kende, maar ze legde in). Vreemd...
-----------------------------------------
Ondertussen heb ik de methode gevonden: bellen naar Full Telecom/Full ADSL, 078/077.165.
Daar heb ik het uitgelegd en daar werd mij dan verteld dat
-> altijd schriftelijk per mail wordt bevestigd
-> het twee weken duurt voordat de aangetekende zendingen verwerkt zijn.
Verder werd mij daar ook verteld dat het aangetekend naar Zaventem moest gestuurd worden.
-
- Premium Member
- Berichten: 484
- Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 41 keer
dxadsl is/was een FullTelecom reseller.
FullTelecom is bijna een jaar geleden overgenomen door Scarlet.
De administratie van dxadsl gebeurd door FullTelecom (nu dus Scarlet)
De diensten voor de administratie zitten op het adres van Scarlet (bijna reeds een jaar)
Ik heb indertijd ( ook bijna een jaar terug) ook mijn aangetekende brieven terug gekregen.
Zowel in Harelbeke als Antwerpen (hier zelfs terug met adres onbekend !) nooit afgehaald.
Werd later na voorleggen van de verzendbewijzen wel geregeld (vier maand later: Scarlet is traag)
FullTelecom is bijna een jaar geleden overgenomen door Scarlet.
De administratie van dxadsl gebeurd door FullTelecom (nu dus Scarlet)
De diensten voor de administratie zitten op het adres van Scarlet (bijna reeds een jaar)
Ik heb indertijd ( ook bijna een jaar terug) ook mijn aangetekende brieven terug gekregen.
Zowel in Harelbeke als Antwerpen (hier zelfs terug met adres onbekend !) nooit afgehaald.
Werd later na voorleggen van de verzendbewijzen wel geregeld (vier maand later: Scarlet is traag)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Op 21/09/2010 aangetekende brief verzonden naar
Afzender: Scarlet <[email protected]>
Onderwerp: Betreft: uw melding van 23/09/2010 17:04:16
Dus dan is het voor eens en altijd duidelijk dat je niet naar Harelbeke moet sturen, Scarlet (adres factuur) is dus voldoende, maar het duurt minstens 2 weken voordat ze dat verwerkt hebben.
Vandaag (08/10/2010) de volgende mail ontvangendxADSL
Scarlet Belgium NV
Belgicastraat 5
1930 Zaventem
Afzender: Scarlet <[email protected]>
Onderwerp: Betreft: uw melding van 23/09/2010 17:04:16
Ondertussen domiciliëring stopgezet, want heb al betaald tot 31/10/2010, in theorie moet ik die 9 dagen terugkrijgen, maar daar vrees ik voor en ga ik ook niet proberen.Geachte Full Telecom - Retention,
Klantennummer: SPB33xxx
Betreft: opzegging Full ADSL/Academic Broadband ADSL
Geachte mevrouw/heer ,
We hebben uw aanvraag voor de beëindiging van uw Full ADSL of Academic Broadband ADSL-abonnement behandeld.
Uw abonnement wordt stopgezet op 22/10/2010. Gelieve rekening te houden met de minimum contractduur en met 1 maand vooropzeg, zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden.
Met vriendelijke groeten,
Full Telecom & Academic Broadband Klantendienst
Dus dan is het voor eens en altijd duidelijk dat je niet naar Harelbeke moet sturen, Scarlet (adres factuur) is dus voldoende, maar het duurt minstens 2 weken voordat ze dat verwerkt hebben.
-
- Member
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 05 okt 2008, 18:32
- Locatie: Limburg
- Contacteer:
Maandag opzeg DXadsl verstuurd naar het adres in Harelbeke , vandaag al het bewijs van afgifte in de bus zitten .
Het adres wordt dus nog wel gebruikt ook
Het adres wordt dus nog wel gebruikt ook