Opzegging dxAdsl: aangetekende brief wordt niet afgehaald
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
15/3 heb ik per aangetekende brief mijn abonnement bij dxADSL opgezegd. De brief is verstuurd naar het adres vermeld op hun website.
Vandaag heb ik deze brief teruggekregen omdat hij niet afgehaald is door dxADSL.
Als ik daarnet (vrijdag 11u) naar dxADSL bel, krijg ik enkel een voicemail die meldt dat de kantoren geopend zijn van 9 tot 12 en van 13 tot 18u.
Ik heb dan maar een mail gestuurd om heb ook via deze weg op de hoogte te brengen van mijn opzegging.
Vandaag heb ik deze brief teruggekregen omdat hij niet afgehaald is door dxADSL.
Als ik daarnet (vrijdag 11u) naar dxADSL bel, krijg ik enkel een voicemail die meldt dat de kantoren geopend zijn van 9 tot 12 en van 13 tot 18u.
Ik heb dan maar een mail gestuurd om heb ook via deze weg op de hoogte te brengen van mijn opzegging.
Ik vrees er een beetje voor dat het bij mij hetzelfde geval zal zijn. Mijn brief is op 17/3 verstuurd met daarin de vraag om schriftelijk te bevestigen, maar tot op heden heb nog niks van hen gehoord of gezien. De breif werd eveneens verstuurd naar het adres op hun website, namelijk Korenbloemstraat 39 te 8530 Harelbeke.
Als ik nu bij mijn facturen ga kijken op de website van dxADSL, dan staat daar bij de factuur voor april 'Betaling voldaan', terwijl dit onmogelijk is omdat ik de domiciliëring heb geannuleerd op dezelfde dag dat ik de aangetekende brief verstuurd heb. Net even via online banking gecheckt en de laatste betaling aan dxADSL dateert van 1 maart.
Voor mij geen probleem hoor, ik heb opgezegd zoals het moet en ze kunnen geen geld meer van mijn rekening halen. Als er een opzegvergoeding van 1 maand is zal ik die nog betalen, maar dan zullen ze het mij wel moeten laten weten.
Als ik nu bij mijn facturen ga kijken op de website van dxADSL, dan staat daar bij de factuur voor april 'Betaling voldaan', terwijl dit onmogelijk is omdat ik de domiciliëring heb geannuleerd op dezelfde dag dat ik de aangetekende brief verstuurd heb. Net even via online banking gecheckt en de laatste betaling aan dxADSL dateert van 1 maart.
Voor mij geen probleem hoor, ik heb opgezegd zoals het moet en ze kunnen geen geld meer van mijn rekening halen. Als er een opzegvergoeding van 1 maand is zal ik die nog betalen, maar dan zullen ze het mij wel moeten laten weten.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Aangetekend versturen met ontvangstbevestiging. Daarna u daar niets meer van aantrekken, want je brief is dan aangetekend verstuurd én je hebt bewijzen daarvan.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
dat maakt niet uit als uw brief terugkomtLord Utopia schreef:Aangetekend versturen met ontvangstbevestiging. Daarna u daar niets meer van aantrekken, want je brief is dan aangetekend verstuurd én je hebt bewijzen daarvan.
hier was dat ook geval, maar ik heb niet enkel aangetekend verstuurd maar ook per mail opgezegd
Mijn aangetekend schrijven met ontvangstbevestiging is dus ook terug gestuurd
Gebeld naar hun 'Administratie en support' op 078 07 75 16 daar kom je dan blijkbaar terecht bij Fulladsl . Alles uitgelegd en blijkbaar kennen ze dat adres in Harelbeke niet. De vriendelijke dame kon mij wel vertellen dat ik mijn aangetekend schrijven naar Fulladsl , Belgicastraat 5 , 1930 Zaventem moet sturen en het bewijs van mijn terug gestuurd schrijven erbij voegen..
Proficiat DxAdsl, blijkbaar vinden ze het niet nodig om dit aan hun klanten te laten weten.. Wat gebeurd er als je zou abonneren bij hun en je ondertekend contract terug stuurt naar Harelbeke? Zou het dan ook terug gestuurd worden?? Denk het niet éh
En gaat Dx mijn 5,29e terug betalen voor mijn eerste aangetekend schrijven??
Gebeld naar hun 'Administratie en support' op 078 07 75 16 daar kom je dan blijkbaar terecht bij Fulladsl . Alles uitgelegd en blijkbaar kennen ze dat adres in Harelbeke niet. De vriendelijke dame kon mij wel vertellen dat ik mijn aangetekend schrijven naar Fulladsl , Belgicastraat 5 , 1930 Zaventem moet sturen en het bewijs van mijn terug gestuurd schrijven erbij voegen..
Proficiat DxAdsl, blijkbaar vinden ze het niet nodig om dit aan hun klanten te laten weten.. Wat gebeurd er als je zou abonneren bij hun en je ondertekend contract terug stuurt naar Harelbeke? Zou het dan ook terug gestuurd worden?? Denk het niet éh
En gaat Dx mijn 5,29e terug betalen voor mijn eerste aangetekend schrijven??
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
op ulle site staat er niets over hoe je moet opzeggen......
en één adres dxADSL Korenbloemstraat 39 - 8530 Harelbeke -- leegstaand pand?
vreemde zaak.......
en één adres dxADSL Korenbloemstraat 39 - 8530 Harelbeke -- leegstaand pand?
vreemde zaak.......
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- seagull
- Elite Poster
- Berichten: 1910
- Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
- Twitter: WimVerlinden
- Locatie: Kortenberg
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Thuisadres van de zaakvoerder.xenne schreef:op ulle site staat er niets over hoe je moet opzeggen......
en één adres dxADSL Korenbloemstraat 39 - 8530 Harelbeke -- leegstaand pand?
vreemde zaak.......
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Gewoon een mailtje sturen:
Geachte,
Wij hebben uw vraag over verdere informatie over de opzegging van uw abonnement zeer goed ontvangen.
Hierbij kunnen wij ook meedelen dat deze opzeg schriftelijk dient te gebeuren.
Dit kan per email ( info <atttttt> fulladsl.be ) of per fax ( 078 07 71 65 ), voorzien van uw klantnummer.
Wij hopen alvast dat dit een antwoord is op uw vraag.
Met vriendelijke groeten,
Klantendienst
Geachte,
Wij hebben uw vraag over verdere informatie over de opzegging van uw abonnement zeer goed ontvangen.
Hierbij kunnen wij ook meedelen dat deze opzeg schriftelijk dient te gebeuren.
Dit kan per email ( info <atttttt> fulladsl.be ) of per fax ( 078 07 71 65 ), voorzien van uw klantnummer.
Wij hopen alvast dat dit een antwoord is op uw vraag.
Met vriendelijke groeten,
Klantendienst
En nu zijn er moeilijkheden met de mailserver in Harelbeke zeker ,want daar krijg je ook geen antwoord van...dxADSL schreef:Beste,
Er zijn moeilijkheden met de post in Harelbeke, dit heeft te maken met een nieuwe regeling binnen de post 'nationaal'.
U kunt dus ook een email sturen naar info at dxadsl.be
Excuses voor dit ongemak.
dxADSL
Blijkbaar is dit forum de enige manier om contact te hebben met Dx, Post wordt niet afgehaald, mail wordt niet beantwoord , en telefoon staat op antwoordapparaat...
Heb mijn opzeg ondertussen naar fulladsl gestuurd....
-
- Starter
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 11 mei 2008, 12:56
- Twitter: Meteooverijse
- Locatie: Overijse
- Contacteer:
Hier is de opzeg ook vertrokken via mail en fax, tevens ook gebeld naar fulltelecom, waar bevestigd werd dat opzeg via mail of fax voldoende is.
Kreeg ook te horen dat ze net begonnen waren met de opzeggingen van begin april te verwerken.
Grtz
Kris
Kreeg ook te horen dat ze net begonnen waren met de opzeggingen van begin april te verwerken.
Grtz
Kris
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
die gast is dezelfde of dx solution.
is een computerwinkel van bedenkelijke kwaliteit
is een computerwinkel van bedenkelijke kwaliteit
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Mijn aangetekende brief is ook terug gekomen, heb die dan ingescand en als pdf meegestuurd in een e-mail, maar tot op heden ook nog geen reactie op gehad. Ik heb mijn plicht gedaan, als dxADSL dat niet doet is dat hun probleem. Ze zullen het op den duur wel merken dat ze geen geld meer van mijn rekening kunnen halen, aangezien de domiciliëring geannuleerd is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Toen mijn brief van 15/3 terugkwam op 2/4 heb ik een mail gestuurd naar dxADSL. Daar heb ik geen antwoord op gekregen.
Vorige week kreeg ik dan een mail van Scarlet ivm mijn bericht van 12/4. Toen ik die mail las, ging het om mijn opzegging van dxADSL, dat mijn abonnement stopgezet wordt op 30/4.
Dus daarnet (ben sinds gisteren thuis na een onverwachts verlengde vakantie door de aswolk ) gemaild naar zowel Fulladsl en dxADSL dat ik klant was bij dxADSL en ik opgezegd heb conform de algemene voorwaarden, dus dat 15/3 geldig blijf als opzegdatum. Ik heb een maand opzegtermijn betaald, en de domiciliering is nu ook stopgezet.
Vorige week kreeg ik dan een mail van Scarlet ivm mijn bericht van 12/4. Toen ik die mail las, ging het om mijn opzegging van dxADSL, dat mijn abonnement stopgezet wordt op 30/4.
Dus daarnet (ben sinds gisteren thuis na een onverwachts verlengde vakantie door de aswolk ) gemaild naar zowel Fulladsl en dxADSL dat ik klant was bij dxADSL en ik opgezegd heb conform de algemene voorwaarden, dus dat 15/3 geldig blijf als opzegdatum. Ik heb een maand opzegtermijn betaald, en de domiciliering is nu ook stopgezet.
-
- Premium Member
- Berichten: 598
- Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
- Twitter: xtrshop
- Locatie: Antwerpen - Wilrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 47 keer
- Contacteer:
Franky loosveld zou zeggen: "Zever, Gezever!"dxADSL schreef:Beste,
Zoals eerder vermeld zijn er problemen met de post in onze streek, dit met de nieuwe regeling geo route.
U kunt u opzeg of aanvraag per mail versturen.
mvg,
dxADSL
Komaan jong, de Post zou geen aangetekende schrijvens afleveren, kaartje in de bus steken? Dat is misschien een flauw excuus dat je kan gebruiken voor moekes van 80, en dan nog. Gij moet naar de post om die spullen af te halen, dát is het probleem.
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Ik heb de post in harerlbeke eens gecontacteert.... Krijg straks een definitief antwoord betreffende het 'geo' route probleem waarvan de post niet op de hoogte is. De bode gaat hier uitsluitsel geven, dus ik vrees dat xenne gelijk heeft.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Dit was de vraag:
en hier is het antwoord:
Beste,
zijn er mogelijke problemen bij de post in harelbeke? Er zijn verschillende brieven verstuurt naar
Korenbloemstraat 39 - 8530 harelbeke
waaronder aangetekende brieven die niet aankomen. Dit zou tevens te wijten zijn aan een geo route probleem?
Met vriendelijke groeten
en hier is het antwoord:
Dit is niet om een oorlog te ontketenen op het forum, maar ik denk dat dxadsl toch een beetje aan het bs'en is ivm het geo route probleem na dit ontvangen te hebben.Geachte,
Volgens postbode zijn er in verband met de bedeling van de post in de
Korenbloemstraat 39 8530 Harelbeke geen problemen. Indien er aangetekende zendingen
op dit adres toekomen worden deze correct afgeleverd. Indien de betreffende persoon niet thuis
is kan de aangetekende zending binnen de 14 dagen afgehaald worden aan het loket in de Noordstraat.
Indien niet afgehaald worden deze zendingen na 14 dagen teruggestuurd naar de afzender.
Hopelijkl kan ik u met deze inlichtingen van dienst zijn .
Grt [medewerker]
Harelbeke Mail
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Werden onlangs geen waarschuwingen versturd dat mensen met een bus die niet regelmentair is, dit moesten aanpassen? Mss heeft het daar iets mee te maken (long shot)?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Dat was de gok van de medewerker als eerste, maar aangezien de bode nu beweert dat alles normaal verloopt lijkt xenne gelijk te hebben en worden er bewust aangetekende brieven niet opgehaald bij het kantoor. Daarbij beweert dxadsl zelf hier in deze tread dat de fout bij de post ligt.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Beste,
Het heeft absoluut geen zin om hierover een discussie te starten, ik zou niet zien waarom wij bewust brieven niet zouden ophalen.
De afzender heeft een bewijs van z'n stopzetting, met data van versturen, dat zou ons alleen maar extra administratie opleveren ...
Ieder klant heeft het recht om z'n abonnement stop te zetten volgens de algemene voorwaarden, daarnaast is dit probleem ook met activatie, wat voor ons even vervelend is.
Daarom vragen we jullie beleefd uw contract activatie en/of opzegging alsook per mail of per fax te versturen.
info AT dxadsl DOT be of 056/645750.
Daarnaast danken we iedereen nogmaals voor het vertrouwen, nieuwe formules komen eraan, de migratie heeft serieus roet in het eten gegooid, maar dit is bijna rond.
mvg,
dxADSL
Het heeft absoluut geen zin om hierover een discussie te starten, ik zou niet zien waarom wij bewust brieven niet zouden ophalen.
De afzender heeft een bewijs van z'n stopzetting, met data van versturen, dat zou ons alleen maar extra administratie opleveren ...
Ieder klant heeft het recht om z'n abonnement stop te zetten volgens de algemene voorwaarden, daarnaast is dit probleem ook met activatie, wat voor ons even vervelend is.
Daarom vragen we jullie beleefd uw contract activatie en/of opzegging alsook per mail of per fax te versturen.
info AT dxadsl DOT be of 056/645750.
Daarnaast danken we iedereen nogmaals voor het vertrouwen, nieuwe formules komen eraan, de migratie heeft serieus roet in het eten gegooid, maar dit is bijna rond.
mvg,
dxADSL
-
- Starter
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 11 mei 2008, 12:56
- Twitter: Meteooverijse
- Locatie: Overijse
- Contacteer:
Zou misschien handig zijn om dat laatste dan ook op jullie website te vermelden aangezien er wel meer klanten zijn die niet op userbase komen en misschien met hetzelfde probleem te maken hebben.Beste,
Het heeft absoluut geen zin om hierover een discussie te starten, ik zou niet zien waarom wij bewust brieven niet zouden ophalen.
De afzender heeft een bewijs van z'n stopzetting, met data van versturen, dat zou ons alleen maar extra administratie opleveren ...
Ieder klant heeft het recht om z'n abonnement stop te zetten volgens de algemene voorwaarden, daarnaast is dit probleem ook met activatie, wat voor ons even vervelend is.
Daarom vragen we jullie beleefd uw contract activatie en/of opzegging alsook per mail of per fax te versturen.
info AT dxadsl DOT be of 056/645750.
Daarnaast danken we iedereen nogmaals voor het vertrouwen, nieuwe formules komen eraan, de migratie heeft serieus roet in het eten gegooid, maar dit is bijna rond.
mvg,
dxADSL
Allemaal goed en wel, een e-mail sturen, maar wat is het nut ervan als hier OOK niks mee gedaan wordt? Zoals ik zei heb ik na het terugkrijgen van de aangetekende brief een e-mail gestuurd, maar tot op heden geen reactie op gehad. Er is voor de maand mei nog een factuur aangemaakt, dus mijn abonnement loopt nog. Gelukkig is de domiciliëring stopgezet, anders werd het nog een hele hoop miserie om dat geld terug te krijgen.
Het is wel grappig dat bij de laatste facturen overal 'Betaling voldaan' staat. Voor mij geen probleem hoor
Het is wel grappig dat bij de laatste facturen overal 'Betaling voldaan' staat. Voor mij geen probleem hoor
- TanknaT
- Pro Member
- Berichten: 431
- Lid geworden op: 28 jul 2007, 22:07
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 42 keer
De algemene regel is, bij onduidelijkheid over naar welk adres een aangetekend schrijven te sturen, dat je het dan stuurt naar het adres dat vermeld wordt op de faktuur.
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Op de factuur staat bij mijTanknaT schreef:De algemene regel is, bij onduidelijkheid over naar welk adres een aangetekend schrijven te sturen, dat je het dan stuurt naar het adres dat vermeld wordt op de faktuur.
Ik denk/vrees niet dat dat het juiste adres is als je uw contract bij dxadsl wilt opzeggen.Full Telecom nv - Belcrownlaan 13i - 2100 Antwerpen - Tel 078077165 - Fax 078077166 - BTW BE0864940684 - RPR Antwerpen - Bank 142-4024587-82
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Jongens, wat een gemekker.
Stuur je aangetekend schrijven naar het adres vermeld op de website. Halen ze de brief niet op dan is dat hun probleem. Jij hebt een bewijs dat je opgezegd hebt. En om zeker te zijn stuur je ook nog eens een e-mail. Daarna zet je je eventuele domiciliëring op en klaar is kees.
Als ze je dan nog komen lastig vallen verwijs je fijntjes naar je aangetekend schrijven en e-mail die je gestuurd hebt. 't Zou me verbazen moesten ze je dan nog een proces aandoen wegens contractbreuk.
Stuur je aangetekend schrijven naar het adres vermeld op de website. Halen ze de brief niet op dan is dat hun probleem. Jij hebt een bewijs dat je opgezegd hebt. En om zeker te zijn stuur je ook nog eens een e-mail. Daarna zet je je eventuele domiciliëring op en klaar is kees.
Als ze je dan nog komen lastig vallen verwijs je fijntjes naar je aangetekend schrijven en e-mail die je gestuurd hebt. 't Zou me verbazen moesten ze je dan nog een proces aandoen wegens contractbreuk.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Premium Member
- Berichten: 484
- Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 41 keer
Enige tijd geleden (half november) ook tot tweemaal toe aangetekend schrijven teruggekregen.
Het adres in Harelbeke is schijnbaar een lokaal probleem met de post volgens dxADSL.
Het faktuur adres in Antwerpen word door Full Telekom niet meer gebruikt sedert hun overname, door Scarlet.
Maar zoals dxADSL hier reeds heeft gepost kan je het per email bevestigen en komt het inderdaad wel in orde.
Ik heb ook in bijlage mijn brief met het AR bewijs meegestuurd. Ook moet je wel wat geduld hebben.
Het adres in Harelbeke is schijnbaar een lokaal probleem met de post volgens dxADSL.
Het faktuur adres in Antwerpen word door Full Telekom niet meer gebruikt sedert hun overname, door Scarlet.
Maar zoals dxADSL hier reeds heeft gepost kan je het per email bevestigen en komt het inderdaad wel in orde.
Ik heb ook in bijlage mijn brief met het AR bewijs meegestuurd. Ook moet je wel wat geduld hebben.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
net een mail van FullTelecom gehad:
Geachte,
Indien u een bewijs hebt van eerdere opzegging mag u die steeds doormailen naar [email protected] .
Wij voeren de nodige aanpassingen uit.
Met vriendelijke groeten,
Klantendienst
Kan dxADSL misschien FullTelecom eens inlichten over de "problemen met de post", zodat dit voor iedereen meteen in orde is?
Geachte,
Indien u een bewijs hebt van eerdere opzegging mag u die steeds doormailen naar [email protected] .
Wij voeren de nodige aanpassingen uit.
Met vriendelijke groeten,
Klantendienst
Kan dxADSL misschien FullTelecom eens inlichten over de "problemen met de post", zodat dit voor iedereen meteen in orde is?
Ik heb vorig jaar in september reeds mijn abonnement stopgezet. Mijn aangetekende brief is toen ook ongeopend teruggekomen (niet afgehaald).
Blijkbaar ben ik niet de enige, en als ik dit lees, ben ik eigenlijk blij dat ik geen klant meer ben...
Blijkbaar ben ik niet de enige, en als ik dit lees, ben ik eigenlijk blij dat ik geen klant meer ben...
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Je moet dan ook niet op een reactie wachten. Als jij gedaan hebt wat je moest doen, dan hoef je enkel de betaling stop te zetten en over te stappen. Ik raad je wel aan aangetekend op te zeggen en de ontvangstbevestiging te houden, just in case.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Iemand overlaatst nog een dxadsl-abonnement opgezegd?
Ik ga het binnenkort moeten doen.
Voorlopig was ik van plan om het aangetekend te verzenden naar Harelbeke + bewijs te mailen naar info@...
Maar als er iemand dat recentelijk anders heeft gedaan, dan hoor ik dat graag!
Ik ga het binnenkort moeten doen.
Voorlopig was ik van plan om het aangetekend te verzenden naar Harelbeke + bewijs te mailen naar info@...
Maar als er iemand dat recentelijk anders heeft gedaan, dan hoor ik dat graag!
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Heb aangetekend verstuurd naar adres op hun factuur. Deze kwam terug.
Had toen op 2 dagen later naar support geschreven.
Heb dan bevestiging van pozeg teruggekregen (van scarlet ) met datum van schrijven via mail (logisch aangezien brief is teruggekomen)
Ik wil maar zeggen: stuur aangetekend EN per mail. Per mail om 9/10 succesvol op te zeggen. Aangetekend voor bewijs.
Had toen op 2 dagen later naar support geschreven.
Heb dan bevestiging van pozeg teruggekregen (van scarlet ) met datum van schrijven via mail (logisch aangezien brief is teruggekomen)
Ik wil maar zeggen: stuur aangetekend EN per mail. Per mail om 9/10 succesvol op te zeggen. Aangetekend voor bewijs.