Ik ben een paar maand geleden overgegaan van ADSL-home naar VDSL-home.
Ik heb toen getwijfeld om Scarlet One te nemen, vermits ik een vaste telefoon abonnement heb bij BC.
Wanneer ik nu de nieuwe voorwaarden van deze formule lees; vooral nu er ook FUP is voor dezelfde 50 euro,
heb ik het gevoel dat ik me vergist heb.
Ik hoop dat EDPnet hetzelfde kan als Scarlet, nl. de volume limiet van zijn huidige VDSL-home vervangen door een FUP.
FUP van Scarlet, kan EDPnet volgen?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
ik zie nog steeds de noodzaak niet voor edpnet om fup als default aan te bieden, ze hebben het beschikbaar als zeer democratisch geprijsde optie, wat de mensen vrijlaat om te beslissen of ze fup nodig hebbe ofniet.riji schreef:Ik ben een paar maand geleden overgegaan van ADSL-home naar VDSL-home.
Ik heb toen getwijfeld om Scarlet One te nemen, vermits ik een vaste telefoon abonnement heb bij BC.
Wanneer ik nu de nieuwe voorwaarden van deze formule lees; vooral nu er ook FUP is voor dezelfde 50 euro,
heb ik het gevoel dat ik me vergis heb.
Ik hoop dat EDPnet hetzelfde kan als Scarlet, nl. de volume limiet van zijn huidige VDSL-home vervangen door een FUP.
en "vergist", tsja, als je het zo wil bekijken, je eigen fout dan, had je maar moeten anticiperen dat het telecomlandschap in constante beweging is
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Voor VDSL Home zou het natuurlijk wel een mooie geste kunnen zijn om FUP standaard begrepen in de prijs te kunnen aanbieden.
Moet je natuurlijk wel in je achterhoofd houden: Scarlet is een no-nonsense provider, dwz dat het enkel je internetverbinding levert met een aantal mailboxen. EDPnet levert dan weer heel wat meer bij hun verbinding, zoals ongelimiteerd aantal mailboxen, gratis domeinnnaam, gratis webruimte en nieuwsgroepen.
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat het beste bij zichzelf past.
Moet je natuurlijk wel in je achterhoofd houden: Scarlet is een no-nonsense provider, dwz dat het enkel je internetverbinding levert met een aantal mailboxen. EDPnet levert dan weer heel wat meer bij hun verbinding, zoals ongelimiteerd aantal mailboxen, gratis domeinnnaam, gratis webruimte en nieuwsgroepen.
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat het beste bij zichzelf past.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Scarlet heeft het grote voordeel van Belgacom als "moederbedrijf" hé.
Het wordt steeds moeilijker voor de alternatieve providers om ver onder hun prijs te blijven zoals vroeger.
Gelukkig heb je wat leuke extra's
Het wordt steeds moeilijker voor de alternatieve providers om ver onder hun prijs te blijven zoals vroeger.
Gelukkig heb je wat leuke extra's
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
- Bedankt: 3 keer
Toch even de maandelijkse kost vergelijken:
Scarlet One: 50 +5 euro voor extra TV-pakket= 55 euro
EDPnet VDSL-home + FUP = 39,94 euro
BC abonnement vaste telefoon= 18,65 euro
TV= TV-Vlaanderen (satelliet) Top-abonnement= 19,90 euro
Totaal= 78,49 euro
Ik blijf liever bij EDPnet, maar een meerkost zal redelijk moeten blijven.
Scarlet One: 50 +5 euro voor extra TV-pakket= 55 euro
EDPnet VDSL-home + FUP = 39,94 euro
BC abonnement vaste telefoon= 18,65 euro
TV= TV-Vlaanderen (satelliet) Top-abonnement= 19,90 euro
Totaal= 78,49 euro
Ik blijf liever bij EDPnet, maar een meerkost zal redelijk moeten blijven.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 88 keer
Ofwel telefonie van edpnet: 10 euro ongeveer.riji schreef: BC abonnement vaste telefoon= 18,65 euro
Ofwel een discovery line van belgacom : ook zoiets van een 10 euro.
Ik zie niet in waarom je een classic line zou blijven nemen.