Zijn er mensen die ervaring hebben met registrars die garanderen dat je naam/persoonlijke info niet zomaar publiek te grabbel gegooid wordt?
Bij een googletje kwam deze tevoorschijn: Katz OFFSHORE Anonymous Domain Trust maar uiteraard hoor ik liever enkele ervaringen van UB'ers zelf
Ervaringen met anonymous offshore domain registrars?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Je kan in principe gewoon aan elke registrar vriendelijk vragen of ze het domein niet op hun eigen naam willen registreren. In dat geval behoort de domeinnaam wel aan hun toe en kan je nooit veranderen van registrar. Bij alfahosting kan je als reseller (donno of het ook kan als gewone klant) trouwens een naam registreren op eender welke "sub account", die dus eigenlijk ook kan een fictieve naam zijn. Zelfde probleem blijft: tenzij je een valid mailadres opgeeft, kan je niet meer van registrar veranderen. En de registrar kan in geval van juridische problemen uiteraard gevraagd worden wie de domeinnaam heeft geregistreerd. hoewel ik vermoed dat een Zweedse registrar bijvoorbeeld een vraag van het Belgisch gerecht snel in de vuilbak zou kieperen .
Tis geen volledig antwoord op je vraag, denk ik, maar hopelijk zinvol.
Tis geen volledig antwoord op je vraag, denk ik, maar hopelijk zinvol.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
Bedankt voor de reacties
Het is voor een .com adres, en ik zal het waarschijnlijk bij gewone whois protection houden, maar het is altijd interessant indien iemand weet heeft van omstandigheden die extra bescherming inhouden, zoals Goztow aangeeft met Zweedse registrars
Het is voor een .com adres, en ik zal het waarschijnlijk bij gewone whois protection houden, maar het is altijd interessant indien iemand weet heeft van omstandigheden die extra bescherming inhouden, zoals Goztow aangeeft met Zweedse registrars
-
- Elite Poster
Thanks, cloink