Een publiekelijk antwoord aan Spock

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gesloten
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Omdat het topic (http://www.userbase.be/forum/posting.ph ... ply&t=3338) waar ik wou reageren gelocked werd tijdens het typen van mijn antwoord, post ik het hier maar...

Code: Selecteer alles

Spock, dramatiseer eens een beetje minder aub.

Je vergeet blijkbaar dat de meeste van die "kleuters" al maanden aan het wachten zijn op een merkelijke verbetering in hun situatie. Dat zij al maanden aan het praten én aan het luisteren zijn, en dat zij al maanden met een kluitje in het riet gestuurd worden door WebVisie (zijn dit de volwassen in jouw verhaal ?).

Het gaat hier over een "insider" die ocharme een ballonnetje oplaat op een publiekelijk kanaal... die duidelijk zijn woorden wikt en weegt... die eigenlijk niks zegt... maar die wel zijn visie eens wil testen onder een aantal mensen (klanten ?) op dat moment aanwezig op datzelfde kanaal.
Wat maakt die conversatie zo speciaal dat ze niet mag "gereproduceerd" worden ?


En als je dan toch zo graag terroristen erbij sleurt hé : weet je waarom (sommige van) die mensen hun toevlucht zoeken tot zo'n laag-bij-de-grondse en laffe aanvallen op jouw perfecte democratie ?
Neen ? Awel, omdat ze al jaren, zelfs decennia, aan het praten zijn...

Denk jij misschien in het vervolg eens na vooraleer je zo onzin meent te moeten posten.

Djeezus !

CueBoy.
If you can't beat them, confuse them.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

En sorry, maar aannemen dat de "kleuters" dit zien als de visie van WebVisie... ik kan natuurlijk enkel praten voor mezelf, maar bij mij was het duidelijk dat het de persoonlijke visie van A2F zelf was hoor.
If you can't beat them, confuse them.
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

Maanden praten kan leiden tot een oplossing. In die mate zelfs dat we eindelijk iemand hadden die van binnen uit ons wou helpen. Paul Brothaers heeft ook een persoonlijke visie wat niet wil zeggen dat dit ook de visie van Webvisie is. Wie dat niet begrijpen wil en dus de helpende hand afhakt moet dan ook niet verwachten dat die persoon zijn andere hand zal uitsteken om te helpen.

Wat de Palestijnen betreft... Arafat heeft twee gezichten. Hij praat over vrede maar stuurt gelijk terroristen op de Joden af. Wat niet zeggen wil dat de Joden zo onschuldig zijn als een paaslammetje. Ook zij praten over vrede... en ze willen niets liever maar zolang mensen als Sharon en Arafat er zijn zal er van geen vrede sprake zijn !
Lion
Pro Member
Pro Member
Berichten: 428
Lid geworden op: 30 jan 2004, 13:42
Locatie: Gent

CueBoy ik kan u maar bijtreden in uw reactie
Een heel pak reacties hebben echt niks meer te zien met het probleem
Sommigen weten zelf niet eens waarom zij reageren anderen doen het omdat zij toevallig wel goede verbindingen hebben maar vergeten dat de meerderheid echt trage verbindingen heeft zie maar de lijst van speedtest
Toch normaal dat diegenen zo reageren
Ik zelf heb er geen last meer van ik heb terug een skynet abo maar kan hier melden dat ik op mijn aangetekend schrijven nu reeds 4 maand geleden met reden van stopzetting abo na 4 maand bij adsl2fit
Tot op heden zowel heb ik of mijn raadsman geen enkel reactie van ads2fit gekregen
Ik heb zelf mijn probleem aangepakt en sinds tweemaand is wel adsl signaal niet meer aanwezig op mijn tweede telefoonlijn Dit is wel het enige dat ik heb vastgesteld
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

Ook ik heb begrip voor jullie situatie. Het is net als of je met de fiets op een snelweg aan het rondrijden bent. Maar mensen zo publiekelijk afbreken doe je niet. Zeker niet als ze je willen helpen. Er wordt traag maar zeker vooruitgang geboekt en laat ons dus hopen dat deze publiekelijke aanval niet resulteert naar een weer af-situatie.
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

CueBoy schreef:En sorry, maar aannemen dat de "kleuters" dit zien als de visie van WebVisie... ik kan natuurlijk enkel praten voor mezelf, maar bij mij was het duidelijk dat het de persoonlijke visie van A2F zelf was hoor.


Ik heb het dan ook niet over jou eh... alleen over de mensen die het wel zien als een corporate vision wanneer het eigenlijk gaat over een personal opinion. :-)
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Spock, ge hebt een deel gelijk, maar gij zit niet middenin de miserie he. ;)

Als maanden praten geen duidelijk antwoord (waar al zovelen achter vragen) oplevert, dan wordt je moedeloos.

Het hoogste dat wij kunnen doen is meeleven (meevoelen) met Webvisie.

Alle voorbeeldje:

De carosserie van de Ford Mondeo is niet goed (roest na 2 jaar door ipv de gebruikelijke 10 jaar), maar Ford zegt: sorry mensen, maar dat ligt aan de mensen die ons dat staal leveren, dus wij kunnen daar niks aan doen, maar betalen jullie toch maar lekker. 'k Zou wel is willen zien of daar geen schadevergoeding voor moet betaald worden. (of er daar geen rechtzaken van komen) Ook al kan je ondertussen "oneindig" ver rijden met je Ford.

Alle snappie?

Langs de andere kant is A2F een nieuw product van een bedrijf dat iets compleet nieuws probeert op de Belgische markt te brengen. En zoiets geef ik zowiezo al meer krediet, maar dat krediet geraakt ooit op he. (ook al is het niet hun eigen fout, zo getuige mijn ford verhaaltje

greetz,

Nob
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

Never mind.
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

"Give diplomacy time and don't start a war befor you ran out of all means!", zei ene Minister Michel op een vergadering van de UN toen er moest beslist worden of een oorlog in Irak gerechtvaardigd was. Een moedig standpunt van de Belgen werd toen gezegd.

Zo ook met Webvisie. Diplomacy is the key. Maar om nu al 'Bagdad' te gaan bestoken met lange afstandsraketten om zo te komen tot een oplosing?

Ook een schone vergelijking eh :-)

Inderdaad ben ik het met je eens. Ik zit niet in die miserie maar ik heb wel begrip voor hun situatie. Zowel van de surfer als Webvisie. Webvisie probeert wat te lanceren dat nieuw is in België en dat brengt nu éénmaal kinderziektes met zich mee. Zo zal het ook zijn met UMTS van proximus.
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Spock; enige vooruitgang??????? Ik ben enkel achteruit gegaan, ik had mijn mooie 1,6 Mbit/s waar ik blij mee was en hoorde al de problemen. Was ik ff blij dat ik niet hetzelfde probleem voor had. En zo'n goede 3 weken na dat de problemen startten kreeg ik net hetzelfde: prompt 200kbit/s.

Sindsdien is het slechts verslechterd en een beetje gestabiliseerd. Op de pandora userbase wordt Userbase afgeschilderd als een userbase waar de mods een overprotectieve houding aannemen tegenover A2F. Ik krijg steeds meer en meer hetzelfde wrange gevoel. Het duurt nu al maanden, en we zijn het BEU. Er zijn grenzen! Ik zeg mijn abo alleen nog niet op omdat ik geen waardig alternatief heb. Ik wil gewoon mijn 1,6 Mbit/s terug, is dat nu echt te veel gevraagd???

Hoe komt het dat ik ineens problemen heb??? Dat nog wel te gelijk met zovele andere users? Dit kan toch geen accuut probleem zijn moest het echt een structureel probleem bij Scarlet betreffen?

Ik wacht tevens nog altijd op een officieel antwoord van Webvisie met een herkenning van Scarlet. Wat men hier ook beweert, een linkje naar Meons post is niet genoeg voor mij. Dit is geen officiële verklaring!

Ik zal het hier maar bij laten aangezien ik weer te ver offtopic aan het gaan ben.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Mja The-Borg,

Aangezien a2f de enige provider is die hier ook actief komt en/of besproken word is het vrij normaal dat het altijd daarover zal gaan. En overprotectief ?? I think not ... realistisch en proberen om het forum niet te herleiden tot een chaotische verzameling flameposts gericht op 1 ISP (gerechtvaardigd of niet gaat het even niet om). Spijtig genoeg zijn we tot de vaststelling gekomen dat dit laatste niet meer lukt.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

Beste The Borg,

Je kan moeilijk zeggen dat de mods van Userbase overprotective zijn. Ze doen hun best om vooruitgang te boeken in dit dossier. Ik begrijp ook wel dat je snel tot een oplossing wil komen maar zoals eerder gezegd is Webvisie met een voor België totaal nieuw produkt op de markt gekomen én dat brengt nu eenmaal kinderziektes met zich mee. Dàt heb je nu eenmaal met nieuwe produkten.

We moeten in dialoog blijven met Webvisie, Scarlet en who ever. Anders zijn we vertrokken voor een procedureslag. Zo'n procedure kan jàààààren in beslag nemen en helpt dus niemand vooruit.

Rome is ook niet gebouwd in 1 dag. Verlang van Webvisie dus niet hetzelfde. Zelf beschik ik niet over een webvisieproduct maar jullie mogen gerust weten dat ik meeleef met jullie. Vandaar dat ik ook al stappen heb ondernomen om wat vooruitgang te proberen boeken.

Geduld is een goede deugd. Ook bij de processie van Echternach...
eapresley2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 mar 2004, 23:28

als a2f de klanten die ontevreden zijn kosteloos laat overstappen naar een provider van hun keuze is er toch geen probleem meer.
A2F wel ja webvisie kan gewoon niet leveren wat ze aanbieden snelheden van 18 KB komaan waar zijn we mee bezig.
En dan in deze moeilijke periode nieuwe klanten aanvaarden zonder ze in te lichten over de problemen.Een 8 mbit lijn aanbieden wetende dat dit op het ogenblik niet haalbaar is.
Ik weet niet,maar in mijn ogen is hier maar 1 terrorist aan het werk...
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Het spijt mij Spock, maar bovenstaande post is dus exact wat ik bedoel ...
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

eapresley2 schreef:als a2f de klanten die ontevreden zijn kosteloos laat overstappen naar een provider van hun keuze is er toch geen probleem meer.
A2F wel ja webvisie kan gewoon niet leveren wat ze aanbieden snelheden van 18 KB komaan waar zijn we mee bezig.
En dan in deze moeilijke periode nieuwe klanten aanvaarden zonder ze in te lichten over de problemen.Een 8 mbit lijn aanbieden wetende dat dit op het ogenblik niet haalbaar is.
Ik weet niet,maar in mijn ogen is hier maar 1 terrorist aan het werk...


Ja kijk ... moest het zo SIMPEL zijn dan had jij allang mogen overstappen volgens mij. Maar ik zal het even uitleggen waarom het niet gaat.

1. Voor elke oplevering/aanvraag is er een "OK" nodig van Scarlet. Bij een OK word er een contract opgemaakt voor die aanvraag tussen Scarlet en Webvisie én tussen Webvisie en de klant.
2.Volgens Scarlet is er GEEN probleem met hun product/netwerk dat een contractbreuk rechtvaardigd.
3. Als jij dus wil vertrekken moet Webvisie jouw contract met Scarlet ook verbreken. En dan gaat Scarlet een verbrekingsvergoeding vragen. Die vergoeding is meer dan dat het u kost om op te zeggen bij Webvisie (alleen het 1ste jaar).
4. Er zijn hierover (a.f.a.i.k.) reeds gesprekken over geweest met Scarlet om die verbrekingsvergoeding te laten vallen, maar Scarlet berust zich erop dat er langs hen kant geen reden is tot contractbreuk.

Tot slot nog ff melden dat dit bij ELKE wholesale ISP zo is, ook diegenen die via Turboline werken (bv Tiscali, Skynet ....)

Ik vind het vrij logisch dat je dan als bedrijf niet wil opdraaien voor de kosten waarvoor jezelf niet verantwoordelijk bent. Het is niet leuk/fair t.o.v. de gebruiker misschien, maar stel jezelf even in hun plaats en denk dat het jouw portemonnee is.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Maar het is mijn portemonee niet ...
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
Slekken
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 30 nov 2003, 15:55
Locatie: Jabbeke

Sjonge jonge, waar zijn we mee bezig??
Een topic wordt gelocked en daarop wordt een nieuwe topic geopend om gewoon verder te gaan met de discussie. (no offence, maar de mods doen gewoon mee :eek: )
Ondertussen weet iedereen wel dat er problemen zijn met A2F, en ik kan het best wel begrijpen dat er daarover een discussie gevoerd wordt. Net zoals ik kan begrijpen dat het voor A2F-klanten op dit moment kl*** is. Er zijn inderdaad grenzen, ik zou het ook niet zien zitten om elke maand een serieus bedrag op tafel te leggen voor een breedbandverbinding die er eigenlijk geen is.
Maar kan het echt eens geen dag zonder gemekker over A2F??
Er zijn op het Ub-forum wel een 50-tal pagina's te vinden over het probleem met A2F. Heeft niet iedereen al zijn mening eens verkondigd (wat deze dan ook mag inhouden)?
Vergelijkingen met terrorisme en het conflict tussen Israël en Palestina zijn orde aan de dag. WTF heeft dit te maken met A2F?? Denk er maar eens over na met welke dreiging deze mensen daar dagelijks leven, en hoe weinig het probleem met je internetverbinding dan nog voorstelt. Get real! Als het zo voortgaat kunnen we volgende week enkele kruisraketten op het dak van A2F verwachten...
Dit alles om te zeggen dat er op deze manier niets opgelost wordt!!!
Komaan mensen, zoek een echte oplossing, i.p.v. eindeloze discussies op het forum te voeren. Remember de slogan: userbase - users united!

Greetz
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Slekken schreef:Vergelijkingen met terrorisme en het conflict tussen Israël en Palestina zijn orde aan de dag. WTF heeft dit te maken met A2F?? Denk er maar eens over na met welke dreiging deze mensen daar dagelijks leven, en hoe weinig het probleem met je internetverbinding dan nog voorstelt. Get real!


Voila, dat is wat ik eigenlijk wou zeggen in mijn antwoord (kan ik er aan doen dat het topic gesloten wordt terwijl ik ijverig aan het typen ben ?) : terrorisme als vergelijking gebruiken omdat één persoon zich in zijn eer gekrenkt voelt... (de rest kunnen jullie zelf wel aanvullen zeker ?)
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

CueBoy schreef:
Slekken schreef:Vergelijkingen met terrorisme en het conflict tussen Israël en Palestina zijn orde aan de dag. WTF heeft dit te maken met A2F?? Denk er maar eens over na met welke dreiging deze mensen daar dagelijks leven, en hoe weinig het probleem met je internetverbinding dan nog voorstelt. Get real!


Voila, dat is wat ik eigenlijk wou zeggen in mijn antwoord (kan ik er aan doen dat het topic gesloten wordt terwijl ik ijverig aan het typen ben ?) : terrorisme als vergelijking gebruiken omdat één persoon zich in zijn eer gekrenkt voelt... (de rest kunnen jullie zelf wel aanvullen zeker ?)


Tja, daar moet ik jullie ook wel in bijtreden .. maar zoals slekken ook al zei ... het moet gedaan zijn met elke dag opnieuw hetzelfde gemekker over adsl2fit. En diegenen die denken dat ik zo reageer omdat ik nu toevallig 2 weken geen problemen heb zijn fameus mis. Ik heb mijn abbo ook sinds 09/2003 en ook niets anders dan problemen gehad. Maar ik kan toch geen posts van mij terugvinden waarbij niks anders deed dan klagen en zeveren.

Btw, diegenen die graag een gezamenlijke actie willen ondernemen mogen dit altijd in PM aan mij voorstellen. Ik wil gewoon dat het forum hier terug een beetje overzichtelijker word en zonder a2f in de titel van elk topic te zien.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
nck
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2003, 16:11

Spock: ik snap niet waar je het haalt dat webvisie traag maar zeker vooruitgang boekt. Als we Paul moeten geloven is de situatie wat hopeloos geworden en zal a2f volgens hem een limiet moeten krijgen.

Ik dacht dat paul de pr man van a2f was, en dat hij het technische er niet van wist/verstond. Daarom versta ik ook niet goed waarom zulk een persoon dergelijke conclusie kan maken: 'limiet, want anders geen verbetering'.

Om het nu even te benadrukken, IK zit al maanden in de problemen met a2f, JIJ niet, dus ik snap niet hoe ge het in u haalt van andere mensen die hun frustraties wat proberen uit te werken te veroordelen.
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

Ik zal het dan maar eens zeggen op een manier dat ge t eindelijk eens snapt:

Ik veroordeel niemand en ik heb begrip voor jullie maar door te zagen en te klagen lost ge niks op! Doe iets. Maar stop met mekkeren als een bende lammeren. Uw DVD is kapot (met de tijd vooruitgaan eh), het herhaalt steeds dezelfde sequence.

Onderneem gezamelijke stappen met anderen die zich benadeeld voelen. Maar stop aub met zagen. Het regenwoud is er al helemaal door gegaan. Laat ons aub ook nog de struikskes zodat er toch nog een beetje groen is op deze grijze aarde.

En als ge t lief vraagt ben ik zelfs bereid om de gezamelijke actie te coordineren maar het moet eens gedaan zijn met al dat zelfbeklag en bekladderen van mensen/bedrijven. We hebben allemaal al heel lang geleden begrepen dat er blijkbaar wat mis is en dat hoef je geen miljard keer meer te herhalen. Zo verliest je enkel de sympathie van je mede-Userbaser die NIETS met het probleem heeft te maken.




Subjec closed wat mij betreft.

Clear? :|
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Idd.
niet persoonlijk worden, spock bedoelt het goed.
*slotje*
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”