Ik weet dat vervroegd opzeggen iets kost, maar zoveel... Reden is omdat die FUP abo's niet leven wat ze beloofde en omdat ze hier in 't straat eindelijk een ROP aan het zetten zijn voor vdsl.
Das ook appelen met eieren vergelijken he.. Proximus mobile internet is totaal iets anders als vdsl2 van belgacom.Rikkyrocker schreef:Blijf nog maar even bij Telenet,binnenkort heb je er mischien spijt van.
Ik heb vandaag iets nieuw gelezen over surfen met proximus(Belgacom) 'Internet everywhere Relax 'met gratis modem
Ik moest een vergrootglas gebruiken onder de lamp,anders kon ik de kleine lettertjes nie lezen.
Schande!Verplicht 24 maanden,of na 1 jaar opzeg 69 euro extra kosten betalen voor de modem.
de prijs was ook nie mis 15 euro incl 750mb
Het is maar dat je het weet,moest wel Mobistar zijn inplaats van proximus excusesCallum_ schreef:Das ook appelen met eieren vergelijken he.. Proximus mobile internet is totaal iets anders als vdsl2 van belgacom.Rikkyrocker schreef:Blijf nog maar even bij Telenet,binnenkort heb je er mischien spijt van.
Ik heb vandaag iets nieuw gelezen over surfen met proximus(Belgacom) 'Internet everywhere Relax 'met gratis modem
Ik moest een vergrootglas gebruiken onder de lamp,anders kon ik de kleine lettertjes nie lezen.
Schande!Verplicht 24 maanden,of na 1 jaar opzeg 69 euro extra kosten betalen voor de modem.
de prijs was ook nie mis 15 euro incl 750mb
Wat is er dan op komst?Rikkyrocker schreef:Ik zal je helpen voor antwoord op vdsl - Er is iets op komst bij Telenet - Mail ontvangen
Bij TN heeft men blijkbaar nog nooit gehoord van VDSL2Rikkyrocker schreef:Zoals Belgacom meegeeft in persbericht ?(*) Uw up- en downloadsnelheid zijn afhankelijk van de afstand tussen uw aansluitingspunt en de centrale, van uw computerinstallatie, van uw binnenbekabeling en van de technologie beschikbaar bij u.?
Men zou beter eens poort 80 en 443 openzetten als men mijn gebruikerservaring wil verbeteren.Rikkyrocker schreef:De beste gebruikservaringen, ook bij multifunctioneel gebruik
Callum_ schreef:Ten eerste dat is van voor de boost van belgacom. Ten tweede, hoe meer klanten er bij komen hoe overbelaster hun netwerk NOG wordt lol. Telenet kan dit niet volhouden. Dat is het resultaat van geld willen maken zonder te investeren.
Telenet heeft in mechelen meer vdsl2 lijnen binnensteken dan eender welke particulier of bedrijf in belgie.r2504 schreef:Rikkyrocker schreef:Bij TN heeft men blijkbaar nog nooit gehoord van VDSL2![]()
Ik zeg niet dat het zo overbelast is dat je simpelweg niet meer kan surfen. Ik zeg gewoon dat het te overbelast is voor een tegenreactie te doen. Waarom hanteert telenet zo zwaar met die bandbreedte? Omdat het netwerk dit niet aankan. Dit is pretty much algemeen geweten. Ik ga niet zeggen dat belgacom dit niet deed hoorbart2740 schreef:Callum_ schreef:Ten eerste dat is van voor de boost van belgacom. Ten tweede, hoe meer klanten er bij komen hoe overbelaster hun netwerk NOG wordt lol. Telenet kan dit niet volhouden. Dat is het resultaat van geld willen maken zonder te investeren.
Leg dan eens uit waarom ik en u nog kan surfen op dit 'drukke' moment? (of u bent niet bij telenet uiteraard)
Maar ik vindt het wel grappig om te zeggen dat Telenet zou 'overboekt' zijn, ze moeten wel investeren heanders gaan ze kapot. = geen geld
Ben je nu prijs en snelheid door elkaar aan het halen?Of denken de meeste dat ze in Mechelen stil zitten,ze weten heus wel wat ze doen,op 'n paar jaar tijd ,is Telenet vertienvoudigd.
Je moet wel op VDSL2 geraken hé. als je het nog moet doen met een ADSL lijntje dan betaal je mega veel voor mega weinig (sinds hun laatste boost mogen ze deze mensen wel eens 90% korting geven op hun abonnement). Dan is het perfect begrijpelijk dat mensen bij Telenet blijven of gaan.Trivial schreef:Je moet gewoon gek zijn om nu nog voor telenet te kiezen als je Vdsl2 beschikbaarheid hebt.
Hun "Vrij downloaden" politiek is gewoon een lachtertje, dat weet iedereen ondertussen.
Ik las trouwens vandaag dat nu ook scarlet echt unlimited gaat op al hun abonnementen vanaf oktober.
Waarom zou ik nog voor telenet kiezen? Of ik nu 25MBit of 30Mbit haal in download, daar lig ik al lang niet meer van wakker.
Trouwens die nieuwe uploadsnelheden op Vdsl2, daar heeft telenet voorlopig ook geen antwoord op (tenzij je 99 euro wil betalen)
Mensen die graat 1200€ per jaar uitgeven aan internet only zekerRikkyrocker schreef:Er zullen heel weinig mensen van Telenet overgestapt zijn naar Belgacom,voor die uploadspeed ??
Andersom wel.
Volgens mij stappen ze over naar belgacom voor de prijs... en die uploadspeed.Rikkyrocker schreef:Er zullen heel weinig mensen van Telenet overgestapt zijn naar Belgacom,voor die uploadspeed ??
Andersom wel.
Verwaarloosbaar, waarom zou je voor 50€ per jaar de moeite doen om over te stappen ? Nu de snelheden praktisch gelijk zitten is dat ook geen reden meer om over te stappen.Rikkyrocker schreef:Eigenlijk zouden we eens moeten weten hoeveel Telenetters afgelopen 2 maanden overgestapt zijn naar Belgacom.
En ook andersom. Alleen voor prijs en snelheid.