Sinds vrijdag heb ik problemen om sommige (vooral buitenlandse) websites te bereiken.
Ik heb vandaag mijn internetverbinding ingesteld om de Public DNS servers van Google te gebruiken en daarmee lijkt het opgelost.
Heeft er hier nog iemand problemen mee ?
PS. ik woon in regio Aarschot
DNS problemen bij Scarlet
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Bedankt voor de reactie.
Hier zijn de problemen pas vrijdag begonnen, vandaar dat ik niet verder op het forum gaan kijken ben
Grtz
El
Hier zijn de problemen pas vrijdag begonnen, vandaar dat ik niet verder op het forum gaan kijken ben
Grtz
El
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Meermaals gehad in een ver verleden, maar sinds ik openDNS gebruik is dat probleem uiteraard opgelost
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Vandaag de dag dient een ISP duidelijk enkel nog voor de IP connectiviteit. Alle andere services zoals DNS, POP3/SMTP etc zijn gewoonweg af te raden om te gebruiken.
En dit is niet enkel zo bij de budget ISPs, zie bijv de problemen met relay.skynet.be kortelings bij BGC.
En dit is niet enkel zo bij de budget ISPs, zie bijv de problemen met relay.skynet.be kortelings bij BGC.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
Niet alleen in Aarschot. Ook tussen Leuven en Aarschot waren er serieuze problemen met het internet verkeer.... Gedurende de nachten worden de internetverbindingen problematisch: veelvuldige onderbrekingen, lamentabele snelheden,...
Maanden geleden gingen de downloads vrij vlot gedurende de nacht. Daar is reeds enkele weken geen sprake meer van
Of is Scarlet op weg naar "Terziele gegane internetproviders"???
Maanden geleden gingen de downloads vrij vlot gedurende de nacht. Daar is reeds enkele weken geen sprake meer van
Of is Scarlet op weg naar "Terziele gegane internetproviders"???