DVB-C op Philips 32PFL5604H?

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
area32
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contacteer:

Ik heb al een tijd een Philips 32PFL5604H maar ik slaag er niet in om via DVB-C kanalen (niet geëncrypteerd) te vinden.
Zijn er nog mensen met dit probleem? Volgens de handleiding moet ik deze gewoon door het toestel laten zoeken, ik kan het nergens manueel ingeven de frequentie.
bartd
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 29 aug 2010, 11:50
Bedankt: 6 keer

Als land heb je waarschijnlijk België ingesteld. Dan is de DVB-C tuner uitgeschakeld.
Je moet eens proberen met als land "Zweden" in te stellen.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

bartd schreef:Als land heb je waarschijnlijk België ingesteld. Dan is de DVB-C tuner uitgeschakeld.
Je moet eens proberen met als land "Zweden" in te stellen.

Ik heb dit al bij Philips aangekaart. Ze hebben mij de laatste Firmware gestuurd (inc. gratis USB stick :lol: ) maar het werkt nog altijd niet :-( .
Philips gaat ervan uit dit je in België geen digitale TV via de kabel hebt :???:

Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
area32
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contacteer:

bartd schreef:Als land heb je waarschijnlijk België ingesteld. Dan is de DVB-C tuner uitgeschakeld.
Je moet eens proberen met als land "Zweden" in te stellen.

Dit werkte. Jammer dat Philips de DVB-C tuner voor België anno 2010 uitschakeld...
bartd
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 29 aug 2010, 11:50
Bedankt: 6 keer

philippe.deleye schreef:
bartd schreef:Als land heb je waarschijnlijk België ingesteld. Dan is de DVB-C tuner uitgeschakeld.
Je moet eens proberen met als land "Zweden" in te stellen.

Ik heb dit al bij Philips aangekaart. Ze hebben mij de laatste Firmware gestuurd (inc. gratis USB stick :lol: ) maar het werkt nog altijd niet :-( .
Philips gaat ervan uit dit je in België geen digitale TV via de kabel hebt :???:

Philippe.


Philips gaat ervan uit dat je in België geen digitale tv via de kabel hebt zonder digibox of digicorder.
Als je wilt kan je via het service menu die dvb-c tuner trouwens wel inschakelen ook al heb je België als land geselecteerd.
Maar ja,sommigen prutsen niet graag in dat service menu.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”