ISP forum voor mobistar

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Kan Mobistar niet zijn eigen subforum krijgen zoals de andere ISP's? Dat valt nu onder anderen. Lijkt mij toch niet zo'n obscure ISP.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

WalterB1 schreef:Kan Mobistar niet zijn eigen subforum krijgen zoals de andere ISP's? Dat valt nu onder anderen. Lijkt mij toch niet zo'n obscure ISP.
om als ADSL-forum te fungeren is daar niet genoeg animo voor. Mobistar heeft wel al een eigen onderdeel onder mobiele providers.
Om te discussiëren over DSL-providers die geen eigen forum hebben, dus ook voor Mobistar, kun je je naar Overige Providers begeven.
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

WalterB1 schreef:Kan Mobistar niet zijn eigen subforum krijgen zoals de andere ISP's? Dat valt nu onder anderen. Lijkt mij toch niet zo'n obscure ISP.
Helemaal mee eens. Er is regelmatig nieuws of vraag rond Mobistar. Mobiistar heeft dan ook een goed aanbod. Een forum als EVONET dat een laatste bericht had op 31/03/2010 kan gerust naar de "andere" geswitched worden en Mobistar naar de main.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 9 keer

Dfrog schreef:
Helemaal mee eens. Er is regelmatig nieuws of vraag rond Mobistar. Mobiistar heeft dan ook een goed aanbod. Een forum als EVONET dat een laatste bericht had op 31/03/2010 kan gerust naar de "andere" geswitched worden en Mobistar naar de main.
Dat goed aanbod dienen we alvast met een hele grote lepel zout te nemen, louter internet hebben ze welgeteld één product, hoeveel vragen kan je daar rond hebben?
Als het nieuws interessant genoeg is wordt het wel op de frontpage gezet, ik zie niet in waarom je daarvoor een subforum voor Mobistar zou moeten maken (wat betreft internet).
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

ispwatch schreef:
Dfrog schreef:
Dat goed aanbod dienen we alvast met een hele grote lepel zout te nemen, louter internet hebben ze welgeteld één product, hoeveel vragen kan je daar rond hebben?
Als het nieuws interessant genoeg is wordt het wel op de frontpage gezet, ik zie niet in waarom je daarvoor een subforum voor Mobistar zou moeten maken (wat betreft internet).
We verschillen duidelijk van mening blijkbaar.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 9 keer

Dfrog schreef:
ispwatch schreef: Dat goed aanbod dienen we alvast met een hele grote lepel zout te nemen, louter internet hebben ze welgeteld één product, hoeveel vragen kan je daar rond hebben?
We verschillen duidelijk van mening blijkbaar.
Bof, gezien de vele reacties.....
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”