ADSL2FIT: Samen pakken we de netwerkproblemen aan
Ik hoop echt dat iedereen aan een normale snelheid kan werken. Ik heb het zelf meerdere maanden meegemaakt om aan 15 k en minder te surfen. Die 200+ haal ik nogmaar drie dagen nu.
Het rare is ook dat de lijnreset bij anderen een negatief resultaat heeft, bij anderen is het dan weer positief :s
Het rare is ook dat de lijnreset bij anderen een negatief resultaat heeft, bij anderen is het dan weer positief :s
Ik wil uw pret niet bederven maar hoe lang gaat het weer duren één weekje en je bent terug waar je begonnen bent
Ik heb het al meerder malen meegemaakt dat het van goed naar slecht gaat en vica versa.
Btw bij mij is het nogaltijd even slecht als altijd
4mbit ?
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat May 10 2003 om 01:56:36 UTC+0200)
Download : 24.4 KByte/sec
Upload : 51.1 KByte/sec
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Btw bij mij is het nogaltijd even slecht als altijd
4mbit ?
(Overgenomen op Sat May 10 2003 om 01:56:36 UTC+0200)
Download : 24.4 KByte/sec
Upload : 51.1 KByte/sec
snelheden deze morgen:
(Overgenomen op Sat Apr 10 2004 om 08:32:27 UTC+0200)
Download : 304.1 KByte/sec
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2566 kbit/s or 321 kbyte/s
- Upload speed : 427 kbit/s or 53 kbyte/s
Sat Apr 10 2004 at 08:33:22 UTC+0200
(Overgenomen op Sat Apr 10 2004 om 08:32:27 UTC+0200)
Download : 304.1 KByte/sec
- Download speed : 2566 kbit/s or 321 kbyte/s
- Upload speed : 427 kbit/s or 53 kbyte/s
Sat Apr 10 2004 at 08:33:22 UTC+0200
testje vandaag:
(Overgenomen op Sat Apr 10 2004 om 09:06:34 UTC+0200)
Download : 20.3 KByte/sec
Upload : 35.7 KByte/sec
Connection : 311.0 Conn/min
Ping test Nederland : 16.0 ms
- Download speed : 111 kbit/s or 14 kbyte/s
- Upload speed : 322 kbit/s or 40 kbyte/s
Sat Apr 10 2004 at 09:08:42 UTC+0200
Correct! Meer upload dan download! Ohja, en het stelt nog niks voor...
(Overgenomen op Sat Apr 10 2004 om 09:06:34 UTC+0200)
Download : 20.3 KByte/sec
Upload : 35.7 KByte/sec
Connection : 311.0 Conn/min
Ping test Nederland : 16.0 ms
- Download speed : 111 kbit/s or 14 kbyte/s
- Upload speed : 322 kbit/s or 40 kbyte/s
Sat Apr 10 2004 at 09:08:42 UTC+0200
Correct! Meer upload dan download! Ohja, en het stelt nog niks voor...
Mja, sech niemand in de mood om een spam campagne op te stellen? Ben het nu echt wel al beu zenne, Blijft hier 300 kbit down.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Zeg hoe moet je dat aanvragen een reset van je lijn is dat via TT of telefonisch contact op te nemen ?
Veel heb ik toch niet te verliezen ik kan er alleen maar profijt met doen imo
Nu laat ik mijn lijn 24op24 open om alles binnen te gooien en ik haal nog wat binnen ook
Ik hoop dat iedereen dat doet dan kan het zijn dat hun netwerk ook nog overbelast geraakt ze hebben hetzelf maar gezocht
Spam lmao gewoon allemaal naar den Oudaan en daar den boel opstelten zetten![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Veel heb ik toch niet te verliezen ik kan er alleen maar profijt met doen imo
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nu laat ik mijn lijn 24op24 open om alles binnen te gooien en ik haal nog wat binnen ook
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Ik hoop dat iedereen dat doet dan kan het zijn dat hun netwerk ook nog overbelast geraakt ze hebben hetzelf maar gezocht
Spam lmao gewoon allemaal naar den Oudaan en daar den boel opstelten zetten
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Tae schreef:Zeg hoe moet je dat aanvragen een reset van je lijn is dat via TT of telefonisch contact op te nemen ?
Veel heb ik toch niet te verliezen ik kan er alleen maar profijt met doen imo![]()
Nu laat ik mijn lijn 24op24 open om alles binnen te gooien en ik haal nog wat binnen ook![]()
![]()
Spam lmao gewoon allemaal naar den Oudaan en daar den boel opstelten zetten
Dat is dus verschrikkelijk kinderachtig!
Echt zielig sorry hoor maar zo denk ik erover! En ik denk niet dat k de enige ben met die mening
denk je werkelijk dat dit een oplossing biedt tae.
Integendeel, als iedereen op dezelfde manier reageert is er helemaal geen verbetering in zicht en ben jij helemaal ook niet geholpen. Ik weet écht wel hoe lastig de situatie is maar dat is niet de manier om de zaak op te lossen.
Integendeel, als iedereen op dezelfde manier reageert is er helemaal geen verbetering in zicht en ben jij helemaal ook niet geholpen. Ik weet écht wel hoe lastig de situatie is maar dat is niet de manier om de zaak op te lossen.
Tae schreef:Wat zit jij nu te zeveren man uw snelheid is inorde wacht maar tot je snelheid ook op een laag pitje zit is zien hoe je dan reageert
ow ow , men snelheid is meer dan 6 maanden aan 15 k geweest!
En ik zat ook niet constant te klagen over die snelheid , ik had nog minder dan jullie , zelfs de uploadsnelheid was laag (en is het nog steeds). En dannog ookal zat ik nog aan tragere snelheid dan zou ik noet doen wat jij wil doen ,
Misbruik maken van het ongelimiteerde , en aanzetten tot schade verrichten op het netwerk van een ISP
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
vscomp, het enige wa gij zijt is veel te snel tevreden. wij zijn niet tevreden met 15KB/sec ma gij precies wel he. wete wa ge dan doet? koopt u nen 56k modem. denk da ge daar ook wel tevreden over bent. is tenslotte maar een fractie trager
Ik rap tevreden? Haha , niet echt , maar ik weet dat de schuld niet bij webvsie ligt en geloof paul dusook. Daarom blijf ik niet voortdurend zagen als het weer traag is. En neen 56 k is niet van toepassing , daarvoor ben ik teveel online en zou men factuur hoger oplopen dan die miezerige € 35 die we nu betalen.
Misbruik maken van het ongelimiteerde , en aanzetten tot schade verrichten op het netwerk van een ISP
Hoe kan ik nu misbruik maken ? Zij bieden mij die "dienst" aan staat er ergens in het contract dat ik mijn lijn niet 24/24 open mag gooien ?
Ik vind eender dat zij misbruik maken van de situatie. Ik ben degene niet die mensen oplicht en de klanten een halve dienst geeft. Ook geven ze de mogelijkheid niet om van uw contract te anuleren zonder de resterende mnd te betalen.
Ik weet nog wanneer Skynet problemen had dat zij de mogelijkheid boden om het abonnement te anulleren zonder enige kosten dat was nog eens een dienst. Begin nu niet dat ik beter had moeten weten want iedereen is hier ingetrapt in de reclame campagne van Webvisie
Als zij eerst eens zien dat hun snelheid een beetje terug normaal is dan moet ik niet 24/24 mijn lijn opengooien om een file van 1gb binnen er door te sleuren
En de leechers (ik ben er trouwens geen) altijd maar de schuld geven van alles dat vind ik echt laag als ze beter eens eerst naar hun eigen zien he.
- Styno
- Elite Poster
vscomp schreef:maar ik weet dat de schuld niet bij webvsie ligt en geloof paul dusook.
So, ik betaal aan webvisie, dus ik ga daar ook klagen.. plain and simple.
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
![Afbeelding](http://folding.extremeoverclocking.com/sigs/sigimage.php?un=styno&t=34517)
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Styno schreef:vscomp schreef:maar ik weet dat de schuld niet bij webvsie ligt en geloof paul dusook.
So, ik betaal aan webvisie, dus ik ga daar ook klagen.. plain and simple.
Styno
En ik ga het geen twee keer zeggen
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Het intereseert mij niet wie hier schuldig aan is ik betaal mijn factuur aan Webvisie en daar ga ik mijn beklag doen zo simpel is het
Ik moet niet naar Scarlet gaan bellen want die zullen wel simpel zeggen bel naar uw ISP bij ons moet je niet afkomen of niet ?
Iedereen weet dat Scarlet een stok in de wielen gooit van Webvisie maar dat zij zo met hun voeten laten spelen en vervolgens ons ook nog aan het lijntje houd daar snap ik de logica niet in.
En Paul mag zoveel zeggen dat hij wilt ik moet resultaten zien en zo snel mogelijk maar ik ben er al achter gekomen dat er niet veel gaat veranderen dan alleen maar liggen klagen op UB en hopen dat die ombudsdienst iets gaat uit halen.
Mijn hoop en vertrouwen is al heel ver te zoeken bij Webvisie![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik moet niet naar Scarlet gaan bellen want die zullen wel simpel zeggen bel naar uw ISP bij ons moet je niet afkomen of niet ?
Iedereen weet dat Scarlet een stok in de wielen gooit van Webvisie maar dat zij zo met hun voeten laten spelen en vervolgens ons ook nog aan het lijntje houd daar snap ik de logica niet in.
En Paul mag zoveel zeggen dat hij wilt ik moet resultaten zien en zo snel mogelijk maar ik ben er al achter gekomen dat er niet veel gaat veranderen dan alleen maar liggen klagen op UB en hopen dat die ombudsdienst iets gaat uit halen.
Mijn hoop en vertrouwen is al heel ver te zoeken bij Webvisie
Naïeveling !!vscomp schreef:Ik rap tevreden? Haha , niet echt , maar ik weet dat de schuld niet bij webvsie ligt en geloof paul dusook.
-
- Starter Plus
Your current download speed:
141kbit/s
or
18kbyte/s
Your current upload speed:
421kbit/s
or
53kbyte/s
fijn resultaat niet????
Upload is deftig,maar die gebruik ik totaal niet dus geef ik er geen moer om.Download is een pak minder.Onaanvaardbaar lijkt me toch?
En webvisie is wel degelijk de enige en echte boosdoener in dit verhaal.
Ze weten daar dat ze geen deftig product kunnen leveren,stop dan met aanvaarden van nieuwe klanten.Die op hun beurt het netwerk meer belasten en men snelheid nog wat naar beneden halen.
Hoemeer klanten ze aanvaarden,hoemeer er beginnen te klagen.
Erg goede reclame,maar daar lijken ze zich niet veel van aan te trekken of ze zouden hun klanten beter verzorgen.
Brief naar de ombudsman is verstuurd,want al die fabeltjes van webvisie ben ik grondig beu.
En dat de problemen weldra opgelost zijn,.... komaan webvisie in de paashaas geloven we al lang niet mee
141kbit/s
or
18kbyte/s
Your current upload speed:
421kbit/s
or
53kbyte/s
fijn resultaat niet????
Upload is deftig,maar die gebruik ik totaal niet dus geef ik er geen moer om.Download is een pak minder.Onaanvaardbaar lijkt me toch?
En webvisie is wel degelijk de enige en echte boosdoener in dit verhaal.
Ze weten daar dat ze geen deftig product kunnen leveren,stop dan met aanvaarden van nieuwe klanten.Die op hun beurt het netwerk meer belasten en men snelheid nog wat naar beneden halen.
Hoemeer klanten ze aanvaarden,hoemeer er beginnen te klagen.
Erg goede reclame,maar daar lijken ze zich niet veel van aan te trekken of ze zouden hun klanten beter verzorgen.
Brief naar de ombudsman is verstuurd,want al die fabeltjes van webvisie ben ik grondig beu.
En dat de problemen weldra opgelost zijn,.... komaan webvisie in de paashaas geloven we al lang niet mee
Sech zeveraar, heb jij soms aandelen bij Webvisie? Het merendeel van de gebruikers heeft wel degelijk problemen. Het is niet om dat anderen niet uw geluk kunnen delen dat je nu kritiek moet leveren op hen.
Ik zelf ben niet blij met 10 KB down, ik heb breedband om Updates op minder dan 2 dagen te downloaden en niet enkel om te surfen.
Ik reageer niet om mij af te reageren op u, maar denkt eens 2 seconden na en dan weet je dat dit niet normaal is. Webvisie maakt van ons, de klanten, misbruik. Dat ze dan nog de schuld op de klanten steken is volstrekt onprofessioneel en om op zijn minst te zeggen totaal ridicuul.
Zij moeten er voor zorgen dat ze hun beloften nakomen, net zoals ik iedere maand mijn factuur moet betalen. Ze wisten dat wanneer ze hun product lanceerden ze sommige leechers over de vloer zouden krijgen.
Ik ben zelf geen leecher, maar vindt dat deze mensen zoveel mogen downloaden als ze zelf willen, het is voor christ sake UNLIMITED. Wanneer ze tegen de leechers acties ondernemen moeten ze maar een limiet op hun product zetten. Nu komt de aap dus uit de mouw; zij kunnen hun verplichting niet nakomen.
Moest ik niet nog studeren daagde ik ze voor de handelsrechtbank. Ze zijn al meermaals in de fout gegaan. Een aangetekende brief negeren is al een grove fout die overéén komt met bedrog. Steeds zijn vele mensen veel te braaf en daar maken anderen |-lees- Webvisie -/lees-| misbruik van. Niet dat ik iets tegen Antwerpenaren heb, maar als ze mij aan de helpdesk met een nors Antwerps accent brutaal antwoorden dat ik maar geduld moet hebben, dan word ik kwaad. Ik heb al 2 maanden meer dan genoeg geduld gehad.
Ik zelf ben niet blij met 10 KB down, ik heb breedband om Updates op minder dan 2 dagen te downloaden en niet enkel om te surfen.
Ik reageer niet om mij af te reageren op u, maar denkt eens 2 seconden na en dan weet je dat dit niet normaal is. Webvisie maakt van ons, de klanten, misbruik. Dat ze dan nog de schuld op de klanten steken is volstrekt onprofessioneel en om op zijn minst te zeggen totaal ridicuul.
Zij moeten er voor zorgen dat ze hun beloften nakomen, net zoals ik iedere maand mijn factuur moet betalen. Ze wisten dat wanneer ze hun product lanceerden ze sommige leechers over de vloer zouden krijgen.
Ik ben zelf geen leecher, maar vindt dat deze mensen zoveel mogen downloaden als ze zelf willen, het is voor christ sake UNLIMITED. Wanneer ze tegen de leechers acties ondernemen moeten ze maar een limiet op hun product zetten. Nu komt de aap dus uit de mouw; zij kunnen hun verplichting niet nakomen.
Moest ik niet nog studeren daagde ik ze voor de handelsrechtbank. Ze zijn al meermaals in de fout gegaan. Een aangetekende brief negeren is al een grove fout die overéén komt met bedrog. Steeds zijn vele mensen veel te braaf en daar maken anderen |-lees- Webvisie -/lees-| misbruik van. Niet dat ik iets tegen Antwerpenaren heb, maar als ze mij aan de helpdesk met een nors Antwerps accent brutaal antwoorden dat ik maar geduld moet hebben, dan word ik kwaad. Ik heb al 2 maanden meer dan genoeg geduld gehad.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Een aangetekende brief negeren is niet onwettelijk. Ook geen bedrog. Voor de wet is de aangetekende brief toch gelezen na 3 dagen. Of je m nu afhaalt of niet. Dus Webvisie doet er goed aan uw brief als nog te af te halen. Dus voor ge u zodanig opwind dat ge er bijna een beroerte van krijgt... informeer u eerst.
Ge hebt daarmee dus een juridisch punt gescoord.
Ge hebt daarmee dus een juridisch punt gescoord.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
The_Borg schreef:Sech zeveraar, heb jij soms aandelen bij Webvisie? Het merendeel van de gebruikers heeft wel degelijk problemen. Het is niet om dat anderen niet uw geluk kunnen delen dat je nu kritiek moet leveren op hen.
Man man man ....
Denk je nu echt dat ik blij ben met de hele a2f situatie ... dat ik zelf niet reeds 5 maanden zever heb gehad. Al vanaf m'n aanvraag heb ik al problemen met hen gehad (duurde 8-9 weken). En ja, toevallig heb ik nu ff geen problemen meer ... maar moet het beklodderen van de website met onnuttige posts dan blijven voortduren ? Moeten wij als mods steeds blijven bewijzen dat we niet partijdig zijn, dat wij de users begrijpen, dat we dit ook niet normaal vinden e.d. ... ik vind van niet, ik vind dat het gezever en gezaag gedaan moet zijn en dat iederen voor zichzelf de gepaste actie moet ondernemen om zijn/haar problemen op te lossen.
Als je een probleem hebt en je klaagt er enkel over zal het niet van zichzelf weggaan.
Grtz,
Sasuke
Ik vind dat het gezever en gezaag gedaan moet zijn en dat iederen voor zichzelf de gepaste actie moet ondernemen om zijn/haar problemen op te lossen.
Komaan man wat zit je nu te zeveren dat ieder voor zichzelf de gepaste actie moet ondernemen dan duurt dit verhaal nog heeeeel lang
Ik vind dat wij Adsl2fitters gezamelijk ertegen moeten optreden dat heeft meer resultaat dan alleen ten strijde gaan.
Dus petities opstellen en daar mee naar de ombudsdienst, rechtbank, etc..... dan zal er wel snel iets gebeuren
Alleen is maar alleen !!!!
ik was toevallig vanavond op verjaardagsfeestje waar ik oude bekende tegen lijf liep. Bleek dat ie tegenwoordig bij S werkt. Dus ik een beetje praten over koetjes en kalfjes en netwerkproblemen
. Onofficieel gerucht, is dat S hoopt op beteringen vanaf dinsdag. De voorspellingen die A2F dan zou gedaan hebben van 'binnen 2 weken' zouden dan misschien nog wel es op tijd kunnen uitkomen.
Die gast ging iig al es proberen mn persoonlijke lijn op 512/4092 te zetten (via BGC) ipv dat ie lijk nu op 386/3328 synchroniseert... Let's see, zou ne dag of 10 kunnen duren volgens hem.
Afin dit is een onofficieel gerucht, wat ik dus van ne betrouwbare wind heb horen waaien. Laat ons hopen dat die wind hard genoeg waait om te problemen omver te blazen.
Die gast ging iig al es proberen mn persoonlijke lijn op 512/4092 te zetten (via BGC) ipv dat ie lijk nu op 386/3328 synchroniseert... Let's see, zou ne dag of 10 kunnen duren volgens hem.
Afin dit is een onofficieel gerucht, wat ik dus van ne betrouwbare wind heb horen waaien. Laat ons hopen dat die wind hard genoeg waait om te problemen omver te blazen.
- metal
- Elite Poster
Sasuke schreef:The_Borg schreef:Sech zeveraar, heb jij soms aandelen bij Webvisie? Het merendeel van de gebruikers heeft wel degelijk problemen. Het is niet om dat anderen niet uw geluk kunnen delen dat je nu kritiek moet leveren op hen.
Man man man ....
Denk je nu echt dat ik blij ben met de hele a2f situatie ... dat ik zelf niet reeds 5 maanden zever heb gehad. Al vanaf m'n aanvraag heb ik al problemen met hen gehad (duurde 8-9 weken). En ja, toevallig heb ik nu ff geen problemen meer ... maar moet het beklodderen van de website met onnuttige posts dan blijven voortduren ? Moeten wij als mods steeds blijven bewijzen dat we niet partijdig zijn, dat wij de users begrijpen, dat we dit ook niet normaal vinden e.d. ... ik vind van niet, ik vind dat het gezever en gezaag gedaan moet zijn en dat iederen voor zichzelf de gepaste actie moet ondernemen om zijn/haar problemen op te lossen.
Als je een probleem hebt en je klaagt er enkel over zal het niet van zichzelf weggaan.
Grtz,
Sasuke
Euhm sasuke, dit lijkt wel heel erg dat jij iets hebt met a2f. omda gij nu geen problemen meer hebt hebben wij geen recht meer om te klagen ofwa? en als we het allemaal alleen moeten oplossen sluit dan dees gedeelte van da forum hier dan maar. shit ze man hoe zijde gij hier nu bezig. ge moest uw eige is nen keer bezien man
- metal
- Elite Poster
AnD schreef:Zeg Sandman kun je er ook voor zorgen dat mijn lijn wordt gesynchroniseerd op 512/4092 want nu is dat 256/1024 ?
Ik had liever wat meer download en upload
Mijn staat nu juist hetzelfde en zou ook die hogere willen. maarja de 1024 haalt hem nu toch bijlange nog nie
Haha, volgens mij staat mijn lijn op 1/1 of zo. Als ik iets wil downen kan ik al beter naar het serverpark van toepassing gaan, daar de bits overschrijven en ze dan terug invoeren thuis. Dat levert mij nog altijd een snelheidswinst op.
@Sandman, als het waar zou zijn wat ge zegt dan ga ik een wreed blij mens zijn. Let us hope
.
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
@Sandman, als het waar zou zijn wat ge zegt dan ga ik een wreed blij mens zijn. Let us hope
Geloof me, ik ga dan ook blij zijn. Pas op he, die mesn heeft ni expliciet gezegd dat dan alle problemen zouden zijn opgelost, dat is volgens mij een ander verhaal, enkel datze vanaf dinsdag merkabere effecten zouden hebben qua verbetering van het netwerk. In hoeverre wij als thuisgebruiker daar direct een effect van hebben is een ander verhaal, maar laat ons hopen dat het direct voor iedereen al een significante en blijvende verbetering gaat zijn...
ik denk dat de paasklokken juist zijn langsgeweest, want, mijn lijn is er op 14u45 uitgegaan, nu om 15u15 is deze terugekomen.
Voor dezen disconnect supertraag zoals iedereen, Ook nog VEEL packetloss 5-10% packetloss.
Wat blijkt nu?
Packetloss nu is = 0%
Speed is ook omhooggegaan blijkbaar
WOEHOEE, dank u wel paasklokken, hopen op nog meer speed-winst![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Voor dezen disconnect supertraag zoals iedereen, Ook nog VEEL packetloss 5-10% packetloss.
Wat blijkt nu?
Packetloss nu is = 0%
Speed is ook omhooggegaan blijkbaar
WOEHOEE, dank u wel paasklokken, hopen op nog meer speed-winst
-
- Member
same here
om 14.19 is me lijn eruit gegaan, om 15.00 +- was ie terug
ik dacht tiens hebben ze iets veranderd,
testje van downloads
250-320 k
woot, heb sinds ik A2F heb zelf nog nooit de kaap van 300 gehaald.
hopelijk blijft het nu ook zo
en ik hoop dat er nog veel A2F mensen zijn als ik die terug beter kunnen surfen/gamen/dl ... wat dan ook
mvg Uni
om 14.19 is me lijn eruit gegaan, om 15.00 +- was ie terug
ik dacht tiens hebben ze iets veranderd,
testje van downloads
250-320 k
woot, heb sinds ik A2F heb zelf nog nooit de kaap van 300 gehaald.
hopelijk blijft het nu ook zo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
en ik hoop dat er nog veel A2F mensen zijn als ik die terug beter kunnen surfen/gamen/dl ... wat dan ook
mvg Uni
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Het gaat volgens mij nu beter om dat er veel mensen nog niet terug online zijn. Veel die downloads hadden lopen terwijl ze niet bij de pc zijn.
Mijn snelheid is nu ook super, it won't last, eenmaal de meesten terug online zijn is het weer uit met de pret....
Mijn snelheid is nu ook super, it won't last, eenmaal de meesten terug online zijn is het weer uit met de pret....
ik d8 amai die problemen beginnen weer terug want ik was voor een tijdje afgesloten en nu weer terug online met goede speeds
maar hoelang gaat het weer duren
Allee tenminste terug ne mooie pasen gekregen
(Overgenomen op Sun May 11 2003 om 16:08:49 UTC+0200)
Download : 188.1 KByte/sec
Upload : 0.0 KByte/sec
Dit begrijp ik niet geen upload maar allee das het minste van mijn zorgen nu![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
Allee tenminste terug ne mooie pasen gekregen
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
(Overgenomen op Sun May 11 2003 om 16:08:49 UTC+0200)
Download : 188.1 KByte/sec
Upload : 0.0 KByte/sec
Dit begrijp ik niet geen upload maar allee das het minste van mijn zorgen nu
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)