Fritz!Fon MT-D

Plaats reactie
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Hoi,

Heeft er iemand zo'n toestel in gebruik?
Ik gebruik die samen met mijn 7270 en moet zeggen dat het uitstekend bevalt, vooral omdat het ding de Fritz!box ten volle benut.

Enkel blijkt het ding in het Duits te zijn, nu is mijn vraag of iemand ze al in het Engels heeft gezien of omgezet.

Nu is Duits niet een enorm probleem, spreek het toch volledig, maar Engels leest even beter :-D
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:
Provider

Ik heb twee van die handsets bij onze zoon achter een 7270 geplaatst en dat werkt perfect.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Zeker, werkt hier ook perfect, ik smijt dan ook alle andere DECT's buiten.

Vroeg me enkel af of het mogelijk is om ze Engels-talig te maken, hack ofzo...
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:
Provider

BasMSI schreef:Vroeg me enkel af of het mogelijk is om ze Engels-talig te maken, hack ofzo...
Nope. :cry:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Dan gewennen we ons maar aan het duits :lol:

Maar ik ga er nog een paar bijkopen, heb er nu 2, en koop er nog zeker 2 bij, die toestellen zijn echt geweldig samen met de 7270 :banana:

Afbeelding
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Trouwens, ik heb eens gevraagd achter de MT-F, maar die is niet uit en ze weten bij AVM ook niet wanneer die gaat komen.
Wel zonde, want dat kleuren-scherm heeft wel wat :banana:

Afbeelding
Voilens Piet
Starter
Starter
Provider

BasMSI schreef:Zeker, werkt hier ook perfect, ik smijt dan ook alle andere DECT's buiten.

Vroeg me enkel af of het mogelijk is om ze Engels-talig te maken, hack ofzo...
Momenteel zijn ze nog enkel in het Duits te verkrijgen. :(
AVM Fritz heeft me reeds meer dan een half jaar geleden een melding gegeven dat die toestellen ook beschikbaar zouden komen in een Engelse versie..
maar tot op heden heb ik er nog geen nieuws over gekregen.

Het leuke is dat de AVM7270 gewoon de Dect standaard volgt.. en dus zouden in principe alle dect toestellen er op moeten kunnen connecteren (Zoals Siemens Gigaset Bv)

Indien je een Dect compatibele router zoekt van een ander merk > Draytek zal op CeBIT 2010 de Vigor2710VDm introduceren. (Voorverkoop vanaf 22 feb)
Die zullen ook de Dect compatibiliteit geven zoals de Fritz7270. & De Prijs is ongeveer gelijk

Voor meer info; kijk op http://www.voipandgo.be
I used to be lost in the shuffle. Now I just shuffle along with the lost.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Voilens Piet schreef: Het leuke is dat de AVM7270 gewoon de Dect standaard volgt.. en dus zouden in principe alle dect toestellen er op moeten kunnen connecteren (Zoals Siemens Gigaset Bv)
Niet in principe, ze doen het gewoon, ik heb er diverse Giga-sets aan gehad met directe controle door de 7270, werkt prima.
Mijn vader heeft er een zooi Philipsen aanhangen.
Als je toestel DECT is werkt het, sterker nog, als je toestel DECT ECO mode ondersteunt kan je dat ook inschakelen zodat je batterij nog wat langer meegaat...nadeel is wel dat je bereik over het algemeen minder is.
En als je toestel geen GAP kent, dan moet je gewoon even opgeven dat GAP er niet is.

Wel is het zo dat veel funkties die bv normaal de Gigaset gebruikt verloren gaan als je de DECT van de 7270 gebruikt, het is daarom dat ik me MT-D toestellen heb gekocht, pas dan komt de echte DECT power van de 7270 naar boven.

Al ben ik wel al opzoek naar de 7390 want ik heb ondertussen VDSL en wil die Sagem rommel buitengooien :lol:

Afbeelding
Voilens Piet
Starter
Starter
Provider

BasMSI schreef:Al ben ik wel al opzoek naar de 7390 want ik heb ondertussen VDSL en wil die Sagem rommel buitengooien :lol:
Niet zo goedkoop als de rest... maar toch reeds beschikbaar: Avm 7390 Annex B :
http://www.voipandgo.be/index.php/avm-f ... nex-b.html
I used to be lost in the shuffle. Now I just shuffle along with the lost.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Mij te duur hoor, in Duitsland zijn ze veel goedkoper.
En ik moet Annex A hebben.

Afbeelding
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer
Provider

BasMSI schreef:Al ben ik wel al opzoek naar de 7390 want ik heb ondertussen VDSL en wil die Sagem rommel buitengooien :lol:
gevaarlijke investering, belgacom eist immers gebruik van sagem.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer
Provider

BasMSI schreef: Al ben ik wel al opzoek naar de 7390 want ik heb ondertussen VDSL en wil die Sagem rommel buitengooien :lol:
BasMSI schreef:Mij te duur hoor, in Duitsland zijn ze veel goedkoper.
En ik moet Annex A hebben.
BasMSI
Die 2 uitspraken zijn wel tegenstrijdig. Als je de 7390 wil "omdat je VDSL hebt" dan heb je geen Annex A nodig.
Annex A of B is alleen een onderscheid voor ADSL. Bij VDSL2 heb je dat verschil niet meer. De frequenties die VDSL2 gebruikt liggen ver buiten de banden die analoge telefonoie en/of ISDN gebruiken...
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Piet begon over Annex B...

Raar, maar op AVM zeggen ze dit:
Wahlweise Anschluss an VDSL/ADSL2+ und ISDN oder VDSL/ADSL2+ und analoges Festnetz
Met de 7270 zijn er wel verschillende versies....lijkt logisch dat het voor de opvolger ook is.
Ik weet dat het voor het VDSL2 niet nodig is, maar voor ADSL2 wel en niet veel mensen hebben nog ISDN in huis.

Zal wel gewoon een duitse kopen zoals ik van plan was, die kan alles op gewoon ADSL na (denk ik).

Afbeelding
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ondertussen is er een nieuwe firmware voor de internationale versie die Internet-Radio via de MT-D moet toelaten.
Ik heb netjes alles ingevuld volgens de handleiding van AVM, maar op de MT-D vind ik nergens terug hoe het af te spelen.

Ben er al achter, heb een update voor de MT-D nodig, blijkbaar zit er nog ergens een bug want die update niet.
Laatst gewijzigd door a3ke 08 apr 2010, 16:55, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: posts samengevoegd

Afbeelding
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Provider

De oplossing is gegeven door AVM, je moet de Fritz!box op de Duitse Taal zetten, dan update de Fritz!fon zoals het moet.
En alle funkties werken dan! :banana:

Afbeelding
Bescheiden Siert
Starter
Starter
Provider

Ik heb alle berichtjes aandachtig gelezen plus beslist + nog niet beslist !
Beslist en ok : AVM FRITZ!Box Fon WLAN 7270
Nog niet beslist :
1 - Fritz!Fon MT-D of te wel Fritz!Fon MT-F
2 - Siemens Gigaset C47H of te wel Siemens Gigaset C470 IP
De telefoon is dus het probleem tussen de "of te wel" 100% prijsverschil
met andere woorden ik heb 2 stuks MT-D voor de prijs van één MT-F
Idem wat beide Siemens Gigaset C47H en C470 betreft.
Vraagjes :
a - Is de Siemens Gigaset echt zoveel meer dan de Fritz!Fon ?
b - Is er echt veel verschil tussen MT-D / MT-F idem C47H / C470
Fritz!Fon MT-D zie smile ! :bang:
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

Bescheiden Siert schreef:Ik heb alle berichtjes aandachtig gelezen plus beslist + nog niet beslist !
Pas op: de nieuwste Fritz 7270 is de 7270v3 met (duitse) Firmware 74.04.80
Hoewel de Firmware een Annex A en B driver bevat (Multi-Annex) is er nergens in het web menu een mogelijkheid om die om te schakelen naar Annex A.
De internationale meertalige Firmware (54.04.81) werkt niet op de 7270v3 (permanente re-boot lus :-( ).
Als je dus Annex A wilt, moet je zeker een internationale versie kopen, ofwel een (oudere) 7270 omflashen met de internationale Firmware.
Als je die echter gebruikt op VDSL2 (achter een BBox2), dan maakt Annex A of B niets uit.

Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Provider

Bescheiden Siert schreef:Ik heb alle berichtjes aandachtig gelezen plus beslist + nog niet beslist !
Nog niet beslist :
1 - Fritz!Fon MT-D of te wel Fritz!Fon MT-F
2 - Siemens Gigaset C47H of te wel Siemens Gigaset C470 IP
De telefoon is dus het probleem tussen de "of te wel" 100% prijsverschil
met andere woorden ik heb 2 stuks MT-D voor de prijs van één MT-F
Idem wat beide Siemens Gigaset C47H en C470 betreft.
Vraagjes :
a - Is de Siemens Gigaset echt zoveel meer dan de Fritz!Fon ?
b - Is er echt veel verschil tussen MT-D / MT-F idem C47H / C470
Fritz!Fon MT-D zie smile ! :bang:
Kleine opmerking: De Gigaset C47H is een losse extra handset ter uitbreiding van de Gigaset C470 IP (er zit standaard 1 handset bij). Ik heb zelf de S685IP met een extra S68H handset. Je dient dus zoizo de C470IP te kopen en dan eventueel extra handsets toe te voegen.

Kleine tip: heb deze bij http://www.voipandgo.be gekocht, zeer snelle service en zeer interessant qua prijs.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Bescheiden Siert
Starter
Starter
Provider

Oei oei nog meer kopzorgen :oops: :oops: , maar wel bedankt Philippe !
Enkele uurtjes "google" en al slim , ietsje minder dom.
Betekenis Annex A en Annex B bij ADSL = A > Analoog en B > Isdn
En nu de echte zorgen : :roll: :bang:
Wlan 7270 Art: 20002427 international edition met Annex A + B
Wlan 7270 Art: 20002403 German edition met Annex A + B
Wlan 7270 Art: 20002403 German edition met Enkel Annex B
Zie "http://www.shoxx.com/en/Network-&-Cables/Network/AVM-Fritz!/8471/AVM-FRITZ!Box-Fon-WLAN-7270--20002403-(German-Version).html"
Annex B Do not use this device in the following countries:
Finland, France, Italy, Poland, UK

Philippe informatie ivm Fritz 7270 en 7270v3 dewelke onder één
en dezelfde noemer 7270 worden verkocht is exact.
Waar ik sterk aan twijfel is dat als hij Annex A + B aan boord heeft,
en slechts B kan gebruikt worden , anderzijds is onmiddellijk de juiste
7270 met firmware 54.04.81 de beste koop. Geen Vdsl !!
Zal mijn best moeten doen en veel change moeten hebben. :cop:

Echter al 1 zonnetje ! Beslissing definitief voor "Fritz!Fon MT-D" :banana:
Sorry fryelectro , maar jou tip was fijn
Hilda
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer
Provider

fryelectro schreef:[Kleine opmerking: De Gigaset C47H is een losse extra handset ter uitbreiding van de Gigaset C470 IP (er zit standaard 1 handset bij). Ik heb zelf de S685IP met een extra S68H handset. Je dient dus zoizo de C470IP te kopen en dan eventueel extra handsets toe te voegen.
De 7270 kan ook gebruikt worden als DECT-basisstation, dus het volstaat om losse handsets te kopen. Dit is de opstelling die ik gebruik.
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

Bescheiden Siert schreef:Enkele uurtjes "google" en al slim , ietsje minder dom.
Betekenis Annex A en Annex B bij ADSL = A > Analoog en B > Isdn
Correctie: Betekenis Annex A en Annex B bij ADSL =
In Duitsland: Annex B > Analoog en Isdn.
In alle andere landen: A > Analoog en B > Isdn.

Maar dit is enkel voor het ADSL modem gedeelte.
Als je de FritzBox niet als ADSL modem gebruikt (bijvoorbeeld op de kabel achter een Telenet modem, of met VDSL2 achter de BBox2) dan speelt het geen rol. Dan kan je perfect een Annex B FritzBox gebruiken, zelfs op een analoge telefoonlijn.
Bescheiden Siert schreef:Waar ik sterk aan twijfel is dat als hij Annex A + B aan boord heeft, en slechts B kan gebruikt worden.
Ja, raar maar waar. Ik heb hier een fonkelnieuwe 7270 v3 staan, duitse Firmware 74.04.80 ... en ik vind nergens in het menu de mogelijkheid om te switchen van B naar A ....
Ben er ook nog niet in geslaagd om die om te flashen ...
Maar ik geef niet op :wink: .

Philippe.
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Provider

johcla schreef:
fryelectro schreef:[Kleine opmerking: De Gigaset C47H is een losse extra handset ter uitbreiding van de Gigaset C470 IP (er zit standaard 1 handset bij). Ik heb zelf de S685IP met een extra S68H handset. Je dient dus zoizo de C470IP te kopen en dan eventueel extra handsets toe te voegen.
De 7270 kan ook gebruikt worden als DECT-basisstation, dus het volstaat om losse handsets te kopen. Dit is de opstelling die ik gebruik.
Natuurlijk als je al een basisstation hebt gaat die vlieger op...
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer
Provider

FRITZ!Fon MT-F English KLEUR

http://www.allmicro.nl/p/avm/default_pr ... f_english/
63,3 € incl. btw + 7.56 € verzendkosten

2 voor 135 €= 67,5 €/stuk. INCL. shipping!
artikelnr. 20002487

http://www.fritzwebshop.be/shop-cats/pr ... 70-of-7390
90.75 € (promo) ZONDER verzendkosten!
hier staat: "NB: de displaytaal van dit toestel is (vooralsnog) Duits."
nochtans hier:
FRITZ!Fon MT-F English

dan is bovenstaande toch koopje? 1 extra bestellen ipv vaste telefoon die ik net ging kopen (maar betaal je ook snel 40-50 € voor siemens zonder HD)

kan je van de ene telefoon ook naar de andere bellen met de fritz via hun ingebouwde dec-t?

enige nadeel is weeral het ontbreken van NAAM
"Displays the caller name when a call is received from a known number" => moet nog vragen of edpnet dit ondersteunt.....en of ze van plan zijn dit te doen....idem HD telefonie.

wachten met bestellen tot ik er 2 besteld heb en jullie jullie zegen geven :-D
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

wat betreft de taal:
- De Firmware van de handset is ingebouwd in de Firmware van de FritzBox.
- Je moet gewoon de Firmware van de FritzBox updaten naar de laatste versie.
- Van zodra je de FritzBox ingesteld hebt op Engels, krijg je een bericht op de handset om de Firmware up te daten.
- gewoon bevestigen, en enkele ogenblikken later heb je de engesle taal op de handset(s).

wat betreft naar mekaar bellen:
- Ja dat is geen probleem: ofwel via een intern nummer (**610, **611), maar ook via het menu: alle interne toestellen kan je bereiken met 1 druk op de knop.
- telefoonboek van de FritzBox en de 2 handsets worden geshared.

ontbreken van de naam:
- een grote tekortkoming van de FritzBox is het ontbreken van de CNIP functie (naam die meegestuurd wordt vanuit het netwerk komt niet door naar de binnentoestellen).
- dis is ten dele gecompenseerd door het intern telefoonboek: bij gekende nummmers komt de naam uit het telefoonboek op de display (zoals bij een GSM).
Goofie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Provider

Even op dit topicje inhaken...
Ik ben niet in het bezit van één van de handsets van Fritz, maar het interesseert mij wel...

Wat is het "bereik" van het DECT-basisstation?
Mijn FB staat immers in de garage,
Als ik het WLAN van mijn FB gebruik, is mijn bereik in huis niet overal even sterk.
Speelt dit een rol voor de handsets, of werkt DECT anders en beter?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

philippe_d schreef:ontbreken van de naam:
- een grote tekortkoming van de FritzBox is het ontbreken van de CNIP functie (naam die meegestuurd wordt vanuit het netwerk komt niet door naar de binnentoestellen).
- dis is ten dele gecompenseerd door het intern telefoonboek: bij gekende nummmers komt de naam uit het telefoonboek op de display (zoals bij een GSM).
thx philippe

tja, dan is een goedkope troost :-o

sowieso moet ik edpnet vragen of ze cnip meesturen en of ze HD telefonie (vb. 722 codec) ondersteunen. anders heeft aankoop van bovenstaande geen zin.

maar zit in een lopend contract met edpnet telefonie (plus pack) tot augustus 2011, dus telefoon overzetten naar weepee zou dom zijn?
of zou edpnet akkoord zijn mijn huidig nr. over te zetten naar weepee, en in de plaats een nieuw nr. te geven (die ik dan niet gebruik, gewoon om geen raw copper te moeten betalen). outgoing calls via plus pack edpnet, ingoing -met huidig nr.- via weepee.

natuurlijk moet ik dan zo'n linksys 3102 kopen? (+/- 80 €) in plaats van mijn fritzbox, en deze aansluiten in ppoe modus?
Update:
deze lijkt mij de max:
http://obihai.com/
http://voxilla.com/category/voip-hardware
OBi110

maar liever zou ik zien dat edpnet CNIP & HD telefonie gaan ondersteunen, 't zijn allemaal momentopnames tegenwoordig.....kies je vandaag voor vdsl bij operator A, dan is volgende maand operator B interessanter. :eek:
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

Goofie schreef:Wat is het "bereik" van het DECT-basisstation?
Mijn FB staat immers in de garage,
Als ik het WLAN van mijn FB gebruik, is mijn bereik in huis niet overal even sterk.
Speelt dit een rol voor de handsets, of werkt DECT anders en beter?
Ik denk dat DECT vergelijkbaar is met WiFi kwa signaal.
Je zal dus ook niet overal in huis even goed signaal hebben.

Hier staat de Fritz in garage, ontvangst in keuken (1 muur) en living (2 muren) is OK.
Ontvangst boven (betonnen plafond) is ook OK.
Zolder (2 plafonds) nog niet geprobeerd ;).
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Mijn ervaring is dat DECT stukken beter is dan wifi.
De FB staat hier ook in de garage. Met wifi moet ik binnen de 10 meter blijven en niet rondwandelen om een degelijke kwaliteit te hebben.
Met DECT (een basis Siemens toestel) kan ik vrij wandelen op iedere verdieping en heb steeds prima kwaliteit.

Dat is ook de reden waarom ik de sip-functie op mijn wifi-gsm's heb uitgeschakeld.
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:
Provider

Wifi = 2.4GHz op 250mW
DECT = 1.88 a 1.90GHz
GSM = 900MHz, 1800MHz (grofweg)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

satsurfer schreef:FRITZ!Fon MT-F English KLEUR

http://www.allmicro.nl/p/avm/default_pr ... f_english/
63,3 € incl. btw + 7.56 € verzendkosten

2 voor 135 €= 67,5 €/stuk. INCL. shipping!
artikelnr. 20002487

wachten met bestellen tot ik er 2 besteld heb en jullie jullie zegen geven :-D
beter asap besteld, geen voorraad meer en nu zelfs 5 € opgeslaan/toestel :-(
userbase users toegeslaan? :beerchug:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

philippe_d schreef:wat betreft de taal:
- De Firmware van de handset is ingebouwd in de Firmware van de FritzBox.
- Je moet gewoon de Firmware van de FritzBox updaten naar de laatste versie.
- Van zodra je de FritzBox ingesteld hebt op Engels, krijg je een bericht op de handset om de Firmware up te daten.
- gewoon bevestigen, en enkele ogenblikken later heb je de engesle taal op de handset(s).
heb een international 7270 (laatste 54.04.81)
kan ik een Duitse MT-F kopen, en zal hij automatisch naar engels omzetten?
philippe_d schreef:wat betreft naar mekaar bellen:
- Ja dat is geen probleem: ofwel via een intern nummer (**610, **611),
volgens medewerker van AVM bel je ook HD van handset 1 naar 2
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

satsurfer schreef:heb een international 7270 (laatste 54.04.81)
kan ik een Duitse MT-F kopen, en zal hij automatisch naar engels omzetten?
Automatisch niet ....
De Firmware voor de handset zit ingebakken in de Firmware van de FritzBox.
Je moet dus eerst de (Duitse) MT-F aanmelden aan het (Engelstalige) basisstation.
Na een tijdje zal je een bericht krijgen op de handset dat er een FW upgrade gevonden is.
Accepteer, en je handset wordt dan automatisch ge-updated naar Engels.

Philippe.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Is de engelstalige versie mogelijk met elke FB, of enkel met de 7390?
Om concreter te zijn: ook met de FB 7270 internationale versie?
philippe_d
Moderator
Moderator
Provider

Een zeer goede vraag, het werkt op die manier met de FB 7390.
Ik ging er gewoon van uit dat dit ook het geval zou zijn met de FB 7270, die ook DECT onboard heeft.
Ik heb hier nog een FB 7270 liggen, zal die eens op engels zetten en testen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Philippe_d schreef:Ik heb hier nog een FB 7270 liggen, zal die eens op engels zetten en testen.
dacht dat je 1 tevergeefs probeerde te flashen? is dat deze? :-)

dan koop ik MT-F in Duitsland, nog stukje 'billiger' :-D
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”