edpnet routing probleem

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ik merk ineens dat verschillende sites voor mij niet bereikbaar zijn zoals httpd.apache.org, slashdot.org, bv, .. maar google.be, userbase.be wel ik neem aan dat er een routing probleem is, .. kan iemand verifiëren, bij edpnet.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

blijkbaar hebben ze het herstelt.
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Ofloo schreef:ik merk ineens dat verschillende sites voor mij niet bereikbaar zijn zoals httpd.apache.org, slashdot.org, bv, .. maar google.be, userbase.be wel ik neem aan dat er een routing probleem is, .. kan iemand verifiëren, bij edpnet.
userbase was van hier niet bereikbaar, dus kan inderdaad routing probleem @ edpnet geweest zijn
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

Ook hier even problemen. Nu lijkt alles in orde.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

weet je wat ik wel degoutant vind is, .. dat die een online chat hebben, .. op hun site staat online en krijg 2 wachtende voor u of althans iets in die aard, .. hups dan sluiten ze dat ineens maar .. ofwel doen ze het deftig doorlopen ze alle wachtende en anders bied die rommel niet aan klaar.
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

Ofloo schreef:weet je wat ik wel degoutant vind is, .. dat die een online chat hebben, .. op hun site staat online en krijg 2 wachtende voor u of althans iets in die aard, .. hups dan sluiten ze dat ineens maar .. ofwel doen ze het deftig doorlopen ze alle wachtende en anders bied die rommel niet aan klaar.
Hmm, dat heb ik nog niet voorgehad (en ik gebruik de chat ook af en toe). Ben je zeker dat dit vandaag niet te wijten was aan hun problemen (of was het een algemene opmerking) ?
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

nee is gewoon algemene opmerking en heeft niks te maken met het probleem waarom omdat het probleem zich reeds voor deed terwijl ik deze probeerde te gebruiken, enkele minuten later constateerde ik dat ze me gewoon eraf gesmeten hadden en dat ze hun online chat offline gehaald hadden, .. werd doorverwezen naar een pagina om een mail te versturen. Maar is ook niet echt van belang ik vind enkel dat ze dit anders mogen afhandelen.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Heb ik ook ondervonden :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

PowerSoft schreef:userbase was van hier niet bereikbaar, dus kan inderdaad routing probleem @ edpnet geweest zijn
Yep, van de 2 monitoring-providers die ik heb lopen heeft er eentje het ook gemerkt (terwijl ik tijdens de 'downtime' wel degelijk de site kon bezoeken op het werk).
Pluis
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 34 keer

Yep, probleem was er maar voor een klein half uurtje.
http://nl.wiki.edpnet.be/index.php/Zijn ... et-netwerk
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”