overstap Base naar EDPnet

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
rasman
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

Hallo,

Ik heb nu Base internet(4mbit)+voip maar ben daar de laatste 6 maanden helemaal niet meer tevreden over, gewoon erbarmelijke snelheden (geraak nog amper boven de 1mbit). Telefonie hapert gewoon.
Zou VDSL home met telephony erbij van EDPnet beter zijn. Maw ga ik nu wel een snelheid krijgen die ok is en telephony die niet hapert.

Zit nu bij base nog op gewone ADSL (3,9km van de centrale), maar ik vermoed dat dit bij VDSL geen probleem zal zijn ?

Iemand ervaring ?
fuutje
Member
Member

Tja, dat zou ik nu ook eens willen weten...
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Je moet op de site van belcacom tv kijken of HD beschikbaar is voor jou.
In dat geval kom je zeker in aanmerking voor VDSL2 :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Je kan ook op de website van EDPnet checken of VDSL Home beschikbaar is.

Behoudens netwerkproblemen, haal je je snelheid bij EDPnet wel degelijk, toch op VDSL2 (met een minimale snelheid van 16,5 Mbps, tenzij je binnenbekabeling zorgt voor problemen waardoor je op een repairprofiel komt van 9/14,5 Mbps). En het netwerk van EDPnet is zeer stabiel te noemen. Dus je hoeft echt niet te vrezen op gebied van stabiliteit van hun netwerk. En indien er toch problemen zouden voorkomen, kan je altijd wel terecht bij hun helpdesk, dewelke ook zeer professioneel te noemen is. Voor gebruikerservaringen verwijs ik naar de verschillende topics in dit forumonderdeel.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Ik ben net in Bredene van Scarlet ADSL ( > 4 km van centrale, 2 Mbps) overgestapt naar Belgacom VDSL (generation internet).

Telefonie gebeurt via VOIP (Betamax) en de kwaliteit van de gesprekken is duidelijk beter.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”