Ik heb sinds vanochtend slechts 1 testmailtje tot in mijn Dommel mailbox gekregen. Alle andere mails verschijnen niet. Ik krijg ook geen delivery reports dat er een probleem is.
Zijn er vandaag problemen gemeld over hun mailserver? Ik kan nu enkel met webmail checken, maar aangezien er toch 1 mailtje doorgeraakt is neem ik aan dat het ook via een pop client mis gaat.
Moomin
Dommel mailserver uit?
Intussen druppelen zo nu en dan mailtjes binnen, maar dan recentere. De oudere mails zie ik niet verschijnen. Zijn deze verloren? Er is geen foutboodschap verstuurd aan de afzenders, dat is wel erg vervelend, zeker als deze mails definitief verloren mochten zijn.
Moomin
Moomin
-
- Starter
Dat begint wel fameus tegen te steken ze!
Je weet dus nooit of je echt al je mails krijgt die naar je gezonden worden, als da iedere week zeker 1 à 2 keer plat ligt :s
Je weet dus nooit of je echt al je mails krijgt die naar je gezonden worden, als da iedere week zeker 1 à 2 keer plat ligt :s
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Best niet gebruiken, ligt elke maandagochtend bvb plat.samyboyseke schreef:Dat begint wel fameus tegen te steken ze!
Ik gebruik het wel nog voor niet belangrijke mails.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
verloren zijn de mails wellicht niet, ik vermoed dat ze zullen aankomen met gigantische vertragingen - zoals hierboven gezegd is dommel mail niet echt betrouwbaar
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect