Proximus verhoogt datavolumes mobiel internet op GSM

Nieuws omtrent telecom
Plaats reactie
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Per 1 augustus verhoogt Proximus de datavolumes voor Internet on GSM Comfort, Favorite en Intense. Er komt ook een instapformule genaamd Internet on GSM Start. Dit zijn opties die toe te voegen zijn aan de mobiele voice abonnementen van de operator. De aanpassingen zijn echter nog niet te vinden op de website.

Comfort krijgt een datavolume van 250 MB (voorheen 100 MB), waar extra volume voortaan 0,03 euro per megabyte kost (komende van 0,15 euro). Deze optie kost 9,99 euro per maand. Favorite krijgt meer dan een verdriedubbeling te zien, van 200 naar 750 MB. De prijs blijft stabiel op 19,99 euro. De duurste optie, Intense, gaat van 500 MB naar 1 GB. Ook hier blijft de prijs stabiel op 24,99 euro per maand. Start, de nieuwe, goedkoopste formule kost 4,99 euro per maand en daar is 50 MB inbegrepen. Extra volume kost voor deze optie 0,10 euro per megabyte.

UB Frontpage
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Voor mij blijft mobile vikings de goedkoopste.
Voor 15 euro kan ik bellen + surfen(1Gb).
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

redman schreef:Voor mij blijft mobile vikings de goedkoopste.
Voor 15 euro kan ik bellen + surfen(1Gb).
Netwerkdekking, signaalsterkte en 3G zijn dingen waar je nu eenmaal meer voor betaalt ;)
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Er staat wel een tegenstrijdigheid in het artikel. Wordt Mobile Internet Confort nu 200 Mb (zie tabel) of 250 Mb (zie artikel)?
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Internet Comfort wordt 250 MB; zal de tabel updaten.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

ToMiKoN schreef:Er staat wel een tegenstrijdigheid in het artikel. Wordt Mobile Internet Confort nu 200 Mb (zie tabel) of 250 Mb (zie artikel)?
Oei, mijn excuses. Meon heeft het intussen opgelost.
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

meon schreef:Internet Comfort wordt 250 MB; zal de tabel updaten.
Een parmanente vergelijkingspagina op Userbase voor alle Mobile internet tarieven van alle providers op Userbase zou ook wel mooi zijn. Dan kan een gewone leek makkelijk vergelijken. :angel:
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Goed idee, daar is het aanbod nog beetje "te doen" om in een lijstje te gooien :)
Lordje, gij zin om de inhoud daarvan eens na te kijken als ik dat (snel) kan voorzien?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

meon schreef:Goed idee, daar is het aanbod nog beetje "te doen" om in een lijstje te gooien :)
Lordje, gij zin om de inhoud daarvan eens na te kijken als ik dat (snel) kan voorzien?
En of! Voor vast internet is dat ook te doen hoor. Maandje geleden alles ge-updatet voor vast internet. :p
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Ik heb Internet On GSM Comfort, en als ik inlog op http://m.skynet.be/my-account om mijn volume te controleren staat er enkel "Geen verbruik beschikbaar". Enig idee hoe ik dan wel mijn volume kan raadplegen? Of komt dit doordat ik pas deze week overgeschakeld ben van Pay&Go naar abonnement?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat laatste zou wel kunnen ja, bij Proximus updaten die dingen niet zo snel...
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

flt schreef:
Netwerkdekking, signaalsterkte en 3G zijn dingen waar je nu eenmaal meer voor betaalt ;)
In België alleen maar.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

flt schreef:
redman schreef:Voor mij blijft mobile vikings de goedkoopste.
Voor 15 euro kan ik bellen + surfen(1Gb).
Netwerkdekking, signaalsterkte en 3G zijn dingen waar je nu eenmaal meer voor betaalt ;)
Er is een verschil tussen een kleine meerprijs of schandalig veel. De prijsverhouding tussen een abo van 50MB en 1GB is puur afzetterij.

Ik heb nu al enkele maanden MV, en ondanks dat ik niet overal 3G heb, merk ik niet dat ik ergens rampzalig lang moet wachten op een website, of dat de kaarten in google maps traag laden.

Qua totaalpakket is MV nog steeds de goed- en beste koop in belgie qua mobiel internet. Als je internet alleen neemt betaal je nu voor hetzelfde volume als proximus toch maar de helft; €12 tov €25.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

flt schreef:
redman schreef:Voor mij blijft mobile vikings de goedkoopste.
Voor 15 euro kan ik bellen + surfen(1Gb).
Netwerkdekking, signaalsterkte en 3G zijn dingen waar je nu eenmaal meer voor betaalt ;)
Bij Proximus/Belgacom betaal je voor elke scheet die daar gelaten worden.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Trojan schreef:
flt schreef:
redman schreef:Voor mij blijft mobile vikings de goedkoopste.
Voor 15 euro kan ik bellen + surfen(1Gb).
Netwerkdekking, signaalsterkte en 3G zijn dingen waar je nu eenmaal meer voor betaalt ;)
Er is een verschil tussen een kleine meerprijs of schandalig veel. De prijsverhouding tussen een abo van 50MB en 1GB is puur afzetterij.

Ik heb nu al enkele maanden MV, en ondanks dat ik niet overal 3G heb, merk ik niet dat ik ergens rampzalig lang moet wachten op een website, of dat de kaarten in google maps traag laden.

Qua totaalpakket is MV nog steeds de goed- en beste koop in belgie qua mobiel internet. Als je internet alleen neemt betaal je nu voor hetzelfde volume als proximus toch maar de helft; €12 tov €25.
Voor zware sites merk je het verschil wel, voor live streaming tv te kijken zoals ik doe merk je het wel ;). Hangt er gewoon vanaf wat je met je toestel doet he, ik doe zaken waar ik het liefste 3G mee heb.
Wat ik wel merk is dat proximus hun netwerk niet stabiel is, je kijkt dan naar tv ofzo en het boeltje valt soms gewoon uit en moet je opnieuw heropstarten.
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Ik surf vooral naar websites, bekijk email, en gebruik google maps/navigate. Daarvoor volstaat het MV (base) netwerk voor mij. Ik zou ook liever de 3G dekking hebben van proximus, maar ik wil er geen gaziljoen euro tegen smijten om het te bekomen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
niro0690
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 aug 2010, 11:34
Bedankt: 4 keer

Ik gebruik zowel MV als Proximus. En ik ben soms toch blij dat ik die Proximus heb voor zijn 3G snelheid die ik bij MV maar weinig heb.
Afbeelding
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

niro0690 schreef:Ik gebruik zowel MV als Proximus. En ik ben soms toch blij dat ik die Proximus heb voor zijn 3G snelheid die ik bij MV maar weinig heb.
Idem hier, pijnlijk voor m'n budget maarja.........
Ge kunt ze kussen
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”