ik word steeds doorverwezen, .. naar pagina http://kbconline.kbc.be/rules.abe moet steeds sessie cookies verwijderen om in te kunnen loggen, krijg dan "algemene fout als bericht", dit is na de laatste keer dat ze een upgrade gedaan hebben, .. nu dus ik denk zal het maar eens vermelden bij de helpdesk, .. hmm geen helpdesk in contact formulier dus stuur het maar naar men bank kantoor, .. blijkbaar moet ik later op de dag nog voor iets anders naar mijn bank ze vragen meer informatie omtrent contact, .. leg dat uit ze geven me een telefoon nummer van een helpdesk die er meer over weet bel er naartoe, .. vragen mijn client nummer, .. dan zeggen ze hmm meneer u gebruikt blijkbaar linux, dat is niet ondersteund door ons, .. 'k denk bij mijn eigen wat heeft dat er nu mee te maken linux is een besturing systeem geen browser, deze vraagt ondertussen om mijn "internet" te "openen" ? dus browser, .. ik denk ja ze gaat iets proberen, .. was het gewoon om de pagina te laten zien dat linux niet ondersteund wordt, .. ik heb zoiets als het zo zit laat maar, .. zitten, .. denkt ge ze hebben misschien iets verandert zal melden, ..
ok nu mijn vraag, .. weet er iemand een bank die platform onafhankelijk is, .. en verschillende browser ondersteund, .. ik heb zitten kijken, .. bij deutshebank het is voornamelijk om een bankrekening voor men kinderen te openen / spaarrekening, .. en als het daar wat meevalt verander ik ook.
EDIT: allé ik verwacht niet dat ze linux ondersteunen ik verwacht gewoon een bank die een online applicatie heeft dat die platform onafhankelijk is dat ze de meest gangbare browsers ondersteunen, .. dus als iemand een bank weet die voordelig is, ..
kbconline
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
ik open mijn kbconline altijd perfect.
Dit op mijn windows 7 laptop / windows vista laptop / debian pc / mac pc
net juist nog eens overal ingelogd en het gaat toch nog overal perfect hier hoor.
Dit op mijn windows 7 laptop / windows vista laptop / debian pc / mac pc
net juist nog eens overal ingelogd en het gaat toch nog overal perfect hier hoor.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Mogelijk checken ze de UserAgent header bij sommige paginas en als dat een OS is dat niet in hun whitelist staat, komt er een fout?
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
ik zou het niet weten ik heb dit probleem sinds enkele maanden vroeger had ik het niet als ik gewoon alle sessie cookies verwijder is het in orde, .. dus ze zullen allicht iets verandert hebben.
- Ofloo
- Elite Poster
wat voor browser gebruik je ik denk dat het te maken heeft met cookies dat die die onthoud, het zijn persistent cookies die van sessie, .. eens ik die verwijder is het in orde maar volgende keer werkt het weer niet dus ..pufpufpuf schreef:net eens getest op xubuntu hier, alles werkt
tja sessie cookie verloopt ! "di 11 aug 2015 23:44:14 CEST" 2de sessie cookie "vr 12 aug 2011 15:18:27 CEST"
vreemd als ik inlog uitlog inlog uitlog inlog uitlog werkt het perfect, sluit de browser surf naar www.kbc.be krijg een forward en het werkt niet meer.
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Als het puur voor "huis-tuin-keukengebruk" is raad ik Argenta aan. Hun internetbankieren heeft altijd al platform en browseronafhankelijk gewerkt.Ofloo schreef:ok nu mijn vraag, .. weet er iemand een bank die platform onafhankelijk is, .. en verschillende browser ondersteund, .. ik heb zitten kijken, .. bij deutshebank het is voornamelijk om een bankrekening voor men kinderen te openen / spaarrekening, .. en als het daar wat meevalt verander ik ook.
systeemvereisten:
http://www.argenta.be/nl/internetbankie ... m:55-31982
vraag is natuurlijk of de bank zelf je ook aanstaat, dat moet in de eerste plaats klikken natuurlijk. Check misschien ook eens spaargids.be voor vergelijkende tarieven of hun forum.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
- Ofloo
- Elite Poster
hmm, gebruik ubuntu firefox, ff kijken misschien dat het met een extensie te maken heeft, eigenlijk heb ik dit probleem als ik er goed over nadenk sinds ik user agent switcher genstalleerd heb, maar die module is niet actief, .. raar nu op die moment was er in het weekend ook een update van de site.
gebruikt er hier iemand,
gebruikt er hier iemand,
Code: Selecteer alles
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; nl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100723 Ubuntu/10.04 (lucid) Firefox/3.6.8