Zelfde Adres, nieuwe klant

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Yargo
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Hey,

Ik ben momenteel klant van Telenet voor enkel Digitale TV. Nu zou ik graag overstappen naar een Shake met Internet, Telefonie en Televisie in 1 pakket. Ik zag daarvoor een erg mooie promotie op hun website ( bij oa een Shake+ 4 maand gratis ). Ik heb gebeld naar de Telenet klantentendienst en zoals verwacht willen ze mij deze promotie niet toekennen omdat ik al TV heb bij hen.

Nu vraag ik me het volgende af:

Kan ik zonder problemen mijn huidig abbo op digitale tv opzeggen ( ben al meer dan 2 jaar klant ), en tegelijk een nieuwe aanvraag doen als nieuwe klant, maar op naam van mijn vriendin die hier ook woont? Zo kunnen we wel genieten van die promotie voor nieuwe klanten.

Ik weet dat het foefelen is, maar ik vind het echt discriminerent dat ze nieuwe klanten een k-do doen van 300€, en bestaande klanten krijgen bijna niets :bang: . Erger nog, ze moeten weer eens een actievatiekost betalen!

Tx
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

Hun systeem zal je woonst niet als appartementen of tweewoonst ed aanzien dus zal je "foefel" in de kiem gesmoord worden vrees ik

Indien je wel zou verklaren dat er meerdere "punten" dus abonnees aanwezig zouden zijn gescheiden van elkaar riskeer je ook trouwens een heel andere nest aan problemen op je dak te krijgen

ik vrees er dus voor ...
The eternal and true pessimist :D
Yargo
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

a3ke schreef:Hun systeem zal je woonst niet als appartementen of tweewoonst ed aanzien dus zal je "foefel" in de kiem gesmoord worden vrees ik

Indien je wel zou verklaren dat er meerdere "punten" dus abonnees aanwezig zouden zijn gescheiden van elkaar riskeer je ook trouwens een heel andere nest aan problemen op je dak te krijgen

ik vrees er dus voor ...
Als ik me online registreer geraak ik zonder problemen tot aan de pagina om een afspraak te maken met een technieker die de boel komt installeren.

Ik weet niet of ze er zo moeilijk over zouden doen omdat het toch dagelijks gebeurd dat wanneer je huurt dag 1 de vorige huurder zijn boel opzegt, en dag 2 de nieuwe huurder zijn boel besteld?
bart2740
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

't Is dan toch op een andere factuur naam/klant naam... :bang:
samsung
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Het zijn gewoon DIEVEN, eens je klant bent kan er niets meer van af zelfs niet als je naar meer producten gaan van henzelf zouden ze moeten blij zijn dat hun product aanslaagt bij de klant en hem belonen als hij meer producten wil of hoger abonnement aanvraagt.

Eens je klant bent dan ben je gewoon een nummer geworden, daarvoor zouden ze hemel en aarde bewegen om je binnen te halen.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Provider

Die promoties zijn eigenlijk alleen voor volledig nieuwe klanten...
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
samsung
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 6 keer

Patje schreef:Die promoties zijn eigenlijk alleen voor volledig nieuwe klanten...
Awel dat is belachelijk en oneerlijk tegen huidige klanten
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Provider

Dat is bij iedere ISP zo, nu ook bij belgacom _ wie favorite internet neemt krijgt de eerste 3 maand internet gratis
wie een jaar langer blijft krijgt ook niks ....
:roll:
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 60 keer

De bedoeling van die promoties is nu eenmaal nieuw klanten te lokken he. :roll:
Als ze iedere klant dat ze hebben zo'n cadeau moeten doen gaan ze niet veel winst draaien.
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Provider

Yargo schreef:Kan ik zonder problemen mijn huidig abbo op digitale tv opzeggen ( ben al meer dan 2 jaar klant ), en tegelijk een nieuwe aanvraag doen als nieuwe klant, maar op naam van mijn vriendin die hier ook woont? Zo kunnen we wel genieten van die promotie voor nieuwe klanten.
Ja, natuurlijk ....
Geef dit gewoon (administratief) door als een verhuis.
Jij verhuist op dag x. Jouw vriendin komt daar wonen op dag x+1, en neemt dit nieuwe abonnement. Ze neemt jouw digicorder over.
Het zal je wellicht terug activatie kosten ...
En misschien enkele dagen zonder digitale TV (jouw smartcard zal geannuleerd worden, en pas terug geactiveerd nadat technieker geweest is of het abo van je vriendin actief).
Intussen kan je wel analoog blijven kijken.
Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
kaas2
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Waarom niet overstappen naar een promo van BGC of een andere aanbieder?

p.s. De methode zoals Philippe hier boven aangeeft werkt voor BGC.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Provider

Gewoon zeggen dat je naar Belgacom gaat als je de promo niet krijgt... :P
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”