Downloadsnelheid 1.8~ Mbps
Wij hebben al een lange tijd ADSL bij Belgacom. Voordat alle ISPs hun snelheden begonnen te verhogen, was de maximum snelheid van ons abonnement (ADSL Go) een 4-tal Mbps. Toen al was onze verbinding instabiel bij die snelheid, en moest er iemand van Belgacom komen om het te testen, en uiteindelijk onze download-snelheid te cappen op 2 Mbps.
Nu dat Belgacom alle snelheden heeft verhoogd alsook de limieten, betalen we voor een theoretische maximumsnelheid van 20 Mbps (ADSL Favorite), maar wij zitten nog altijd met dezelfde slechte verbinding. Ik moet zeggen dat het toch pijn begint te doen om iedereen te zien downloaden met 2 MB/s terwijl ik zelf met een gammele 220 kB/s zit.
Wij wonen in een vrij afgelegen straatje, en ik kan mij niet voorstellen dat iemand hier VDSL of zelfs ADSL2+ snelheden haalt. Daarom heb ik een vermoeden dat de straatkabine waar we aan verbonden zijn ons geen betere verbinding dan gewoon ADSL (4 Mbps max) kan leveren, daarom ook onze instabiele verbinding als we boven 2 Mbps zouden gaan. Nu is mijn vraag of ik kans zou hebben bij Belgacom om onze verbinding te laten verbeteren? Eventueel verleggen of aan een ander straatkastje hangen?
Nu dat Belgacom alle snelheden heeft verhoogd alsook de limieten, betalen we voor een theoretische maximumsnelheid van 20 Mbps (ADSL Favorite), maar wij zitten nog altijd met dezelfde slechte verbinding. Ik moet zeggen dat het toch pijn begint te doen om iedereen te zien downloaden met 2 MB/s terwijl ik zelf met een gammele 220 kB/s zit.
Wij wonen in een vrij afgelegen straatje, en ik kan mij niet voorstellen dat iemand hier VDSL of zelfs ADSL2+ snelheden haalt. Daarom heb ik een vermoeden dat de straatkabine waar we aan verbonden zijn ons geen betere verbinding dan gewoon ADSL (4 Mbps max) kan leveren, daarom ook onze instabiele verbinding als we boven 2 Mbps zouden gaan. Nu is mijn vraag of ik kans zou hebben bij Belgacom om onze verbinding te laten verbeteren? Eventueel verleggen of aan een ander straatkastje hangen?
Kijk eerst eens na of je belgacomtv kan krijgen: http://www.belgacomtv.be/#request=indep ... 0e8e11419f
Als er staat dat je HD kan kijken dan ben je aansluitbaar op vdsl2 en kan je een migratie aanvragen naar vdsl2. Dit kost u 50€ geloof ik.
Als er staat dat je HD kan kijken dan ben je aansluitbaar op vdsl2 en kan je een migratie aanvragen naar vdsl2. Dit kost u 50€ geloof ik.
Beste Jitse,
In het verleden zat ik in een gelijkaardige situatie. 4 Mbps gaf bij mij ontzettend veel problemen, connections lost etc. Op aanbevelen van de helpdesk werd de snelheid teruggeschroefd naar 3 Mbps zodat de lijn probleemloos werkte.
Als ik vervolgens ging testen op de Belgacom site of BCTV mogelijk was liep dit altijd op een sisser af, volgens de test was het niet mogelijk.
Bij de introductie van gratis BCTV heb ik de helpdesk gecontacteerd en hun verzocht de snelheid terug op te voeren tot 4 Mbps. Gevolg: weer een slechte verbinding: tientalle verbroken verbindigen per uur. Toch maar de test voor BCTV uitgevoerd en wat bleek: 2 TV toetstellen konden aangesloten worden volgens de test en zelfs HD. Dus onmiddellijk BCTV besteld en een weekje later had ik de Bbox2 in huis en VDSL2 aangesloten. De lijntest bleek uitstekend.
Sindsdien heb ik een prima internetverbinding met een 16Mbits profiel en gratis BCTV in HD.
Dus dit kan voor jou misschien ook een optie zijn, gewoon de lijn op zijn maximumcapaciteit te laten zetten door de helpdesk en vervolgens BCTV aanvragen.
Mocht dit uiteindelijk technisch niet mogelijk te zijn, dan hoor je dit wel van Belgacom en kan je je snelheid toch weer laten terugschroeven.
Baat het niet, dan schaadt het niet.
Alain
In het verleden zat ik in een gelijkaardige situatie. 4 Mbps gaf bij mij ontzettend veel problemen, connections lost etc. Op aanbevelen van de helpdesk werd de snelheid teruggeschroefd naar 3 Mbps zodat de lijn probleemloos werkte.
Als ik vervolgens ging testen op de Belgacom site of BCTV mogelijk was liep dit altijd op een sisser af, volgens de test was het niet mogelijk.
Bij de introductie van gratis BCTV heb ik de helpdesk gecontacteerd en hun verzocht de snelheid terug op te voeren tot 4 Mbps. Gevolg: weer een slechte verbinding: tientalle verbroken verbindigen per uur. Toch maar de test voor BCTV uitgevoerd en wat bleek: 2 TV toetstellen konden aangesloten worden volgens de test en zelfs HD. Dus onmiddellijk BCTV besteld en een weekje later had ik de Bbox2 in huis en VDSL2 aangesloten. De lijntest bleek uitstekend.
Sindsdien heb ik een prima internetverbinding met een 16Mbits profiel en gratis BCTV in HD.
Dus dit kan voor jou misschien ook een optie zijn, gewoon de lijn op zijn maximumcapaciteit te laten zetten door de helpdesk en vervolgens BCTV aanvragen.
Mocht dit uiteindelijk technisch niet mogelijk te zijn, dan hoor je dit wel van Belgacom en kan je je snelheid toch weer laten terugschroeven.
Baat het niet, dan schaadt het niet.
Alain
Zo'n verhalen heb ik ook al gehoord. Is die gratis BCTV nog beschikbaar though? Klinkt niet echt als een permanent abonnement. Zou dat niet iets zijn van de eerste x maanden niet betalen?ali001 schreef:Dus onmiddellijk BCTV besteld en een weekje later had ik de Bbox2 in huis en VDSL2 aangesloten. De lijntest bleek uitstekend.
Sindsdien heb ik een prima internetverbinding met een 16Mbits profiel en gratis BCTV in HD.
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Excuseer mij, die gratis BGCTV is wel degelijk een blijver mits je over 1) een vaste telefoonlijn beschikt bij Belgacom óf een vast abonnement bij Proximus 2) je een internet abonnement bij Belgacom hebt. Bij deze voorwaarden krijg je gratis Belgacom TV. En dat is dus wel voor onbeperkte duur !Jitse schreef:Zo'n verhalen heb ik ook al gehoord. Is die gratis BCTV nog beschikbaar though? Klinkt niet echt als een permanent abonnement. Zou dat niet iets zijn van de eerste x maanden niet betalen?ali001 schreef:Dus onmiddellijk BCTV besteld en een weekje later had ik de Bbox2 in huis en VDSL2 aangesloten. De lijntest bleek uitstekend.
Sindsdien heb ik een prima internetverbinding met een 16Mbits profiel en gratis BCTV in HD.
Mits 50 euro activatiekosten en eigen installatie neem ik aan?quistnix schreef:Excuseer mij, die gratis BGCTV is wel degelijk een blijver mits je over 1) een vaste telefoonlijn beschikt bij Belgacom óf een vast abonnement bij Proximus 2) je een internet abonnement bij Belgacom hebt. Bij deze voorwaarden krijg je gratis Belgacom TV. En dat is dus wel voor onbeperkte duur !
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
DIY is niet meer dan normaal.
Als je reeds internet en telefonie hebt kan je gratis het pack aanvragen via de site van belgacom, en dan betaal je normaal geen activatiekosten.
Als je reeds internet en telefonie hebt kan je gratis het pack aanvragen via de site van belgacom, en dan betaal je normaal geen activatiekosten.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Vreemd dat ze me dit dan willen aansmeren als Scarlet klantquistnix schreef:Excuseer mij, die gratis BGCTV is wel degelijk een blijver mits je over 1) een vaste telefoonlijn beschikt bij Belgacom óf een vast abonnement bij Proximus 2) je een internet abonnement bij Belgacom hebt. Bij deze voorwaarden krijg je gratis Belgacom TV. En dat is dus wel voor onbeperkte duur !Jitse schreef:Zo'n verhalen heb ik ook al gehoord. Is die gratis BCTV nog beschikbaar though? Klinkt niet echt als een permanent abonnement. Zou dat niet iets zijn van de eerste x maanden niet betalen?ali001 schreef:Dus onmiddellijk BCTV besteld en een weekje later had ik de Bbox2 in huis en VDSL2 aangesloten. De lijntest bleek uitstekend.
Sindsdien heb ik een prima internetverbinding met een 16Mbits profiel en gratis BCTV in HD.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Mijn vrouw heeft een Proximus pay-and-go, maar ze betaalt 10 EUR per maand krediet (eigenlijk dus geen "vast abonnement" maar een soort "vaste" maandelijkse herlaadbeurt). Dit heette vroeger Proxy-fun of zoiets.quistnix schreef:Die gratis BGCTV is wel degelijk een blijver mits je over 1) een vaste telefoonlijn beschikt bij Belgacom óf een vast abonnement bij Proximus 2) je een internet abonnement bij Belgacom hebt. Bij deze voorwaarden krijg je gratis Belgacom TV.
De Belgacom boetiek vertelde mij dat dit ook meetelt voor de voorwaarden van gratis BGC TV .
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
- tomw
- Premium Member
- Berichten: 573
- Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 10 keer
Scarlet is ook van Belgacom. En het is natuurlijk ook weer een klant minder die misschien naar telenet gaat.honda4life schreef:Vreemd dat ze me dit dan willen aansmeren als Scarlet klant
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Lijkt me nogal vreemd dat ze je dan zowel ADSL als VDSL zouden geven dantomw schreef:Scarlet is ook van Belgacom. En het is natuurlijk ook weer een klant minder die misschien naar telenet gaat.honda4life schreef:Vreemd dat ze me dit dan willen aansmeren als Scarlet klant
Maar inderdaaad ja, als we nog een jaar klant bleven kregen we 15€ korting op de volgende factuur.
Mooi niet dus als je ziet wat er de laatste tijd allemaal aan het veranderen is, ik hoop stilletjes dat Scarlet met een FUP zal komen op hun VDSL aanbod :d
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ik ben al meer dan 9 jaar belgacom klant, heb nooit problemen ondervonden tot nu
ik heb een internet intense abonnement maar mijn verbinding staat nu op 3.3mbps en valt soms nog uit. de max van mijn verbinding is 4mbps
ik vraag al zeker 6 maand om mij over te schakelen op de nieuwe technologie, ik heb veel beloftes gekregen maar het is nog altijd niet opgelost.
zelfs de technieker vroeg aan me om contact op te nemen met de klantendienst omdat ik aangesloten ben op 5km van mijn huis, terwijl er op 500m van men deur de nieuwe "rob" ofzo ligt volgens de Belgacom technieker (hij zelf vondt dit absurd).
heeft er iemand enige raad voor mij?
ik heb een internet intense abonnement maar mijn verbinding staat nu op 3.3mbps en valt soms nog uit. de max van mijn verbinding is 4mbps
ik vraag al zeker 6 maand om mij over te schakelen op de nieuwe technologie, ik heb veel beloftes gekregen maar het is nog altijd niet opgelost.
zelfs de technieker vroeg aan me om contact op te nemen met de klantendienst omdat ik aangesloten ben op 5km van mijn huis, terwijl er op 500m van men deur de nieuwe "rob" ofzo ligt volgens de Belgacom technieker (hij zelf vondt dit absurd).
heeft er iemand enige raad voor mij?
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Hoelang heb je al Belgacom internet? Als je intense hebt, kun je ofwel dreigen over te stappen naar Telenet, ofwel blijven klagen en bellen naar de HD, ofwel Belgacom TV erbij nemen, ofwel effectief overstappen naar Telenet/EDPnet/Dommel.$k!llz schreef:ik ben al meer dan 9 jaar belgacom klant, heb nooit problemen ondervonden tot nu
ik heb een internet intense abonnement maar mijn verbinding staat nu op 3.3mbps en valt soms nog uit. de max van mijn verbinding is 4mbps
ik vraag al zeker 6 maand om mij over te schakelen op de nieuwe technologie, ik heb veel beloftes gekregen maar het is nog altijd niet opgelost.
zelfs de technieker vroeg aan me om contact op te nemen met de klantendienst omdat ik aangesloten ben op 5km van mijn huis, terwijl er op 500m van men deur de nieuwe "rob" ofzo ligt volgens de Belgacom technieker (hij zelf vondt dit absurd).
heeft er iemand enige raad voor mij?
ben al zeker 6 maand op regelmatige tijdstippen aan het bellen met klachtendienst/technische dienst/klantendienstLord Utopia schreef:Hoelang heb je al Belgacom internet? Als je intense hebt, kun je ofwel dreigen over te stappen naar Telenet, ofwel blijven klagen en bellen naar de HD, ofwel Belgacom TV erbij nemen, ofwel effectief overstappen naar Telenet/EDPnet/Dommel.$k!llz schreef:ik ben al meer dan 9 jaar belgacom klant, heb nooit problemen ondervonden tot nu
ik heb een internet intense abonnement maar mijn verbinding staat nu op 3.3mbps en valt soms nog uit. de max van mijn verbinding is 4mbps
ik vraag al zeker 6 maand om mij over te schakelen op de nieuwe technologie, ik heb veel beloftes gekregen maar het is nog altijd niet opgelost.
zelfs de technieker vroeg aan me om contact op te nemen met de klantendienst omdat ik aangesloten ben op 5km van mijn huis, terwijl er op 500m van men deur de nieuwe "rob" ofzo ligt volgens de Belgacom technieker (hij zelf vondt dit absurd).
heeft er iemand enige raad voor mij?
ze hebben me al 2 maand gratis internet gegeven (met verlenging van abonnement natuurlijk) terwijl dit als commercieële vergoeding was.
en ze beloofden dat ik op 1 juli aansluitbaar was op VDSL2, nu deze datum voorbij is zeggen ze 1 november 2010.
al mijn klachten enz doet niets uit, ik denk dat ik eens naar de pers zal stappen of gerechtelijke stappen zal moeten nemen.
ik ben al meer dan 8jaar belgacom klant voor internet en voor telefonie al meer dan 15jaar.
dit is blijkbaar hoe ze hun trouwe klanten belonen.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
$k!llz schreef:terwijl er op 500m van men deur de nieuwe "rob" ofzo ligt volgens de Belgacom technieker (hij zelf vondt dit absurd).
heeft er iemand enige raad voor mij?
Als ik u was zou ik naar de zoo bellen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
@ $k!llz
Het is ROP en geen rob
Een Remote Optical Platform (ROP) is een straatkast die aangesloten is op een glasvezelnetwerk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Remote_optical_platform
Het is ROP en geen rob
Een Remote Optical Platform (ROP) is een straatkast die aangesloten is op een glasvezelnetwerk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Remote_optical_platform
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ik denk niet dat je hier veel kan aan doen. Blijkbaar is VDSL2 nog niet beschikbaar en dus zal je moeten wachten.$k!llz schreef:en ze beloofden dat ik op 1 juli aansluitbaar was op VDSL2, nu deze datum voorbij is zeggen ze 1 november 2010.
al mijn klachten enz doet niets uit, ik denk dat ik eens naar de pers zal stappen of gerechtelijke stappen zal moeten nemen.
ik pik dit niet langer, nu dinsdag komt er een technieker langs voor mijn lijn te onderzoeken hardware matig, en de centrale na te kijken of het technisch mogelijk is, indien dit niet het geval is dan stap ik op bij belgacom.Astralon schreef:Ik denk niet dat je hier veel kan aan doen. Blijkbaar is VDSL2 nog niet beschikbaar en dus zal je moeten wachten.$k!llz schreef:en ze beloofden dat ik op 1 juli aansluitbaar was op VDSL2, nu deze datum voorbij is zeggen ze 1 november 2010.
al mijn klachten enz doet niets uit, ik denk dat ik eens naar de pers zal stappen of gerechtelijke stappen zal moeten nemen.
ik denk als je voor een mercedes betaalt dat je ook met geen lada wilt rijden hé.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
At first i was like but then i serious'd the f***$k!llz schreef:ik denk als je voor een mercedes betaalt dat je ook met geen lada wilt rijden hé.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ey! Mijne foto!Patje schreef:@ $k!llz
Het is ROP en geen rob
Een Remote Optical Platform (ROP) is een straatkast die aangesloten is op een glasvezelnetwerk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Remote_optical_platform
En ze hadden daar nog onder gezet dat het hunne foto was. Nie mee mij ze!
'k Vind wel dat ie gelijk heeft op dat vlak. Als je een Intense abo betaalt, en je krijgt maar 1/5 van uw snelheid, dan kan ik begrijpen dat ge u genomen voelt.Trojan schreef:At first i was like but then i serious'd the f***$k!llz schreef:ik denk als je voor een mercedes betaalt dat je ook met geen lada wilt rijden hé.
Maar mij hoor je niet meer klagen. Ik word overmorgen op VDSL2 gezet (nadat eerst iedereen zei dat het niet mogelijk was, tenzij ik BGCTV nam uiteraard), dus ik ben tevreden van de dienstverlening.
-
- Member
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 07 jul 2010, 20:25
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik woon op 200m van de ROP maar mijn VDSL2 is toch slechts geactiveerd op 16,5 Mbps.
De technieker zei dat de lijnwaarden voldoende waren voor 20 Mbps en dat overschakeling naar 30 Mbps in de toekomst in principe zou moeten kunnen voor de meesten die < 300m van de ROP wonen dus ook voor mij.
Hij heeft nog een aanvraag gedaan voor 20 Mbps maar belde iets later terug dat het dan toch niet kon omwille van de kwaliteit van de verbinding met de ROP, vermits zijn eigen metingen het tegendeel aangaven vermoed ik dat het eerder onwil was van de technische dienst.
De technieker zei dat de lijnwaarden voldoende waren voor 20 Mbps en dat overschakeling naar 30 Mbps in de toekomst in principe zou moeten kunnen voor de meesten die < 300m van de ROP wonen dus ook voor mij.
Hij heeft nog een aanvraag gedaan voor 20 Mbps maar belde iets later terug dat het dan toch niet kon omwille van de kwaliteit van de verbinding met de ROP, vermits zijn eigen metingen het tegendeel aangaven vermoed ik dat het eerder onwil was van de technische dienst.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Je lijkt op een repair-profiel te zitten.
Lees dit topic eens door maar probeer eens het tooltje van qless (eerste post in dat topic).
Post de resultaten en dan zijn er hier wel mensen die kunnen oordelen over de kwaliteit van de lijn.
Lees dit topic eens door maar probeer eens het tooltje van qless (eerste post in dat topic).
Post de resultaten en dan zijn er hier wel mensen die kunnen oordelen over de kwaliteit van de lijn.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ten eerste: 16.5 is geen repair profiel.
Ten tweede: bij de helpdesk zijn ze streng, als de database zegt dat je 16.5 krijgt ipv 20 dan zullen zij zich daar aan houden. DIT IS GEEN ONWIL. Regels zijn er om te volgen.
Ten tweede: bij de helpdesk zijn ze streng, als de database zegt dat je 16.5 krijgt ipv 20 dan zullen zij zich daar aan houden. DIT IS GEEN ONWIL. Regels zijn er om te volgen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Als die technieker zegt dat het de bedoeling is dat ge op 16,5 staat verspilt ge imho uw tijd, maar ge kunt altijd eens proberen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
heb zojuist een Belgacom technieker over de vloer gekregen, hij heeft mijn lijn nagekeken en naar de rop gekeken, de rop ligt klaar enkel een hardware kaart moet erin en geprogrammeerd worden en dan beschik ik over VDSL2. maar toch wordt de omschakeling gepland op 1 November 2010.
heb al eens naar klantendienst gebeld en ze gaan kijken wat ze kunnen doen.
hopelijk komt er snel goed nieuws
heb al eens naar klantendienst gebeld en ze gaan kijken wat ze kunnen doen.
hopelijk komt er snel goed nieuws