Siemens Santis 50

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Fr3aK
Member
Member
Provider

Ik heb al sinds september een Siemens Santis 50 router, alles aangesloten op de switch ervan dus geen wireless. Nu sinds kort, een maand of 3, heb ik wat problemen:
- soms valt de router gewoon uit en duurt het eeuwen eer ie terug connect
- als het ip gerefreshed wordt duurt het ook eeuwen eer ie terug geconnect is
Telkens hij disconnect en opnieuw connect kan ik niet aan de web-pagina van de router aan. Ik moet ook geregeld de router resetten omdat hij precies gewoon uitvalt.

Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het moet oplossen. Ik wil wel een andere router gaan halen (Thomson 510 v4) maar ik ben het kasticketje van deze router kwijt en heb geen zin om opnieuw zoveel te betalen :(

Greetz
GuRu
Starter Plus
Starter Plus
Provider

Neem eens een kijkje op de site van skynet Fr3ak, daar staat hoe je uw modem kan configureren om dit euvel te verhelpen :wink:
http://selfcare.belgacom.net/index.html ... e&p1=37353
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:
Provider

GuRu schreef:Neem eens een kijkje op de site van skynet Fr3ak, daar staat hoe je uw modem kan configureren om dit euvel te verhelpen :wink:
http://selfcare.belgacom.net/index.html ... e&p1=37353

En ja hoor, het was een ferm paasei. Struisvogelformaat ;)

Cheers
Afbeelding
Fr3aK
Member
Member
Provider

Haha merci :D
EDIT: Ik d8 dat da bij mij juist stond maar khad ni gesaved :o
Nu nog iets hoe kunde zien of ze bij u aan de centrale aan het werken zijn ? Want men Noise margin stijgt lichtjes en als ik voorbij die centrale rij dan zie ik bekan altijd 2 wagentjes van den belgacom daar staan.

Greetz
GuRu
Starter Plus
Starter Plus
Provider

lol @ Sub :lol:

Fre3ak, 2 wagentjes ? da maakt maximum 4 techniekers, net genoeg om te kaarten :P
Die twee wagentjes wijzen gewoon op 't feit dat daar 1 of 2 techniekers een nieuwe installatie aan 't doen zijn of een of andere storing aan 't verhelpen...
Daar zal jij geen last van hebben, de kwaliteit van uw lijn kan je niet afmeten aan het aantal wagentjes dat voor de centrale staat :wink:
Fr3aK
Member
Member
Provider

Mjah anyway kheb nog altijd hetzelfde prob als voordien, als we met 2 gamen hebben we ping 300 ... En niemand die weet hoe da komt :(

Greetz
GuRu
Starter Plus
Starter Plus
Provider

Bel eens nr de helpdesk van Belgacom : 0800 22 312
en vraag om je lijn te testen...
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”