Is het zo dat er een defect in de Scarlet meter zit?
Ik heb al gehoord dat als je 4gb in 1 connectie download, deze niet bijgeteld worden?
Feit of gerucht?
Scarlet Teller ...
- Styno
- Elite Poster
Ik hoop van niet, anders heeft die maatregel om de a2f users meer ademruimte te geven niet veel zin.
Styno
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
1 connectie is de tijd waarbij je verbonden bent met de server. Als ik het goed voorheb kan 1 "connectie" maximaal 36 uur duren. Na 36 uur wordt de verbinding sowieso verbroken.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Slekken schreef:1 connectie is de tijd waarbij je verbonden bent met de server. Als ik het goed voorheb kan 1 "connectie" maximaal 36 uur duren. Na 36 uur wordt de verbinding sowieso verbroken.
Dit is bij Skynet zo, om het draaien van servers tegen te gaan. T'is wel mogelijk om een connectie weken open te houden hoor
Debruineogenboy schreef:Dit is bij Skynet zo, om het draaien van servers tegen te gaan. T'is wel mogelijk om een connectie weken open te houden hoor
Idd, ik weet niet hoelang die connectietijden bij scarlet kunnen duren. Als er al een limiet op staat, maar die info zal hier wel ergens te vinden zijn op het forum
Greetz
Scarlet heeft geen disconnects meer, dus die truuk werkt ni ...
Die meter update trouwens de hele tijd, heb het zelf gechecked.
Ik had wel pas zondag gemerkt dat die meter werkte en ik had ervoor al 5+ gb gedownload en er stond maar 14 mb op die meter, dus dunno, misschien is er toch nog iets mis?
Ik ken ook iemand die al over de 15 gb zit deze maand en nog geen smallband. Er komt toch ni zomaar 1 euro/gb meer bij op de rekening op het eind van de maand???
Die meter update trouwens de hele tijd, heb het zelf gechecked.
Ik had wel pas zondag gemerkt dat die meter werkte en ik had ervoor al 5+ gb gedownload en er stond maar 14 mb op die meter, dus dunno, misschien is er toch nog iets mis?
Ik ken ook iemand die al over de 15 gb zit deze maand en nog geen smallband. Er komt toch ni zomaar 1 euro/gb meer bij op de rekening op het eind van de maand???