Vanaf deze winter zal Xs4all ook televisie via de VDSL2 internetverbinding aanbieden (IPTV). Daar zijn nog geen prijzen of specificaties van bekend. UB Frontpage
Neenee, dat is de startUzzi schreef:Ik vind de naamgeving wel grappig .... een 'basic' abonnement is 'slechts' 40/3. Bij ons noemt zo'n abonnement 'Highspeed Plus Extreme XXXL'
Ik dacht dat KPN heel wat lakser was in de max. afstand, of ben ik verkeerd?qless schreef:Let wel op, dat KPN in Nederland maar een paar plaatsen heeft waar VDSL vanaf de KVD(straatcabine) wordt aangeboden, de rest is gewoon vanaf de LEX(centrale) en daarom alleen voor mensen die zeer dicht bij de centrale wonen geschikt (max 1000 meter)
Hm denk dat je gelijk hebt, zo te zien tot 1500 meterLord Utopia schreef:Ik dacht dat KPN heel wat lakser was in de max. afstand, of ben ik verkeerd?qless schreef:Let wel op, dat KPN in Nederland maar een paar plaatsen heeft waar VDSL vanaf de KVD(straatcabine) wordt aangeboden, de rest is gewoon vanaf de LEX(centrale) en daarom alleen voor mensen die zeer dicht bij de centrale wonen geschikt (max 1000 meter)
Waarom doen ze dat in belgie eigelijk niet? Als het in Nederland kan, moet het ook in belgie lukken zou je denken.qless schreef:Hm denk dat je gelijk hebt, zo te zien tot 1500 meterLord Utopia schreef:Ik dacht dat KPN heel wat lakser was in de max. afstand, of ben ik verkeerd?qless schreef:Let wel op, dat KPN in Nederland maar een paar plaatsen heeft waar VDSL vanaf de KVD(straatcabine) wordt aangeboden, de rest is gewoon vanaf de LEX(centrale) en daarom alleen voor mensen die zeer dicht bij de centrale wonen geschikt (max 1000 meter)
Heb vandaag een lijn gezien die normaal gezien niet op VDSL2 zou mogen gezet worden omwille van het feit dat de klant op 1200 meter zit. Met het 17 Mhz profiel was de max. attainable met moeite 15 Mbps. Misschien dat ze in Nederland dikkere koperdraden gebruiken ?tomw schreef:Waarom doen ze dat in belgie eigelijk niet? Als het in Nederland kan, moet het ook in belgie lukken zou je denken.
Op 17Mhz moet het toch wel lukken om aan 16Mbit/sec te raken op 1.5km?
Dan zou echt bijna iedereen aangesloten kunnen worden waar een rop is...