hallo,
ik moet mijn dommel verbinding nog +- 6 maanden houden....
kan ik deze nu al aangetekend opzeggen op vervaldatum?
zodat ik me daar geen zorgen meer moet over maken,en dat deze dienst automatisch uitvalt na 6 maanden kan dat?
kan ik deze dan exact opzgegen op vervaldatum of is het vervaldatum + 30 dagen opzeg?
groetjes,
dommel aangetekend opzeggen vragen
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
je kan dat doen, maar ik denk dat het beter is dat je nog even wacht, om misverstanden te vermijden. In je opzegbrief altijd heel duidelijk je opzegdatum vermelden: "Gelieve het abonnement stop te zetten met ingang van xx/xx/2010." Ook steeds voor bevestiging vragen (ook al doen ze dat niet(altijd) hoor).
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 6667
- Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Je krijgt in ieder geval een bevestigingsmail van dommel met de vooropgestelde afsluitdag, dus waarom zou je niet een paar maand op voorhand opzeggen ?
Dommel was hier correct in.
Ook Belgacom was correct in het afsluiten en overzetten van mijn telefoon nummer.
En Telenet was correct in het aansluiten van mijn nieuwe verbinding.
Dus alles je alles een beetje op voorhand plant en een marge van een paar dagen laat, ga je nooit zonder tel/internetvebinding zitten.
Blijft nu nog de vraag wanneer ze mijn +/- 2 maand vooruitbetaald internet gaan terugstorten![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dommel was hier correct in.
Ook Belgacom was correct in het afsluiten en overzetten van mijn telefoon nummer.
En Telenet was correct in het aansluiten van mijn nieuwe verbinding.
Dus alles je alles een beetje op voorhand plant en een marge van een paar dagen laat, ga je nooit zonder tel/internetvebinding zitten.
Blijft nu nog de vraag wanneer ze mijn +/- 2 maand vooruitbetaald internet gaan terugstorten
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
iceke schreef:Je krijgt in ieder geval een bevestigingsmail van dommel met de vooropgestelde afsluitdag, dus waarom zou je niet een paar maand op voorhand opzeggen ?
Dommel was hier correct in.
Ook Belgacom was correct in het afsluiten en overzetten van mijn telefoon nummer.
En Telenet was correct in het aansluiten van mijn nieuwe verbinding.
Dus alles je alles een beetje op voorhand plant en een marge van een paar dagen laat, ga je nooit zonder tel/internetvebinding zitten.
Blijft nu nog de vraag wanneer ze mijn +/- 2 maand vooruitbetaald internet gaan terugstorten
hallo,
normaal moet ik dommel nog 6 tal maanden houden,maar ik heb ze gemailt met de vraag vanaf waneer ik kon opzeggen....
ze hebben mij een datum gegeven ergens in september....
nu heb ik via mail het nog eens gevraagt of dit wel ,degelijk juist is en terug bevestigen ze met dezelfde datum....
dit terwijl ik denk dat het niet klopt....(productwijziging geweest)cityconnect naar cityline
zou ik die mails van dommel gewoon afdrukken en mijn opzeg doen op de datum die ze mij gaven?
zodat ik een beetje ingedekt ben?
groetjes,
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 6667
- Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Das een moeilijke he,
als Dommel z'n fout inziet en daarna z'n kak intrekt heb jij geen poot om op te staan.
Als je gokt en ze hebben het door, betaal je 4 maand 2 providers
Als je ze het voor een 2 de keer lief vraagt en het ook vermeld van die productwijziging weet je het natuurlijk zeker.
als Dommel z'n fout inziet en daarna z'n kak intrekt heb jij geen poot om op te staan.
Als je gokt en ze hebben het door, betaal je 4 maand 2 providers
Als je ze het voor een 2 de keer lief vraagt en het ook vermeld van die productwijziging weet je het natuurlijk zeker.
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
ik heb het 2 keer per mail gevraagt en 2 keer zgegen ze dezelfde datum....als ik ,die mails bij houd heb ik toch een poot voor op te staan?iceke schreef:Das een moeilijke he,
als Dommel z'n fout inziet en daarna z'n kak intrekt heb jij geen poot om op te staan.
Als je gokt en ze hebben het door, betaal je 4 maand 2 providers
Als je ze het voor een 2 de keer lief vraagt en het ook vermeld van die productwijziging weet je het natuurlijk zeker.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ALS dommel 2x zegt eind september zal het zo wel in hun systeem staan en kan je gerust opzeggen.... mochten er problemen zijn kan je nog altijd doorverwijzen naar de betreffende tickets
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 6667
- Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Bullshit, je hebt geen poot om op te staan, als morgen hun facturatie dienst inziet dat de helpdesk een fout gemaakt heeft, mag hij die extra maanden mooi ophoesten.xenne schreef:ALS dommel 2x zegt eind september zal het zo wel in hun systeem staan en kan je gerust opzeggen.... mochten er problemen zijn kan je nog altijd doorverwijzen naar de betreffende tickets
Dus of gok je dat ze hun fout niet zien, of je deelt hun de fout mee en als ze instemmen hebben ze geen poot meer om op te staan, of je wacht nog een paar maand en zorgt dat alles verloopt zoals overeengekomen in het contract dat je getekend hebt.
Als een winkelier je per ongeluk teveel wisselgeld weergeeft en jij ziet dat, is het dan stelen ?
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
alles verloopt zoals het contract zegt?iceke schreef:Bullshit, je hebt geen poot om op te staan, als morgen hun facturatie dienst inziet dat de helpdesk een fout gemaakt heeft, mag hij die extra maanden mooi ophoesten.xenne schreef:ALS dommel 2x zegt eind september zal het zo wel in hun systeem staan en kan je gerust opzeggen.... mochten er problemen zijn kan je nog altijd doorverwijzen naar de betreffende tickets
Dus of gok je dat ze hun fout niet zien, of je deelt hun de fout mee en als ze instemmen hebben ze geen poot meer om op te staan, of je wacht nog een paar maand en zorgt dat alles verloopt zoals overeengekomen in het contract dat je getekend hebt.
Als een winkelier je per ongeluk teveel wisselgeld weergeeft en jij ziet dat, is het dan stelen ?
euhm de telefoniedienst van dommel trekt ook op nix ,en in hun contract staat toch ook niet dat dat normaal is?
en ze doen er geen bal aan?
ik heb voorafbetaald tot 15/09 en mijn contract verloopt volgens hun op 16/09 dus in princiepe kan ik nu al mijn domicilieing opzeggen he?
om te vermijden dat ze me nog een maand extra rekenen he
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 6667
- Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Dommel zal wel een vaste advocaat en incassobureau hebben, als je volgens hun contract nog 6 maanden moet blijven en ze staan op hun rechten kan je daar naderhand nog wel eens spijt van krijgen als je hun onbetaalde facturen niet betaald.
Niet dat ik je bang wil maken ofzo, maar ik heb dat eens voor gehad met een andere firma, jaarcontract niet tijdig opgezegd en het nieuwe jaarbedrag ook niet betaald. Na 4 maanden heb ik dat bedrag mooi mogen ophoesten + rente + de kosten van het incassobureau & advocatenkantoor.
Dus nogmaals, is het zo dringend dat je die maanden niet wil uitdoen ?
Niet dat ik je bang wil maken ofzo, maar ik heb dat eens voor gehad met een andere firma, jaarcontract niet tijdig opgezegd en het nieuwe jaarbedrag ook niet betaald. Na 4 maanden heb ik dat bedrag mooi mogen ophoesten + rente + de kosten van het incassobureau & advocatenkantoor.
Dus nogmaals, is het zo dringend dat je die maanden niet wil uitdoen ?
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
de telefoniedienst van cityline trekt op niks....iceke schreef:Dommel zal wel een vaste advocaat en incassobureau hebben, als je volgens hun contract nog 6 maanden moet blijven en ze staan op hun rechten kan je daar naderhand nog wel eens spijt van krijgen als je hun onbetaalde facturen niet betaald.
Niet dat ik je bang wil maken ofzo, maar ik heb dat eens voor gehad met een andere firma, jaarcontract niet tijdig opgezegd en het nieuwe jaarbedrag ook niet betaald. Na 4 maanden heb ik dat bedrag mooi mogen ophoesten + rente + de kosten van het incassobureau & advocatenkantoor.
Dus nogmaals, is het zo dringend dat je die maanden niet wil uitdoen ?
slechte lijn,storingen enz... en dommel doet er niets aan,volgens hun zijn er geen problemen
-
- Starter Plus
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 26 maa 2010, 11:16
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Inderdaad Dommel is echt achterbaks en speelt het helemaal in je nadeel. Hun contract is ook zo opgestelt dat je daar niet kan op terugvallen.
Ik raad om zelf een advocaat onder de hand te nemen en laten nazien hoe je correct je contract kan verbreken wegens
het leveren van een niet volwaardige dienst. Wij hebben dit moeten doen, een niet werkende internet verbinding, geen fax, geen telefonie
voor meer dan een maand... en geen technische ondersteuning van Dommel meer. Toch niet hun probleem willen herkennen en ons contract verbreken.
Voor hen is een tevreden klant niet van belang....
Dommel is gewoon rot, sorry maar het heeft ons een hoop miserie gekost om daar te kunnen vertrekken.
Ik hoop dan ook dat FOD telecomunnicatie binnenkort ernstige stappen zet....
Ik raad om zelf een advocaat onder de hand te nemen en laten nazien hoe je correct je contract kan verbreken wegens
het leveren van een niet volwaardige dienst. Wij hebben dit moeten doen, een niet werkende internet verbinding, geen fax, geen telefonie
voor meer dan een maand... en geen technische ondersteuning van Dommel meer. Toch niet hun probleem willen herkennen en ons contract verbreken.
Voor hen is een tevreden klant niet van belang....
Dommel is gewoon rot, sorry maar het heeft ons een hoop miserie gekost om daar te kunnen vertrekken.
Ik hoop dan ook dat FOD telecomunnicatie binnenkort ernstige stappen zet....