In de poep genomen door Telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Blijkbaar is er bij een aantal mensen, ook niet-Telenetklanten, een enorme behoefte om zijn gal te spuien over Telenet.
Opdat andere topics niet zouden verzuurd worden door de gal van deze mensen stel ik voor dat de mensen die daar behoefte aan hebben dit hier doen zodat de mensen die wel een nuttige bijdrage willen leveren dit kunnen doen in het desbetreffende topic.

Veel lees- maar vooral schrijfplezier.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

sorry het was al geplaatst op de andere toppic
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Ik moet spontaan aan het volgende denken:
"Misschien moeten we er een kabel instoppen"
(niet echt voor jonge luisteraars)

http://www.youtube.com/watch?v=u2T1kbvv2U4

:lol: :lol: :lol:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
Neok
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jun 2008, 03:26
Bedankt: 1 keer

Echte vrienden komen toch langs de achterdeur?
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Neok schreef:Echte vrienden komen toch langs de achterdeur?


Dus Telenet langs de voordeur? :-D
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 mar 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Astralon schreef:Blijkbaar is er bij een aantal mensen, ook niet-Telenetklanten, een enorme behoefte om zijn gal te spuien over Telenet.
Opdat andere topics niet zouden verzuurd worden door de gal van deze mensen stel ik voor dat de mensen die daar behoefte aan hebben dit hier doen zodat de mensen die wel een nuttige bijdrage willen leveren dit kunnen doen in het desbetreffende topic.

Veel lees- maar vooral schrijfplezier.

Jijzelf zou toch je gal eens mogen spuien, met al je problemen die je ondervindt bij TN ?
Kainiac
Plus Member
Plus Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 jul 2010, 13:18
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 25 keer

Ik was gisteren nacht heel erg kwaad omdat ik met een paar 100 GB te downloaden al op de helft van mijn meter zat.
Nu staat mij meter op de laatste stand maar ik kan nog altijd aan volledige snelheid downloaden.
Ik heb tot nu toe ongveer 500 GB er door heen getrokken.
We zullen zien wanneer de smallband komt. Als Telenet niet verneukt dan schakel ik over naar adsl
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Ik stel voor dat je een klachtformulier invult via de online support (of eens belt) en daarin kan je dreigen om op te stappen naar adsl
Klacht Formulier
als ze voldoende klachten krijgen over die dolgedraaide meter en het aantal GB die men maar kan gebruiken zal er bij hen hopelijk wel een lichtje beginnen branden

Afbeelding
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

aandeel Telenet Group Holding NV lijkt mij een goeie short @ €23.97
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Mijn Telenet is niet beschikbaar dinsdag 20/07 van 1u tot 6u wegens verbeteringswerken. Onze excuses voor het ongemak.

amateurs..
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Nog een goede voor dit topic. Begin van de week werd ik door een onderzoeksbureau van telenet gecontacteerd. 80 tal vragen over digitv beantwoord en daarna viel de pc van de enquêteur uit. Ze zouden later wel eens terugbellen.

Waarschijnlij heeft ze de socio-economische vragen gewoon snel zelf ingevuld..
voodoodoll
Plus Member
Plus Member
Berichten: 111
Lid geworden op: 27 dec 2007, 17:36

Net 5 dagen kunnen wachten op een herstelling! 5 dagen zonder internet en telefoon... Volgens de helpdesk was het gewoon heel druk door de stormschade.. :nono: Waar moet ik zijn voor een financiële tegemoetkoming?
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

voodoodoll schreef:Net 5 dagen kunnen wachten op een herstelling! 5 dagen zonder internet en telefoon... Volgens de helpdesk was het gewoon heel druk door de stormschade.. :nono: Waar moet ik zijn voor een financiële tegemoetkoming?


facturatie.. en eens goed van uw kl**te maken, dan krijgde altijd compensatie..
voodoodoll
Plus Member
Plus Member
Berichten: 111
Lid geworden op: 27 dec 2007, 17:36

Dafke schreef:facturatie.. en eens goed van uw kl**te maken, dan krijgde altijd compensatie..


Telenet klantendienst heeft mij vanmiddag zelf gecontacteerd omdat ik vorige week aan de telefoon al zei dat ik "teleurgesteld" was dat het 5 dagen zou duren eer er een technieker kon komen en ik krijg 1 week compensatie. Meer had ik eigenlijk niet verwacht en het feit dat men mij zelf belt is dan toch vrij positief.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Wat een bs toch allemaal . Ik ben vorige maand speciaal van dommel adsl overgeschakeld naar een turbonet abbo bij telenet.
Als ik dit zo allemaal lees komt het haar op mijn armen omhoog. Dit is geen fup maar een verdoken datalimiet.
Als jij je abonnement gaat misbruiken om bv. een eigen webserver op te zetten, je abbo gaat doorverhuren, 24/24 gaat liggen downloaden, elke nacht een full backup gaat doen van je bedrijfsserver, enz. snap ik best dat telenet zich gaat drukmaken. Maar moeilijk gaan doen wanneer je overdag 10gig binnentrekt ???
Sorry, maar dan zal ik niet lang klant bij hun blijven, ik heb me bij dommel nooit moeten verantwoorden voor mijn download gedrag, en dat ga ik bij telenet ook niet doen, maw dat ze die halve taart steken waar het licht niet schijnt.
Of telenet geeft me een datalimiet, die voor mijn part dynamisch is in tijd, of ze maken hun gemiddelde dataverbruik bekend.

Voor mij is een internet abbo meer dan alleen datavolumes verzetten, maar laat dan tenminste weten tot hoever je als klant mag gaan, want nu ben ik mischien wel van het snelheidsprobleem verlost, maar laat men mij als klant in de kou staan als ik wel eens "nen hoop" data wil binnentrekken. Ik kan geen datavolume meer bijkopen als ik dat zou willen.
Kainiac
Plus Member
Plus Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 jul 2010, 13:18
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 25 keer

Mensen mensen .... jullie hebben gelijk maar het valt allemaal wel mee.
Het probleem was dat iedereen maar naar dat metertje keek en zich druk maakte om iets wat in de werkelijkheid wel meevalt.
Ik heb nu een dikke 600 GB gedownload. Waarvan 400 GB 's nachts en 200 GB overdag.

Ik kreeg net mijn eerste mail.
Fair Use Policy bij ongelimiteerd internet van Telenet

Telenet hanteert een Fair Use Policy voor haar ongelimiteerde internetabonnementen. Zo leidt Telenet het internetverkeer voor al haar klanten in goede banen en verzekert ze een optimale gebruikservaring voor iedereen.

Wat stelt Telenet vast bij uw internetgedrag?

Wij stellen vast dat uw download- en/of uploadgedrag niet in lijn is met de Fair Use Policy van Telenet: uw volumeverbruik in de lopende aanrekeningsperiode is aanzienlijk meer dan wat typerend is voor uw internetabonnement.

Wat zijn de gevolgen van uw internetgedrag?

Als u uw volumeverbruik niet matigt, zijn wij genoodzaakt om de snelheid van uw internetverbinding tot het einde van deze periode aan te passen.

Om deze ingreep te vermijden, kennen we aan uw abonnement tot aan het einde van deze aanrekeningsperiode nog 30 GB bijkomend volume toe.

We adviseren u om onze Tips voor Fair Use door te nemen, zodat u de nodige maatregelen kunt treffen om uw volumeverbruik aan te passen.

Telenet Internet



Ik was een bluray van 50 GB aan het downloaden dus 20 minuten later nog een mail

Fair Use Policy bij ongelimiteerd internet van Telenet - Aangepaste snelheid


Zoals u weet, hanteert Telenet een Fair Use Policy voor haar ongelimiteerde internetabonnementen.

Ondanks onze eerdere herinnering aan deze Fair Use Policy, stellen we vast dat uw volumeverbruik niet is verminderd en voor de lopende aanrekeningsperiode overdreven hoog ligt in vergelijking met wat typerend is voor uw internetabonnement.

Wij hebben bijgevolg uw internetverbinding tot het einde van deze periode een lagere prioriteit gegeven. Een minimale breedbandverbinding blijft evenwel gegarandeerd.

Zodra uw huidige aanrekeningsperiode afloopt, wordt de oorspronkelijke snelheid van uw abonnement automatisch hersteld.

Wij raden u aan om onze Tips voor Fair Use door te nemen, zodat u in de toekomst een aanpassing van uw internetsnelheid kunt vermijden.

Telenet Internet

De 30 GB was op een ik werd op "een lagere prioriteit" gezet.
Ik heb 2 uur gesurft op een snelheid van 0,5 mbit. Dat viel nog mee. Het was trager maar youtube video's laadde redelijk vlot en dat gaat normaal niet op small band.

Maar het echte goede nieuws is nu om 23 uur. Vlam ba de bam. Opeens is alles vlotter en ik haal terug 96 mbit op speedtest.telenet.be
Dus al mijn downloads terug aangezet. Ik ga deze nacht is goed door downloaden.
Blijkbaar heb je met Fibernet 100 dus geen small band meer alleen maar internet met een lagere prioriteit eenmaal je over je limiet gaat.

Morgen maar eens wat harde schijven van 2 TB bijkopen en de komende maanden heel het internet downloaden voordat Telenet mij afsluit omdat ik een stoute jongen ben die bitjes en bytjes door hun lijnen dwingt aan onrespectabele snelheden en in een illegale volgorde ... :twisted:
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Kainiac schreef:Ik kreeg net mijn eerste mail.


Ik was een bluray van 50 GB aan het downloaden dus 20 minuten later nog een mail

Fair Use Policy bij ongelimiteerd internet van Telenet - Aangepaste snelheid


Een minimale breedbandverbinding blijft evenwel gegarandeerd.

Zodra uw huidige aanrekeningsperiode afloopt, wordt de oorspronkelijke snelheid van uw abonnement automatisch hersteld.

Wij raden u aan om onze Tips voor Fair Use door te nemen, zodat u in de toekomst een aanpassing van uw internetsnelheid kunt vermijden.

Telenet Internet

De 30 GB was op een ik werd op "een lagere prioriteit" gezet.
Ik heb 2 uur gesurft op een snelheid van 0,5 mbit. Dat viel nog mee. Het was trager maar youtube video's laadde redelijk vlot en dat gaat normaal niet op small band.

Maar het echte goede nieuws is nu om 23 uur. Vlam ba de bam. Opeens is alles vlotter en ik haal terug 96 mbit op speedtest.telenet.be
Dus al mijn downloads terug aangezet. Ik ga deze nacht is goed door downloaden.
Blijkbaar heb je met Fibernet 100 dus geen small band meer alleen maar internet met een lagere prioriteit eenmaal je over je limiet gaat.

Morgen maar eens wat harde schijven van 2 TB bijkopen en de komende maanden heel het internet downloaden voordat Telenet mij afsluit omdat ik een stoute jongen ben die bitjes en bytjes door hun lijnen dwingt aan onrespectabele snelheden en in een illegale volgorde ... :twisted:


Dat vind ik nu eens goed. toch geen volle smallband voor de fibernetters. Het word beter met de fup.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

@ Kainiac, het is dus om zo'n toestanden tegen te houden dat Telenet zo'n zever moet uitdenken...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Goztow schreef:@ Kainiac, het is dus om zo'n toestanden tegen te houden dat Telenet zo'n zever moet uitdenken...


Toch niet, hij betaald met plezier 100€ per maand en leeched zijn films snachts (wanneer er dus niemand last van heeft, moest het wat trager gaan)
Telenet heeft geen enkele reden om hem dan overdag op smallband te zetten !
Tegen 10 a 20 gig per uur heeft hij ocharme zijn lijn 30 tot 60 uur ten volle benut maw na 5 nachten leechen kan telenet je al op smallband smijten.
Of erger nog, je kan je elke nacht maar 1 a 2 uur downloaden voor 100€ per maand, zielig toch ?


Als je 24/24 7/7 zit te leechen oke, maar niet met <10% van je volle capaciteit ;-)
furre69
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 jun 2010, 11:21

een turbonetter hier al ervaring mee?

hoe snel surf je met smallband en gaat de snelheid terug omhoog 's nachts?
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

iceke schreef:
Goztow schreef:@ Kainiac, het is dus om zo'n toestanden tegen te houden dat Telenet zo'n zever moet uitdenken...


Toch niet, hij betaald met plezier 100€ per maand en leeched zijn films snachts (wanneer er dus niemand last van heeft, moest het wat trager gaan)
Telenet heeft geen enkele reden om hem dan overdag op smallband te zetten !
Tegen 10 a 20 gig per uur heeft hij ocharme zijn lijn 30 tot 60 uur ten volle benut maw na 5 nachten leechen kan telenet je al op smallband smijten.
Of erger nog, je kan je elke nacht maar 1 a 2 uur downloaden voor 100€ per maand, zielig toch ?


Als je 24/24 7/7 zit te leechen oke, maar niet met <10% van je volle capaciteit ;-)


TN hun netwerk kan het nu al amper aan, wat wil je misschien? Een fibernet100 abbo waar je hooguit 20Mbit haalt omdat iedereen em goe ligt te gebruiken? :p
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

GuntherDW schreef:TN hun netwerk kan het nu al amper aan, wat wil je misschien? Een fibernet100 abbo waar je hooguit 20Mbit haalt omdat iedereen em goe ligt te gebruiken? :p


In een ideale wereld heb je geen last van mijnheer fibernet100 die er 10TB doortrekt per maand, aangezien de wereld van Telenet verre van ideaal is, zou een fup zoals deze wordt toegepast bij Belgacom en in de rest van de buurlanden een mooie oplossing zijn.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

TurboNet
Afbeelding
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Astralon schreef:TurboNet
Afbeelding


Mooi, Telenet smallband aan dezelfde snelheid als mijn maximumsnelheid bij Dommel vroeger en dat voor een lagere prijs. ;-) maw ik kan nu 19uur per dag 10 X meer downloaden dan bij Dommel & Telenet juicht dit nog toe ook !
timdl
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2010, 21:25

On a de Jean / we hebben van Jan

Gestraft door de meester hemzelve


Code: Selecteer alles

Op 29 juli 2010 17:55 schreef Telenet_Telemeter <[email protected]> het volgende:


    Fair Use Policy bij ongelimiteerd internet van Telenet - Aangepaste snelheid
    Zoals u weet, hanteert Telenet een Fair Use Policy voor haar ongelimiteerde internetabonnementen.

    Ondanks onze eerdere herinnering aan deze Fair Use Policy, stellen we vast dat uw volumeverbruik niet is verminderd en voor de lopende aanrekeningsperiode overdreven hoog ligt in vergelijking met wat typerend is voor uw internetabonnement.

    Wij hebben bijgevolg uw internetverbinding tot het einde van deze periode een lagere prioriteit gegeven. Een minimale breedbandverbinding blijft evenwel gegarandeerd.

    Zodra uw huidige aanrekeningsperiode afloopt, wordt de oorspronkelijke snelheid van uw abonnement automatisch hersteld.

    Wij raden u aan om onze Tips voor Fair Use door te nemen, zodat u in de toekomst een aanpassing van uw internetsnelheid kunt vermijden.

    Telenet Internet


    Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden


Afbeelding

We zijn dus gecapt op prehistorische snelheden. We kregen nog 10Gb voor 14 dagen toe te komen. Doet mij denken aan Telenet van 4-5j geleden. Nu betalen we enkel pakske meer.

Ik kan met gerust hart zeggen dat we pas vanaf 250Gb aan ons voeten hebben gekregen. Maar vorige maand mochten we zonder problemen 250Gb downloaden? Wat is er dan veranderd? Marketingmachine van Belgacom aant achter na lopen?

Goe bezig mannen....
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 mar 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Gelukkig bestaat er zoeits als fora.

Het water liep me ook in de mond toen telenet met dat 100mbit abo afkwam. Nadat ik was bijgekomen van het lachen betreffende de über-belachelijke naam "fiber" (want gut, hoe gaan ze het noemen als er effectief fiber aan huis komt, zoals in de beschaafde wereld), ben ik gaan zoeken. Ongelimiteerd. Maar wel met een FUP. Maar je moet nog een paar maandjes wachten voor die er is. Het watertanden werd al wat minder.

En nu ik de horrorverhalen hoor van die, en ik kan het echt niet anders noemen, andere manier van limiet... mogen ze het toch gewoon in hun gat duwen hoor. Ik betaal graag voor internet. Onze belgische prijzen zijn belachelijk, maar voor wat IK er mee doe, vind ik het een goede investering. Ik geloof al lang niet meer in normale, reklame door je strot rammende televisie. Ik heb al meer dan 15 jaar geen kabel meer. Ik kijk doelgericht wat ik wil zien en ik pluk het allemaal van het internet. Mocht me dat €100/maand kosten, kan ik daar nog steeds mee leven.

Maar goed... we blijven lekker bij dommel dus. €60 voor ECHT ongelimiteerd internet met een fixed IP. Daar kunnen ze bij Telenet nog wat van leren.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

KaiZas schreef:
Maar goed... we blijven lekker bij dommel dus. €60 voor ECHT ongelimiteerd internet met een fixed IP. Daar kunnen ze bij Telenet nog wat van leren.


Hahaha, en als je dan eens gaat kijken naar welke berichten jij hier al geschreven hebt, dan lees ik dat je 3 maand last hebt gehad van dat fixed ip :beerchug:
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

What's the big deal voor een fixed ip?
Dyndns lost veel op, en als ze je bannen op IP ergens :angel:
Niet meer disconnecten voor rapidshare enzo :D
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

honda4life schreef:What's the big deal voor een fixed ip?
Dyndns lost veel op, en als ze je bannen op IP ergens :angel:
Niet meer disconnecten voor rapidshare enzo :D

Waarom zou ne mens zich ooit ergens laten bannen? Misschien als je pubers in huis hebt, maar dan nog, dan is het hun eigen schuld. Wie z'n gat verbrand moet op de blaren zitten.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

localhost schreef:
honda4life schreef:What's the big deal voor een fixed ip?
Dyndns lost veel op, en als ze je bannen op IP ergens :angel:
Niet meer disconnecten voor rapidshare enzo :D

Waarom zou ne mens zich ooit ergens laten bannen? Misschien als je pubers in huis hebt, maar dan nog, dan is het hun eigen schuld. Wie z'n gat verbrand moet op de blaren zitten.


Daar heb je wel gelijk in maarja...
Rapidshare dan :cop:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 mar 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Zeer zeker dat het wat stroef ging in't begin. Dat bleek over de ganse lijn bij elke overstapper zo te zijn. Maar Dommel heeft het wel olpgelost. En zonder verbinding heb ik nooit gezeten.

En ja, in vergelijk, is 20mbit natuurlijk peanuts tegenwoordig. Ik zou graag genoeg €40 extra ophoesten voor 100mbit. Maar niet als ik het <10% van de tijd mag gebruiken zonder dat ze komen zeveren.

(Heck, ik heb jarenlang bij Tele2 gezet met een 1mbit lijn. Maar hij was wel ongelimiteerd!)

Wat betreft dat fixed ip... vind het toch wel prettig eigenlijk. Geen dyndns gezeik meer. Eigen domein. Eigen mailserver.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Ik ben van mening dat Telenet hun BasicNetXL-klanten in de poep gaat nemen met hun mogelijk nieuwe formules. Hiermede zal in het pakket enkel een digibox zitten en geen digicorder. De light-surfer wordt hiermee stevig gepakt :idea:
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Dfrog schreef:Ik ben van mening dat Telenet hun BasicNetXL-klanten in de poep gaat nemen met hun mogelijk nieuwe formules. Hiermede zal in het pakket enkel een digibox zitten en geen digicorder. De light-surfer wordt hiermee stevig gepakt :idea:


Een straf omdat je weinig verbruikt :p
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

het zijn nog maar voorstellen hé
alles kan nog veranderen en je bent nooit verplicht ene pack te nemen, je zal nog altijd alles apart kunnen krijgen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

honda4life schreef:What's the big deal voor een fixed ip?
Dyndns lost veel op, en als ze je bannen op IP ergens :angel:
Niet meer disconnecten voor rapidshare enzo :D

Als je thuis een site wil hosten is dat zo goed als onmogelijk zonder fixxed ip. Dyndns is leuk maar een pain in the ass als je wat wil spelen met je dns servers.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Trojan schreef:
honda4life schreef:What's the big deal voor een fixed ip?
Dyndns lost veel op, en als ze je bannen op IP ergens :angel:
Niet meer disconnecten voor rapidshare enzo :D

Als je thuis een site wil hosten is dat zo goed als onmogelijk zonder fixxed ip. Dyndns is leuk maar een pain in the ass als je wat wil spelen met je dns servers.


True dat heb ik zelf al mogen ondervinden... achja ge kunt niet alles winllen
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 mar 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Het scheelt inderdaad 80mbit bij Dommel. Maar al de rest heb je natuurlijk wel. En dan is de keus wat mij betreft snel gemaakt.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”