Internet Comfort niet op VDSL2
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
'k Ga morgen gaan, I'll keep you updated. Bedankt voor de wensen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Ik heb vorige week voor mijn adres in Bredene generation internet besteld. Er is me beloofd dat het VDSL is, volgens de website is dat ook beschikbaar hier. ADSL is echter maar max 2 Mbps door de afstand tot de centrale (> 4 km).rasman schreef: Hoe heb jij dit nagekeken ? of werk jij voor de operator ?
Heb zelf net ook Internet Comfort besteld met vaste lijn (en unlimited volume) , ik hoop dat ik op VDSL2 kom.
Wie kan mij helpen ?
16/8 is de activatie, dan hebben we meteen zekerheid.
-
- Starter Plus
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 16 jul 2010, 02:19
lord
ik denk niet dat ze u morgen gaan kunnen helpen want alle commercieele diensten zijn gesloten en kunnen niemand bereiken die uitsluitsel kan geven.
En ik zou zeker langs mijn neus weg vragen hoe je moet opzeggen als je de beloofde snelheid niet kan krijgen.
ik denk niet dat ze u morgen gaan kunnen helpen want alle commercieele diensten zijn gesloten en kunnen niemand bereiken die uitsluitsel kan geven.
En ik zou zeker langs mijn neus weg vragen hoe je moet opzeggen als je de beloofde snelheid niet kan krijgen.
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Awel Trojan, zo herken ik je niet meer hoorTrojan schreef:Was dat niet enkel op de toenmalige vdsl1 abonnementen?
Awel, omdat je een vaste lijn hebt én een internet comfort abbo hebt genomen (+10 € voor ongelimitteerd) zal je voor 99,99999 % op VDSL2 worden gezet. En by the way, je kan zelfs gratis Belgacom TV aanvragen (ja zelfs inclusief de huur van de decoder). Als je me niet geloofd contacteer dan Regulus.rasman schreef:En wat met een pack "Internet comfort + Telephonie" , want ik heb wel degelijk gebeld vooraf en bevestigd gekregen dat dit op VDSL2 zou komen.
Niets opzeggen, Belgacom all the waywimpiedejonghe schreef:lord
ik denk niet dat ze u morgen gaan kunnen helpen want alle commercieele diensten zijn gesloten en kunnen niemand bereiken die uitsluitsel kan geven.
En ik zou zeker langs mijn neus weg vragen hoe je moet opzeggen als je de beloofde snelheid niet kan krijgen.
Mod interventie: triple post samengevoegd
-
- Starter Plus
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 16 jul 2010, 02:19
ik bedoel dreigen hé dat kan soms helpen
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
'k Zal dan maandag langs gaan. Vrijdag word ik al geactiveerd...wimpiedejonghe schreef:lord
ik denk niet dat ze u morgen gaan kunnen helpen want alle commercieele diensten zijn gesloten en kunnen niemand bereiken die uitsluitsel kan geven.
En ik zou zeker langs mijn neus weg vragen hoe je moet opzeggen als je de beloofde snelheid niet kan krijgen.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
interessant, dat wil dus eigenlijk zeggen dat als je gaat testen op belgacom tv, en je krijgt daar dat HD beschikbaar is en je 2 tv's kan aansluiten, nog geen garantie is dat je op vdsl2 zal aangesloten worden als je geen tv abo bijpakt ... daar was ik me, en wellicht nog vele anderen, niet van bewust. dank voor de infoTrojan schreef:VDSL2 is wel beschikbaar, maar voor één of andere duistere reden enkel als je belgacom tv neemt. Maar dat kan goed zijn dat er te weinig vrije posities zijn zodat ze de voorkeur geven aan klanten die wel belgacom tv nemen, zelfs als ze geen internet en telefonie nemen.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Misschien vanwege het feit dat Belgacom al die VDSL2 inspanningen doet voor de klanten die ook daadwerkelijk BGC HD TV willen nemen ? Of je er nu bewust van was of niet, vind je dit in godsnaam zó abnormaal ? Ooit al eens een business case meegemaakt in een beursgenoteerd bedrijf die ANDERS zou zijn ?xenne schreef:interessant, dat wil dus eigenlijk zeggen dat als je gaat testen op belgacom tv, en je krijgt daar dat HD beschikbaar is en je 2 tv's kan aansluiten, nog geen garantie is dat je op vdsl2 zal aangesloten worden als je geen tv abo bijpakt ... daar was ik me, en wellicht nog vele anderen, niet van bewust. dank voor de infoTrojan schreef:VDSL2 is wel beschikbaar, maar voor één of andere duistere reden enkel als je belgacom tv neemt. Maar dat kan goed zijn dat er te weinig vrije posities zijn zodat ze de voorkeur geven aan klanten die wel belgacom tv nemen, zelfs als ze geen internet en telefonie nemen.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Niet iedereen draait mee in een beursgenoteerd bedrijf en niet iedereen weet hoe het reilt en zeilt daar. Jullie vergeten dat precies nogal vlug of eerder: jullie herinneren ons daar vlug en zeer graag aan.quistnix schreef: Misschien vanwege het feit dat Belgacom al die VDSL2 inspanningen doet voor de klanten die ook daadwerkelijk BGC HD TV willen nemen ? Of je er nu bewust van was of niet, vind je dit in godsnaam zó abnormaal ? Ooit al eens een business case meegemaakt in een beursgenoteerd bedrijf die ANDERS zou zijn ?
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Moet ik er dan van uit gaan dat de meesten hier studenten zijn en nog niets of nauwelijks weten wat er in de commerciële wereld gebeurt (en dat hoeft geen groot beursgenoteerd bedrijf te zijn, een KMO volstaat) ? Commerciële inspanningen moeten gecompenseerd worden door inkomsten. Zo simpel is het (voor zij die het willen inzien).Lord Utopia schreef:Niet iedereen draait mee in een beursgenoteerd bedrijf en niet iedereen weet hoe het reilt en zeilt daar. Jullie vergeten dat precies nogal vlug of eerder: jullie herinneren ons daar vlug en zeer graag aan.quistnix schreef: Misschien vanwege het feit dat Belgacom al die VDSL2 inspanningen doet voor de klanten die ook daadwerkelijk BGC HD TV willen nemen ? Of je er nu bewust van was of niet, vind je dit in godsnaam zó abnormaal ? Ooit al eens een business case meegemaakt in een beursgenoteerd bedrijf die ANDERS zou zijn ?
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
en lord al langsgeweest
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik ga zo meteen vertrekken. Ik ga altijd in de namiddag.proximusboyke schreef:en lord al langsgeweest
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Soms blijf je beter waar je bent
De hele wandeling naar 't stad (niet Antwerpen neen ) was zwaar. 't Was warm, veel te veel volk, onaangenaam. Ook nog eens een kwartier mogen wachten in de Belgacomwinkelstore.
Ben daar zeer goed geholpen geweest, waren allemaal zeer vriendelijk. Die man heeft gebeld naar Belgacom en daar zeiden ze hem dat ik op maximum ADSL2+ aangesloten zou worden. 'k Heb gezegd dat ik daar niets van profijt aan doe omdat ik te ver van de centrale woon. 'k Heb ook gezegd dat ik mijn lijn heb laten uitmeten door een technieker en dat ik wel VDSL2 zou krijgen als ik BGCTV nam. Ze kunnen daar niets aan doen.
'k Heb dan gevraagd hoe ik alles kan opzeggen zodat ik naar Telenet kan gaan, hij heeft mij gezegd een aangetekende zending te doen met als reden dat ik mijn geadverteerde snelheid niet krijg, en dat een technieker mijn lijn heeft laten uitmeten dat er wel VDSL2 is.
Dus conclusie: geen Belgacom VDSL2. 'k Ga zien wat ik ga doen.
De hele wandeling naar 't stad (niet Antwerpen neen ) was zwaar. 't Was warm, veel te veel volk, onaangenaam. Ook nog eens een kwartier mogen wachten in de Belgacomwinkelstore.
Ben daar zeer goed geholpen geweest, waren allemaal zeer vriendelijk. Die man heeft gebeld naar Belgacom en daar zeiden ze hem dat ik op maximum ADSL2+ aangesloten zou worden. 'k Heb gezegd dat ik daar niets van profijt aan doe omdat ik te ver van de centrale woon. 'k Heb ook gezegd dat ik mijn lijn heb laten uitmeten door een technieker en dat ik wel VDSL2 zou krijgen als ik BGCTV nam. Ze kunnen daar niets aan doen.
'k Heb dan gevraagd hoe ik alles kan opzeggen zodat ik naar Telenet kan gaan, hij heeft mij gezegd een aangetekende zending te doen met als reden dat ik mijn geadverteerde snelheid niet krijg, en dat een technieker mijn lijn heeft laten uitmeten dat er wel VDSL2 is.
Dus conclusie: geen Belgacom VDSL2. 'k Ga zien wat ik ga doen.
Laatst gewijzigd door Lord Utopia 26 jul 2010, 16:51, in totaal 1 gewijzigd.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
wat ik moeilijk kan begrijpen is dat ge bij een andere isp hoger snelheden zou kunnen krijgen, terwijl ze bij belgacom moeten inkopen !!
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Hij kan perfect vdsl2 van dommel of edpnet krijgen, maar als hij dat bij belgacom wil hebben moet hij er tv bij pakken.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 25 apr 2007, 16:17
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 1 keer
rasman schreef:En wat met een pack "Internet comfort + Telephonie" , want ik heb wel degelijk gebeld vooraf en bevestigd gekregen dat dit op VDSL2 zou komen.
Oef, ben al stuk meer gerustgesteld, activatie is voorzien op 10/8, ik laat jullie iets weten.quistnix schreef:Awel, omdat je een vaste lijn hebt én een internet comfort abbo hebt genomen (+10 € voor ongelimitteerd) zal je voor 99,99999 % op VDSL2 worden gezet. En by the way, je kan zelfs gratis Belgacom TV aanvragen (ja zelfs inclusief de huur van de decoder). Als je me niet geloofd contacteer dan Regulus.
Ga morgen mijn opzegbrief aangetekend versturen naar Base.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Maw: pure onwil van Belgacom hun kant. Klantvriendelijkheid? Nul komma nul, blijkbaar. Het is er, maar ze willen mij er niet aansluiten. In de toekomst dus geen Belgacom meer, voor niets.
'k Ga blijkbaar twee keer nadenken eer ik nog eens Belgacom aanraad aan de mensen. Zeer spijtige (d)evolutie bij hen.
'k Ga blijkbaar twee keer nadenken eer ik nog eens Belgacom aanraad aan de mensen. Zeer spijtige (d)evolutie bij hen.
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
En jij hebt blijkbaar nul komma nul inzicht in het commerciële aspect, no offenceLord Utopia schreef:Maw: pure onwil van Belgacom hun kant. Klantvriendelijkheid? Nul komma nul, blijkbaar. Het is er, maar ze willen mij er niet aansluiten. In de toekomst dus geen Belgacom meer, voor niets.
'k Ga blijkbaar twee keer nadenken eer ik nog eens Belgacom aanraad aan de mensen. Zeer spijtige (d)evolutie bij hen.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Kan mij de ballen schelen.quistnix schreef: En jij hebt blijkbaar nul komma nul inzicht in het commerciële aspect, no offence
Ik heb een Comfort besteld aan 12 /1 Mbps voor een bepaald bedrag per maand. En ik krijg mijn snelheid niet. Wat mij die commercie achter de schermen afspeelt, kan mij NIETS, maar dan NIETS in het kwadraat afspelen. Ik heb daar niets aan.
Ik ken maar al te goed het commerciële aspect, zoals bij elk ander bedrijf (spijtig genoeg). Klanten lokken met schone snelheden, mooi in de pers komen van: oh, wij zijn beter dan die en die. Maar uiteindelijk zeggen: enkel in combinatie met een ander product (koppelverkoop in 't klein). Kleine lettertjes hanteren maar ze niet opschrijven. De commercie van Belgacom is mij ZEER duidelijk.
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Dat heb je dus NIET besteld ! Lees jij dan nooit de voorwaarden van een contract dat je zelf ondertekent ? In die voorwaarde staat duidelijk en klaar vermeld: "Up- en downloadsnelheden hangen af van de afstand tussen uw aansluitpunt en de centrale". Je hebt nooit ofte nooit een Comfort besteld aan 12/1 Mbps als je daarin zou verstaan dat deze snelheden GEGARANDEERD zouden zijn. En het is niet eens in kleine lettertjes dat Belgacom stelt dat "Up- en downloadsnelheden hangen af van de afstand tussen uw aansluitpunt en de centrale" maar gewoon in dezelfde font en grootte van het contract. Neen, je kent duidelijk niet het commerciële aspect, alhoewel je dat wel blijkt te claimen. Ga in een hoekje liggen wenen. Je hebt ONGELIJK, punt.Lord Utopia schreef:Kan mij de ballen schelen.quistnix schreef: En jij hebt blijkbaar nul komma nul inzicht in het commerciële aspect, no offence
Ik heb een Comfort besteld aan 12 /1 Mbps voor een bepaald bedrag per maand. En ik krijg mijn snelheid niet. Wat mij die commercie achter de schermen afspeelt, kan mij NIETS, maar dan NIETS in het kwadraat afspelen. Ik heb daar niets aan.
Ik ken maar al te goed het commerciële aspect, zoals bij elk ander bedrijf (spijtig genoeg). Klanten lokken met schone snelheden, mooi in de pers komen van: oh, wij zijn beter dan die en die. Maar uiteindelijk zeggen: enkel in combinatie met een ander product (koppelverkoop in 't klein). Kleine lettertjes hanteren maar ze niet opschrijven. De commercie van Belgacom is mij ZEER duidelijk.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
- Locatie: zwijndrecht
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Maar jij vindt dat dus vrij normaal dat hij geen VDSL2 aansluiting krijgt terwijl die mogelijkheid er weldegelijk is?
Dat is hetzelfde als een sportauto huren, maar van de autodealer een 2PK motor krijgen, omdat je anders niet genoeg opbrengt.
Als je een autoradio erbij zou nemen/huren, zou je wel de betere motor krijgen.
Wat voor gelul is me dat nu niet eigenlijk. Belgacom is hier imo in fout, waren zij niet van plan van iedereen die op VDSL2 kon aangesloten worden ze ook weldegelijk aan te sluiten?
De mogelijkheid is er, ze willen gewoon niet omdat er niet genoeg geld verdiend wordt. Dat is eigenlijk laag, héél laag bij de grond.
Dat is hetzelfde als een sportauto huren, maar van de autodealer een 2PK motor krijgen, omdat je anders niet genoeg opbrengt.
Als je een autoradio erbij zou nemen/huren, zou je wel de betere motor krijgen.
Wat voor gelul is me dat nu niet eigenlijk. Belgacom is hier imo in fout, waren zij niet van plan van iedereen die op VDSL2 kon aangesloten worden ze ook weldegelijk aan te sluiten?
De mogelijkheid is er, ze willen gewoon niet omdat er niet genoeg geld verdiend wordt. Dat is eigenlijk laag, héél laag bij de grond.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
NEEN, ze geven voorrang aan klanten die de snelheid nodig hebben, zijnde voor belgacom tv.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Nogmaals proberen in een andere Belgacom-winkel. Maar het deze keer het harder spelen.
Zeg dat de verkeerde modem is geleverd, dat de VDSL2-modem bij de bestelling uitdrukkelijk was beloofd door de verkoper.
Als ze moeilijk doen, zeg dan dat je je opgelicht voelt, dat de verkoper duidelijk in het verkoopsgesprek heeft gezegd dat je aangesloten wordt op VDSL2.
Blijf volharden, en als ze echt niet willen plooien vraag je de onmiddellijke annulering van de volledige bestelling. Contract is pas definitief na installatie. Het is dus regelrechte onzin dat je een aangetekende brief zou moeten sturen.
Zeg dat de verkeerde modem is geleverd, dat de VDSL2-modem bij de bestelling uitdrukkelijk was beloofd door de verkoper.
Als ze moeilijk doen, zeg dan dat je je opgelicht voelt, dat de verkoper duidelijk in het verkoopsgesprek heeft gezegd dat je aangesloten wordt op VDSL2.
Blijf volharden, en als ze echt niet willen plooien vraag je de onmiddellijke annulering van de volledige bestelling. Contract is pas definitief na installatie. Het is dus regelrechte onzin dat je een aangetekende brief zou moeten sturen.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Voor zover de goeie hulp die ik krijg van de Belgacom medewerkers.
Natuurlijk lees ik de voorwaarden, ik ken ze ook. En gij, quistnix, moogt bij hoog en laag beweren dat ik ze niet ken, ik ken ze dus WEL. Ik begrijp jou standpunt, gij de mijne niet. Omdat ge... het... niet... wilt begrijpen.
Voor mij hebt gij ook ongelijk, quistnix. Da's gewoon relativiteit, ofzoiets.
Ben eens benieuwd wat Eva hierop zou zeggen. Zou ze/hij even klantvriendelijk zijn als quistnix?
Ik zag dat eens proberen, raf1. Bedankt voor de tip. Moet deze week nog in Gent zijn.
Natuurlijk lees ik de voorwaarden, ik ken ze ook. En gij, quistnix, moogt bij hoog en laag beweren dat ik ze niet ken, ik ken ze dus WEL. Ik begrijp jou standpunt, gij de mijne niet. Omdat ge... het... niet... wilt begrijpen.
Voor mij hebt gij ook ongelijk, quistnix. Da's gewoon relativiteit, ofzoiets.
Ben eens benieuwd wat Eva hierop zou zeggen. Zou ze/hij even klantvriendelijk zijn als quistnix?
Ik zag dat eens proberen, raf1. Bedankt voor de tip. Moet deze week nog in Gent zijn.
Laatst gewijzigd door Lord Utopia 27 jul 2010, 01:32, in totaal 2 gewijzigd.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Had je niet via de website besteld?
En als je wil kan ik je bestelling morgen laten annuleren, je hoeft er niets voor te doen.
En als je wil kan ik je bestelling morgen laten annuleren, je hoeft er niets voor te doen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
daar is natuurlijk wel dat probleem, 't is online besteld.Trojan schreef:Had je niet via de website besteld?
Neen, laat maar. Ik ga mij er niets meer van aantrekken. Ik wil mijn weelderige haardos behouden. Ik zal wel voor een jaartje surfen en turfen via Belgacom, en dan ben ik weg.Trojan schreef:En als je wil kan ik je bestelling morgen laten annuleren, je hoeft er niets voor te doen.
En niet omdat ik oh, zo tevreden ben van hen, maar omdat ik een een mens van het gemak ben. Moet ik mij weer bezighouden met telefoontjes plegen naar Mobistar met de vraag mijn opzegbrief te annuleren, moet ik weeral iets nieuws gaan zoeken, weeral dubbel betalen, weeral die modem gaan terugbrengen. Ik ben het beu.
Ik had écht geen idee dat een internetverbinding bestellen zo moeilijk kon zijn.
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Eerst en vooral, je hebt totaal ongelijk als je wilt claimen dat Belgacom verplicht is om je VDSL2 te leveren omdat ze - volledig terecht - de VDSL2 poorten proberen te reserveren voor BGC TV HD klanten. Als je beweert dat je de voorwaarden "kent" zou ik zeggen "OK, je kent ze". Maar "begrijp" je ze tenvolle ? Wat uit de zin "Up- en downloadsnelheden hangen af van de afstand tussen uw aansluitpunt en de centrale" begrijp je niet ? Zeg het mij, please.Lord Utopia schreef:Voor zover de goeie hulp die ik krijg van de Belgacom medewerkers.
Natuurlijk lees ik de voorwaarden, ik ken ze ook. En gij, quistnix, moogt bij hoog en laag beweren dat ik ze niet ken, ik ken ze dus WEL. Ik begrijp jou standpunt, gij de mijne niet. Omdat ge... het... niet... wilt begrijpen.
Voor mij hebt gij ook ongelijk, quistnix. Da's gewoon relativiteit, ofzoiets.
Ben eens benieuwd wat Eva hierop zou zeggen. Zou ze/hij even klantvriendelijk zijn als quistnix
Je hebt het ontzettend moeilijk om je ongelijk toe te geven. Eigenlijk heb ik je het nog nooit weten doen. Waar ik gemakkelijk iets post in de trend van "Ah OK, ik was mis" is jouw enige reactie van je ongelijk er ene van ... geen post meer. Voor elke andere post wil, zal en moet jij het laatste woord hebben.
En geloof me, ik ben absoluut niet klantvriendelijker of klantonvriendelijker als Eva !
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik zeg dat ze onwil tonen.quistnix schreef: Eerst en vooral, je hebt totaal ongelijk als je wilt claimen dat Belgacom verplicht is om je VDSL2 te leveren omdat ze - volledig terecht - de VDSL2 poorten proberen te reserveren voor BGC TV HD klanten. Als je beweert dat je de voorwaarden "kent" zou ik zeggen "OK, je kent ze". Maar "begrijp" je ze tenvolle ? Wat uit de zin "Up- en downloadsnelheden hangen af van de afstand tussen uw aansluitpunt en de centrale" begrijp je niet ? Zeg het mij, please.
Nog zoeens een voorbeeld: up-downword, gelijk in een bedrijf. Ge schrijft hier niet naar een klein kind van 10 jaar of naar één van uw onderdanen op uw werk waartegen ge kunt blaffen. Ik heb leren lezen en schrijven op school, ik verwacht ook dat ge probeert te communiceren met mij op een normale manier. Je zit hier niet op uw werk.
Ik ben koppig, ja. En ik sommige dingen moeilijk toegeven tgo sommige mensen. Omwille van hun gedrag.quistnix schreef:Je hebt het ontzettend moeilijk om je ongelijk toe te geven. Eigenlijk heb ik je het nog nooit weten doen. Waar ik gemakkelijk iets post in de trend van "Ah OK, ik was mis" is jouw enige reactie van je ongelijk er ene van ... geen post meer. Voor elke andere post wil, zal en moet jij het laatste woord hebben.
Maar hier ben ik zeker van mijn gelijk. Gij moet en zal het natuurlijk altijd persoonlijk spelen en zal mij ook nooit gelijk geven.
't Moet altijd van één kant komen, hé. Wij moeten altijd u begrijpen, maar gij ons niet. Ik ben een ontevreden klant, maar volgens u heb ik daar geen recht toe. Ahnee, ik mag blij zijn dat Belgacom mij als klant wil, niet andersom.
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik heb geen onderdanen en ik blaf al helemaal niet, waar haal je dit eigenlijk vandaan ?Lord Utopia schreef:Ge schrijft hier niet naar een klein kind van 10 jaar of naar één van uw onderdanen op uw werk waartegen ge kunt blaffen. Ik heb leren lezen en schrijven op school, ik verwacht ook dat ge probeert te communiceren met mij op een normale manier. Je zit hier niet op uw werk.^
Je bent zeker van je gelijk ? Hoe kan iemand zó verkeerd zijn ? Heb ik je dan niet verschillende voorstellen gedaan, al dan niet via PM ? Je bent een ontevreden klant. Maar in hoeverre mag je eigenlijk een ontevreden klant zijn ? In dit specifieke geval heb je inderdaad geen recht om ontevreden te zijn, hoe haaks het ook op jouw "gelijk" moge wezen.Lord Utopia schreef:Maar hier ben ik zeker van mijn gelijk. Gij moet en zal het natuurlijk altijd persoonlijk spelen en zal mij ook nooit gelijk geven. 't Moet altijd van één kant komen, hé. Wij moeten altijd u begrijpen, maar gij ons niet. Ik ben een ontevreden klant, maar volgens u heb ik daar geen recht toe. Ahnee, ik mag blij zijn dat Belgacom mij als klant wil, niet andersom.
Ik speel het absoluut niet persoonlijk tegenover jou. Man, ik wil niet eens "spelen". Ik ben het zelfs meer als kotsbeu. Daarom dat ik ik een PM heb gestuurd naar een paar moderators. Het moet zeker en vast niet altijd van één kant komen, verdorie, dat heb ik toch al bewezen ?
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Zo kan je ook natuurlijk proberen ontevreden klanten te weren van internetfora. Gewoon proberen hun topic te sluiten. Dan open ik wel een nieuwe. En dan kunt ge ook dáár opnieuw reageren dat ik niet mag klagen, en daar ook geen recht op heb.
Je hebt me één voorstel gedaan, ja. Maar dat voorstel was onmogelijk, gezien de status van mijn lijn. Verder bedank ik u daar wel voor, voor dat voorstel. Zie dat je mij verkeerd begrijpt.
Je hebt me één voorstel gedaan, ja. Maar dat voorstel was onmogelijk, gezien de status van mijn lijn. Verder bedank ik u daar wel voor, voor dat voorstel. Zie dat je mij verkeerd begrijpt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Belgacom deed oorspronkelijk met ADSL2+ ook zo'n koppelverkoop, met het argument dat ADSL2+ een technische voorwaarde voor BelgacomTV was. Zulke absurditeiten waren zelfs voor het BIPT iets te veel van het goeie en Belgacom werd verplicht om ADSL2+ vrij te geven voor de OLOs. Mogelijk is deze voorkeursbehandeling van VDSL2+TV dus nog een uitloper van diezelfde ingesteldheid?
Voor mij levert Belgacom alvast geen 'best effort' als ze een aanzienlijk minderwaardig product leveren (1/3de van maximum) terwijl de geadverteerde maximums makkelijk haalbaar zijn. Ze zouden dit op z'n minst veel duidelijker moeten aangeven in hun commerciële offertes. Aangezien enkel de klanten dit gaan aanklagen en het BIPT te soft is, zou deze situatie wel eens lang kunnen blijven duren?
Voor mij levert Belgacom alvast geen 'best effort' als ze een aanzienlijk minderwaardig product leveren (1/3de van maximum) terwijl de geadverteerde maximums makkelijk haalbaar zijn. Ze zouden dit op z'n minst veel duidelijker moeten aangeven in hun commerciële offertes. Aangezien enkel de klanten dit gaan aanklagen en het BIPT te soft is, zou deze situatie wel eens lang kunnen blijven duren?
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
De vraag is bestaat er niemand binnen dit forum die lord kan of wil helpen.
Ik heb altijd geleerd waar een wil is is een weg ...
Enja soms moet ge als klant voet bij stuk houden en 5 6 7 x bellen baar de klantendient vooraleer ge uw zin krijgt en er u iemand wil helpen.
Ik spreek van ondervinding bij een promo voor mijn meter.
Iedereen weet nu hoe het in elkaar zit en de waarheid zal wel ergens in het midden liggen maar zou toch leuk zijn voor lord dat er iemand zijn nek uisteek en hem een goede oplossing geeft
Ik heb altijd geleerd waar een wil is is een weg ...
Enja soms moet ge als klant voet bij stuk houden en 5 6 7 x bellen baar de klantendient vooraleer ge uw zin krijgt en er u iemand wil helpen.
Ik spreek van ondervinding bij een promo voor mijn meter.
Iedereen weet nu hoe het in elkaar zit en de waarheid zal wel ergens in het midden liggen maar zou toch leuk zijn voor lord dat er iemand zijn nek uisteek en hem een goede oplossing geeft
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 6667
- Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Kan er mij nu eens ff iemand uitleggen wat het probleem is ? Want bij belgacom is het nog onduidelijker dan bij hun concurrent.
Start 3Mbps dus adsl technologie ?
Comfort 12Mbps dus ??? technologie ?
Favourite 20Mbps dus vdsl technologie ?
Intense 20Mbps dus vdsl technologie ?
En wat als vdsl niet mogelijk is ? gaat men dan automatisch een mindere verbinding geven of een goedkoper abonnement voorstellen ?
Start 3Mbps dus adsl technologie ?
Comfort 12Mbps dus ??? technologie ?
Favourite 20Mbps dus vdsl technologie ?
Intense 20Mbps dus vdsl technologie ?
En wat als vdsl niet mogelijk is ? gaat men dan automatisch een mindere verbinding geven of een goedkoper abonnement voorstellen ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Het plaatje is toch simpel.
Belgacom verplichten om bij een bestelling direct klaar en duidelijk mee te geven aan de kandidaat koper op welke technologie ze zullen geplaatst worden. Namelijk ADSL1, ADSL2+, VDSL of VDSL2. Met daarbij de nodige info zoals de snelheden die mogelijk gehaald kunnen worden. Dan de klant de mogelijkheid laten effectief te bestellen of zijn bestelling te annuleren.
Ook heel duidelijk afficheren en meedelen in de reclame dat VDSL2 in koppelverkoop zit en uitsluitend te verkrijgen is als je BTV neemt.
Een klantvriendelijk en innoverend bedrif zou dit op die manier doen. Belgacom is dat duidelijk niet, hoewel ze schermen met hun internationale awards voor kweetnie wat allemaal. Wat zijn die in feite waard vraag ik mij nog altijd af? Als de klant op hun thuismarkt er niets van merkt.
Ik begrijp perfect de teleurstelling en de kwaadheid van Lord. Is doodnormaal en het dient gerespecteerd te worden.
Belgacom er is nog heel veel werk aan de winkel.
Belgacom verplichten om bij een bestelling direct klaar en duidelijk mee te geven aan de kandidaat koper op welke technologie ze zullen geplaatst worden. Namelijk ADSL1, ADSL2+, VDSL of VDSL2. Met daarbij de nodige info zoals de snelheden die mogelijk gehaald kunnen worden. Dan de klant de mogelijkheid laten effectief te bestellen of zijn bestelling te annuleren.
Ook heel duidelijk afficheren en meedelen in de reclame dat VDSL2 in koppelverkoop zit en uitsluitend te verkrijgen is als je BTV neemt.
Een klantvriendelijk en innoverend bedrif zou dit op die manier doen. Belgacom is dat duidelijk niet, hoewel ze schermen met hun internationale awards voor kweetnie wat allemaal. Wat zijn die in feite waard vraag ik mij nog altijd af? Als de klant op hun thuismarkt er niets van merkt.
Ik begrijp perfect de teleurstelling en de kwaadheid van Lord. Is doodnormaal en het dient gerespecteerd te worden.
Belgacom er is nog heel veel werk aan de winkel.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Dat klopt ook niet echt. Ik heb gewoon belgacom internet intense en heb direct VDSL2 gekregen zonder extra telefoontjes.Muziekbos schreef:Ook heel duidelijk afficheren en meedelen in de reclame dat VDSL2 in koppelverkoop zit en uitsluitend te verkrijgen is als je BTV neemt.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Neen, jekoopt een abonnement niet voor de snelheid maar voor de limiet. Ondertussen zou iedereen hier toch moeten weten dat we geen snelheden kunnen garanderen op xDSL.iceke schreef:En wat als vdsl niet mogelijk is ? gaat men dan automatisch een mindere verbinding geven of een goedkoper abonnement voorstellen ?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.