CMS
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Wat gebruikt Userbase.be als CMS (en eventueel extra modules) ?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Joomla, in combinatie met phpbb voor het forum.
De naam van de bridge tussen Joomla en Phpbb evenals andere extra modules, kunnen de sysadmins je wel geven.
greetz,
Nob
De naam van de bridge tussen Joomla en Phpbb evenals andere extra modules, kunnen de sysadmins je wel geven.
greetz,
Nob
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Frontend is Joomla 1.5 + jFusion als bridge tussen de accounts voor frontend en phpBB-forum + jComments voor de commentaar op de homepage. Zit ook nog ergens StaticXT in om gewone php-pagina's in Joomla te krijgen (zoals http://ip.userbase.be of http://userbase.be/nieuws/river-of-news)
Aan de forum-kant hebben we eigenlijk geen speciale modules of zo...
Aan de forum-kant hebben we eigenlijk geen speciale modules of zo...
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
inderdaad Joomla, en de skin is er eentje van Joomlashine : http://joomlashine.com/index.php?option ... 2&Itemid=7. Zeer mooie en leuke template btw, gebruik hem zelf ook.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Contacteer:
Eerlijk? Vind die skin echt deftig, en passend bij userbase! Ikzelf wacht vol ongeduld tot de mensen van joomlashine eindelijk JSN tendo in release gaan steken. Kwestie van mijn fotosite eens een goede update te gevenmeon schreef:God en klein pierke gebruiken die template ondertussen, tijd voor iets eigen(tijdser)
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Moderator
- Contacteer:
'k Zijn benieuwd Voorsmaakje mag je altijd gevengr4vity schreef:W8 and seekrisken schreef:Eerlijk? Vind die skin echt deftig, en passend bij userbase!
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Moderator
- Contacteer:
Hmmm ik kijk er fameus naar uitmeon schreef:Zou ik? (ja, er is al een nieuw design)
Hopelijk verdwijnt de beta dan eindelijk ook eens uit het logo
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Moderator
- Contacteer:
Lijkt mij een pak werk om dat werkende te hebben...In elk geval niet simpel...silencer schreef:Doe zoals elders...laat de skin zelf kiezen per gebruiker.
Telefonie = EDPnet + OVH
Manee, we gaan dat mooi voor ons eigen houdenmeon schreef:Zou ik? (ja, er is al een nieuw design)
Er komt wel een select groepje van betatesters, u inkopen gaat steeds. Westvleteren en choco (voor meon) is het betaalmiddel
De volgende evolutie gaat meer zijn dan enkel een software update hoorsilencer schreef:Doe zoals elders...laat de skin zelf kiezen per gebruiker.
-
- Moderator
- Contacteer:
Zeg maar naar waar ik t moet sturen
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Deel van't meubilair
Ooit Drupal overwogen trouwens ? (al heb ik na enkele dagen spelen enkel nog maar teleurstellingen)Nob schreef:Joomla, in combinatie met phpbb voor het forum.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Hoe werkt het PM systeem hier eigenlijk? Ik zie dat een PM naar quistnix na 25 minuten nog steeds in postvak uit staat terwijl een pm naar een andere gebruiker direct weg is.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
PM's staan ongelezen in je postvak uit, tot de andere gebruiker ze effectief leest - pas daarna zijn ze "verzonden".Trojan schreef:Hoe werkt het PM systeem hier eigenlijk? Ik zie dat een PM naar quistnix na 25 minuten nog steeds in postvak uit staat terwijl een pm naar een andere gebruiker direct weg is.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ik heb Drupal al vaker gebruikt.r2504 schreef:Ooit Drupal overwogen trouwens ? (al heb ik na enkele dagen spelen enkel nog maar teleurstellingen)
Althans, geprobeerd. Hebben zelfs bij wijze van proef ooit UB in drupal proberen duwen, maar ik vind dat systeem dus echt niks eh.
Uiteindelijk opgegeven, ik kan daar echt niet aan uit.
Ook Typo3 ooit geprobeerd: veelbelovend, maar compleet niet geschikt voor community-minded sites en typoscript is verschrikkelijk.
Heb ook eens gekeken naar Open Atrium; is intranet-systeem op drupal gebaseerd, maar zelfde probleem: onbegrijpelijk hoe het werkt. Zonde eigenlijk, want alle media-sites (vmma, vrt, sbs) draaien op drupal, dus moet het toch ergens goed voor zijn...
Als je een semi-statische site overweegt moet je eens kijken naar Concrete5. Belachelijk intuïtief en gebruiksvriendelijk CMS.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
EXCLUSIEF DE GELEKTE BEELDEN VAN DE NIEUWE SITE
De site 我们是滑稽 heeft beslag kunnen leggen op een beeld dat zo te zien wel eens de nieuwe site zou kunnen worden. Opvallend is dat de kleur blauw toch wel terugkeert en dat de designer zich heeft laten beïnvloeden door 3 badeendjes.
De site 我们是滑稽 heeft beslag kunnen leggen op een beeld dat zo te zien wel eens de nieuwe site zou kunnen worden. Opvallend is dat de kleur blauw toch wel terugkeert en dat de designer zich heeft laten beïnvloeden door 3 badeendjes.
- Bijlagen
-
- ub_new_leaked.png
- (111.59 KiB) 619 keer gedownload
-
- Deel van't meubilair
Dat gevoel (totaal niet logisch en onvriendelijk in gebruik) heb ik momenteel dus ook... begrijp dus nog altijd de hype niet rond Drupal. Ik heb de indruk dat het gewoon een lege doos is (te leeg) en je voor het minste (wat mij betreft zelfs zeer essentiele dingen) extra modules moet hebben (die dan ook al niet echt logisch in elkaar zitten).meon schreef:Ik heb Drupal al vaker gebruikt. Althans, geprobeerd. Hebben zelfs bij wijze van proef ooit UB in drupal proberen duwen, maar ik vind dat systeem dus echt niks eh. Uiteindelijk opgegeven, ik kan daar echt niet aan uit. Zonde eigenlijk, want alle media-sites (vmma, vrt, sbs) draaien op drupal, dus moet het toch ergens goed voor zijn...
Ofwel ben ik serieus fout... maar dit is een serieuze teleurstelling.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
De nieuwste CMS-hype wordt waarschijnlijk spoon of fork of een ander stuk bestek, toch als we de Gentse paus van de social media mogen geloven.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar fork, op basis van screenshots ziet het er wel interessant uit, maar wegens amper adoptie waarschijnlijk niet de beste keuze. Meest onder de indruk ben ik trouwens van Sitecore, maar da's commercieel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Drupal heb ik exact hetzelfde gevoel over, niet handig. Joomla vindt ik beter maar ook daar vindt ik de indeling soms wat star.
Als forum software SMF tijdje draaiend gehad maar die maakt een puinhoop van mijn database ( veel te groot, tijdelijke data etc )
Als forum software SMF tijdje draaiend gehad maar die maakt een puinhoop van mijn database ( veel te groot, tijdelijke data etc )
-
- Deel van't meubilair
Mmm... private beta momenteel (en dat voor Open Source )localhost schreef:De nieuwste CMS-hype wordt waarschijnlijk spoon of fork of een ander stuk bestek, toch als we de Gentse paus van de social media mogen geloven.
Voorlopig ben ik maar begonnen met zelfs iets te maken... dat doe dan tenminste wat IK wil
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Kan ik me enkel bij aansluiten: je eigen CMS biedt altijd de meeste mogelijkheden en zal het best op het lijf van je website geschreven zijn. Maar ik begrijp ook dat dit heel veel tijd en moeite kost.r2504 schreef:Mmm... private beta momenteel (en dat voor Open Source )localhost schreef:De nieuwste CMS-hype wordt waarschijnlijk spoon of fork of een ander stuk bestek, toch als we de Gentse paus van de social media mogen geloven.
Voorlopig ben ik maar begonnen met zelfs iets te maken... dat doe dan tenminste wat IK wil
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken