Apple iPhone 4 komt op 30 juli naar België

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Oké als het aan de providers ligt... waarom heeft een gsm van 35€ er dan geen last van.
Man man, hoge bomen vangen veel wind, als ze willen uitpakken met de beste smartphone moeten ze dat ook op alle gebieden waarmaken hé!
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

honda4life schreef:Oké als het aan de providers ligt... waarom heeft een gsm van 35€ er dan geen last van.
Man man, hoge bomen vangen veel wind, als ze willen uitpakken met de beste smartphone moeten ze dat ook op alle gebieden waarmaken hé!
Leren lezen; ik heb gezegd het zeker aan de iphone ligt maar ook deels aan de providers.
Yeah right dat jij niet op plaatsen terecht komt waar het signaal minder is.

Ik heb een gsm van 39 euro van nokia; als ik naar het frietkot ga waar ik altijd ga dan heb ik ook mee mijn nokia slechts 2 blokjes, meer krijg ik er niet uit. ;).

Maar als het signaal straf genoeg is honde4life zoals ik hier al heb aangehaald dan lukt het me niet om het signaal te doen zakken, dat is het mooiste bewijs het ook deels aan de providers liggen waar er bv te weinig masten nog staan of hun signaal niet sterk genoeg is als je ergens binnengaat ofzo.
Ge kunt ze kussen
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Marlboro schreef:Ik minimaliseer dat omdat het ook deels aan de providers ligt en niet alleen aan de iphone.
Providers zullen ernaar streven om overal een minimum signaalsterkte aan te bieden... dat minimum is voor iedere telefoon hetzelfde, dus als jij daaronder valt met je iPhone dan heb je gewoon pech, en da's zeker niet de schuld van een provider.

Is het nu zo moeilijk toe te geven dat Apple gewoon een design fout heeft gemaakt die men nu tracht op te lossen met een gratis hoesje. Je zal wel merken dat men dit kortelings wel zal oplossen door één of andere coating over de metalen antenne te voorzien.

Dit is gewoon brute pech... face it (ook al is het misschien pijnlijk met een telefoon van dik 6 a 700 euro), het is het einde van de wereld niet (alhoewel als ik dit zo allemaal lees).
Marlboro schreef:Ik heb een gsm van 39 euro van nokia; als ik naar het frietkot ga waar ik altijd ga dan heb ik ook mee mijn nokia slechts 2 blokjes, meer krijg ik er niet uit.
Nogmaals, wat heb je op dergelijke plaatsen met je iPhone als je hem per ongelijk slecht vast neemt ? Je hoeft trouwens geen 4 of 5 blokjes te hebben, één stabiel is reeds voldoende maar ik vrees dat je daar met je iPhone niet komt als de Nokia er nog 2 heeft.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:
Marlboro schreef:Ik minimaliseer dat omdat het ook deels aan de providers ligt en niet alleen aan de iphone.
Providers zullen ernaar streven om overal een minimum signaalsterkte aan te bieden... dat minimum is voor iedere telefoon hetzelfde, dus als jij daaronder valt met je iPhone dan heb je gewoon pech, en da's zeker niet de schuld van een provider.

Is het nu zo moeilijk toe te geven dat Apple gewoon een design fout heeft gemaakt die men nu tracht op te lossen met een gratis hoesje. Je zal wel merken dat men dit kortelings wel zal oplossen door één of andere coating over de metalen antenne te voorzien.

Dit is gewoon brute pech... face it (ook al is het misschien pijnlijk met een telefoon van dik 6 a 700 euro), het is het einde van de wereld niet (alhoewel als ik dit zo allemaal lees).
Marlboro schreef:Ik heb een gsm van 39 euro van nokia; als ik naar het frietkot ga waar ik altijd ga dan heb ik ook mee mijn nokia slechts 2 blokjes, meer krijg ik er niet uit.
Nogmaals, wat heb je op dergelijke plaatsen met je iPhone als je hem per ongelijk slecht vast neemt ? Je hoeft trouwens geen 4 of 5 blokjes te hebben, één stabiel is reeds voldoende maar ik vrees dat je daar met je iPhone niet komt als de Nokia er nog 2 heeft.
Tuurlijk is het een design fout, volledig mee eens en het os hardware matig het probleem en dat los je niet op met een software update zoals ze eerst beweerden, wat ik ook nooit geloofde.

Als ik er mee de nokia 2 blokjes heb heb ik mee de iphone er meestal 1 of toch eens 2, schommelt soms. Signaal valt wel op het eerste zich niet weg.
Ge kunt ze kussen
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Marlboro schreef:Tuurlijk is het een design fout, volledig mee eens en het os hardware matig het probleem en dat los je niet op met een software update zoals ze eerst beweerden, wat ik ook nooit geloofde.
Voila, zo moeilijk is dat toch niet om toe te geven :wink:

Och, iedere telefoon heeft wel iets... is alléén ellende als je er een probleem mee hebt.
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Maar er is een oplossing!

http://antenn-aid.com/

:lol: :beerchug:
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
giallorossi90
Member
Member
Bedankt: 4 keer

Mijn oude iphone lijkt met de dag trager te reageren. Tijd om over te schakelen naar de iPhone 4, of beeld ik me maar iets in?
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

giallorossi90 schreef:Mijn oude iphone lijkt met de dag trager te reageren. Tijd om over te schakelen naar de iPhone 4, of beeld ik me maar iets in?
Misschien eerst es kuis houden, foto's wegdoen, enz.. kan helpen? Of wil je perse een nieuwe? ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Neok
Member
Member
Bedankt: 1 keer

giallorossi90 schreef:Mijn oude iphone lijkt met de dag trager te reageren. Tijd om over te schakelen naar de iPhone 4, of beeld ik me maar iets in?
Wrss heb je multytasken geactiveerd met je update naar 4.0 ... had ik ook met mijn 3G, en vanaf ik dat heb gedeactiveerd werkt alle terug heel vlot
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Marlboro schreef: Als ik er mee de nokia 2 blokjes heb heb ik mee de iphone er meestal 1 of toch eens 2, schommelt soms. Signaal valt wel op het eerste zich niet weg.
Sinds wanneer wordt signaalsterkte uberhaupt in blokjes uitgedrukt, laat staan vergeleken !
flt
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 3 keer

devastator schreef:
Marlboro schreef: Als ik er mee de nokia 2 blokjes heb heb ik mee de iphone er meestal 1 of toch eens 2, schommelt soms. Signaal valt wel op het eerste zich niet weg.
Sinds wanneer wordt signaalsterkte uberhaupt in blokjes uitgedrukt, laat staan vergeleken !
Sinds wanneer je bij een iPhone de waarden niet kan uitlezen? :p
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Marlboro schreef:
Probleem is die andere telefoons het ook voorhebben,rofflll, ik weet wel sommigen dat niet willen horen ,helaas is het wel zo.
En blijf maar lekker zaken en klagen, ik amuseer me enorm met de iphone 4.
[/quote]
Onderbouwd bewijs???

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

devastator schreef:
Hug?

Het mooiste bewijs is toch zoals ik al heb aangehaalt dat als ik op een zwakke plaats toch 4-5 blokjes heb dit niet alles wil zeggen, ik heb dit zelf ook al gezged je je daarop niet mag miskijken.
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

krisken schreef:
Marlboro schreef:
Probleem is die andere telefoons het ook voorhebben,rofflll, ik weet wel sommigen dat niet willen horen ,helaas is het wel zo.
Onderbouwd bewijs???[/quote]

Youtube is uw vriend, toch wel grappig altijd, voor de iphone 4 vinden ze het wel maar over anderen doen ze de moeite niet om het zelf na te gaan, wie zoekt die vind zeg ik altijd, als je zo graag en makkelijk het één kan doen doe dit dan maar voor het andere ook, wees gerust, je zal vinden als je zoekt.
Ge kunt ze kussen
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Geef youtube linkjes eens hé. Ik ben ervan overtuigd dat er altijd er inderdaad gelijkaardige fouten zullen zijn bij andere toestellen (andere merken), doch je moet toegeven dat het nu bij ELKE iphone4 is waarbij men spreekt over dit verhaal. En als ik jou hoor ... heb jij de enige foutloze...

Telefonie = EDPnet + OVH
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Met mijn Samsung Omnia I heb ik geen deathgrip.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

krisken schreef:Geef youtube linkjes eens hé. Ik ben ervan overtuigd dat er altijd er inderdaad gelijkaardige fouten zullen zijn bij andere toestellen (andere merken), doch je moet toegeven dat het nu bij ELKE iphone4 is waarbij men spreekt over dit verhaal. En als ik jou hoor ... heb jij de enige foutloze...
En dan komen de mods af wees wat vriendelijker???? Als ik dit alweer lees zou je gvdm voor minder het vliegend schijt krijgen.

Mens lees nog eens goed mijn posts aub, ik heb gvdm hier al heel de tijd lopen zeggen ik ook dat probleem voor heb als ik m'n handpalm erophoud of mijn vingers en het signaal zakt alleen zeg ik ik dit op plaatsen waar het signaal sterk is het me niet lukt om het signaal te doen zakken, hoe sterker het signaal van de provider dan doet het er nauwelijks wat aan toe wat dat antenne probleem betreft maar das niet de realiteit; de providers hun netwerk trekken op nog niet veel zeker als je ergens binnegaat, mooiste bewijs is als je ziet je 3G opeens naar EDGE gaat,lol.

De iphone 4 is toppie buiten dat kleine probleempje waar ik nauwelijks last van heb want je hebt er alleen maar last van mocht je iedere keer niet kunnen bellen of smsen en in de meeste gevallen is dat dus geen enkel probleem.
Ge kunt ze kussen
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Marlboro schreef:
devastator schreef:
Hug?

Het mooiste bewijs is toch zoals ik al heb aangehaalt dat als ik op een zwakke plaats toch 4-5 blokjes heb dit niet alles wil zeggen, ik heb dit zelf ook al gezged je je daarop niet mag miskijken.
Inderdaad, bij mijn android phone wordt de signiaalsterkte ook uitgedrukt in dBm.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Marlboro schreef:En dan komen de mods af wees wat vriendelijker???? Als ik dit alweer lees zou je gvdm voor minder het vliegend schijt krijgen.

Mens lees nog eens goed mijn posts aub, ik heb gvdm hier al heel de tijd lopen zeggen ik ook dat probleem voor heb
*SNIP*
Je moet daarom nog niet gaan vloeken. Altijd kalm blijven is de boodschap.
Afbeelding
giallorossi90
Member
Member

devilkin schreef:
Misschien eerst es kuis houden, foto's wegdoen, enz.. kan helpen? Of wil je perse een nieuwe? ;)
Yeah, but don't tell the missus :wink:
giallorossi90
Member
Member

Neok schreef:
Wrss heb je multytasken geactiveerd met je update naar 4.0 ... had ik ook met mijn 3G, en vanaf ik dat heb gedeactiveerd werkt alle terug heel vlot
Niet dat ik weet, will check, tx!
qless
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

giallorossi90 schreef:
Neok schreef:
Niet dat ik weet, will check, tx!
Multitasken ksn toch niet met een 3g? Waar zit anders die optie? (heb zelf de3g)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

krisken schreef:Geef youtube linkjes eens hé. Ik ben ervan overtuigd dat er altijd er inderdaad gelijkaardige fouten zullen zijn bij andere toestellen (andere merken), doch je moet toegeven dat het nu bij ELKE iphone4 is waarbij men spreekt over dit verhaal. En als ik jou hoor ... heb jij de enige foutloze...
Ik heb daarnet aan de mcdonalds gestaan in gent en het is me niet gelukt om tot 1 of geen blokje te gaan.
Op andere plaatsen dan weer wel
Ge kunt ze kussen
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Marlboro schreef:
Ik heb daarnet aan de mcdonalds gestaan in gent en het is me niet gelukt om tot 1 of geen blokje te gaan.
Een nieuwe hobby gevonden ? Als je android hebt kun je met een gratis app bekijken waar de zendmasten staan via google maps interface :) mss bestaat zoiets ook voor de iphone, kun je meteen kritieke plaatsen opzoeken.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster

Multitasken ksn toch niet met een 3g? Waar zit anders die optie? (heb zelf de3g)
Updaten was de boodschap, heb zelf geen Iphone maar heb dat wel ergens gelezen ze :lol:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
beele
Plus Member
Plus Member
Twitter: MrBeele
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

ben nu echt wel eens benieuwd wanneer mobistar meer details gaat geven.
In de winkel weten ze nog van niets, ook geen reservaties die worden opgeschreven ofzo
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

silencer schreef:
Marlboro schreef:
Een nieuwe hobby gevonden ? Als je android hebt kun je met een gratis app bekijken waar de zendmasten staan via google maps interface :) mss bestaat zoiets ook voor de iphone, kun je meteen kritieke plaatsen opzoeken.
Er bestaat een app die ik heb op de iphone die de zwakke plaatsen aangeeft maar deze kloppen gewoonweg niet in mijn ogen; waar ik echt straf signaal heb en zelfs de blokjes helemaal niet afkrijg zegt deze het maar matig ofzo si, wat bullshit is, de andere moment ik nog eens herbegin komt er dan eens op het goed is en dan 3keer nadien 3 keer matig,ppfff, je kan er al helemaal niet op afgaan vind ik.
Ge kunt ze kussen
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Marlboro schreef:
En welke mc donalds was dat? Proximus/Mobistar/Base zitten op het dak van de mcdo aan de kleine ring van Gent. En aan de mcdo aan de korenmarkt staan ze alle 3 op een gebouw 200m verder...

Telefonie = EDPnet + OVH
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Marlboro schreef: Er bestaat een app die ik heb op de iphone die de zwakke plaatsen aangeeft maar deze kloppen gewoonweg niet in mijn ogen; waar ik echt straf signaal heb en zelfs de blokjes helemaal niet afkrijg zegt deze het maar matig ofzo si, wat bullshit is, de andere moment ik nog eens herbegin komt er dan eens op het goed is en dan 3keer nadien 3 keer matig,ppfff, je kan er al helemaal niet op afgaan vind ik.
Heb jij misschien al de "update" waar Apple kunstmatig de weergave van de blokjes heeft aangepast ? :p
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Sasuke schreef:
Marlboro schreef: Er bestaat een app die ik heb op de iphone die de zwakke plaatsen aangeeft maar deze kloppen gewoonweg niet in mijn ogen; waar ik echt straf signaal heb en zelfs de blokjes helemaal niet afkrijg zegt deze het maar matig ofzo si, wat bullshit is, de andere moment ik nog eens herbegin komt er dan eens op het goed is en dan 3keer nadien 3 keer matig,ppfff, je kan er al helemaal niet op afgaan vind ik.
Heb jij misschien al de "update" waar Apple kunstmatig de weergave van de blokjes heeft aangepast ? :p
In de praktijk zie ik eerlijk gezegd geen verschil zenne, mss ze beetje anders gemaakt zijn maar that's it en twas aan de mcdonalds int centrum, op den hoek voor de brug, daar lukte het me allesins niet om tot 1 blokje te brengen of tot 0.
Ge kunt ze kussen
wimpiedejonghe
Starter Plus
Starter Plus

witte iphone terug uitgesteld
tonym
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

krisken schreef:
Marlboro schreef:
Onderbouwd bewijs???[/quote]

Een interessant artikel (in engels) die een en ander toch in een objectief perspectief plaatst:
http://www.theinquirer.net/inquirer/opi ... ence-shame
redelijk to the point als standpunt van wat een consument mag verwachten van eender welke fabrikant.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster

De laatste alinea is SUBLIEM :-D
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: bollewolle
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

Zonet mail gekregen van Mobistar via de iPhone 4 mailinglist met deze link: http://iphone3g.mobistar.be/nl/pre-orde ... nl_IPHONE4

16 GB gaat dus 575 euro kosten, de 32 GB 675 euro. Dat is toch een 75 euro minder dan eerder deze week vermeld op Tweakers.net. Geen melding van een sim-lock op het eerste zicht, dus ik denk dat er een horde Nederlanders naar hier gaat komen in de komende weken :-D of wacht, dat moet eigenlijk :bang: zijn

Edit: aangezien de site vrij snel dood is gegaan heb ik ff een screenshot toegevoegd. Ergens denk ik echter dat men zich in de prijzen heeft vergist met die van de 3GS en dat daarom de site nu down is ... time will tell
iPhone 4 pre-order prijzen.jpg
(114.51 KiB) 29 keer gedownload

Edit2: vermoeden was dus correct. Ondertussen zijn de prijzen ook verschenen op de iPhone microsite van Mobistar en deze zijn hoger dan deze van op het screenshot hierboven: http://iphone3g.mobistar.be/nl/iphone.cfm Professionaliteit alom :bang:
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”