Beste,
ik heb een praktische vraag, waar ik hopelijk hier iets meer zal over kunnen vernemen voordat ik naar de klantendienst ga bellen.
De situatie zit namelijk zo. Op dit moment zit ik binnen mijn 12 maanden contract bij Belgacom (tv, internet en telefonie). Voor mij is het duidelijk dat ik na die 12 maanden dit pakket opzeg om terug alles af te nemen bij Telenet.
Dit contract bij Belgacom loopt af in oktober, ik zou echter nog voor oktober verhuizen. En hier komen dan de vragen:
1. kan ik Belgacom opzeggen bij verhuis?
2. als ik verhuis en ik kan Belgacom niet opzeggen, dus verhuis van de Belgacom diensten -> zit ik dan terug vast voor 12 maanden? Of kan ik zoals voorzien in oktober alles opzeggen?
3. Als ik toch zou opzeggen in augustus - september (wegens verhuis). Hoe groot is de schade vergoeding dat ik Belgacom zou moeten betalen? (2 maanden abonnement???)
4. indien ik opzeg kan ik dan al mijn vast nummer laten overdragen naar Telenet? Of zal Belgacom dwars liggen?
Dus een ganse hoop vragen, graag wat meer zicht voordat ik naar de klantendienst bel ....
Verhuizen -> Belgacom opzeggen voor einde 12 maanden?
-
- Starter Plus
1 niet voor einde van contract tenzei je naar een niet belgacomgebied verhuisd (werkelijkheid bestaat het nauwelijks)
2 ja terug 12 maand, trouwens moet u goed kijken of u afgelopen maand niks hebt gewijzigd, want iedere wijziging is 12 maand contract
3 ja indien het tot oktober is ga je 2 maand betalen voor schadevergoeding
4 geen enkel probleem u kunt uw nr meenemen
2 ja terug 12 maand, trouwens moet u goed kijken of u afgelopen maand niks hebt gewijzigd, want iedere wijziging is 12 maand contract
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 300 keer
2. hoe kan ik dat voor alle zekerheid te weten komen? Kan je dat opvragen via het info nummer 0800/,,,,, van Belgacom (automatiscche stem of zoiets?)wimpiedejonghe schreef:1 niet voor einde van contract tenzei je naar een niet belgacomgebied verhuisd (werkelijkheid bestaat het nauwelijks)
5. ik weet niet zeker of er een telefoon aansluiting (koper draadjes die binnen komen dus) is in de nieuwe woning. zal dit nog moeten navragen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 300 keer
ik zie zonet dat er een verandering is van algemene voorwaarden die betrekking hebben tot het telefonie gedeelte van Belgacom. Dat je per aangetekende brief kan opzeggen tot de laatste dag van september 2010.
Kan je hiermee dan alles opzeggen (tv, internet en telefonie)? Of enkel telefonie? Of hoe zit dat, kan er iemand meer info geven hieromtrent?
Kan je hiermee dan alles opzeggen (tv, internet en telefonie)? Of enkel telefonie? Of hoe zit dat, kan er iemand meer info geven hieromtrent?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik denk alle packs met telefonie inbegrepen, want enkel die stijgen in prijs.