Apple iPhone 4 komt op 30 juli naar België

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Er is een definitieve datum voor de lancering van de iPhone 4 in België: 30 juli. Naast België zullen ook Australië, Canada, Denemarken, Finland, Hong Kong, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Singapore, Zweden en Zwitserland het toestel dan mogen verwachten. De lancering zal exclusief bij Mobistar zijn. Prijzen zullen 'ten gepaste tijde' bekend gemaakt worden.

UB Frontpage
wimpiedejonghe
Starter Plus
Starter Plus

Modbreak:
Onzinnig antwoord
De iphone heeft ook een soa en moet zoals bij de mens een rubbertje omdoen. :banana:
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Haha dat ding koop je toch niet zolang er die ontvangstbug inzit :roll:
Binnenkort lossen ze dat wel op waarschijnlijk... had je dan maar even langer gewacht :lol:
het is een iPHONE, en van een PHONE verwacht je toch dat je ermee kan bellen, zonder ontvangst geen PHONE :lol:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

honda4life schreef:Haha dat ding koop je toch niet zolang er die ontvangstbug inzit
Maar je krijgt voortaan een gratis hoesje :lol:
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Prijzen voor belgie zijn toch al bekend? Ongeveer €640 en €740 voor resp 8 en 16GB iirc.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Trojan schreef:Prijzen voor belgie zijn toch al bekend? Ongeveer €640 en €740 voor resp 8 en 16GB iirc.
Volgens een bron, maar die is onofficieel. Het zijn trouwens 32 GB en 16 GB.
beele
Plus Member
Plus Member
Twitter: MrBeele
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Nu zal mobistar toch niet meer te lang wachten met de officiële prijzen hoop ik.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

honda4life schreef:Haha dat ding koop je toch niet zolang er die ontvangstbug inzit :roll:
Binnenkort lossen ze dat wel op waarschijnlijk... had je dan maar even langer gewacht :lol:
het is een iPHONE, en van een PHONE verwacht je toch dat je ermee kan bellen, zonder ontvangst geen PHONE :lol:
Gister mee gebeld geen probleem mee gehad.
Alleen op de zwakke plaatsen kan je dat signaal doen mindere, dat klopt maar ik hoef maar mijn nokia van 39 euro te nemen en de blokjes verminderen zelfs ook als ik deze vastneem.
Op plaatsen waar je echt sterk bereik hebt mag je alles proberen, je zal het signaal niet doen kunnen minderen.
Het hangt dus weldegelijk ook af van de providers hier en op welke plaatsen je zit, helaas zitten er hier nog heel wat zwakke plaatsen, zeker als je ergens binnen zit en er ook nog eens gebouwen voorstaan, dan kan je dat signaal doen minderen, op een sterke plaats niet.
Ik heb de iphone al een aantal weken ondertussen en heel tevreden van.

Ik laat de kankeraars doen, ze zitten te zeiken en te zeiken maar hebben de iphone 4 niet eens, :roll:

Mag ik erop wijzen ik al clipjes heb gevonden van mensen die een nexus one en htc desire en dergelijk hebben en dit ook voorhebben maar daar word snel over gezwegen, apple is nu éénmaal veel populairder e dus vanaf er wat is, ze mogen geen scheet laten of ze springen er als vliegen op om ze in een slecht daglicht te stellen.
Ge kunt ze kussen
flt
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 3 keer

Marlboro schreef:Mag ik erop wijzen ik al clipjes heb gevonden van mensen die een nexus one en htc desire en dergelijk hebben en dit ook voorhebben maar daar word snel over gezwegen, apple is nu éénmaal veel populairder e dus vanaf er wat is, ze mogen geen scheet laten of ze springen er als vliegen op om ze in een slecht daglicht te stellen.
Die clipjes dateren van de beginperiode van de Nexus, sindsdien zijn er al verschillende radio updates geweest waardoor het probleem grotendeels opgelost is.
Verminderde ontvangst is wel wat anders dan -geen- ontvangst en daarmee probeert Apple weer weg te komen. Ze staan anders wel graag genoeg in de aandacht met hun "nr1 smartphone" dus dan moeten ze ook maar de negatieve kanten ervan kunnen dragen. Daarmee bedoel ik dan dat ze niet als een bende kinderen gaan reageren door anderen zwart te maken.

Nu waar het bij de iPhone om gaat is dat je een groter signaalverlies krijgt door je vinger op 1 gleuf te leggen dan door het -volledig- omklemmen van de antenne bij concurrenten.

Microsoft heeft minstens 1 biljoen dollar uitgegeven aan x360 RROD garanties. Apple geeft gratis bumpertjes van 50 cent. Ik vraag me trouwens af wie er zo'n lelijke bumper rond zijn iPhone wilt? Apple staat toch gekend voor design?

Eén manier waarbij Apple zijn waardigheid kan behouden: nu gratis bumpers geven en wanneer ze een fix gevonden hebben, gratis omruil. Maar dat zie ik nooit gebeuren, ze staan gekend voor hun 0% customer care.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Mijn smartphone zal wel "een pak minder kunnen" :roll: maar ik heb ten minste geen stuk rubber nodig om te bellen :lol:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

De htc desire heeft dat probleem ook om te beginnen en das een nieuw toestel, mss in iets mindere vorm maar ik ken iemand en die heeft het ook voor en heb trouwens ook al her en der gelezen.Beetje zoekwerk verrichten en dan vind je het wel.

Ik heb al een aantal keer en op alle keren slechts 1 keertje voorgehad het onderbrak en ik opnieuw moest bellen, voor de rest geen enkel probleem.

Ik heb gistern op plaatsen geweest waar het bereik echt goed was en ik deed alles wat ik maar kon om dat signaal naar beneden te krijgen en dat lukte niet, het ligt sowieso ook aan de providers hier bij ons die op heel wat plaatsen een zwak signaal heeft.
Ge kunt ze kussen
flt
Elite Poster
Elite Poster

Marlboro schreef:De htc desire heeft dat probleem ook om te beginnen en das een nieuw toestel, mss in iets mindere vorm maar ik ken iemand en die heeft het ook voor en heb trouwens ook al her en der gelezen.Beetje zoekwerk verrichten en dan vind je het wel.

Ik heb al een aantal keer en op alle keren slechts 1 keertje voorgehad het onderbrak en ik opnieuw moest bellen, voor de rest geen enkel probleem.

Ik heb gistern op plaatsen geweest waar het bereik echt goed was en ik deed alles wat ik maar kon om dat signaal naar beneden te krijgen en dat lukte niet, het ligt sowieso ook aan de providers hier bij ons die op heel wat plaatsen een zwak signaal heeft.
Ok toon mij aan hoe ik bij de Desire met 1 vinger op een bepaalde plaats de ontvangst volledig kan laten verdwijnen? Of toon het mij aan met gelijk welke gsm?

Ach zever niet, je kan elk ander toestel vastnemen en mee bellen zonder dat er dropped calls zijn dus met de providers heeft het in elk geval NIETS te maken.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

flt schreef:
Marlboro schreef:De htc desire heeft dat probleem ook om te beginnen en das een nieuw toestel, mss in iets mindere vorm maar ik ken iemand en die heeft het ook voor en heb trouwens ook al her en der gelezen.Beetje zoekwerk verrichten en dan vind je het wel.

Ok toon mij aan hoe ik bij de Desire met 1 vinger op een bepaalde plaats de ontvangst volledig kan laten verdwijnen? Of toon het mij aan met gelijk welke gsm?

Ach zever niet, je kan elk ander toestel vastnemen en mee bellen zonder dat er dropped calls zijn dus met de providers heeft het in elk geval NIETS te maken.
Modbreak:
Gelieve je taalgebruik wat te temperen in het vervolg ... de opmerking van FLT was nu niet zo erg dat dit nodig is.
Je snapt er dus duidelijk geen jota van man, beter zitten en zwijgen.
Ik heb gvdm al meer dan 30 toestellen gehad en ik test iedere jaar opnieuw met zelfs alle providers en ik surf heel wat af en daar op andere fora hebben mensen al gezegd die een htc desire in bezit hebben ze ook wel merken ze het signaal kunnen doen minderen.

Maar wat gij denkt en zegt interesseert me geen bal, aan onwetende maak ik geen woorden meer vuil.

De enige zeveraar en leugenaar hier zijde gij.
Ge kunt ze kussen
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Marlboro schreef: Je snapt er dus duidelijk geen jota van man, beter zitten en zwijgen.
Ik heb gvdm al meer dan 30 toestellen gehad en ik test iedere jaar opnieuw met zelfs alle providers en ik surf heel wat af en daar op andere fora hebben mensen al gezegd die een htc desire in bezit hebben ze ook wel merken ze het signaal kunnen doen minderen.

Maar wat gij denkt en zegt interesseert me geen bal, aan onwetende maak ik geen woorden meer vuil.

De enige zeveraar en leugenaar hier zijde gij.
Beetje vriendelijker zal ook wel kunnen zeker ?

Enfin, heb zelf een HTC Desire en sinds ik dat hoorde van de iPhone 4 heb ik dit proberen te simuleren op de Desire ... zonder success. Dus zoals FLT zegt, gelieve even te tonen of uit te leggen hoe jij dat dan op een Desire hebt klaargespeelt , ik heb dat in alle jaren dat ik met smartphones werk nog nooit gezien of voorgehad.

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Modbreak:
Wederom, gelieve je taalgebruik eens wat te temperen, dat is voor niets nodig.
Ge kunt ze kussen
flt
Elite Poster
Elite Poster

Marlboro schreef:Vriendelijker? Wie constant loopt te zeggen de iphone 4 dit en dat maar deze zelf niet heeft die kan dara niet over oordelen en mij dan nog uitmaken van zeveraar is al helemaal lachwekkend, ik test gvdm tenminste alles uit, ik steek er altijd mijn tijd in, ik heb mensen die een htc desire hebben zelf al horen zeggen ze het ook voorhebben weliswaar in mindere mate hebben ze er wel bijgezegd.
Ik ben gisteren op plaatsen geweest waar het signaal heel goed was en ik deed er alles aan om het signaal te doen minderen en het ging niet, ga ik op plaatsen waar ik weet het signaal minder sterk is dan lukt het wel, het ligt zeer zeker ook aan de providers waar op heel wat plaatsen hun signaal niet sterk genoeg is of er nog te weinig lasten ofzo staan.
Ik ging eerst nog een reactie schrijven maar het is de moeite niet waard.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

flt schreef:
Marlboro schreef:Vriendelijker? Wie constant loopt te zeggen de iphone 4 dit en dat maar deze zelf niet heeft die kan dara niet over oordelen en mij dan nog uitmaken van zeveraar is al helemaal lachwekkend, ik test gvdm tenminste alles uit, ik steek er altijd mijn tijd in, ik heb mensen die een htc desire hebben zelf al horen zeggen ze het ook voorhebben weliswaar in mindere mate hebben ze er wel bijgezegd.
Ik ben gisteren op plaatsen geweest waar het signaal heel goed was en ik deed er alles aan om het signaal te doen minderen en het ging niet, ga ik op plaatsen waar ik weet het signaal minder sterk is dan lukt het wel, het ligt zeer zeker ook aan de providers waar op heel wat plaatsen hun signaal niet sterk genoeg is of er nog te weinig lasten ofzo staan.
Ik ging eerst nog een reactie schrijven maar het is de moeite niet waard.
Idd, als je van niet beter weet ist idd beter je zwijgt.
Ge kunt ze kussen
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

De iphone 4 gebruikt een antenna die open ligt aan de oppervlakte, GEEN enkele andere fabrikant heeft zo een manier om zijn antenna te plaatsen in een gsm toestel.
Dus Marlboro, vergelijken met een ander toestel gaat niet op. Het is hun eigen fout, experts binnen het bedrijf hebben er zelfs voor gewaarschuwd.
Het is inderdaad zo dat niet iedereen de fout kan repliceren maar toch hebben veel mensen er last van.
Helaas is er een "class action lawsuit" tegen apple ingediend en zal er waarschijnlijk toe leiden dat de iphone's terug geroepen zullen worden om het probleem te herstellen
zoals ELKE ANDERE FABRIKANT doet met een toestel dat gebreken vertoond.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

redman schreef:De iphone 4 gebruikt een antenna die open ligt aan de oppervlakte, GEEN enkele andere fabrikant heeft zo een manier om zijn antenna te plaatsen in een gsm toestel.
Dus Marlboro, vergelijken met een ander toestel gaat niet op. Het is hun eigen fout, experts binnen het bedrijf hebben er zelfs voor gewaarschuwd.
Het is inderdaad zo dat niet iedereen de fout kan repliceren maar toch hebben veel mensen er last van.
Helaas is er een "class action lawsuit" tegen apple ingediend en zal er waarschijnlijk toe leiden dat de iphone's terug geroepen zullen worden om het probleem te herstellen
zoals ELKE ANDERE FABRIKANT doet met een toestel dat gebreken vertoond.
Jullie moeten eens goed een mens z'n uitleg leren lezen; ik ontken nergens wat, nergens.
Maar als mensen er alleen op uit zijn op snel snel met de meute koebeesten mee te heulen en zich erin verkneukelen dan reageer ik daarop.
Ik heb de iphone 4, velen zitten te zeiken maar hebben niet eens een iphone 4 al in handen gehad,rofflll.
Ik heb al gezegd en zeg nogmaals ; op zwakke plaatsen lukt het me perfect om dat signaal te doen minderen naar 1 blokje, op plaatsen waar het signaal sterk is beste redman dan lukt het me niet, verklaar me dat dan eens aub??? Ik gebruik dezelfde methodes om het signaal te doen minderen en op plaatsen waar het signaal sterk is dan lukt het gewoonweg niet om de blokjes te doen minderen daarmee ik dus zeg het niet alleen aan de iphone zelf ligt maar ook aan de providers hier omdat er op heel wat plaatsen zijn het signaal niet sterk genoeg is of er nog te weinig masten ofzo staan.
Tuurlijk heeft de iphone 4 een klein probleem aan de linkeronderkant maar dat was met de vorige toestellen ook zo zenne en het is nogal bizar men daar nu opeens zo mee afkomt???
Ik zit op meerdere fora en daar heb ik al met mensen een babbel geslaan die een htc desire hebben en die zelf met eigen woorden gezegd hebben ze het signaal soms ook kunnen doen minderen. Ik denk zelfs er op youtube heel wat clipjes staan van andere recente toestellen waarmee je ook kan zien mensen het signaal kunnen doen minderen.
Het grappige is ook nu net die mensen die geen iphone 4 hebben hier en elders lopen roepen dat je niet kan bellen met de iphone 4?? Ik heb in alle keren nu ik al gebeld heb slechts 1keertje het voorgehad het wegviel.
Ik heb nog een nokia liggen met gewone toesten en met deze heb ik zelfs nog meer problemen mee als ik bel dan met de iphone 4.
Als ik mijn nokia vastneem dna zie ik hier ook de blokjes nogal minderen en dan terug stijgen etc.....
Voor velen is het simpel; zij mogen lekker afgeve op een toestel ze niet eens hebben maar zge wat over hen toestel en het kot is te klein en das hoe sommige mensen hier in elkaar steken.

Ik ben geen fanboy van apple; tis het enige ik heb van apple en dat is de iphone 4.
Er zijn een aantal zaken die de iphone niet geeft die ik nog graag zou hebben en die bij een goedkope gsm er wel opzitten zoals bv een afleveringsraport van een sms.
Ge kunt ze kussen
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ik heb deze wel al in mn handen gehad, en moet helaas de anderen toch gelijk geven. Ik zie de blokjes snel naar beneden gaan tot echt zelfs geen ontvangst...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

krisken schreef:Ik heb deze wel al in mn handen gehad, en moet helaas de anderen toch gelijk geven. Ik zie de blokjes snel naar beneden gaan tot echt zelfs geen ontvangst...
Ja hallo jongens, pfff....
Ik zeg gvdm hier al al de tijd ik het zelf ook voor heb ik de blokjes kan doen dalen als ik de handpalm of vingers op de antenne plaats houd en ik zeg er nogmaals bij het niet alleen aan die iphone ligt maar ook aan de providers hier waar hun bereik op heel wat plaatsen niet sterk genoeg is.
Ik ben ondertussen op plaatsen geweest waar het signaal echt sterk was en het lukte me dus niet om die blokjes te doen minderen terwijl ik dezelfde methodes gebruik om dat signaal te doen minderen.
Ja, het ligt voor een stukje aan de iphone zelf maar alsook doordat we hier heel wat plaatsen hebben waar de signaalsterkte van de providers niet goed genoeg is of er te weinig masten staan.
Als je bv naar blankenberge gaat en je staat buiten dan lukt het mij niet om het signaal tot 1 blokje te brengen, ga ik ergens binnen waar er gebouwen zijn en het signaal dan minder is dan lukt het me wel.
Ik ging in sea life binnen en zelfs daar lukte het me niet en ik bleef goed signaal hebben en de 3G viel zelfs niet weg. (heb proximus).
En ik herhaal nog eens het niet eigen is aan de iphone, er zijn nog andere nieuwe toestellen die het ook voor hebben er een zwakke plaats is waar je het signaal kan doen minderen.

Er is hier sowieso nog veel werk aan de winkel om ervoor te zorgen je ook binnen overal bv 3G kan hebben en goed bereik blijft hebben, ik heb alle providers in bezit gehad paar dagen geleden en mee allen hetzelfde probleem als je in een cafe binnegaat en je een eindje van de ruit ofzo zit (hangt wel af alweer van plaats tot plaats).
Ge kunt ze kussen
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Je moet je niet zo druk maken, nergens voor nodig! Ik zet alleen mijn bevindingen hier neer. Ikzelf heb dus geprobeerd met proximus, in de binnenstad van Gent (Korenmarkt, Zuid, Vrijdagsmarkt, ...) waar ik mijn mijn samsung gsm perfect ontvanst heb. Indien ik de iphone vasthou gelijk wss iedereen zijn gsm vasthoud, viel het op dat de blokjes terugvielen...soms zelfs tot 1 of 2 blokjes! 't Zijn puur mijn bevindingen, that's it...

Telefonie = EDPnet + OVH
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

krisken schreef:Je moet je niet zo druk maken, nergens voor nodig! Ik zet alleen mijn bevindingen hier neer. Ikzelf heb dus geprobeerd met proximus, in de binnenstad van Gent (Korenmarkt, Zuid, Vrijdagsmarkt, ...) waar ik mijn mijn samsung gsm perfect ontvanst heb. Indien ik de iphone vasthou gelijk wss iedereen zijn gsm vasthoud, viel het op dat de blokjes terugvielen...soms zelfs tot 1 of 2 blokjes! 't Zijn puur mijn bevindingen, that's it...
Net van de cinema terug; ik sta in openlucht niet al tever van de cinema en het lukte me gewoonweg niet om de blokjes weg te krijgen en heb alles geprobeerd en ok lang genoeg enz....
Ik ga in de cinema binnen en toen merkte ik al het signaal op zich sowieso al minderde en yep, toen ik deze vasthield de deathgrip genaamd dan kreeg ik de blokjes er wel terug af.
Zoals ik al heb aangehaald, op plaatsen waar je sterk signaal heb mag je alles proberen, het lukt niet, vanaf het signaal minder is of je deze minder goed doorkrijgt dan lukt het wel.
Aan de korenmarkt kan ik dinsdag testen en nog op andere plaatsen in gent, kgaan ook naar gentse fiesteuuhhh ;).
Ik laat het wel weten hoe het is verlopen.
Ge kunt ze kussen
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Hoe dan ook, het is niet voor niets dat apple dit doet:

gratis hoesjes voor alle iPhones!

A free gift :-D
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Marlboro schreef:Zoals ik al heb aangehaald, op plaatsen waar je sterk signaal heb mag je alles proberen, het lukt niet, vanaf het signaal minder is of je deze minder goed doorkrijgt dan lukt het wel.
Maar op plaatsen waar het goed gaat heeft niemand een probleem... het is net de andere plaatsen die een verschil maken tussen wel bellen met een andere telefoon, en niet bellen met een iPhone in het ergste geval.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Hierse Iphone Bashers en zagers die zeggen dat enkel Iphone dit probleem heeft:

http://mobilelife.tweakblogs.net/blog/4 ... foon!.html
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Dafke schreef:Hierse Iphone Bashers en zagers die zeggen dat enkel Iphone dit probleem heeft:
Bij ieder toestel zal z'n ontvangst verminderen als je zorgt voor afscherming van de ontvangst met je hand ... echter bij geen enkel ander toestel kan je dit door het gewoon met twee vingers vast te nemen aan de metalen strips. Dit is dus een cruciaal design verschil met de andere toestellen waar de antenne reeds onder plastic zit.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Lees de blog dan maar eens.. ik ga niet alles voorkauwen..

kleine "teaser" voor de leukerikken: daar staan wat youtube filmpjes waarbij je signaalverlies hebt bij andere telefoons (o.a. htc legend) met veel eenvoudigere “death-grips”, zelfs 1 vinger bij de Galaxy S.
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Marlboro schreef: Vriendelijker? Wie constant loopt te zeggen de iphone 4 dit en dat maar deze zelf niet heeft die kan dara niet over oordelen en mij dan nog uitmaken van zeveraar is al helemaal lachwekkend, ik test gvdm tenminste alles uit, ik steek er altijd mijn tijd in, ik heb mensen die een htc desire hebben zelf al horen zeggen ze het ook voorhebben weliswaar in mindere mate hebben ze er wel bijgezegd.
Holy crap man .. het is maar een telefoon hé ... probeer eens wat te relativeren. (is dus niet op bovenstaande post, maar op jouw posts in deze thread in het algemeen).

Wat betreft de HTC Desire:
http://mobilelife.tweakblogs.net/blog/4 ... foon!.html
website schreef:Let wel, je kan de HTC Desire niet via een Deathgrip zoals op de iPhone signaal doen verliezen, de antenne van de telefoon bevindt zich namelijk achter de H van HTC aan de voorkant van de telefoon. Als je dus aan het bellen bent, vermindert het signaal substantieel omdat de voorkant van je telefoon aan je gezicht geduwd word.
Dit heb ik zel nog niet voorgehad, maar ja, als ik bel houd ik de telefoon ook niet zo dicht tegen m'n gezicht, en als het al een probleem is, heb ik er ook nog geen last van gehad (en ik bel zelfs geregeld op de trein).

Dat je ELKE telefoon mits wat handgrepen kunt blokkeren dat je GSM signaal wat minder word lijkt me eigenlijk vrij logisch. Het probleem is, dat dit bij de iPhone4 gebeurt bij "normaal" vasthouden. Wat dus bij de rest duidelijk NIET zo is. Dat het probleem waarschijnlijk niet zo erg is al ze doen uitschijnen zal ook wel waar zijn. Maar daarom moet je nog altijd niet zo erg van je tak gaan maken hier, en zeker niet eerst iemand anders uitmaken dat hij geen recht van spreken heeft en dat jij alles uittest (zelf?) en dan afkomt met dat het "van horen zeggen is". De uitdrukking, de pot verwijt de ketel dat 'm zwart ziet is hier wel op zijn plaats denk ik.
Afbeelding
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Het is duidelijk dat de htc lovers in een enorme ontkenningsfase zitten, zeg wat over hun geliefkoosde toestelleke en het kot is zoals je hier ziet te klein, nope, ze hebben geen problemen, daarnaast is hun hobby; zoveel mogelijk apple en iphone bashen maar ze hebben wel geen iphone,lol

Wie zoekt op het internet vind weldegelijk van heel wat toestellen waar je ook ziet het signaal enorm vermindert door op een bepaalde manier vast te houden.

En het is duidelijk: als men hier er eindelijke eens voorzorgt dat het signaal over goed is dan maakt die antenne nog nauwelijks wat uit waar deze zich bevind.
Het mooiste bewijs is dat het me niet lukt op plaatsen waar het signaal echt goed is, het ligt dus weldegelijk ook aan de providers hier en een stukje ook aan apple die bij de volgende iphone die antenne ergens anders moet steken waar je er geene last meer van hebt.

Ik moet zeggen ik er mij niet of nauwelijks aan erger.
Hetgeen ik wil doen lukt toch praktisch altijd ;).

Ik ben gister nog op een plaats geweest waar het signaal zelfs met een gewone gsm maar max 2 blokjes behaalt.
Ge kunt ze kussen
yoho
Member
Member
Bedankt: 1 keer

ik vind het vooral veel geld om uit te geven. voor een geunlockte sim versie betaal je algauw 800 tot 1000€.

Of ben ik de enige die dat vind ?

Ik vind het in ieder geval wel een pracht toestel, moest de prijs zakken naar 400 a 500 € ben ik er meer voor te vinden.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Marlboro schreef:Het is duidelijk dat de htc lovers in een enorme ontkenningsfase zitten
Ik heb geen HTC... en trouwens ook geen iPhone... ik bekijk het dus gewoon objectief.
Marlboro schreef:zoveel mogelijk apple en iphone bashen maar ze hebben wel geen iphone,lol
Dat Steve Jobs het probleem uiteindelijk toegeeft (na belachelijke software fixes die meer of minder streepjes tonen) en gratis een hoesje weg geeft om het probleem te omzeilen zegt meer dan genoeg. Het probleem is dus reeel, en heeft niets maar dan ook niets met bashing te maken (wel met Apple fans die in de ontkenningsfase zitten !)
Marlboro schreef:En het is duidelijk: als men hier er eindelijke eens voorzorgt dat het signaal over goed is dan maakt die antenne nog nauwelijks wat uit waar deze zich bevind. Het mooiste bewijs is dat het me niet lukt op plaatsen waar het signaal echt goed is, het ligt dus weldegelijk ook aan de providers hier
Dankzij de FUD campagnes van Groen! (zonder enig wetenschappelijk "bewijs") zal het vermogen van de GSM masten vermoedelijk enkel nog sterk gaan dalen in de toekomst. Het is dus zeker niet de fout van de providers... en het lijkt me evident dat het lukt als je naast de mast staat... maar het moet ook lukken op die mindere plaatsen waar andere telefoons geen problemen hebben.
Marlboro schreef:Ik ben gister nog op een plaats geweest waar het signaal zelfs met een gewone gsm maar max 2 blokjes behaalt.
Hoeveel heb je er dan nog met een iPhone met dead-grip ? Nul ? Afgebroken gesprek ?
flt
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:Dat Steve Jobs het probleem uiteindelijk toegeeft (na belachelijke software fixes die meer of minder streepjes tonen) en gratis een hoesje weg geeft om het probleem te omzeilen zegt meer dan genoeg. Het probleem is dus reeel, en heeft niets maar dan ook niets met bashing te maken (wel met Apple fans die in de ontkenningsfase zitten !)
Waar heeft hij het dan toegegeven? Volgens Apple is er geen probleem want het gebeurt bij alle gsm's volgens hen. Omdat er toch een paar zijn met problemen geven ze aan iedereen gratis bumpers, maar een probleem is er niet hoor ;). Ze willen gewoon nog eens positief in de pers komen door de weggeefactie want in Amerika gaat het hard tegen Apple.

Apple wist trouwens al op voorhand dat er problemen mogelijk waren met de externe antenne http://www.bloomberg.com/news/2010-07-1 ... -flaw.html
Laatst gewijzigd door flt 19 jul 2010, 14:23, in totaal 1 gewijzigd.
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

silencer schreef:gratis hoesjes voor alle iPhones!
Ik zie dat het hoesje omgedoopt werd tot iCondom. :-D
Beste oplossing (voor alle telefoons) is nog een oortje, al dan niet draadloos.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:
Marlboro schreef:Het is duidelijk dat de htc lovers in een enorme ontkenningsfase zitten
Ik heb geen HTC... en trouwens ook geen iPhone... ik bekijk het dus gewoon objectief.
Marlboro schreef:zoveel mogelijk apple en iphone bashen maar ze hebben wel geen iphone,lol
Dat Steve Jobs het probleem uiteindelijk toegeeft (na belachelijke software fixes die meer of minder streepjes tonen) en gratis een hoesje weg geeft om het probleem te omzeilen zegt meer dan genoeg. Het probleem is dus reeel, en heeft niets maar dan ook niets met bashing te maken (wel met Apple fans die in de ontkenningsfase zitten !)
Marlboro schreef:En het is duidelijk: als men hier er eindelijke eens voorzorgt dat het signaal over goed is dan maakt die antenne nog nauwelijks wat uit waar deze zich bevind. Het mooiste bewijs is dat het me niet lukt op plaatsen waar het signaal echt goed is, het ligt dus weldegelijk ook aan de providers hier
Dankzij de FUD campagnes van Groen! (zonder enig wetenschappelijk "bewijs") zal het vermogen van de GSM masten vermoedelijk enkel nog sterk gaan dalen in de toekomst. Het is dus zeker niet de fout van de providers... en het lijkt me evident dat het lukt als je naast de mast staat... maar het moet ook lukken op die mindere plaatsen waar andere telefoons geen problemen hebben.
Marlboro schreef:Ik ben gister nog op een plaats geweest waar het signaal zelfs met een gewone gsm maar max 2 blokjes behaalt.
Hoeveel heb je er dan nog met een iPhone met dead-grip ? Nul ? Afgebroken gesprek ?
Probleem is die andere telefoons het ook voorhebben,rofflll, ik weet wel sommigen dat niet willen horen ,helaas is het wel zo.
En blijf maar lekker zaken en klagen, ik amuseer me enorm met de iphone 4.

O jawel hoor het ook aan de providers ligt; je moet maar eens kijken als je met eender welke provider 3G hebt en je ergens binnegaat en je dan altijd naar EDGE of gprs beland,lol, das het mooiste bewijs het signaal niet goed genoeg is of er nog te weinig masten staan.
Ge kunt ze kussen
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Marlboro schreef: O jawel hoor het ook aan de providers ligt; je moet maar eens kijken als je met eender welke provider 3G hebt en je ergens binnegaat en je dan altijd naar EDGE of gprs beland,lol, das het mooiste bewijs het signaal niet goed genoeg is of er nog te weinig masten staan.
Of omdat jouw iPhone 4 zijn antenne niet goed genoeg werkt :) Ik heb binnenshuis of op het werk of zelfs op de trein toch nog regelmatig 3G (HSDPA) hoor, met mijn Desire.

En om even terug te komen, ik zeg niet dat mijn Desire of andere telefoons het niet zou hebben. Alleen is het bij de iPhone ZO erg, dat de fabrikant er iets aan moet doen. En verder erger ik me gewoon verschrikkellijk aan jouw taalgebruik in deze thread. Zitten de niet-iPhone gebruikers in deze thread nu echt zoals jij te gniffelen en te LoL'en en te Rofl'en omdat jij geen Desire hebt (ofzo), Get a life, it's just a phone !

Grtz,
Sasuke
Afbeelding
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Sasuke schreef:
Marlboro schreef: O jawel hoor het ook aan de providers ligt; je moet maar eens kijken als je met eender welke provider 3G hebt en je ergens binnegaat en je dan altijd naar EDGE of gprs beland,lol, das het mooiste bewijs het signaal niet goed genoeg is of er nog te weinig masten staan.
Of omdat jouw iPhone 4 zijn antenne niet goed genoeg werkt :) Ik heb binnenshuis of op het werk of zelfs op de trein toch nog regelmatig 3G (HSDPA) hoor, met mijn Desire.

En om even terug te komen, ik zeg niet dat mijn Desire of andere telefoons het niet zou hebben. Alleen is het bij de iPhone ZO erg, dat de fabrikant er iets aan moet doen. En verder erger ik me gewoon verschrikkellijk aan jouw taalgebruik in deze thread. Zitten de niet-iPhone gebruikers in deze thread nu echt zoals jij te gniffelen en te LoL'en en te Rofl'en omdat jij geen Desire hebt (ofzo), Get a life, it's just a phone !

Grtz,
Sasuke
Ik laat mij niet doen door mensen die zitten te lachen en belachelijk lopen te doen ivm de iphone 4 maar er zelf geen hebben.
Ik breek een ander toestel helemaal niet af ook, ik heb zelf nog zitten twijfelen om die htc desire te kopen.
Als er hier overal het bereik goed is dandoet die antenne er niks aan toe, dan mag die nog zo slecht zitten, dan nog zal je het signaal niet wegkrijgen zoals ik al heb aangehaald.
Proximus heeft de beste 3G dus das oke bij mij, alleen op de zwakke plaatsen gebeurt het wel eens deze naar gprs valt als ik deze vastneem aan die antenne maar ik heb een perfecte manier die me evengoed ligt om dit niet voor te hebben.
Tuurlijk moet er bij de volgende iphone dit probleem zo goed mogelijk verholpen worden, lijkt me de normaalste zaak van de wereld.
Just a phone? Ik denk het moot niet, een just a phone die kan alleen maar bellen en smsen ofzo en niet hetgeen een desiere of iphone kan.
Ik erger mij evenzeer aan jullie hier die lopen te leuteren en iets zitten af te breken tot op de grond terwijl je zelf niet eens een iphone 4 in bezit hebt.
Buiten dat ocharme kleine probleempje waar er oplossingen voor bestaan is de iphone 4 pure fun net zoals de htc desire voor heel wat pure fun is, so what? Ik breek een ander apparaat niet af.
Ge kunt ze kussen
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Sasuke schreef:En verder erger ik me gewoon verschrikkellijk aan jouw taalgebruik in deze thread. Zitten de niet-iPhone gebruikers in deze thread nu echt zoals jij te gniffelen en te LoL'en en te Rofl'en omdat jij geen Desire hebt (ofzo), Get a life, it's just a phone !
I second that...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Marlboro...waarom minimaliseer jij het probleem dan als er op ontelbare sites van een groot probleem word gesproken, en waar inmiddels Apple zijn verontschuldigingen heeft voor aangeboden?

Telefonie = EDPnet + OVH
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

krisken schreef:Marlboro...waarom minimaliseer jij het probleem dan als er op ontelbare sites van een groot probleem word gesproken, en waar inmiddels Apple zijn verontschuldigingen heeft voor aangeboden?
Ik minimaliseer dat omdat het ook deels aan de providers ligt en niet alleen aan de iphone.
Ik ga dit binnenkort zwart op wit bewijzen en eens filmen.

Ik heb al gezegd dat het me niet lukte om het signaal te doen minderen toen ik paar honderd meters van de cinema in gent stond, ik heb alles geprobeerd en het signaal kreeg ik niet minder terwijl dit op zwakker plaatsen wel lukt, in de cinema binnen heb je ook sowieso al minder bereik en dat zorgt ervoor het daar wel lukt om het signaal te doen minderen.

En ik wil wel eens weten of een case zou helpen?

Een groot probleem? Is dat een groot probleem? 9/10 keer als ik bel of sms is er nu net helemaal geen probleem zenne want das hetgeen het signaal doet, ervoor zorgt je kan bellen en smsen en surfen enz...het gebeurt zelden ik geen ontvangst heb of het signaal zou wegvallen.

Uiteraard gaan ze bij apple er toch bij de volgende iphone een oplossing voor moeten vinden, lijkt me de normaalste zaak van de wereld.

Ik stoor er mij maar heel zelden aan omdat ik er ondanks dat kleine probleempje er is me er maar zelden aan stoor vanwege ik meestal zonder probleem kan bellen en smsen en surfen enz....
Ge kunt ze kussen
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”