Blikseminslag

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Marthy Mc Fly
Starter Plus
Starter Plus

Ik was nl. onlangs het slachtoffer van blikseminslag met veel materiele schade, waaronder veel toestellen.
Had 2 pc naast elkaar staan. De iet wat oudere heeft, op een defecte netwerkkaart na, de inslag blijkbaar overleeft. De andere van ongeveer 1 maand oud startte volledig niet meer op. Welke garantie geeft de oudere pc echter. Zal deze blijven werken of zal hij vroeg of laat de geest geven. Heeft al een paar keer raar gedaan. Plots opnieuw opstarten zonder dat der iemand in de beurt is.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Hebben hier ook vorig jaar schade gehad door de storm.
Kameraad van me heeft dat mee ingebracht in de verzekering... 2x raden hij kreeg een NIEUWE computer.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Marthy Mc Fly
Starter Plus
Starter Plus

Die van de verzekering sturen een expert die zelfs toestellen ter plaatse controleert. Kans is groot dat die zeggen van slecht dit of dat is stuk en kan vervangen worden. Zal dan natuurlijk de vraag zijn of andere onderdelen ook geen schade opgelopen habben die later pas tot uiting komen
honda4life schreef:Hebben hier ook vorig jaar schade gehad door de storm.
Kameraad van me heeft dat mee ingebracht in de verzekering... 2x raden hij kreeg een NIEUWE computer.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Als er veel mensen in dat gebied getroffen zijn, hebben die het te druk hoor om hun daar mee bezig te houden.
We waren er ook van verschoten ze, maarja als ge zo veel krijgt :twisted:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik heb 2 jaar geleden ook schade gehad aan een computer van me door de bliksem en van de verzekering moest ik toen naar een computerwinkel gaan en die mensen moesten op papier zetten wat de schade was, de verzekering had eerst wel papieren opgestuurd mbt de computerschade.
doeternietoe2
Member
Member

Als de schade niet meer bedraagt dan 500€ komt er nooit iemand kijken. Het hangt allemaal puur af van jouw verzekeringsagent. Ik bewaar ook altijd kapotte PC spullen :). Om de x jaar geef ik wel eens iets aan :P
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

doeternietoe2 schreef:Als de schade niet meer bedraagt dan 500€ komt er nooit iemand kijken. Het hangt allemaal puur af van jouw verzekeringsagent. Ik bewaar ook altijd kapotte PC spullen :). Om de x jaar geef ik wel eens iets aan :P
En dan maar klagen omdat het leven zo duur wordt :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”