Dommel cityconnect volume pack

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Wasted
Starter
Starter

Hey, ik heb een dommel adsl2+ cityconnect (de gewone die ze blijkbaar niet meer verkopen). Ik zit tegen mijn 100GB limit aan.
In het crm staat de optie: extra datatransfer for your account

Als ik die aanklik krijg ik het volgende te lezen:
please read and agree to the information below

do you want to increase the traffic at fullspeed for the current accountperiod?
the extra traffic is not free of charge, the charges mentioned on our website will apply!

please enter below the amount in gigabytes you want to set as a maximum limit that you will be able to download in broadband:
amount in GB: (pulldown met 100 tot 420GB)
Interpreteer ik het goed als ik denk dat het gaat om een eenmalige extra volume? Gewoon voor deze keer en geen terugkerende maandelijkse kost?

Ook: gaan ze mij weer er niet bijlappen dat ik een jaar gebruiker moet blijven na deze 'optie'?

Ik vind ook nergens de prijs. Iemand een idee?
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

*zeker geen contractverlenging
*30cent de GB
*maandelijks 99% zeker van kan zijn dat je dat dan zelf terug moet resetten
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Inderdaad gewoon een tijdelijke verhoging van het volume voor één maand, ik heb dit vorig jaar nog gebruikt. Deze wordt (als ik mij goed herinner) automatisch terug gezet naar de normale 100GB in jou geval. Dit wordt dan gewoon verrekend op de volgende factuur.
biebel
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 4 keer

Kijk eerst ff wat er gebeurt wanneer je over je limiet gaat. Laatste keer (een paar maand geleden) dat ik over mijn limiet ben gegaan was het enige verschil dat de dommel usenet server niet meer toegankelijk was. Voor de rest veranderde er niets. HTTP, ftp, torrents en usenet via andere server gingen fullspeed.

De eerste keer werd mijn snelheid beperkt tot 5 mbit down en 0.5 mbit up zonder dat dit invloed had op ping etc.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”