Gisteren b-box geinstalleerd en online geraakt met Belgacom Internet Intense...
In de brief van BGC stond een verwijzing naar e-services om oa. je abonnement te beheren en gratis itunes downloads te krijgen....
Ik heb met behulp van het klantnr etc mijn account aangemaakt, tot daar alles goed. Maar verder zie ik dus niets in die e-services. Het lijkt alsof mijn account op een of andere manier niet volledig is. De koppeling naar m'n klantnr zou er nochtans moeten zijn...
Het triestige van de zaak is: als ik naar BGC bel zeggen ze doodleuk "e-services ondersteunen we niet mijnheer, u zal het contactformulier op de site moeten gebruiken". Ik vraag "welk contactformulier" repliek: "ah ja dat bij help he mijnheer"...
Geen contactformulier te vinden dus
Heeft er toevallig hier iemand ervaring met dit soort problemen?
Na 10 jaar zonder Belgacom is het eerste contact maar matig!
BGC e-services help!!
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Je moet inloggen bij e-services en dan vanboven gaan naar 'Mijn internet'. En onderaan die pagina zal je moeten klikken op "Kies voordeel".
Dan zal je je itunes voordeel kunnen selecteren
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Idd en die tab "mijn internet" stond er dus niet... heb nu in mijn profiel alles gedelete en Internet terug toegevoegd. Een half uur later kwam het er idd bij.Software schreef:Je moet inloggen bij e-services en dan vanboven gaan naar 'Mijn internet'. En onderaan die pagina zal je moeten klikken op "Kies voordeel".
Staat dus ook nergens uitgelegd en het is bijgevolg van "trek uw plan"
Anyway case close.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus